Wiosna puka do naszych szaf
– Już od połowy lutego w naszych sklepach można znaleźć wiosenne kolekcje i rozwiązania dla domu – mówi Katarzyna Warzecha, marketing manager Wrocław Fashion Outlet. – Tuż po walentynkach zaczynają się u nas pojawiać smart-shopperzy, którzy przed nastaniem nowej pory roku, szukają stylowych rozwiązań outdoorowych, biznesowych czy sportowych na nowy sezon. Ponad 100 polskich i światowych marek czeka we Wrocław Fashion Outlet z wieloma ciekawymi promocjami. W okazyjnej cenie kupimy nie tylko wiosenne kreacje, ale też płaszcze, obuwie, czy akcesoria, które przydadzą się podczas zbliżających się wyjść czy wyjazdów.
Odkryj Wrocław Fashion Outlet na nowo i korzystaj z oferty restauracyjnej także w niedziele
Wrocław Fashion Outlet wita wiosnę odmieniony. W ostatnich tygodniach zakończył się tam trwający niemal rok remont. Jedyny outlet modowy regionu czeka teraz na miłośników promocji nie tylko z najlepszymi rabatami, ale też z przyjaznym oznakowaniem, dzięki któremu sprawniej znajdziemy nasze ulubione marki, żywą zielenią i komfortowymi strefami relaksu, w których wygodnie sprawdzimy m.in. okazje z aplikacji Wrocław Fashion Club. Na wiosnę odmieniają się także marki dostępne na Granicznej 2. Na wszystkich, którzy nie lubią przepłacać czekają powiększone salony marek 4F oraz Asics, czy sklepy Kazar, Zdrowa Stópka, Triumph czy Coccodrillo pełne zniżek od 30% do – 70% od cen standardowych, w najnowszych outletowych konceptach z szerokim asortymentem. Na miłośników stylu czekają także nowe marki premium.
Przedwiośnie ma także niespodzianki dla wszystkich odwiedzających Wrocław Fashion Outlet w niedziele niehandlowe. Oprócz soczystych burgerów w Pasibusie, od 1 marca będzie można w godzinach 12-21 zjeść na Granicznej 2 na sushi w restauracji Wasabi, a także rozkoszować się pyszną kawą, koktajlem czy deserem w Costa Coffee oraz So!Coffee.
Wielkie powroty w modzie
Nadchodzący sezon modowy to czas wielkich powrotów. Tak będzie chociażby z kultowymi grochami, które pojawią nie tylko we zwiewnych, późnowiosennych sukienkach. Wbrew pozorom nie zabraknie klasyki, czyli bufów, które zawładną damskimi kreacjami. Wśród kolorów absolutnym hitem ma stać się soczysta pomarańcz, która odmieni sukienki i inne elementy damskiej garderoby w niecodzienny sposób. W gronie najmodniejszych kolorów znajdą się też ognista czerwień, delikatny błękit, beż oraz ponadczasowa czerń. Bo przecież mała czarna nigdy nie wychodzi z mody. Wraz z powrotem słońca na nasze ulice powrócą też sukienki w kwiaty. Motywy florystyczne, w tym roku głównie w formie drobnych kwiatuszków, powinny się znaleźć w szafie każdej elegantki. Wiele niespodzianek w modzie męskiej przyniesie kolorystyka. Tonacje cytrynowe, różowe i seledynowe – to z pewnością rozwiązania dla panów, którzy nie boją się odważnych stylizacji. Eksperci od wizerunku zadbali też o coś dla tych bardziej konserwatywnych miłośników mody. Błękit, kolejny sezon z rzędu, pozostaje na piedestale męskiej kolorystyki, podobnie jak ecru i beż, które są w stanie swoją barwą stworzyć nietuzinkowe stylizacje na oficjalne okazje i bardziej casualowe rozwiązania.
Pozwól zaprosić wiosnę do swojej szafy. Już dzisiaj sprawdź, jakie promocje czekają we Wrocław Fashion Outlet na www.wroclawfashionoutlet.com
Sianko, jemioła i inne świąteczne produkty dostępne "na jush"
Wyjątkowe obrączki ślubne - na co zwrócić uwagę przy ich wyborze
Świąteczne zakupy Polaków – gdzie kupujemy i jak płacimy?
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii
Jedynka Newserii
Muzyka
S. Karpiel-Bułecka: Sam talent nie wystarczy, by odnieść sukces w branży muzycznej. Trzeba też mieć trochę szczęścia i spotkać odpowiednich ludzi
Na przestrzeni ostatnich dwóch dekad, między innymi za sprawą streamingu i powszechnego dostępu do internetu, rynek muzyczny w Polsce przeszedł prawdziwą rewolucję. Zauważają to zarówno doświadczeni artyści, jak Sebastian Karpiel-Bułecka, jak i młodsze pokolenie, reprezentowane przez Miuosha. Obaj wokaliści podkreślają, że sukces w branży muzycznej jest wynikiem wielu czynników. Lider zespołu Zakopower zaznacza, że niezależnie od sytuacji młodzi artyści powinni być konsekwentni i wierzyć w swoje możliwości, bo to jest kluczowe w budowaniu kariery.
Problemy społeczne
Strach przed porażką i brak wiary we własne siły blokują rozwój przedsiębiorczości kobiet. Częściej zakładają za to firmy z misją
Kobiety stanowią mniejszość w zarządach firm, rzadziej też niż mężczyźni zakładają własne działalności gospodarcze. W UE na taki krok decyduje się 10 proc. pracujących pań, w Polsce – 13 proc. – wynika z raportu „Biznes na wysokich obcasach” PIE. Strach przed porażką i brak wiary w swoje umiejętności powstrzymują kobiety częściej niż mężczyzn przed założeniem działalności. Kluczową rolę mogą pełnić programy mentoringowe prowadzone przez kobiety.
Muzyka
Luna: Status materialny moich rodziców przeszkadza mi w karierze. Przestaję postrzegać siebie jako niezależną artystkę, tylko córkę bogaczy
Wokalistka podkreśla, że ścieżka jej kariery i sukcesy w branży muzycznej budzą wiele emocji, również ze względu na to, czym zajmują się jej rodzice. Jest ona bowiem córką milionera Andrzeja Wielgomasa, założyciela i właściciela firmy Dawtona. Jednak jak zaznacza, to, że pochodzi z zamożnego domu, nie ułatwia jej życia, a wręcz jest swoistym balastem. Luna ma świadomość tego, że w opinii niektórych ludzi wszystko, co ma i co osiągnęła, zawdzięcza tylko bogatym rodzicom.