Komunikaty PR

Wiosna puka do naszych szaf

2020-02-27  |  08:00
Biuro prasowe

Już od połowy lutego w naszych sklepach można znaleźć wiosenne kolekcje i rozwiązania dla domu – mówi Katarzyna Warzecha, marketing manager Wrocław Fashion Outlet. – Tuż po walentynkach zaczynają się u nas pojawiać smart-shopperzy, którzy przed nastaniem nowej pory roku, szukają stylowych rozwiązań outdoorowych, biznesowych czy sportowych na nowy sezon. Ponad 100 polskich i światowych marek czeka we Wrocław Fashion Outlet z wieloma ciekawymi promocjami. W okazyjnej cenie kupimy nie tylko wiosenne kreacje, ale też płaszcze, obuwie, czy akcesoria, które przydadzą się podczas zbliżających się wyjść czy wyjazdów.

Odkryj Wrocław Fashion Outlet na nowo i korzystaj z oferty restauracyjnej także w niedziele

Wrocław Fashion Outlet wita wiosnę odmieniony. W ostatnich tygodniach zakończył się tam trwający niemal rok remont. Jedyny outlet modowy regionu czeka teraz na miłośników promocji nie tylko z najlepszymi rabatami, ale też z przyjaznym oznakowaniem, dzięki któremu sprawniej znajdziemy nasze ulubione marki, żywą zielenią i komfortowymi strefami relaksu, w których wygodnie sprawdzimy m.in. okazje z aplikacji Wrocław Fashion Club. Na wiosnę odmieniają się także marki dostępne na Granicznej 2. Na wszystkich, którzy nie lubią przepłacać czekają powiększone salony marek 4F oraz Asics, czy sklepy  Kazar, Zdrowa Stópka, Triumph czy Coccodrillo pełne zniżek od 30% do – 70% od cen standardowych, w najnowszych outletowych konceptach z szerokim asortymentem. Na miłośników stylu czekają także nowe marki premium.

Przedwiośnie ma także niespodzianki dla wszystkich odwiedzających Wrocław Fashion Outlet w niedziele niehandlowe. Oprócz soczystych burgerów w Pasibusie, od 1 marca będzie można w godzinach 12-21 zjeść na Granicznej 2 na sushi w restauracji Wasabi, a także rozkoszować się pyszną kawą, koktajlem czy deserem w Costa Coffee oraz So!Coffee.

Wielkie powroty w modzie

Nadchodzący sezon modowy to czas wielkich powrotów. Tak będzie chociażby z kultowymi grochami, które pojawią nie tylko we zwiewnych, późnowiosennych sukienkach. Wbrew pozorom nie zabraknie klasyki, czyli bufów, które zawładną damskimi kreacjami. Wśród kolorów absolutnym hitem ma stać się soczysta pomarańcz, która odmieni sukienki i inne elementy damskiej garderoby w niecodzienny sposób. W gronie najmodniejszych kolorów znajdą się też ognista czerwień, delikatny błękit, beż oraz ponadczasowa czerń. Bo przecież mała czarna nigdy nie wychodzi z mody. Wraz z powrotem słońca na nasze ulice powrócą też sukienki w kwiaty. Motywy florystyczne, w tym roku głównie w formie drobnych kwiatuszków, powinny się znaleźć w szafie każdej elegantki. Wiele niespodzianek w modzie męskiej przyniesie kolorystyka. Tonacje cytrynowe, różowe i seledynowe – to z pewnością rozwiązania dla panów, którzy nie boją się odważnych stylizacji. Eksperci od wizerunku zadbali też o coś dla tych bardziej konserwatywnych miłośników mody. Błękit, kolejny sezon z rzędu, pozostaje na piedestale męskiej kolorystyki, podobnie jak ecru i beż, które są w stanie swoją barwą stworzyć nietuzinkowe stylizacje na oficjalne okazje i bardziej casualowe rozwiązania.

