Komunikaty PR

Wiosna puka do naszych szaf

2020-02-27  |  08:00
Biuro prasowe

Już od połowy lutego w naszych sklepach można znaleźć wiosenne kolekcje i rozwiązania dla domu – mówi Katarzyna Warzecha, marketing manager Wrocław Fashion Outlet. – Tuż po walentynkach zaczynają się u nas pojawiać smart-shopperzy, którzy przed nastaniem nowej pory roku, szukają stylowych rozwiązań outdoorowych, biznesowych czy sportowych na nowy sezon. Ponad 100 polskich i światowych marek czeka we Wrocław Fashion Outlet z wieloma ciekawymi promocjami. W okazyjnej cenie kupimy nie tylko wiosenne kreacje, ale też płaszcze, obuwie, czy akcesoria, które przydadzą się podczas zbliżających się wyjść czy wyjazdów.

Odkryj Wrocław Fashion Outlet na nowo i korzystaj z oferty restauracyjnej także w niedziele

Wrocław Fashion Outlet wita wiosnę odmieniony. W ostatnich tygodniach zakończył się tam trwający niemal rok remont. Jedyny outlet modowy regionu czeka teraz na miłośników promocji nie tylko z najlepszymi rabatami, ale też z przyjaznym oznakowaniem, dzięki któremu sprawniej znajdziemy nasze ulubione marki, żywą zielenią i komfortowymi strefami relaksu, w których wygodnie sprawdzimy m.in. okazje z aplikacji Wrocław Fashion Club. Na wiosnę odmieniają się także marki dostępne na Granicznej 2. Na wszystkich, którzy nie lubią przepłacać czekają powiększone salony marek 4F oraz Asics, czy sklepy  Kazar, Zdrowa Stópka, Triumph czy Coccodrillo pełne zniżek od 30% do – 70% od cen standardowych, w najnowszych outletowych konceptach z szerokim asortymentem. Na miłośników stylu czekają także nowe marki premium.

Przedwiośnie ma także niespodzianki dla wszystkich odwiedzających Wrocław Fashion Outlet w niedziele niehandlowe. Oprócz soczystych burgerów w Pasibusie, od 1 marca będzie można w godzinach 12-21 zjeść na Granicznej 2 na sushi w restauracji Wasabi, a także rozkoszować się pyszną kawą, koktajlem czy deserem w Costa Coffee oraz So!Coffee.

Wielkie powroty w modzie

Nadchodzący sezon modowy to czas wielkich powrotów. Tak będzie chociażby z kultowymi grochami, które pojawią nie tylko we zwiewnych, późnowiosennych sukienkach. Wbrew pozorom nie zabraknie klasyki, czyli bufów, które zawładną damskimi kreacjami. Wśród kolorów absolutnym hitem ma stać się soczysta pomarańcz, która odmieni sukienki i inne elementy damskiej garderoby w niecodzienny sposób. W gronie najmodniejszych kolorów znajdą się też ognista czerwień, delikatny błękit, beż oraz ponadczasowa czerń. Bo przecież mała czarna nigdy nie wychodzi z mody. Wraz z powrotem słońca na nasze ulice powrócą też sukienki w kwiaty. Motywy florystyczne, w tym roku głównie w formie drobnych kwiatuszków, powinny się znaleźć w szafie każdej elegantki. Wiele niespodzianek w modzie męskiej przyniesie kolorystyka. Tonacje cytrynowe, różowe i seledynowe – to z pewnością rozwiązania dla panów, którzy nie boją się odważnych stylizacji. Eksperci od wizerunku zadbali też o coś dla tych bardziej konserwatywnych miłośników mody. Błękit, kolejny sezon z rzędu, pozostaje na piedestale męskiej kolorystyki, podobnie jak ecru i beż, które są w stanie swoją barwą stworzyć nietuzinkowe stylizacje na oficjalne okazje i bardziej casualowe rozwiązania.

