Komunikaty PR

WK-10 Coral od AKPO – wyspowa elegancja w najlepszym wydaniu

2020-11-02  |  07:42
Biuro prasowe

Wiele osób nie wyobraża sobie kuchni bez solidnego okapu. Jednak, który wybrać do kuchni otwartej z wyspą? Zdecydowanie taki, który jest nie tylko praktyczny i estetyczny. Poznajcie okap WK-10 Coral od AKPO – elegancki okap dedykowany kuchniom z wyspą.

Poszukujesz eleganckiego, niebanalnego rozwiązania do nowoczesnej kuchni z wyspą? AKPO ma na to odpowiedź- WK-10 Coral! Jest to funkcjonalny i posiadający niebanalny design produkt, dzięki któremu pozbędziesz się ze swojej kuchni wszelkich zapachów unoszących się podczas gotowania. Jego nietuzinkowy kształt sprawia, że doskonale wkomponuje się w aranżację każdej nowoczesnej kuchni.

Poznaj lepiej WK-10 Coral

Ten wyjątkowy, nowoczesny okap montowany jest z wykorzystaniem wytrzymałych, cienkich linek. Dzięki nim możemy regulować wysokości okapu względem przestrzeni roboczej w kuchni. Urządzenie to sprawdzi się zarówno w pracy w trybie wyciągu, jak i pochłaniacza. Niekwestionowaną zaletą tego sprzętu jest jego wygląd. Bryła okapu ma kształt sześcianu o boku 41 cm. Jego cechą charakterystyczną są zaokrąglone pionowe krawędzie, które nadają jemu lekkości. Dzięki zastosowanym linkom, montując okap w trybie pochłaniacza, można odnieść wrażenie, że niemal unosi się on w powietrzu.

W modelu WK-10 Coral zastosowano sterowanie elektroniczne z wygodnym w obsłudze panelem Soft Touch. Z jego wykorzystaniem można wybrać jeden z trzech dostępnych trybów pochłaniania, a także włączyć lub wyłączyć energooszczędne oświetlenie LED. W zestawie znajduje się również pilot zdalnego sterowania, który ułatwia obsługę urządzenia. W standardzie okap wyposażony jest w filtr aluminiowy, opcjonalnie można zamontować również filtry węglowe.

Maksymalna wydajność okapu: 446 m3/h.

Dostępne warianty kolorystyczne: czarny

Gwarancja: 24 miesiące

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Dom Jak wybrać idealną szklarnię ogrodową? Poradnik dla początkujących Biuro prasowe
2025-06-17 | 10:30

Jak wybrać idealną szklarnię ogrodową? Poradnik dla początkujących

Własna szklarnia to marzenie wielu ogrodników, gdyż dzięki niej można cieszyć się świeżymi, naturalnymi warzywami i ziołami. Chcąc stać się jej posiadaczem, powinniśmy
Dom BLIKUJ na raty w IKEA! Nowy sposób płatności dostępny w całej Polsce
2025-06-02 | 16:00

BLIKUJ na raty w IKEA! Nowy sposób płatności dostępny w całej Polsce

Wyobraź sobie, że urządzasz salon marzeń albo wreszcie wymieniasz kuchnię na nową, a wszystko to bez czekania na wypłatę czy wizyty w banku. Teraz to możliwe dzięki nowej metodzie
Dom Deweloperzy ukrywają ceny mieszkań. Z troski o klientów czy swoje portfele?
2025-05-13 | 06:00

Deweloperzy ukrywają ceny mieszkań. Z troski o klientów czy swoje portfele?

Rynek nieruchomości w Polsce rządzi się swoimi prawami. Klient nierzadko poznaje ceny lokali dopiero wtedy, gdy zapyta o nie sprzedawcę. Najlepiej osobiście, podczas spotkania

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Farmacja

Bankowość

Zdaniem 80 proc. Polaków ceny nieruchomości są wysokie lub bardzo wysokie. Mimo to i tak wolimy posiadać na własność, niż wynajmować

Tylko 26 proc. Polaków uważa, że mamy obecnie dobry moment na zakup nieruchomości. Dla ośmiu na 10 ankietowanych ceny nieruchomości są obecnie wysokie lub bardzo wysokie. 65 proc. ocenia też, że niewiele osób z ich otoczenia może sobie teraz pozwolić na zakup mieszkania lub domu – wynika z badania „To my. Polacy o nieruchomościach” portalu ogłoszeniowego Nieruchomosci-online.pl.

Konsument

Prawie 2/3 Polaków uważa się za osoby przedsiębiorcze. Kojarzy im się to z pracowitością i zaradnością

64 proc. Polaków uważa się za osoby przedsiębiorcze, a 78 proc. sądzi, że ludzie w naszym kraju są przedsiębiorczy – wynika z badania przeprowadzonego na zlecenie ING Banku Śląskiego. Na przestrzeni 30 lat postrzeganie przedsiębiorcy znacząco się zmieniło – od prywaciarza w latach 80. do startupowca i innowatora obecnie. Przedsiębiorczość dla dużej grupy badanych oznacza pracowitość i zaradność, jednak – co ciekawe – każde pokolenie ma inne skojarzenia z pojęciem „przedsiębiorca”.