Komunikaty PR

„Wspieranie pasji” - Gorenje sponsorem UEFA EURO 2020

2021-06-18  |  12:00
Biuro prasowe

Marka Gorenje w zeszłym roku dołączyła do grona partnerów UEFA EURO 2020™. Kampanią #simplyfans i za pośrednictwem mediów społecznościowych Gorenje jednoczy ludzi na całym świecie, aby wspierać i dzielić się pozytywną energią, przyjaźnią i sportem. Akcja będzie łączyć działania online i offline, a także dedykowane akcje konsumencie przeprowadzane z Partnerami.

Trudno nie poczuć emocji związanych z UEFA EURO 2020 ™ nie tylko wśród kibiców, ale także wśród sponsorów. Dla Gorenje ten tytuł ma ogromne znaczenie, ponieważ marce zależy, aby nieustannie wspierać sportowców i różnorodne dyscypliny sportu.

Pasja jednoczy

Fani piłki nożnej mają pasję do gry, a pasją Gorenje jest upraszczanie życia użytkowników poprzez ułatwienie codziennych obowiązków czyniąc je mniej skomplikowanymi i przyjemniejszymi. Dzięki udziałowi w UEFA EURO 2020™ marka rozszerza tę filozofię, aby uprościć kibicom doświadczenia związane z mistrzostwami i wspierać ich w pełnych emocji chwilach. Dlatego społeczność #simplyfans obejmie kibiców na całym świecie. I będzie promować miłość do sportu, przekraczać granice i pokonywać wszelkie różnice.

Wspieranie pasji

Wspieranie kibiców to misja Gorenje, która znajduje odzwierciedlenie w głównym haśle komunikacji sponsorskiej – „Wspieranie pasji”. Bez względu na kraj, naród, ulubiony klub piłkarski, Gorenje jednoczy wszystkich fanów w jednym miejscu za pomocą hasztaga: #simplyfans.

Wyzwania dla kibiców

Nie tylko pasja definiuje #simplyfana, ale także odwaga. Aby zjednoczyć fanów w społeczności #simplyfans, Gorenje przygotowuje serię wyzwań „Czy ty”, angażujących kibiców i dając im szansę na udział w konkursach.

Publikując różne wyzwania na profilu Simplyfans na Facebooku, Gorenje chce wzbudzić pasję i entuzjazm do piłki nożnej. Jednocześnie podkreślając, że każdy może być #simplyfanem, a komunikowanie się Simplyfans jest świetne, odważne, kreatywne i otwarte…

„Czy mógłbyś… założyć koszulkę do pracy? Czy mógłbyś… krzyczeć na telewizor”? to tylko dwa zabawne wyzwania dla fanów piłki nożnej. Udostępniając swoje zdjęcie lub wyzwanie, każdy fan ma szansę na udział w konkursie z fantastyczną nagrodą główną - biletami na mecz mistrzostw. Wyzwanie już trwa. Czy też jesteś #simplyfanem? Dołącz. (Link)

Dołącz do #Simplyfans na FB, IG i www

Wyzwania „Zielone wyzwanie lodówki w stylu retro” i „Czy chciałbyś” to dopiero wstęp do bogatej oferty, którą Gorenje przygotowało dla fanów piłki nożnej. Profil #simplyfans na Facebooku (link) i Instagramie (link), a także strona internetowa Simplyfans.eu (link) to główne kanały komunikacji, dzielenia się zabawnymi, entuzjastycznymi i kreatywnymi treściami tworzonymi przez użytkowników.  

Przez najbliższe miesiące i każdego dnia mistrzostw kibice będą mogli wziąć udział w zabawnych i różnorodnych konkursach z nagrodami. Główna to oczywiście bilety na UEFA EURO 2020 ™, ale nie zabraknie innych ciekawych nagród: drobny sprzęt AGD Gorenje, oficjalne piłki Adidas, torby sportowe, termiczne torby, a także rekwizyty, czapki i wiele innych gadżetów z logiem mistrzostw. Konkursy odbywać się będą w kanałach social media Gorenje i Partnerów.

Specjalna kolekcja urządzeń mistrzowskich

Aby nie zabrakło również mistrzowskiego ducha w kuchni, firma Gorenje wprowadziła na rynek specjalną kolekcję drobnego sprzętu AGD. Fani piłki nożnej mogą korzystać z nowej kostkarki do lodu, oczyszczacza powietrza, kuchenki mikrofalowej, frytkownicy, czajnika i odkurzacza.

