Komunikaty PR

Wrocław kiedyś i dziś. Zgłoś swoje zdjęcia na wystawę w Koronie

2021-10-21  |  16:00
Biuro prasowe
Kontakt
Justyna Żelazińska
Valkea Media

Ficowskiego 15
01-747 Warszawa
jzelazinska|valkea.com| |jzelazinska|valkea.com
731 111 944
https://valkea.com/

Jak na przestrzeni ostatnich lat zmienił się Wrocław i jego mieszkańcy? Jak zmieniło się Twoje osiedle, dzielnica, sąsiedzka okolica? Centrum Korona zachęca swoich klientów do poznawania historii swojego miasta oraz zgłaszania dawnych zdjęć, które zachowały się w rodzinnych albumach. Najciekawsze fotografie zostaną wydrukowane i zaprezentowane na specjalnej wystawie W CH Korona, a ich autorzy, poza zaproszeniem na wernisaż, otrzymają dodatkowo karty podarunkowe o wartości 50 zł.

Centrum Korona zawsze stara się być blisko Wrocławia i jego mieszkańców, oferując nie tylko szeroką ofertę handlową, ale też organizując wydarzenia integrujące i aktywizujące osoby w każdym wieku. Tym razem wrocławskie centrum postanowiło przybliżyć swoim sąsiadom tajemniczą i pełną ciekawych wątków historię ich miasta, organizując wystawę zdjęć Wrocławia sprzed lat. Prezentowane tam fotografie będą pochodzić z prywatnych kolekcji mieszkańców. To doskonała okazja, by przejrzeć rodzinne albumy i pochwalić się wyjątkowymi ujęciami stolicy Dolnego Śląska.

„Centrum Korona od 22 lat jest integralną częścią krajobrazu Wrocławia. W tym czasie stało się jednym z ulubionych obiektów handlowo-rozrywkowych dla pobliskich mieszkańców. Staramy się wykorzystać ten potencjał jak najlepiej. Regularnie angażujemy się w inicjatywy społeczne oraz wydarzenia ważne dla lokalnej społeczności. To właśnie z myślą o mieszkańcach zorganizowaliśmy wystawę fotografii. Archiwalne zdjęcia Wrocławia udostępnialiśmy już w naszych mediach społecznościowych. Okazało się, że jest to niezwykle ciekawy temat dla naszych odbiorców i wielu z nich posiada zdjęcia sprzed wielu lat, na których Wrocław wygląda zupełnie inaczej. Postanowiliśmy połączyć siły i wspólnie zebrać kolekcję dawnych fotografii sąsiedzkich dzielnic oraz samego Wrocławia, które zasługują na to, by zostały zapamiętane” – mówi Sylwia Klaman, Marketing and PR Director, Cromwell Property Group, właściciel Centrum Handlowego Korona.

Zdjęcia do konkursu można zgłaszać do 23 października za pośrednictwem dedykowanej strony internetowej. Uczestnicy mogą przesłać kilka fotografii, ale każda z nich musi być wykonana po 1996 roku. W zgłoszeniu należy podać również przybliżoną datę wykonania zdjęcia, przedstawione na nim miejsce oraz swoje dane kontaktowe. Następnie zostanie wybranych 50 najciekawszych fotografii, które po wydrukowaniu stworzą wyjątkową wystawę w Centrum Korona. Jej otwarcie zaplanowane jest na 6 listopada, a zdjęcia podziwiać będzie można do soboty, 20 listopada. Posiadacze wyróżnionych zdjęć otrzymają również zaproszenie na wernisaż oraz kartę podarunkową na zakupy o wartości 50 zł.

Ponadto każdy, kto w sobotę, 6 listopada oraz w piątek i sobotę, 12-13 listopada przyniesie ze sobą do Centrum Korona historyczne zdjęcia Wrocławia, będzie miał okazję podziwiać je na wystawie. Fotografie będą zbierane przez hostessy, skanowane, a następnie wyświetlane na monitorze w centrum.  

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: Valkea Media
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Styl życia „Zamień jednorazowe butelki na lepsze” – mały krok, realna zmiana. Kampania SodaStream prezentuje bąbelkową rewolucję Biuro prasowe
2025-04-22 | 13:00

„Zamień jednorazowe butelki na lepsze” – mały krok, realna zmiana. Kampania SodaStream prezentuje bąbelkową rewolucję

Z okazji Dnia Ziemi marka SodaStream przypomina, że zmiana może zacząć się od jednej decyzji – i jednej butelki wielorazowej. Nowa kampania „Zamień jednorazowe butelki na
Styl życia Pierwsza kawiarnia Costa Coffee połączona z Klubem Fikołki już otwarta
2025-02-27 | 15:00

Pierwsza kawiarnia Costa Coffee połączona z Klubem Fikołki już otwarta

Lagardère Travel Retail w Polsce rozpoczyna ekspansję sieci Costa Coffee w nowym modelu biznesowym. Pierwsza kawiarnia działająca na zasadach franczyzy została uruchomiona
Styl życia Jak zadowolić Zetkę w pracy? Pokolenie Z i jego oczekiwania
2025-02-19 | 13:30

Jak zadowolić Zetkę w pracy? Pokolenie Z i jego oczekiwania

Pokolenie Z wkroczyło na rynek pracy, wnosząc na niego świeżą energię, pomysły i… oczekiwania. A te determinują podejście pracodawców do szeroko pojętego zarządzania

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Konsument

Polacy odczuwają brak wiedzy na temat inwestowania. Może to sprzyjać podejmowaniu nieracjonalnych decyzji finansowych

Co trzeci Polak odczuwa brak wiedzy w obszarze inwestowania, a tylko co piąty chciałby pogłębić swoją wiedzę na ten temat – wynika z badania „Poziom wiedzy finansowej Polaków 2025”. Ci, którzy na własną rękę szukają informacji i porad, coraz częściej sięgają do blogów, portali, podcastów i wideo w internecie. Eksperci przestrzegają, że finansowych i inwestycyjnych porad udzielają nie tylko specjaliści w danej dziedzinie, więc potrzebna jest zasada ograniczonego zaufania.

Handel

Do 2030 roku liczba plastikowych opakowań w e-handlu modowym może się podwoić. Ich udział najszybciej rośnie w Polsce

Wraz ze wzrostem kanału e-commerce w branży modowej rośnie liczba wykorzystywanych opakowań, z których znaczną część wciąż stanowią te z plastiku. Do 2030 roku w Polsce e-sprzedawcy zużyją 147 mln plastikowych opakowań – wynika z badania przeprowadzonego na zlecenie DS Smith. Można zauważyć rosnący trend wśród marek modowych, które coraz częściej wybierają opakowania wykonane z papieru lub materiałów z recyklingu. To o tyle istotne, że polscy konsumenci odczuwają wyrzuty sumienia z powodu ilości plastiku, w którym dostarczane są ich zamówienia.

Teatr

Alicja Węgorzewska: Trzeba dbać o rozwój kulturalny młodego pokolenia. Chcę zachęcić młodzież do przychodzenia do opery na wielkie dzieła

Dyrektor Warszawskiej Opery Kameralnej chce przyciągnąć na widownię coraz młodsze pokolenia, stąd też pomysł na współpracę ze studentami i doktorantami warszawskiego Uniwersytetu Muzycznego. Owocem jest spektakl „Prawdziwa historia Czarodziejskiego fletu” – nowa interpretacja mozartowskiego arcydzieła. Alicja Węgorzewska zapewnia, że ten tytuł na stałe zagości w repertuarze WOK-u.