Komunikaty PR

„Wspieranie pasji” - Gorenje sponsorem UEFA EURO 2020

2021-06-18  |  12:00
Biuro prasowe

Marka Gorenje w zeszłym roku dołączyła do grona partnerów UEFA EURO 2020™. Kampanią #simplyfans i za pośrednictwem mediów społecznościowych Gorenje jednoczy ludzi na całym świecie, aby wspierać i dzielić się pozytywną energią, przyjaźnią i sportem. Akcja będzie łączyć działania online i offline, a także dedykowane akcje konsumencie przeprowadzane z Partnerami.

Trudno nie poczuć emocji związanych z UEFA EURO 2020 ™ nie tylko wśród kibiców, ale także wśród sponsorów. Dla Gorenje ten tytuł ma ogromne znaczenie, ponieważ marce zależy, aby nieustannie wspierać sportowców i różnorodne dyscypliny sportu.

Pasja jednoczy

Fani piłki nożnej mają pasję do gry, a pasją Gorenje jest upraszczanie życia użytkowników poprzez ułatwienie codziennych obowiązków czyniąc je mniej skomplikowanymi i przyjemniejszymi. Dzięki udziałowi w UEFA EURO 2020™ marka rozszerza tę filozofię, aby uprościć kibicom doświadczenia związane z mistrzostwami i wspierać ich w pełnych emocji chwilach. Dlatego społeczność #simplyfans obejmie kibiców na całym świecie. I będzie promować miłość do sportu, przekraczać granice i pokonywać wszelkie różnice.

Wspieranie pasji

Wspieranie kibiców to misja Gorenje, która znajduje odzwierciedlenie w głównym haśle komunikacji sponsorskiej – „Wspieranie pasji”. Bez względu na kraj, naród, ulubiony klub piłkarski, Gorenje jednoczy wszystkich fanów w jednym miejscu za pomocą hasztaga: #simplyfans.

Wyzwania dla kibiców

Nie tylko pasja definiuje #simplyfana, ale także odwaga. Aby zjednoczyć fanów w społeczności #simplyfans, Gorenje przygotowuje serię wyzwań „Czy ty”, angażujących kibiców i dając im szansę na udział w konkursach.

Publikując różne wyzwania na profilu Simplyfans na Facebooku, Gorenje chce wzbudzić pasję i entuzjazm do piłki nożnej. Jednocześnie podkreślając, że każdy może być #simplyfanem, a komunikowanie się Simplyfans jest świetne, odważne, kreatywne i otwarte…

„Czy mógłbyś… założyć koszulkę do pracy? Czy mógłbyś… krzyczeć na telewizor”? to tylko dwa zabawne wyzwania dla fanów piłki nożnej. Udostępniając swoje zdjęcie lub wyzwanie, każdy fan ma szansę na udział w konkursie z fantastyczną nagrodą główną - biletami na mecz mistrzostw. Wyzwanie już trwa. Czy też jesteś #simplyfanem? Dołącz. (Link)

Dołącz do #Simplyfans na FB, IG i www

Wyzwania „Zielone wyzwanie lodówki w stylu retro” i „Czy chciałbyś” to dopiero wstęp do bogatej oferty, którą Gorenje przygotowało dla fanów piłki nożnej. Profil #simplyfans na Facebooku (link) i Instagramie (link), a także strona internetowa Simplyfans.eu (link) to główne kanały komunikacji, dzielenia się zabawnymi, entuzjastycznymi i kreatywnymi treściami tworzonymi przez użytkowników.  

Przez najbliższe miesiące i każdego dnia mistrzostw kibice będą mogli wziąć udział w zabawnych i różnorodnych konkursach z nagrodami. Główna to oczywiście bilety na UEFA EURO 2020 ™, ale nie zabraknie innych ciekawych nagród: drobny sprzęt AGD Gorenje, oficjalne piłki Adidas, torby sportowe, termiczne torby, a także rekwizyty, czapki i wiele innych gadżetów z logiem mistrzostw. Konkursy odbywać się będą w kanałach social media Gorenje i Partnerów.

