Wnętrza biurowca HOP wypełni sztuka

Aleksandra Kaczorowska
Beyond Public Relations
ul. Franciszka Klimczaka 1
02-797 Warszawa
a.kaczorowska|bepr.pl| |a.kaczorowska|bepr.pl
504 907 388
www.bepr.pl
W ostatni przedświąteczny weekend (17 – 18 grudnia) lobby zrewitalizowanego biurowca HOP przekształci się w unikalną przestrzeń targową współtworzoną przez jedenaście galerii sztuki współczesnej. Podczas premierowego wydarzenia odbywającego się pod nazwą „Warsaw Winter Art Fair” publiczność będzie miała okazję zobaczyć oraz nabyć dzieła czołowych artystek i artystów, m. in. Poli Dwurnik, Yuli Krivisch, Róży Litwy, czy Łukasza Stokłosy.
„Warsaw Winter Art Fair” to nowa inicjatywa na galeryjnej mapie Warszawy, zainicjowana przez galerię wanda, która do współpracy przy projekcie zaprosiła inne wiodące galerie sztuki. Podczas dwudniowych targów swoje kolekcje obrazów, obiektów, rzeźb, limitowanych edycji fotografii i prac graficznych zaprezentują: BWA Warszawa, Galeria Dawid Radziszewski, Krupa Gallery, Le Guern, LETO, Monopol, Olszewski Gallery, Piktogram, Raster, Serce Człowieka oraz pomysłodawca wydarzenia – galeria wanda. Targi „Warsaw Winter Art Fair” odbędą się w 17 oraz 18 grudnia w godzinach 12:00 – 19:00 w lobby biurowca HOP projektu Anny Łoskiewicz z Łoskiewicz Studio.
- Architektura i design powinny funkcjonować nieodłącznie a ich relacja zawsze jest szczególna. Budynek HOP stwarza ku temu możliwość, projekt inspirowany twórczością Alessandro Mendiniego, Mario Botty oraz Grupy Memphis jest ciekawym kontekstem dla dzieł sztuki. We współpracy z Syrena Real Estate zdecydowaliśmy się zderzyć w charakterze site-specific sztukę współczesną z intensywnymi wnętrzami. Jesteśmy przekonani, że sztuka i współpraca z artystami oraz projektantami powinny być obecne oraz mogą wnieść dużą wartość w procesie powstawania i kreowania inwestycji zarówno prywatnych, jak i użyteczności publicznej - mówi Magda Morawik współprowadząca wanda gallery.
Biurowiec HOP przy ulicy Chmielnej, w którym odbędzie się pierwsza edycja Targów „Warsaw Winter Art Fair” to postmodernistyczny budynek pochodzący z połowy lat 90 – tych. Był jednym z pierwszych nowoczesnych biurowców w Warszawie, symbolem wolności i zmian gospodarczych. Syrena Real Estate podjęła się grundtownej modernizacji HOPa, dała budynkowi drugie życie wkomponowując go w istniejącą tkankę miejską i zachowując jednocześnie jego postmodernistyczny charakter i styl - ceniony na świecie i coraz bardziej popularny także w Polsce. Dziś HOP jawi się jako jeden z symboli transformacyjnych przemian w mieście oraz ikona postmodernistycznej architektury i designu.
- Targi w HOPie będą niezwykłą okazją, by publiczność zetknęła się z propozycjami wiodących galerii sztuki współczesnej na zupełnie innym niż zazwyczaj gruncie. Pełne wyrazistych detali wnętrze lobby biurowca stanie się okazją do przygotowania unikalnych prezentacji artystycznych. Dzięki wydarzeniu HOP stanie się również miejscem spędzania miło czasu wśród wielogłosu dzieł wchodzących w dialog zarówno z budynkiem, jak i sobą nawzajem – mówi Joanna Kowalska – Szymczak, Partner w Syrena Real Estate.
Partnerami wydarzenia Warsaw Winter Art Fair są: Syrena Real Estate, PineBridge Benson Elliot,Towarzystwo Przyjaciół MSN, Lupo.
Patronat medialny nad Targami objęły: Vogue Polska, Artinfo.pl, Magazyn SZUM, Magazyn USTA, Magazif, Architecture Snob

Sztuka współczesna w Muzeum Warszawy: ścieżka Sztuka wspierania

Koncert Świąteczny w zabytkowej Elektrowni

NOWY PROJEKT CYFROWY - DIGITALIZACJA DÓBR KULTURY WROCŁAWIA
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Muzyka

Dorota Gardias: Moja piosenka nagrana z Bartasem Szymoniakiem odniosła ogromny sukces. Wiążę z nią pewne plany
Prezenterka pogody podkreśla, że ma w życiu kilka pasji, które szczególnie pielęgnuje. Jedną z nich jest śpiewanie. Nuci nie tylko pod prysznicem, ale swoje umiejętności wokalne prezentuje również na eventach, imprezach okolicznościowych i w programach rozrywkowych. Dorota Gardias nie kryje satysfakcji z tego, że kilka miesięcy temu mogła zaśpiewać w duecie z Bartasem Szymoniakiem, a utwór „Wszystko i nic” bardzo przypadł do gustu odbiorcom. Teraz marzy o tym, by móc wykonać go „na żywo” podczas festiwalu.
Media i PR
Reklama suplementów diety przez influencerów podlega pewnym ograniczeniom. Kontrolują to GIS i UOKiK

Rekomendacje influencerów mają znaczenie w wielu kategoriach zakupowych. Z raportu przygotowanego przez Wavemaker „Influencerzy pod lupą: etyka w social mediach” wynika, że 30 proc. internautów bierze je pod uwagę przy podejmowaniu decyzji zakupowych dotyczących leków i suplementów diety. Reklamy suplementów diety w Polsce podlegają pewnym ograniczeniom. Przykładowo nie można przypisywać im właściwości leczniczych, bo nie są to leki, ani też właściwości wspomagających, które nie są poparte badaniami. Te kwestie sprawdza GIS. UOKiK z kolei może skontrolować poprawne oznaczenie przekazu reklamowego w social mediach.
Moda
Qczaj: Kiedyś na każde wyjście musiałem kupić sobie coś nowego. Teraz już nie chcę kupować kolejnych garniturów, by potem wyrzucać je na śmietnik

Zdaniem trenera, by zadbać o środowisko naturalne i zmniejszyć ilość odpadów, trzeba chociażby zrezygnować z impulsywnych zakupów w sklepach z odzieżą i w modzie postawić na bardziej zrównoważone rozwiązania. Qczaj zachęca więc do zmiany nawyków i refleksji nad własnymi potrzebami. Najpierw bowiem powinniśmy ocenić, czy dany zakup naprawdę jest konieczny, czy może w szafie mamy już podobną rzecz, którą z powodzeniem można ponownie wykorzystać. On sam, na przekór nieprzychylnym komentarzom i krytyce internautów, kilka razy założył już ten sam garnitur i znów za jakiś czas zamierza się w nim pokazać.