Wola Park w nowej kampanii radzi jak zdrowo i ekologicznie wejść w nowy rok
Havas PR Warsaw
ul. Dziekońskiego 1
00-728 Warszawa
angelika.szpregiel|havas.com| |angelika.szpregiel|havas.com
+48 502 552 334
havaspr.pl
Wola Park w nowej kampanii zachęca do podjęcia eko-postanowień, a także zadbania o siebie i o planetę. Hasłem „A teraz coś dla siebie” zaprasza klientów do dokonania zakupów tym razem nie dla bliskich, a dla siebie, oferując im do końca lutego atrakcyjne promocje i inspiracje. Na odwiedzających czekać będą warsztaty edukacyjne we Współdzielniku oraz kolejna edycja wyprzedaży garażowej 22 stycznia br., na której będzie można sprzedać m.in. nietrafione prezenty świąteczne.
A teraz coś dla siebie – wyprzedaż garażowa nietrafionych prezentów
Każdy z nas dostał kiedyś prezent, który – choć w formie miłego gestu – niekoniecznie był przydatny na co dzień. Jeśli tak się stało i w tym roku – nie wrzucaj go do szafy czy do śmietnika. Dzięki wyprzedaży garażowej, która odbędzie się w Wola Parku 22 stycznia w godzinach od 10:00 do 22:00, możesz go z łatwością sprzedać, a w zamian za to kupić dla siebie coś bardziej odpowiedniego. Aby wziąć udział w wydarzeniu w roli sprzedawcy, wystarczy zarejestrować się poprzez stronę i uiścić niewielką opłatę za wypożyczenie mebli ekspozycyjnych. Możesz wystawić na sprzedaż każdą rzecz będącą Twoją własnością – zarówno nową (nieudane prezenty/zakupy), jak i używaną. Zależy nam na tym, aby wyprzedaż posłużyła osobom prywatnym, które na co dzień nie prowadzą działalności sprzedaży komercyjnej lub hurtowej.
- Nasza listopadowa wyprzedaż garażowa spotkała się z dużym zainteresowaniem klientów, którzy jeszcze podczas wydarzenia pytali o jej kolejną edycję. Postanowiliśmy wyjść naprzeciw ich oczekiwaniom i w noworoczny sposób zachęcić odwiedzających do wzięcia udziału nie tylko w kolejnej odsłonie wyprzedaży, lecz także w serii rozmaitych warsztatów ekologicznych we Współdzielniku – mówi Kamila Popławska-Bernatowicz, Customer Experience Manager w Wola Park.
A teraz coś dla siebie – wyprzedaże do 70% w Wola Parku
Dla wielu z nas grudzień upłynął pod znakiem kupowania prezentów świątecznych dla najbliższych. Wola Park zachęca, aby wraz z wejściem w Nowy Rok skupić się na sobie i tym razem to dla siebie znaleźć wymarzony prezent. Z tej okazji w całym Wola Parku do końca lutego dostępne są towary przecenione aż o 70%. Dzięki temu z pewnością każdy znajdzie coś dla siebie – na wyprzedaży garażowej lub w sklepie.
A teraz coś dla siebie – i dla planety, czas na noworoczne eko‑postanowienia
Święta, święta i po świętach. Czas na noworoczne eko-postanowienia! Być może to czas na to, aby zacząć jeździć do pracy rowerem? Lub pakować zakupy w woreczki wielorazowe? Wola Park zaprasza na wyjątkowe warsztaty ekologiczno-edukacyjne do Współdzielnika, które zainspirują do zmian i pokażą szeroką gamę eko-alternatyw. Współdzielnik to projekt będący owocem współpracy Wola Parku i Wolskiego Centrum Kultury, który stale dba o to, aby coraz więcej Warszawiaków zapałało miłością do praktycznego i ekologicznego stylu życia. Na dedykowanych warsztatach dowiecie się m.in. jak wspierać zimą ptaki w mieście, uszyjecie własne woreczki na zakupy, czy nauczycie się naprawiać naczynia metodą kintsugi. Listę spotkań znajdziecie na stronie Współdzielnika.
A teraz coś dla siebie – i dla zdrowia, czas na noworoczne, zdrowe postanowienia
Presja zmiany życia i noworocznych postanowień jednak nie zawsze wychodzi nam na dobre. Czasem lepiej zadbać o swoje zdrowie i samopoczucie, niż gonić za perfekcyjnością. Wola Park zachęca zatem, aby witając Nowy Rok przede wszystkim zatroszczyć się o siebie i skorzystać z tego, co kampania “A teraz coś dla siebie” ma dla nas najlepszego – czas i przestrzeń na nas samych. Przyjdź na wyprzedaż garażową, jeśli czujesz, że potrzebujesz chwili oddechu lub odświeżenia swojego życia. Weź udział w warsztatach we Współdzielniku, jeśli chcesz nauczyć się czegoś nowego i żyć w zgodzie z planetą. Ale przede wszystkim pamiętaj – zadbaj teraz o siebie!

