Wilfredo León ambasadorem firmy Galeco!
Orchidea Creative Group
ul. Ruska 51B
50-079 Wrocław
s.makowska|grupaorchidea.pl| |s.makowska|grupaorchidea.pl
517 412 466
https://grupaorchidea.pl/
Gwiazda polskiej reprezentacji w siatkówce mężczyzn - Wilfredo León Venero - został oficjalnym ambasadorem Galeco, polskiego producenta systemów rynnowych.
Wybór oficjalnego ambasadora marki otwiera nowy rozdział w ponad 20-letniej historii Galeco. – Naszą renomę zbudowaliśmy na kilku filarach: wysokiej jakości produktów, zaangażowaniu, innowacyjności i dążeniu do celu. Ciężka praca procentuje, bo dziś Galeco jest synonimem firmy ambitnej, grającej fair play, która nie boi się nowych wyzwań. To właśnie te wartości, które wyznajemy, pozwoliły odnieść sukces i zdobyć miano lidera w branży – mówi Anna Góral, Specjalista ds. marketingu. - Poszukując ambasadora marki braliśmy pod uwagę zarówno osobowość, postawę na boisku oraz poza nim, jak i to, by wyznawane przez niego wartości były zgodne i spójne z tymi, którymi kierujemy się my – dodaje. Wybór mógł być tylko jeden – Wilfredo León. Ten polski siatkarz kubańskiego pochodzenia niejednokrotnie udowodnił swoim zachowaniem, ciężką pracą i determinacją, że pokonywanie przeciwności losu i osiąganie sukcesu jest możliwe. - Podziwiamy tę determinację, upór i talent, a jedocześnie profesjonalne podejście do sportu i chęć gry właśnie w Polskiej Reprezentacji Piłki Siatkowej – argumentuje Szczepan Buryło, prezes Galeco. Dla podkrakowskiego producenta liczą się także wartości rodzinne. Galeco to bowiem firma o partnerskim podejściu do pracowników, klientów i współpracujących z nią podmiotów. – Odnajdujemy je również w osobie Wilfredo, który na pierwszym miejscu stawia rodzinę i bliskie relacje z najważniejszymi dla niego ludźmi. Jestem niezmiernie dumny, że sportowiec kierujący się takimi wartościami będzie współpracował z nami przez najbliższe lata – przekonuje.
Dla Galeco to nie pierwsza styczność ze światem sportu. Marka od lat mocno angażuje się w działania wspierające lokalne kluby piłki nożnej czy siatkówki. W ramach kontraktu podpisanego na okres 3 lat Wilfredo León wystąpi w kampanii wizerunkowej Galeco. Już wkrótce znanego siatkarza zobaczymy na bilboardach, w reklamach prasowych i internetowych, a także wszelkich materiałach firmowych i POS.
Portret championa
Wilfredo León rozpoczął swoją karierę sportową w wieku 14 lat, kiedy na rodzimej Kubie dołączył do tamtejszej reprezentacji. Już kilka lat później, w roli kapitana, stał na jej czele. Liczne sukcesy młodego sportowca, w tym wicemistrzostwo świata wywalczone w 2010 roku, potwierdziły jego talent. Po zakończeniu gry w kadrze narodowej mierzący 201 cm zawodnik przyjechał do Polski, gdzie przebywał na karcie stałego pobytu. W 2015 roku otrzymał polskie obywatelstwo, a od 2019 występuje w siatkarskiej reprezentacji Polski, gdzie gra na pozycji przyjmującego. Pierwszym znaczącym osiągnięciem Kubańczyka w nowym teamie był srebrny medal wywalczony podczas ubiegłorocznego Pucharu Świata. Przed Leónem, przez wielu nazywanym najlepszym siatkarzem świata, pracowity rok, szczególnie ze względu na letnie igrzyska olimpijskie w Tokio. - Bardzo cieszę się ze współpracy z Galeco. Zaledwie kilka miesięcy temu zadebiutowałem w siatkarskiej reprezentacji Polski, a teraz czeka mnie kolejny sprawdzian, tym razem w nowej roli – ambasadora innowacyjnej, uznanej w środowisku marki. Lubię jednak wyzwania, i jak do każdego przedsięwzięcia, tak i do tego, podchodzę z pełnym zaangażowaniem i nastawieniem na sukces. Doceniam też fakt, że zaufaniem obdarzyła mnie polska, rodzinna firma, dla której liczą się wartości, z którymi mocno się utożsamiam – mówi Wilfredo León.

Bieganie zimą? Marka Montis proponuje latarkę czołową

Świąteczna niespodzianka od siatkarek KSG Warszawa

Siatkarki KSG Warszawa wprowadziły sportową energię do warszawskich szkół
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Żywienie

Sylwia Bomba: Nigdy nie stosowałam ozempicu. Dla mnie zdrowie jest ważniejsze niż efekt wizualny
Celebrytka uważa, że leków typu Ozempic nie powinno się stosować jako złotych środków na odchudzanie. Bo choć pozwalają one w dość krótkim czasie pozbyć się zbędnych kilogramów, to odbywa się to kosztem zdrowia. Aby więc bezpiecznie i trwale zredukować masę ciała, trzeba przede wszystkim zmodyfikować dietę i prowadzić aktywny styl życia. To długi, ale wart starania proces. Ze swojego doświadczenia Sylwia Bomba wie, że nie ma jednej cudownej tabletki, dzięki której bez żadnego wysiłku uzyskamy wymarzony rozmiar S.
Handel
Dzięki sztucznej inteligencji przesyłki mogą trafiać do klientów tego samego dnia. Liczba takich dostaw w Amazon znacząco rośnie

Prognozy rynkowe wskazują, że wart ok. 10 mld dol. globalny rynek dostaw realizowanych jednego dnia będzie w kolejnych latach dynamicznie rosnąć. Wpływają na to przede wszystkim oczekiwania konsumentów co do szybkich i terminowych doręczeń. Zarówno firmy kurierskie, jak i sklepy internetowe coraz mocniej inwestują w ten trend. W Amazon opcja Same-Day Delivery jest już możliwa w 135 lokalizacjach w Europie, a w tym roku przybędzie 20 kolejnych. W I kwartale br. Amazon dostarczył w tym trybie o 80 proc. paczek więcej niż przed rokiem. Głównie były to produkty z kategorii niezbędnych przedmiotów codziennego użytku.
Moda
Klaudia Zioberczyk: Doszłam już do takiego momentu, że jak wchodzę do sklepu, to mówię: wcale tego nie potrzebuję. Teraz stawiam na jakość, a nie na ilość

Modelka zdaje sobie sprawę z tego, że trzeba być bardzo ostrożnym, by nie dać się nabrać na różne sztuczki marketingowe, nie ulegać czarowi wyprzedaży i promocji, a zamiast tego kompletować swoją garderobę z ponadczasowych zestawów, które będzie można wykorzystać na różne okazje. Klaudia Zioberczyk uważa, że greenwashing, czyli wywoływanie u konsumentów poszukujących towarów eko mylnego wrażenia, że oferowany produkt taki właśnie jest, to nieuczciwa praktyka. Temu zjawisku postanowiła więc dokładnie się przyjrzeć w swojej pracy magisterskiej.