Wirtualna premiera nowych modeli do siatkówki – ASICS METARISE
2pr
ul. Długa 29
00-238 Warszawa
bartosz.sosnowka|dwapiar.pl| |bartosz.sosnowka|dwapiar.pl
517476361
dwapiar.pl
ASICS wprowadza na rynek nowy model butów do siatkówki – METARISE. Podobnie jak wszystkie innowacyjne produkty japońskiej marki, obuwie ma nie tylko wspierać sportowców w uzyskiwaniu jak najlepszych wyników, ale również zapewnić im maksymalną ochronę oraz komfort. Z powodu epidemii koronawirusa, premiera odbyła się w wirtualnej rzeczywistości podczas ASICS Innovations Summit.
Model został zaprezentowan w kolorystyce Sunrise Red (nawiązanie do wschodzącego słońca, elementu flagi Japonii), która jest symbolem nadziei, pasji i poświęcenia sportowców. – Buty zachowują to, co najlepsze w naszej tradycji – pomagają sportowcom osiągać lepsze wyniki, ale jednocześnie zapewniają im bezpieczeństwo. Innowacja stanowi rdzeń naszej działalności od 1949 roku, kiedy to założyciel marki, Kihachiro Onitsuka uznał, że w trakcie i po II wojnie światowej, to właśnie siła sportu, a co za tym idzie – stawianie sobie wyzwań i pokonywanie własnych słabości, mogą mieć znaczący wpływ na poprawę życia dzieci w rozdartej przez wojnę Japonii – powiedział Kenichi Harano, dyrektor generalny ASICS Institute of Sport Science.
Te słowa nawiązują również do obecnej sytuacji, z jaką zmaga się cały świat – epidemii wirusa COVID-19. Opinie Światowej Organizacji Zdrowia wskazują aktywność fizyczną jako dobry sposób na radzenie sobie ze stresem związanym z globalnymi ograniczeniami w przemieszczaniu się i wymuszonym dystansem społecznym. Właśnie dlatego ASICS zapewnia darmowy dostęp do domowej aplikacji treningowej ASICS Studio wszystkim osobom, które chcą zacząć lub kontynuować uprawianie sportu.
Marka od ponad 70 lat zachęca do podejmowania ruchu chociażby poprzez nieustanne wprowadzanie innowacyjnych rozwiązań do swoich produktów. Premiera nowego modelu według początkowych planów miała odbyć się podczas ASICS Innovation Summit, jednak ze względu na zmieniające się warunki firma podjęła decyzję o przeniesieniu jej do świata VR. Media, sportowcy i klienci na całym świecie mogli zapoznać się z produktem w wirtualnym laboratorium innowacji należącym do ASICS Institute of Sport Science, w którym naukowcy, inżynierowie oraz projektanci nieustannie pracują nad rozwojem technologii, pomagającej sportowcom w realizacji swoich celów.
Buty będą dostępne w ograniczonych ilościach w wybranych sklepach detalicznych i internetowych oraz specjalistycznych punktach sprzedaży od 12 czerwca.
ASICS METARISE
METARISE, czyli wyższe skoki, nieskrępowany zakres ruchów i stabilność bez utraty wydajności energetycznej. Dzięki technologii FLYTEFOAM w podeszwie środkowej, skrzydlatemu wsparciu śródstopia RISETRUSS, zawodnicy mogą skakać jeszcze wyżej, natomiast zakrzywiona pięta umożliwia płynne przejście i wyjście do ataku. Badania przeprowadzone przez ASICS Institute of Sport Science wykazały, że METARISE zapewnia siatkarzom dodatkowe 3% zasięgu przy wyskoku, co w powietrzu może oznaczać różnicę nawet do 2 cm.
Cena: 840,00 PLN

Motorola zaprasza fanów piłki nożnej na ekskluzywny konkurs związany z FIFA Club World Cup 2025™. Do wygrania pięć wyjazdów na finał i półfinał

Bieganie zimą? Marka Montis proponuje latarkę czołową

Świąteczna niespodzianka od siatkarek KSG Warszawa
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Muzyka

Dorota Gardias: Moja piosenka nagrana z Bartasem Szymoniakiem odniosła ogromny sukces. Wiążę z nią pewne plany
Prezenterka pogody podkreśla, że ma w życiu kilka pasji, które szczególnie pielęgnuje. Jedną z nich jest śpiewanie. Nuci nie tylko pod prysznicem, ale swoje umiejętności wokalne prezentuje również na eventach, imprezach okolicznościowych i w programach rozrywkowych. Dorota Gardias nie kryje satysfakcji z tego, że kilka miesięcy temu mogła zaśpiewać w duecie z Bartasem Szymoniakiem, a utwór „Wszystko i nic” bardzo przypadł do gustu odbiorcom. Teraz marzy o tym, by móc wykonać go „na żywo” podczas festiwalu.
Media i PR
Reklama suplementów diety przez influencerów podlega pewnym ograniczeniom. Kontrolują to GIS i UOKiK

Rekomendacje influencerów mają znaczenie w wielu kategoriach zakupowych. Z raportu przygotowanego przez Wavemaker „Influencerzy pod lupą: etyka w social mediach” wynika, że 30 proc. internautów bierze je pod uwagę przy podejmowaniu decyzji zakupowych dotyczących leków i suplementów diety. Reklamy suplementów diety w Polsce podlegają pewnym ograniczeniom. Przykładowo nie można przypisywać im właściwości leczniczych, bo nie są to leki, ani też właściwości wspomagających, które nie są poparte badaniami. Te kwestie sprawdza GIS. UOKiK z kolei może skontrolować poprawne oznaczenie przekazu reklamowego w social mediach.
Moda
Qczaj: Kiedyś na każde wyjście musiałem kupić sobie coś nowego. Teraz już nie chcę kupować kolejnych garniturów, by potem wyrzucać je na śmietnik

Zdaniem trenera, by zadbać o środowisko naturalne i zmniejszyć ilość odpadów, trzeba chociażby zrezygnować z impulsywnych zakupów w sklepach z odzieżą i w modzie postawić na bardziej zrównoważone rozwiązania. Qczaj zachęca więc do zmiany nawyków i refleksji nad własnymi potrzebami. Najpierw bowiem powinniśmy ocenić, czy dany zakup naprawdę jest konieczny, czy może w szafie mamy już podobną rzecz, którą z powodzeniem można ponownie wykorzystać. On sam, na przekór nieprzychylnym komentarzom i krytyce internautów, kilka razy założył już ten sam garnitur i znów za jakiś czas zamierza się w nim pokazać.