MediaMarkt i bp łączą siły: Za zakupy w MediaMarkt dostajesz bon na paliwo lub kawę

Burgerowy fenomen nie zwalnia – ponad 30% wzrostu zamówień burgerów w aplikacji Glovo

Aloha w dostawie! Lilo i Stich wracają – a z nimi na fali poké bowle
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Muzyka

Trwający Festiwal Mozartowski przyciąga tłumy melomanów. To jedno z najważniejszych wydarzeń w stolicy
Artystka zaznacza, że za sprawą Warszawskiej Opery Kameralnej jeszcze przez dwa tygodnie Warszawa będzie rozbrzmiewać Mozartem. Kolejna edycja festiwalu poświęconego temu wybitnemu kompozytorowi zajmuje ważne miejsce w kulturalnym kalendarzu stolicy i przyciąga tłumy melomanów. A przed nimi jeszcze sporo atrakcji. Alicja Węgorzewska szczególnie zaprasza na dwie premiery, jedną skierowaną do młodych odbiorców, drugą – dedykowaną koneserom. Niezwykle ciekawie zapowiada się także nowy sezon artystyczny w WOK-u. Twórcy już pracują nad kolejnymi spektaklami i nagrywają nowe płyty.
Muzyka
Mietek Szcześniak: Gdybym chciał zbudować karierę, tobym ją budował. Nigdy o tym nie myślałem, zawsze po prostu chciałem muzykować

Wokalista zaznacza, że płyta „Brothers”, którą nagrał z czarnoskórym chórem, to efekt jego amerykańskiej przygody. Nie planuje robić kariery za granicą, ale z entuzjazmem przyjął propozycję współpracy z ludźmi, którzy tak jak on kochają śpiewać i muzykować. Krążek utrzymany jest w klimacie starego rhytm’n’bluesa, gospelu i soulu. Producentem jest H.B. Barnum, który przez trzy dekady był kierownikiem muzycznym Arethy Franklin i produkował albumy Franka Sinatry.
Farmacja
Konieczna większa edukacja na temat dbania o zdrowie i dostępnych leków. To kluczowe dla rozwoju samoleczenia

Osoba o niskim poziomie świadomości zdrowotnej zapłaci ostatecznie za opiekę medyczną trzy razy tyle, ile osoba, która wie na ten temat więcej – wskazuje Jonathan Workman z AESGP. Świadomość to ważny element samoleczenia, czyli samodzielnego dbania o zdrowie i zajmowania się drobnymi dolegliwościami, które pełni coraz istotniejszą funkcję w przeciążonym systemie ochrony zdrowia. Dlatego eksperci wskazują na konieczność prowadzenia szeroko zakrojonych kampanii zdrowotnych, a w działania edukacyjne powinny się włączyć zarówno firmy farmaceutyczne, personel medyczny, jak i rząd.