Komunikaty PR

Wyczekuj Świąt tak, jak lubisz – kilka słów o tym, dlaczego warto mieć (własny)

2021-12-03  |  12:40
Biuro prasowe

Święta Bożego Narodzenia należą do najbardziej wyczekiwanych chwil w roku. Niezwykle przyjemny sposób na odliczanie dni i wprowadzanie się w świąteczny nastrój stanowi kalendarz adwentowy. Te współczesne mogą sprawić radość każdemu – dzieciom, dorosłym, a nawet domowym pupilom! W jaki sposób? O tym poniżej.

 

Słodycze i wytrawne smakołyki, zabawki, mini-kosmetyki, skarpetki, biżuterię, a nawet torebki herbaty czy buteleczki alkoholi, słowem – wszelkie sprawiające radość drobiazgi – to wszystko można znaleźć we współczesnych kalendarzach adwentowych! Do najpopularniejszych od lat należą kalendarze w formie papierowej tablicy z ukrytą pod każdym z 24 „okienek” czekoladką, choć to nie jedyna z dostępnych możliwości.

 

– Coraz częściej można kupić też kalendarze adwentowe wielorazowego użytku, które sami wypełniamy wybranymi drobiazgami. Zazwyczaj są one stworzone z drewna lub materiału, np. filcu, juty lub bawełny czy trwalszej niż cienki papier tektury. Mogą mieć rozmaite formy, kształty i rozmiary: od stabilnych komódek z szufladkami po lekkie girlandy z papierowymi torebkami, które można powiesić w dowolnym miejscu – mówi dekoratorka KiK i dodaje: takie kalendarze nie kosztują wiele, ale co najważniejsze są estetyczne i trwałe, a przez to „wielokrotnego użytku”. Jeśli zdecydujemy się na takie rozwiązanie, to możemy cieszyć się taką ozdobą przez wiele lat i wypełniać ją tym, na co w danym momencie mamy ochotę.

 

24 małe przyjemności

 

To, że kalendarze adwentowe dają radość, nie ulega wątpliwości. Przyjemny dreszczyk emocji, który towarzyszy otwieraniu prezentów-niespodzianek, dzięki kalendarzom adwentowym można przeżywać codziennie aż przez 24 dni! Z dostępnych przekazów wynika zresztą, że taki – przynajmniej częściowo – był zamysł twórców kalendarza adwentowego, czyli niemieckich protestantów. Robili oni woreczki z drobnymi niespodziankami, które następnie umieszczali na wieńcu. Każdego dnia od początku grudnia do Wigilii otwierano jeden. Zwyczaj przyjął się na tyle, że już na samym początku XX wieku zaczęto drukować ozdobne kalendarze adwentowe. Dziś można je kupić w sklepach na całym świecie, nawet w krajach, w których wyznania z kręgu chrześcijaństwa nigdy nie były dominujące.

 

– Dlaczego tak się dzieje? Bo kalendarze adwentowe to też świetna ozdoba domu, która natychmiast wprowadza tę miłą, ciepłą i tak wyczekiwaną świąteczną atmosferę. Zaś sam koncept sprawiania sobie małych przyjemności każdego dnia aż do Świąt jest po prostu niezwykle emocjonujący! Poza tym dekorowanie wnętrz na okoliczność Bożego Narodzenia niewątpliwie należy do najchętniej praktykowanych. Nierzadko można zaobserwować, że magia grudniowych świąt udziela się nawet tym, którzy na co dzień nie zawracają sobie specjalnie głowy przystrajaniem własnych czterech kątów – opowiada dekoratorka sieci sklepów KiK.

 

Kalendarz adwentowy, czy to w formie mebelka, czy sznurka z klamerkami, do których można przypiąć woreczki albo papierowe torebki, czy też miękkiej materiałowej maty z kieszonkami do zawieszenia na ścianie lub w dowolnym innym kształcie to coś, co ucieszy każdego. Choć sam zamysł jest spójny, jego interpretacja zależy tylko od nas. Bazując na dekoracyjnych propozycjach kalendarzy mamy doskonałe narzędzie do zapełnienia go tak, jak chcemy. Od psich czy kocich smaczków dla naszego ukochanego pupila, po urocze i od serca wiadomości do partnera czy partnerki. Możliwości jest naprawdę wiele. A Ty, na jaki kalendarz zdecydujesz się w tym roku?

 

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Dziecko Łamigłówki – rozrywka, łącząca przyjemne z pożytecznym Biuro prasowe
2024-11-05 | 12:00

Łamigłówki – rozrywka, łącząca przyjemne z pożytecznym

Łamigłówki, zagadki, krzyżówki to nie tylko świetny sposób na relaks, ale także pomysł na integrację  z bliskimi. Wspólne rozwiązywanie zagadek to
Dziecko Kiddymoon świętuje 6 urodziny i ogłasza konkurs dla placówek edukacyjnych
2024-11-05 | 09:31

Kiddymoon świętuje 6 urodziny i ogłasza konkurs dla placówek edukacyjnych

Kiddymoon, polska marka należąca do Kontri sp. z o.o. i specjalizująca się w produkcji zabawek dla dzieci, obchodzi swoje 6. urodziny. Z tej okazji firma ogłasza drugą edycję konkursu
Dziecko Wind of Change już w listopadzie! Oddychające tapicerki w fotelikach Avionaut
2024-11-04 | 11:00

Wind of Change już w listopadzie! Oddychające tapicerki w fotelikach Avionaut

Polski producent fotelików samochodowych Avionaut wprowadza nową linię oddychających tapicerek w ramach kampanii Wind of Change. Wykonane z innowacyjnego, oddychającego materiału

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Media

Gwiazdy

Piotr Zelt: Od dawna weryfikuję swoje nawyki. Gonię też wszystkich z mojego otoczenia, żeby oszczędzali wodę i porządnie segregowali śmieci

Aktor zauważa, że w dzisiejszych czasach ekologiczny styl życia powinien być nie tylko modą, ale wręcz koniecznością. Zwraca bowiem uwagę na przyspieszającą degradację naszego środowiska i konieczność weryfikacji własnych przyzwyczajeń. Dobitnie tłumaczy to również swoim bliskim i mobilizuje ich do odpowiedzialnego postępowania. Zdaniem Piotra Zelta kluczowe jest przede wszystkim oszczędzanie wody, bo za jakiś czas może jej zabraknąć w naszych kranach, a także segregowanie śmieci i ograniczenie zakupów nowych ubrań oraz urządzeń elektronicznych.

Handel

Polski rynek odzieży sportowej i outdoorowej notuje stabilne wzrosty. Kupujący szukają technologicznych nowinek

Niemal połowa Polaków kupujących artykuły sportowe ćwiczy kilka razy w tygodniu, a 13 proc. robi to codziennie. Większa aktywność powoduje, że rośnie krajowy rynek artykułów sportowych. W latach 2023–2028 ma to być średnio 6 proc. rocznie – wynika z danych PMR. Polscy konsumenci w coraz większym stopniu zwracają uwagę na technologiczne aspekty i rozwiązania w produktach outdoorowych. Producenci tacy jak Columbia Sportswear inwestują więc coraz więcej w patenty i innowacje. W centrum handlowym Westfield Mokotów w Warszawie został właśnie otwarty drugi w Polsce monobrandowy sklep tej marki.