Specjalna kolekcja urządzeń mistrzowskich

Aby nie zabrakło również mistrzowskiego ducha w kuchni, firma Gorenje wprowadziła na rynek specjalną kolekcję drobnego sprzętu AGD. Fani piłki nożnej mogą korzystać z nowej kostkarki do lodu, oczyszczacza powietrza, kuchenki mikrofalowej, frytkownicy, czajnika i odkurzacza.

W celu uzyskania dodatkowych informacji zapraszamy na kanały social media Gorenje #Simplifans. Znajdziecie tam wiele ciekawych inspiracji i ludzkich historii, które przede wszystkim bawią i sprawiają, że również ty poczujesz ducha zbliżających się mistrzostw.

 

Więcej informacji na: https://pl.gorenje.com/

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Sport Porusz swój umysł z ASICS Biuro prasowe
2024-09-25 | 10:00

Porusz swój umysł z ASICS

Już 1 października 2024 roku o godz. 18:00 w sklepie Sportano przy ul. Malborskiej 45 w Warszawie odbędzie się wyjątkowe wydarzenie inaugurujące kampanię "Style gry w sportach halowych
Sport Zostały już ostatnie dni wyzwania RakReaton! Wzywamy do wsparcia - pomóżmy dziec
2024-09-25 | 08:50

Zostały już ostatnie dni wyzwania RakReaton! Wzywamy do wsparcia - pomóżmy dziec

Poniedziałek, 30 września będzie ostatnim dniem, aby ukończyć wyzwanie sportowe na rzecz dzieci chorych na nowotwory - wspólnie musimy osiągnąć nasz cel, czyli zebrać 2
Sport Chcę być triathlonistą – jak zacząć przygodę z tym sportem?
2024-09-24 | 11:00

Chcę być triathlonistą – jak zacząć przygodę z tym sportem?

W stolicy Wielkopolski w kolebce polskiego triathlonu odbyły się niedawno kolejne z cyklu zawody Enea IRONMAN 70.3 Poznań. Są to nie tylko zawody, to przede wszystkim styl życia. Jednym z

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Media

Muzyka

Zespół Enej: Na Ziemi mamy skrajności – od suszy po ulewę. Martwi nas, jak będzie wyglądał świat naszych dzieci

Mirosław Ortyński i Piotr Sołoducha z zespołu Enej przyznają, że obawiają się skutków suszy, która negatywnie wpływa na rolnictwo, czy ulewnych opadów deszczu prowadzących do powodzi i podtopień. Niestety klimat się ociepla i coraz częściej mamy do czynienia z ekstremalnymi zjawiskami w pogodzie, a wszystkie anomalie odczuwamy w naszych portfelach. Muzycy zdają sobie więc sprawę z tego, jak ważne jest uzmysłowienie społeczeństwu rangi problemu i propagowanie kultury ekologicznej. Chodzi też o to, aby wzbudzić poczucie odpowiedzialności za stan środowiska, bo lekkomyślność i zaniedbania mogą jeszcze pogorszyć sytuację.

Edukacja

MNiSW wspiera programy badawcze dotyczące żywienia. W planach jest też popularyzacja zdrowej diety

Resort nauki współfinansuje programy, które mają odpowiedzieć na wyzwania związane ze zdrowiem uczniów. Ruszyła właśnie kolejna edycja programu JEŻ – Junior-Edu-Żywienie, w którym rodzice i dzieci będą uczestniczyć w badaniu dotyczącym marnowania żywności. – Innym ważnym i nowatorskim komponentem jest program telewizyjny, który będzie popularyzował zdrowe żywienie – zapowiada Maciej Gdula, wiceminister nauki i szkolnictwa wyższego. Jak podkreśla, to przykład na to, jak wykorzystywać w praktyce wyniki badań naukowych.