Wyjątkowe kolekcje od Pandory w Galerii Dominikańskiej
W Galerii Dominikańskiej pojawił się nowy salon z wyjątkową biżuterią! W sobotę, 18 lutego, we wrocławskiej galerii zadebiutowała popularna marka Pandora, zachwycająca oryginalnością i różnorodnością. W ofercie wrocławskiego butiku można wybierać spośród biżuterii, takiej jak wyjątkowe ręcznie wykańczane charmsy, bransoletki, naszyjniki, pierścionki i zawieszki. Salon o powierzchni 60 m kw. mieści się na poziomie „0”, obok Salonu Patryzii Aryton, w sąsiedztwie takich marek jak Max Mara, Ispot, Rituals czy Tous.
Najbardziej rozpoznawalnym produktem Pandory jest bransoletka z zawieszkami, którą można dowolnie kompletować. Od tego produktu zaczęła się wielka popularność marki. Luksusowe, ręcznie wykonane elementy z najwyższej jakości srebra i złota pozwalają wyrazić indywidualny styl, podkreślić osobowość, wyrazić emocje oraz zachować najcenniejsze wspomnienia. Możliwość łączenia, zmieniania i dopasowywania do indywidualnych preferencji sprawia, że bransoletki wraz z charmsami są jednym z częściej wybieranych produktów na prezent. W ofercie marki znajdują się także naszyjniki z możliwością personalizacji i indywidualnego łączenia elementów, kolczyki czy pierścionki. Wyróżnikiem Pandory są także kolekcje, które powstają we współpracy z innymi znanymi brandami, takimi jak Disney czy Marvel.
– Salon marki Pandora to doskonałe miejsce do poszukiwania idealnego prezentu czy też wyrażenia podziękowań, docenienia lub utrwalenia wyjątkowych chwil. Biżuteria to sentymentalny upominek. W bransoletce, kolczykach czy pierścionku „zamykamy” wspomnienie o miłości, pierwszym dniu pracy, ślubie, rocznicy i wielu innych ważnych w naszym życiu okazjach- mówi Ewa Hiller, dyrektor Galerii Dominikańskiej.
Pandora to kolejna marka jubilerska w szerokim portfolio Galerii Dominikańskiej. Klienci mogą korzystać z oferty takich marek biżuteryjnych jak: Apart, Bijou Brigitte, Jubitom, Swiss, Tous, W.Kruk oraz Yes. Duży wybór salonów oraz zróżnicowany asortyment gwarantują, że każdy klient odnajdzie idealny upominek dla bliskiej osoby lub dla siebie samego.
Więcej informacji na stronie: https://galeria-dominikanska.pl/

Akcje promocyjne oraz nagrody, które zdobywają klienta i napędzają sprzedaż. Jak zdobyć serca konsumentów? Najnowszy raport!

Od polowania na promocje, po zakupy w łazience: zaskakujące zwyczaje zakupowe Polaków w badaniu Dni Wiosennych Okazji Amazon.pl

iPhone 16 – wszystko, co warto wiedzieć o nowej serii
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Zdrowie

Katarzyna Dowbor: Jak najszybciej muszę się zaszczepić przeciw kleszczowemu zapaleniu mózgu. Do tej pory zabezpieczałam przed tymi pasożytami tylko moje zwierzęta
Prezenterka przyznaje, że do tej pory nie zdawała sobie sprawy, że kleszczowe zapalenie mózgu to taka podstępna i groźna choroba. Jest ona wywoływana przez wirusa, który dostaje się do naszego organizmu w wyniku ukłucia przez kleszcza. Dlatego tak ważne jest, by przed tymi pajęczakami zabezpieczać nie tylko naszych pupili, ale także siebie. Katarzyna Dowbor już umówiła się na przyjęcie odpowiedniej szczepionki. Z danych opracowanych przez Ośrodek Badań Socjomedycznych Instytutu Stosowanych Nauk Społecznych UW wynika, że na taki krok decyduje się zaledwie co dziesiąty Polak.
Moda
Julia Kamińska: Założyłam sobie, że w tym roku nie będę kupować żadnych nowych ubrań. Z sukcesem sprzedaję też swoje rzeczy na popularnej platformie

Aktorka chętnie podjęła wyzwanie „no-buy 2025” i jak zapewnia, w tym roku nie zamierza kupować żadnych nowych ubrań. Poza tym systematycznie „wietrzy” swoją szafę i te rzeczy, które już nie są jej potrzebne, sprzedaje przez internet albo oddaje znajomym. Julia Kamińska zaznacza też, że kompletując stylizację na czerwony dywan, stara się nie wydawać pieniędzy na nowe ubrania. Najpierw zagląda do garderoby, by znaleźć w niej coś, co można ponownie wykorzystać.
Infrastruktura
Mazowsze turystycznie radzi sobie lepiej niż przed pandemią. Odwiedzających przyciąga już nie tylko Warszawa

Województwo mazowieckie jest liderem pod względem liczby turystów. W ubiegłym roku odwiedziło je prawie 7 mln gości. I choć lokomotywą ruchu turystycznego pozostaje Warszawa, to coraz więcej osób wybiera zwiedzanie regionu w wolniejszym tempie niż w stolicy i bliżej natury. Mazowsze od lat postrzegane było jako idealny kierunek na mikrowyprawę, ale teraz przybywa osób, które chcą się tu zatrzymać na dłużej niż 1–2 dni.