Pozwól zaprosić wiosnę do swojej szafy. Już dzisiaj sprawdź, jakie promocje czekają we Wrocław Fashion Outlet na www.wroclawfashionoutlet.com

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Zakupy Cztery dni wyjątkowych okazji podczas Prime Day w sklepie Amazon.pl Biuro prasowe
2025-07-08 | 10:30

Cztery dni wyjątkowych okazji podczas Prime Day w sklepie Amazon.pl

Coroczne wydarzenie zakupowe Prime Day w sklepie Amazon.pl potrwa do 11 lipca na stronie amazon.pl/primeday. W tym roku po raz pierwszy w Polsce Prime Day to aż cztery dni
Zakupy MediaMarkt i bp łączą siły: Za zakupy w MediaMarkt dostajesz bon na paliwo lub kawę
2025-06-18 | 06:00

MediaMarkt i bp łączą siły: Za zakupy w MediaMarkt dostajesz bon na paliwo lub kawę

MediaMarkt Polska we współpracy z bp Polska uruchamia wyjątkową akcję promocyjną „Tanie Tankowanie tylko z myMediaMarkt". Od czwartku 19 czerwca do 25 czerwca,
Zakupy Burgerowy fenomen nie zwalnia – ponad 30% wzrostu zamówień burgerów w aplikacji Glovo
2025-05-28 | 09:00

Burgerowy fenomen nie zwalnia – ponad 30% wzrostu zamówień burgerów w aplikacji Glovo

Z okazji Międzynarodowego Dnia Burgera, przypadającego na 28 maja, Glovo podsumowuje kulinarne wybory Polaków. W 2024 roku zamówili oni ponad 30% więcej burgerów niż rok

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Muzyka

Dorota Gardias: Moja piosenka nagrana z Bartasem Szymoniakiem odniosła ogromny sukces. Wiążę z nią pewne plany

Prezenterka pogody podkreśla, że ma w życiu kilka pasji, które szczególnie pielęgnuje. Jedną z nich jest śpiewanie. Nuci nie tylko pod prysznicem, ale swoje umiejętności wokalne prezentuje również na eventach, imprezach okolicznościowych i w programach rozrywkowych. Dorota Gardias nie kryje satysfakcji z tego, że kilka miesięcy temu mogła zaśpiewać w duecie z Bartasem Szymoniakiem, a utwór „Wszystko i nic” bardzo przypadł do gustu odbiorcom. Teraz marzy o tym, by móc wykonać go „na żywo” podczas festiwalu.

Media i PR

Reklama suplementów diety przez influencerów podlega pewnym ograniczeniom. Kontrolują to GIS i UOKiK

Rekomendacje influencerów mają znaczenie w wielu kategoriach zakupowych. Z raportu przygotowanego przez Wavemaker „Influencerzy pod lupą: etyka w social mediach” wynika, że 30 proc. internautów bierze je pod uwagę przy podejmowaniu decyzji zakupowych dotyczących leków i suplementów diety. Reklamy suplementów diety w Polsce podlegają pewnym ograniczeniom. Przykładowo nie można przypisywać im właściwości leczniczych, bo nie są to leki, ani też właściwości wspomagających, które nie są poparte badaniami. Te kwestie sprawdza GIS. UOKiK z kolei może skontrolować poprawne oznaczenie przekazu reklamowego w social mediach.

Moda

Qczaj: Kiedyś na każde wyjście musiałem kupić sobie coś nowego. Teraz już nie chcę kupować kolejnych garniturów, by potem wyrzucać je na śmietnik

Zdaniem trenera, by zadbać o środowisko naturalne i zmniejszyć ilość odpadów, trzeba chociażby zrezygnować z impulsywnych zakupów w sklepach z odzieżą i w modzie postawić na bardziej zrównoważone rozwiązania. Qczaj zachęca więc do zmiany nawyków i refleksji nad własnymi potrzebami. Najpierw bowiem powinniśmy ocenić, czy dany zakup naprawdę jest konieczny, czy może w szafie mamy już podobną rzecz, którą z powodzeniem można ponownie wykorzystać. On sam, na przekór nieprzychylnym komentarzom i krytyce internautów, kilka razy założył już ten sam garnitur i znów za jakiś czas zamierza się w nim pokazać.