Wiosna puka do naszych szaf
– Już od połowy lutego w naszych sklepach można znaleźć wiosenne kolekcje i rozwiązania dla domu – mówi Katarzyna Warzecha, marketing manager Wrocław Fashion Outlet. – Tuż po walentynkach zaczynają się u nas pojawiać smart-shopperzy, którzy przed nastaniem nowej pory roku, szukają stylowych rozwiązań outdoorowych, biznesowych czy sportowych na nowy sezon. Ponad 100 polskich i światowych marek czeka we Wrocław Fashion Outlet z wieloma ciekawymi promocjami. W okazyjnej cenie kupimy nie tylko wiosenne kreacje, ale też płaszcze, obuwie, czy akcesoria, które przydadzą się podczas zbliżających się wyjść czy wyjazdów.
Odkryj Wrocław Fashion Outlet na nowo i korzystaj z oferty restauracyjnej także w niedziele
Wrocław Fashion Outlet wita wiosnę odmieniony. W ostatnich tygodniach zakończył się tam trwający niemal rok remont. Jedyny outlet modowy regionu czeka teraz na miłośników promocji nie tylko z najlepszymi rabatami, ale też z przyjaznym oznakowaniem, dzięki któremu sprawniej znajdziemy nasze ulubione marki, żywą zielenią i komfortowymi strefami relaksu, w których wygodnie sprawdzimy m.in. okazje z aplikacji Wrocław Fashion Club. Na wiosnę odmieniają się także marki dostępne na Granicznej 2. Na wszystkich, którzy nie lubią przepłacać czekają powiększone salony marek 4F oraz Asics, czy sklepy Kazar, Zdrowa Stópka, Triumph czy Coccodrillo pełne zniżek od 30% do – 70% od cen standardowych, w najnowszych outletowych konceptach z szerokim asortymentem. Na miłośników stylu czekają także nowe marki premium.
Przedwiośnie ma także niespodzianki dla wszystkich odwiedzających Wrocław Fashion Outlet w niedziele niehandlowe. Oprócz soczystych burgerów w Pasibusie, od 1 marca będzie można w godzinach 12-21 zjeść na Granicznej 2 na sushi w restauracji Wasabi, a także rozkoszować się pyszną kawą, koktajlem czy deserem w Costa Coffee oraz So!Coffee.
Wielkie powroty w modzie
Nadchodzący sezon modowy to czas wielkich powrotów. Tak będzie chociażby z kultowymi grochami, które pojawią nie tylko we zwiewnych, późnowiosennych sukienkach. Wbrew pozorom nie zabraknie klasyki, czyli bufów, które zawładną damskimi kreacjami. Wśród kolorów absolutnym hitem ma stać się soczysta pomarańcz, która odmieni sukienki i inne elementy damskiej garderoby w niecodzienny sposób. W gronie najmodniejszych kolorów znajdą się też ognista czerwień, delikatny błękit, beż oraz ponadczasowa czerń. Bo przecież mała czarna nigdy nie wychodzi z mody. Wraz z powrotem słońca na nasze ulice powrócą też sukienki w kwiaty. Motywy florystyczne, w tym roku głównie w formie drobnych kwiatuszków, powinny się znaleźć w szafie każdej elegantki. Wiele niespodzianek w modzie męskiej przyniesie kolorystyka. Tonacje cytrynowe, różowe i seledynowe – to z pewnością rozwiązania dla panów, którzy nie boją się odważnych stylizacji. Eksperci od wizerunku zadbali też o coś dla tych bardziej konserwatywnych miłośników mody. Błękit, kolejny sezon z rzędu, pozostaje na piedestale męskiej kolorystyki, podobnie jak ecru i beż, które są w stanie swoją barwą stworzyć nietuzinkowe stylizacje na oficjalne okazje i bardziej casualowe rozwiązania.
Pozwól zaprosić wiosnę do swojej szafy. Już dzisiaj sprawdź, jakie promocje czekają we Wrocław Fashion Outlet na www.wroclawfashionoutlet.com

Burgerowy fenomen nie zwalnia – ponad 30% wzrostu zamówień burgerów w aplikacji Glovo

Aloha w dostawie! Lilo i Stich wracają – a z nimi na fali poké bowle

Prezent na zakończenie szkoły – 7 pomysłów na upominki dla absolwentów
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Konsument

Polacy odczuwają brak wiedzy na temat inwestowania. Może to sprzyjać podejmowaniu nieracjonalnych decyzji finansowych
Co trzeci Polak odczuwa brak wiedzy w obszarze inwestowania, a tylko co piąty chciałby pogłębić swoją wiedzę na ten temat – wynika z badania „Poziom wiedzy finansowej Polaków 2025”. Ci, którzy na własną rękę szukają informacji i porad, coraz częściej sięgają do blogów, portali, podcastów i wideo w internecie. Eksperci przestrzegają, że finansowych i inwestycyjnych porad udzielają nie tylko specjaliści w danej dziedzinie, więc potrzebna jest zasada ograniczonego zaufania.
Handel
Do 2030 roku liczba plastikowych opakowań w e-handlu modowym może się podwoić. Ich udział najszybciej rośnie w Polsce

Wraz ze wzrostem kanału e-commerce w branży modowej rośnie liczba wykorzystywanych opakowań, z których znaczną część wciąż stanowią te z plastiku. Do 2030 roku w Polsce e-sprzedawcy zużyją 147 mln plastikowych opakowań – wynika z badania przeprowadzonego na zlecenie DS Smith. Można zauważyć rosnący trend wśród marek modowych, które coraz częściej wybierają opakowania wykonane z papieru lub materiałów z recyklingu. To o tyle istotne, że polscy konsumenci odczuwają wyrzuty sumienia z powodu ilości plastiku, w którym dostarczane są ich zamówienia.
Teatr
Alicja Węgorzewska: Trzeba dbać o rozwój kulturalny młodego pokolenia. Chcę zachęcić młodzież do przychodzenia do opery na wielkie dzieła

Dyrektor Warszawskiej Opery Kameralnej chce przyciągnąć na widownię coraz młodsze pokolenia, stąd też pomysł na współpracę ze studentami i doktorantami warszawskiego Uniwersytetu Muzycznego. Owocem jest spektakl „Prawdziwa historia Czarodziejskiego fletu” – nowa interpretacja mozartowskiego arcydzieła. Alicja Węgorzewska zapewnia, że ten tytuł na stałe zagości w repertuarze WOK-u.