Pozwól zaprosić wiosnę do swojej szafy. Już dzisiaj sprawdź, jakie promocje czekają we Wrocław Fashion Outlet na www.wroclawfashionoutlet.com

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Zakupy Akcje promocyjne oraz nagrody, które zdobywają klienta i napędzają sprzedaż. Jak zdobyć serca konsumentów? Najnowszy raport! Biuro prasowe
2025-04-21 | 23:50

Akcje promocyjne oraz nagrody, które zdobywają klienta i napędzają sprzedaż. Jak zdobyć serca konsumentów? Najnowszy raport!

Jakie akcje promocyjne skutecznie angażują konsumentów i zwiększają sprzedaż? Które nagrody są najbardziej pożądane i wpływają na efekt? Aż 80% Polaków
Zakupy Od polowania na promocje, po zakupy w łazience: zaskakujące zwyczaje zakupowe Polaków w badaniu Dni Wiosennych Okazji Amazon.pl
2025-03-25 | 06:00

Od polowania na promocje, po zakupy w łazience: zaskakujące zwyczaje zakupowe Polaków w badaniu Dni Wiosennych Okazji Amazon.pl

Wystartowały Dni Wiosennych Okazji w sklepie Amazon.pl, które potrwają do 31 marca 2025 r., oferując siedem dni wyjątkowych promocji na dziesiątki tysięcy produktów we
Zakupy iPhone 16 – wszystko, co warto wiedzieć o nowej serii
2025-03-03 | 11:30

iPhone 16 – wszystko, co warto wiedzieć o nowej serii

Apple zaprezentowało kolejną odsłonę swojego flagowego smartfona – iPhone’a 16. Tegoroczna wersja wprowadza istotne udoskonalenia w zakresie wydajności, aparatu

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Moda

Klaudia Zioberczyk: Doszłam już do takiego momentu, że jak wchodzę do sklepu, to mówię: wcale tego nie potrzebuję. Teraz stawiam na jakość, a nie na ilość

Modelka zdaje sobie sprawę z tego, że trzeba być bardzo ostrożnym, by nie dać się nabrać na różne sztuczki marketingowe, nie ulegać czarowi wyprzedaży i promocji, a zamiast tego kompletować swoją garderobę z ponadczasowych zestawów, które będzie można wykorzystać na różne okazje. Klaudia Zioberczyk uważa, że greenwashing, czyli wywoływanie u konsumentów poszukujących towarów eko mylnego wrażenia, że oferowany produkt taki właśnie jest, to nieuczciwa praktyka. Temu zjawisku postanowiła więc dokładnie się przyjrzeć w swojej pracy magisterskiej.

Konsument

Możliwość zakupu online może zachęcić kolejne grupy Polaków do ubezpieczeń zdrowotnych. Dziś korzysta z nich już prawie 5,5 mln osób

Polska jest jednym z liderów Europy w obszarze cyfryzacji sektora usług medycznych. Świadczą o tym m.in. popularność elektronicznych narzędzi zapewniających dostęp do danych zdrowotnych, e-recept czy wirtualna diagnostyka. Polacy są też otwarci na innowacje w zakresie ubezpieczeń zdrowotnych, z których korzysta już blisko 5,5 mln osób. Za pomocą nowej cyfrowej platformy Medicover chce zachęcić klientów do samodzielnej konfiguracji i zakupu polis online.

Żywienie

Wiktor Dyduła: Praca w charakterze kelnera jest bardzo ciężka fizycznie i psychicznie. Dlatego trzeba dawać napiwki, bo nawet 5 zł może zrobić komuś dzień

Zanim usłyszała o nim cała Polska, Wiktor Dyduła zarabiał między innymi jako animator zabaw dla dzieci, kelner i uliczny grajek. Każde zajęcie miało swoje plusy i minusy, ale jego najbardziej cieszyło to, że dzięki nim może poznawać ciekawych ludzi. Wokalista podkreśla, że ma duży szacunek do pieniądza i prawie zawsze daje też napiwki, bo wie, że to najlepsza forma docenienia pracy tych, którzy nas obsługują w kawiarni czy restauracji.