Wysoka jakość sprzętu zapewni najlepsze sportowe emocje
Za niecałe trzy tygodnie rozpoczną się Mistrzostwa Świata w Piłce Nożnej, a Polacy jak zwykle licznie zgromadzą się przed telewizorami, aby kibicować naszej reprezentacji. Jak wynika z badania przeprowadzonego dla TP Vision, właściciela marki Philips TV & Sound, ponad 78% ankietowanych ogląda telewizję głównie dla rozrywki. Dlatego, by w pełni przeżywać sportowe emocje warto wybrać telewizor, który zapewni nam wysoką jakość obrazu i dźwięku.
Ponad 77% badanych posiada telewizor ustawiony w centralnym miejscu domu, czyli salonie, z czego dla prawie 61% jest on ważną częścią jego wystroju – wynika z badania przeprowadzonego dla TP Vision.
– W TP Vision stawiamy na wysoką jakość obrazu i dźwięku, ale również wygląd samego telewizora, bo wiemy jak ważną rolę odgrywa w domowym centrum rozrywki. Dlatego szczególnym powodem do dumy są dla nas nobilitacje Red Dot Award – prestiżowych nagród w dziedzinie wzornictwa, zwanych często „Oskarami designu”, a także iF Design Awards – jednych z najbardziej rozpoznawalnych i najstarszych niezależnych wyróżnień w dziedzinie jakości designu na świecie, przyznane naszym telewizorom OLED+ 907 i OLED+ 937 – komentuje Marcin Habzda, dyrektor generalny TP Vision w Polsce.
Duże imprezy sportowe, jak nadchodzące Mistrzostwa są doskonałą okazją do spotkań w gronie znajomych. Nic w tym dziwnego – wspólne kibicowanie przed telewizorem w domu czy w pubie od zawsze dostarcza wielu wrażeń. Co ciekawe, podczas badania aż 47,5% respondentów zadeklarowało zakup większego odbiornika niż ten, który posiada obecnie. Z kolei ponad 90% ankietowanych przy wyborze nowego odbiornika zwraca szczególną uwagę na takie cechy jak jakość obrazu i dźwięku, rozdzielczość ekranu oraz możliwości techniczne.
– Generalnie za każdym razem przed tak dużym wydarzeniem sportowym obserwujemy wzrost sprzedaży telewizorów. Projektując nowe modele skupiamy się głównie na jakości obrazu i dźwięku oraz wzornictwie. Nasz „silnik graficzny” był nagradzany przez 40 lat z rzędu. Wprowadziliśmy również innowacje w dziedzinie oprogramowania - zintegrowaliśmy sztuczną inteligencję, która automatycznie dostosowuje ustawienia w zależności od odtwarzanych treści, w tym dynamikę i kontrast podczas oglądania wydarzeń sportowych – podkreśla Marcin Habzda.
Wśród topowych modeli produkowanych przez TP Vision, właściciela marki Philips TV & Sound niezmienną popularnością cieszą się telewizory z dynamicznym oświetleniem Amblilight. Marka Philips ma wyłączność na to rozwiązanie – nie znajdziemy go w modelach produkowanych przez inne firmy.
*****
O badaniu
Badanie zostało przeprowadzone przez PanelWizard Direct, na reprezentatywnej grupie 1027 osób w wieku od 18 do 75 roku życia, w dniach 1-15 marca 2022 roku.
TP Vision
TP Vision Europe B.V. (TP Vision) to zarejestrowana w Holandii firma z siedzibą w Amsterdamie, która w całości należy do TPV Technology Limited (TPV), jednego z wiodących producentów monitorów i telewizorów na świecie. TP Vision jest czołowym graczem na rynku elektroniki użytkowej w obszarze RTV. Firma koncentruje się na rozwoju, produkcji i sprzedaży urządzeń pod marką Philips – telewizorów (w Europie, Rosji, na Bliskim Wschodzie, w Ameryce Południowej, Indiach, a także w wybranych krajach Azji i Pacyfiku) oraz sprzętu audio (na całym świecie). TP Vision łączy rozpoznawalność marki Philips z doświadczeniem w zakresie rozwoju i projektowania produktów, doskonałymi działaniami operacyjnymi i pozycją TPV na rynku. Celem firmy jest tworzenie urządzeń, które oferują konsumentom najwyższą jakość dźwięku i obrazu.
