Komunikaty PR

Wirtualna premiera nowych modeli do siatkówki – ASICS METARISE

2020-04-02  |  16:30
Biuro prasowe
Kontakt
Bartosz Sosnówka
2pr

ul. Długa 29
00-238 Warszawa
bartosz.sosnowka|dwapiar.pl| |bartosz.sosnowka|dwapiar.pl
517476361
dwapiar.pl
Do pobrania Komunikat ( 0.16 MB )

ASICS wprowadza na rynek nowy model butów do siatkówki – METARISE. Podobnie jak wszystkie innowacyjne produkty japońskiej marki, obuwie ma nie tylko wspierać sportowców w uzyskiwaniu jak najlepszych wyników, ale również zapewnić im maksymalną ochronę oraz komfort. Z powodu epidemii koronawirusa, premiera odbyła się w wirtualnej rzeczywistości podczas ASICS Innovations Summit.

Model został zaprezentowan w kolorystyce Sunrise Red (nawiązanie do wschodzącego słońca, elementu flagi Japonii), która jest symbolem nadziei, pasji i poświęcenia sportowców. – Buty zachowują to, co najlepsze w naszej tradycji – pomagają sportowcom osiągać lepsze wyniki, ale jednocześnie zapewniają im bezpieczeństwo. Innowacja stanowi rdzeń naszej działalności od 1949 roku, kiedy to założyciel marki, Kihachiro Onitsuka uznał, że w trakcie i po II wojnie światowej, to właśnie siła sportu, a co za tym idzie – stawianie sobie wyzwań i pokonywanie własnych słabości, mogą mieć znaczący wpływ na poprawę życia dzieci w rozdartej przez wojnę Japonii – powiedział Kenichi Harano, dyrektor generalny ASICS Institute of Sport Science.

Te słowa nawiązują również do obecnej sytuacji, z jaką zmaga się cały świat – epidemii wirusa COVID-19. Opinie Światowej Organizacji Zdrowia wskazują aktywność fizyczną jako dobry sposób na radzenie sobie ze stresem związanym z globalnymi ograniczeniami w przemieszczaniu się i wymuszonym dystansem społecznym. Właśnie dlatego ASICS zapewnia darmowy dostęp do domowej aplikacji treningowej ASICS Studio wszystkim osobom, które chcą zacząć lub kontynuować uprawianie sportu.

Marka od ponad 70 lat zachęca do podejmowania ruchu chociażby poprzez nieustanne wprowadzanie innowacyjnych rozwiązań do swoich produktów. Premiera nowego modelu według początkowych planów miała odbyć się podczas ASICS Innovation Summit, jednak ze względu na zmieniające się warunki firma podjęła decyzję o przeniesieniu jej do świata VR. Media, sportowcy i klienci na całym świecie mogli zapoznać się z produktem w wirtualnym laboratorium innowacji należącym do ASICS Institute of Sport Science, w którym naukowcy, inżynierowie oraz projektanci nieustannie pracują nad rozwojem technologii, pomagającej sportowcom w realizacji swoich celów.

Buty będą dostępne w ograniczonych ilościach w wybranych sklepach detalicznych i internetowych oraz specjalistycznych punktach sprzedaży od 12 czerwca.

ASICS METARISE

METARISE, czyli wyższe skoki, nieskrępowany zakres ruchów i stabilność bez utraty wydajności energetycznej. Dzięki technologii FLYTEFOAM w podeszwie środkowej, skrzydlatemu wsparciu śródstopia RISETRUSS, zawodnicy mogą skakać jeszcze wyżej, natomiast zakrzywiona pięta umożliwia płynne przejście i wyjście do ataku. Badania przeprowadzone przez ASICS Institute of Sport Science wykazały, że METARISE zapewnia siatkarzom dodatkowe 3% zasięgu przy wyskoku, co w powietrzu może oznaczać różnicę nawet do 2 cm.

Cena:  840,00 PLN

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: 2pr
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Sport Motorola zaprasza fanów piłki nożnej na ekskluzywny konkurs związany z FIFA Club World Cup 2025™. Do wygrania pięć wyjazdów na finał i półfinał Biuro prasowe
2025-06-05 | 09:30

Motorola zaprasza fanów piłki nożnej na ekskluzywny konkurs związany z FIFA Club World Cup 2025™. Do wygrania pięć wyjazdów na finał i półfinał

Motorola Mobility, spółka należąca do Lenovo, ogłosiła, że jest oficjalnym smartfonowym partnerem, a Lenovo jest oficjalnym partnerem technologicznym FIFA Club World Cup 2025TM.
Sport Bieganie zimą? Marka Montis proponuje latarkę czołową
2024-12-31 | 09:00

Bieganie zimą? Marka Montis proponuje latarkę czołową

Montis poleca latarkę do biegania Sposób na spalenie świątecznych kilogramów, zwiększenie odporności i wytrzymałości oraz poprawę krążenia, a także humoru. Bieganie
Sport Świąteczna niespodzianka od siatkarek KSG Warszawa
2024-12-31 | 01:00

Świąteczna niespodzianka od siatkarek KSG Warszawa

W ostatnich dniach siatkarki KSG Warszawa, drużyny rywalizującej w 1. Lidze Kobiet, odwiedziły małych pacjentów w dwóch warszawskich szpitalach - Klinice Pediatrii Państwowego

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Media

Maciej Dowbor: Domówki i rolki przyniosły nam dużo większą popularność niż telewizja. Ludzie nas odbierają jak dobrych znajomych

Prezenter przyznaje, że domówki online i publikowane w mediach społecznościowych rolki pozwoliły im zbudować mocną pozycję w cyfrowym świecie. Dzięki nim zyskali dużo większą popularność niż z racji udziału w różnych projektach telewizyjnych czy serialowych. Maciej Dowbor odczuwa dużą satysfakcję z tego, że ich działalność internetowa przyciąga miliony odbiorców, zainteresowanie proponowanymi przez nich treściami nie słabnie, a widzowie, z którymi się spotykają na ulicy, traktują ich jak dobrych znajomych.

Konsument

Rynek gier mobilnych w Polsce może być wart prawie 0,5 mld dol. do 2030 roku. Za tym idzie rozwój smartfonów dla graczy

W 2030 roku liczba użytkowników gier mobilnych w Polsce może przekroczyć 7,1 mln, a przychody z rynku będą bliskie 470 mln dol. – wynika z danych Statista. Wraz ze wzrostem liczby graczy rozwija się także rynek urządzeń do gamingu mobilnego. Zdaniem przedstawicieli ZTE Polska, producentów smartfonów nubia, których dwa nowe modele miały właśnie swoją premierę w Polsce, ten segment krajowego rynku wciąż jest słabo zagospodarowany, a do tej pory dominowały na nim głównie urządzenia zaawansowane i drogie. Dużą rolę w udoskonalaniu sprzętu dla graczy odgrywa sztuczna inteligencja.

Dom i ogród

Sandra Kubicka: Najpierw kupiłam małą domową szklarnię na zioła. A teraz zamówiłam duży model do ogrodu i będę tam mieć pomidory, ogórki i truskawki

Modelka czerpie dużą radość z własnoręcznie wyhodowanych ziół i warzyw. Swoją przygodę z ogrodnictwem zaczęła od małej domowej szklarni kupionej w sklepie internetowym, a już niedługo będzie miała szklarnię z prawdziwego zdarzenia. Sandra Kubicka nie ukrywa, że teraz z dużą niecierpliwością czeka na to, jaki plon wydadzą sadzonki pomidorów. Na razie rosną jak na drożdżach.