Wirtualna premiera nowych modeli do siatkówki – ASICS METARISE
2pr
ul. Długa 29
00-238 Warszawa
bartosz.sosnowka|dwapiar.pl| |bartosz.sosnowka|dwapiar.pl
517476361
dwapiar.pl
ASICS wprowadza na rynek nowy model butów do siatkówki – METARISE. Podobnie jak wszystkie innowacyjne produkty japońskiej marki, obuwie ma nie tylko wspierać sportowców w uzyskiwaniu jak najlepszych wyników, ale również zapewnić im maksymalną ochronę oraz komfort. Z powodu epidemii koronawirusa, premiera odbyła się w wirtualnej rzeczywistości podczas ASICS Innovations Summit.
Model został zaprezentowan w kolorystyce Sunrise Red (nawiązanie do wschodzącego słońca, elementu flagi Japonii), która jest symbolem nadziei, pasji i poświęcenia sportowców. – Buty zachowują to, co najlepsze w naszej tradycji – pomagają sportowcom osiągać lepsze wyniki, ale jednocześnie zapewniają im bezpieczeństwo. Innowacja stanowi rdzeń naszej działalności od 1949 roku, kiedy to założyciel marki, Kihachiro Onitsuka uznał, że w trakcie i po II wojnie światowej, to właśnie siła sportu, a co za tym idzie – stawianie sobie wyzwań i pokonywanie własnych słabości, mogą mieć znaczący wpływ na poprawę życia dzieci w rozdartej przez wojnę Japonii – powiedział Kenichi Harano, dyrektor generalny ASICS Institute of Sport Science.
Te słowa nawiązują również do obecnej sytuacji, z jaką zmaga się cały świat – epidemii wirusa COVID-19. Opinie Światowej Organizacji Zdrowia wskazują aktywność fizyczną jako dobry sposób na radzenie sobie ze stresem związanym z globalnymi ograniczeniami w przemieszczaniu się i wymuszonym dystansem społecznym. Właśnie dlatego ASICS zapewnia darmowy dostęp do domowej aplikacji treningowej ASICS Studio wszystkim osobom, które chcą zacząć lub kontynuować uprawianie sportu.
Marka od ponad 70 lat zachęca do podejmowania ruchu chociażby poprzez nieustanne wprowadzanie innowacyjnych rozwiązań do swoich produktów. Premiera nowego modelu według początkowych planów miała odbyć się podczas ASICS Innovation Summit, jednak ze względu na zmieniające się warunki firma podjęła decyzję o przeniesieniu jej do świata VR. Media, sportowcy i klienci na całym świecie mogli zapoznać się z produktem w wirtualnym laboratorium innowacji należącym do ASICS Institute of Sport Science, w którym naukowcy, inżynierowie oraz projektanci nieustannie pracują nad rozwojem technologii, pomagającej sportowcom w realizacji swoich celów.
Buty będą dostępne w ograniczonych ilościach w wybranych sklepach detalicznych i internetowych oraz specjalistycznych punktach sprzedaży od 12 czerwca.
ASICS METARISE
METARISE, czyli wyższe skoki, nieskrępowany zakres ruchów i stabilność bez utraty wydajności energetycznej. Dzięki technologii FLYTEFOAM w podeszwie środkowej, skrzydlatemu wsparciu śródstopia RISETRUSS, zawodnicy mogą skakać jeszcze wyżej, natomiast zakrzywiona pięta umożliwia płynne przejście i wyjście do ataku. Badania przeprowadzone przez ASICS Institute of Sport Science wykazały, że METARISE zapewnia siatkarzom dodatkowe 3% zasięgu przy wyskoku, co w powietrzu może oznaczać różnicę nawet do 2 cm.
Cena: 840,00 PLN

Bieganie zimą? Marka Montis proponuje latarkę czołową

Świąteczna niespodzianka od siatkarek KSG Warszawa

Siatkarki KSG Warszawa wprowadziły sportową energię do warszawskich szkół
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Seriale

Marta Wierzbicka: Konsultantka scen medycznych na planie serialu uważa, że w realu potrafiłabym już zrobić cesarskie cięcie. To jest bardzo duży komplement
Aktorka przyznaje, że podczas pracy na planie serialu „Szpital św. Anny” przekonała się, że niektóre procedury medyczne nie są tak proste, jak może się wydawać. Ruchy lekarza muszą być bowiem niezwykle precyzyjne i dobrze przemyślane, bo mały błąd może kosztować ludzkie życie. Marta Wierzbicka zaznacza też, że wiele uczy się od obecnego podczas kręcenia zdjęć konsultanta i dzięki roli w tej produkcji potrafi już nie tylko zszyć ranę, ale także mogłaby zrobić cesarskie cięcie.
Sport
Coraz lepsze perspektywy dla branży fitness. Sieć Xtreme Fitness Gyms zapowiada rozwój również poza Polską

Ponad połowa Polaków deklaruje aktywność fizyczną co najmniej raz w tygodniu. Jak wynika z badania przeprowadzonego na zlecenie BIG InfoMonitor, w 2025 roku 14 proc. osób planuje zwiększyć wydatki na siłownię, dietę oraz wizyty u specjalistów. W odpowiedzi na rosnące zainteresowanie sieci fitness dynamicznie rozwijają swoją działalność i dostosowują liczbę placówek do popytu. Xtreme Fitness Gyms zamierza do 2027 roku uruchomić 227 lokalizacji, w tym roku ma też powstać około 10 placówek Xtreme KiDS przeznaczonych dla dzieci. W planach jest również ekspansja zagraniczna.
Konsument
Klienci oczekują od salonów optycznych nie tylko profesjonalnych badań wzroku. Ważne jest także doradztwo w doborze oprawek

Coraz więcej osób w Polsce zmaga się z wadami wzroku. Świadczy o tym także rosnąca z roku na rok liczba skierowań do optometrystów, którzy profesjonalnie dobierają okulary lub soczewki korekcyjne. Klienci oczekują od salonów optycznych właściwej opieki konsumenckiej, kompetencji oraz indywidualnego potraktowania. Dlatego, aby wyróżnić się na rynku optycznym, sieć salonów optycznych OKKO, których właścicielem jest Medicover, stawia na połączenie kompleksowej opieki optometrycznej z doradztwem stylistów.