W celu uzyskania dodatkowych informacji zapraszamy na kanały social media Gorenje #Simplifans. Znajdziecie tam wiele ciekawych inspiracji i ludzkich historii, które przede wszystkim bawią i sprawiają, że również ty poczujesz ducha zbliżających się mistrzostw.

 

Więcej informacji na: https://pl.gorenje.com/

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Sport NIMBUS MIRAI – ASICS stworzył buty biegowe z myślą o ich recyklingu Biuro prasowe
2024-04-25 | 12:30

NIMBUS MIRAI – ASICS stworzył buty biegowe z myślą o ich recyklingu

Wyprodukowane z myślą o zwrocie i recyklingu – marka ASICS przedstawia najnowszy model biegowy NIMBUS MIRAI. Obuwie zostało zaprojektowane w taki sposób, aby można było
Sport Reportaż „Bayer Full. Dzień z życia Mistrza” tylko w Viaplay!
2024-04-25 | 08:00

Reportaż „Bayer Full. Dzień z życia Mistrza” tylko w Viaplay!

Bayer Leverkusen w kapitalnym stylu zdobył mistrzostwo Niemiec. Dokonał tego po raz pierwszy w swojej historii. Zawodnicy Xabiego Alonso zapewnili sobie tytuł już w połowie kwietnia, na
Sport Zmagania pływackie zawodników Olimpiad Specjalnych na basenie wrocławskiej AWF
2024-04-24 | 17:05

Zmagania pływackie zawodników Olimpiad Specjalnych na basenie wrocławskiej AWF

Radość z rywalizacji i zwycięstwa będą silniejsze od zmęczenia po wyścigu – ponad 120 pływaków z niepełnosprawnościami z Dolnego Śląska weźmie udział w XII

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Film

Julia Kamińska: Najnowszy singiel pokazuje moje drugie, wulgarne oblicze. Nie chcę się już bać, tylko móc wreszcie wyrażać siebie nawet w bardzo odważnych tekstach

Wokalistka podkreśla, że poprzez utwór „Dobrze się mamy MSNR” chciała zaprezentować odbiorcom nieco inne oblicze niż to, które znają z jej dotychczasowych projektów zawodowych. Niektórych jej nowa odsłona zaskoczyła, a nawet zbulwersowała. Julia Kamińska nie boi się jednak krytyki i również w swojej twórczości chce podejmować tematy trudne i kontrowersyjne. A już w maju ukaże się jej debiutancka płyta. Jesienią natomiast artystka zamierza wyruszyć w trasę koncertową właśnie z piosenkami z tego albumu.

Gwiazdy

Joanna Jędrzejczyk: Przygotowuję się do udziału w stand-upach. Będę miała 30 występów i spróbuję rozśmieszyć gości swoimi historiami

Na pewien czas zawodniczka MMA zamienia ring na scenę i dołącza do stand-upowego teamu. Czeka ją 30 występów, do których musi się solidnie przygotować, by zaciekawić widzów i porwać ich do wspólnej zabawy. Joanna Jędrzejczyk ma nadzieję, że sprawdzi się w roli stand-uperki, a jeśli nawet zdarzą się jej jakieś potknięcia, to nie zamierza się poddawać, bo przecież to dopiero jej pierwszy taki projekt, a trening czyni mistrza, zarówno w sporcie, jak i w aktorstwie.

Konsument

Zmiany klimatu uderzają w portfele konsumentów. Podniosą ceny żywności nawet o 3 pkt proc. rocznie

Coraz wyższe średnie temperatury obserwowane na świecie przekładają się na wzrost cen żywności. Problem dotyczy zarówno krajów rozwiniętych, jak i rozwijających się. Naukowcy z Poczdamskiego Instytutu Badań nad Wpływem Klimatu obliczyli, że do 2035 roku zdarzenia klimatyczne podniosą ceny żywności o 0,9–3,2 pkt proc. rocznie, a ogólny poziom inflacji o 0,3–1,1 pkt proc. Naukowcy przeanalizowali dane dotyczące zmian cen artykułów żywnościowych ze 120 krajów świata w ciągu ostatnich 30 lat.