![Wrześniowe biegi z Fundacją Avalon ! Biuro prasowe](/files/_uploaded/glownekonf_1503307137,w_254,wo_300,ho_169,r_png,_small.png)
Wrześniowe biegi z Fundacją Avalon !
![Co dzieje się w głowie sportowca na Igrzyskach Olimpijskich?](/files/_uploaded/glownekonf_1104869600,w_169,wo_300,ho_169,_small.jpg)
Co dzieje się w głowie sportowca na Igrzyskach Olimpijskich?
![Eurosport i Aktywna Warszawa zapraszają do wspólnego kibicowania siatkarzom](/files/_uploaded/glownekonf_1111917361,w_300,wo_300,ho_169,_small.jpg)
Eurosport i Aktywna Warszawa zapraszają do wspólnego kibicowania siatkarzom
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii
![](/files/1922771799/n-innowacje_1.png)
Jedynka Newserii
![](/files/1922771799/n-biznes_1.png)
Nie żyje Bogumiła Wander
![](/files/1922771799/wander,w_274,r_png,_small.png)
Bogumiła Wander: Bardzo tęsknię za telewizją, oglądam bez przerwy. Żałuję, że tak wcześnie odeszłam z pracy
Media
![](/files/1922771799/hyzy-dowbor-foto-ram,w_274,_small.jpg)
Agnieszka Hyży: Ja, Maciek Rock i Maciek Dowbor byliśmy taką świętą trójcą Polsatu. Ale my nie mamy tak mocnego miejsca i pomysłu na siebie w internecie jak Maciej Dowbor
Prezenterka żałuje, że Maciej Dowbor pożegnał się z Polsatem, ale szanuje jego decyzję i wierzy, że przed nim kolejne ciekawe wyzwania zawodowe. Agnieszka Hyży niezwykle miło wspomina czasy, kiedy mieli przyjemność ze sobą współpracować, i nie ukrywa, że wciąż sporo się od niego uczy, chociażby obserwując jego aktywność w mediach społecznościowych. Cieszy się także na każde spotkanie z nim.
Podróże
Cezary Pazura: Jedziemy z żoną na Sri Lankę, gdzie mamy program naszpikowany emocjami. Będziemy się poruszać pociągami, helikopterami i jeździć na słoniach
![](/files/1922771799/pazura-wakacje-foto,w_133,_small.jpg)
Na mapie letnich wyjazdów aktora w tym roku pojawiły się Portugalia i Sri Lanka. Pierwsza wyprawa już za nim. Cezary Pazura zaznacza, że udało mu się wypocząć i poznać kraj położony na Półwyspie Iberyjskim niemal „od podszewki”, ponieważ pokazywał mu go znajomy mieszkający tam od lat. Teraz z kolei wraz z żoną szykują się już na następną podróż, na wyspę Cejlon. Obszerna relacja z tej wyprawy pojawi się w ich mediach społecznościowych.
Problemy społeczne
Ginekolodzy biją na alarm: przyszły tata to nie tylko dawca nasienia. Mężczyźni nadal zbyt rzadko uczestniczą w przygotowaniach do ciąży
![](/files/1922771799/ciaza-przygotowania-foto-5,w_133,r_png,_small.png)
Mniej niż co trzeci mężczyzna szuka informacji na temat tego, jak się przygotować do poczęcia dziecka, a 42 proc. zdecydowało się wcześniej na zbadanie jakości nasienia – wynika z raportu opracowanego przez NutroPharmę na potrzeby kampanii „Dziecko wspólna sprawa”. O suplementację przed ciążą dba podobny odsetek przyszłych ojców, podczas gdy wśród przyszłych mam jest on dwukrotnie wyższy. Tymczasem – jak przypominają lekarze położnicy i ginekolodzy – materiał genetyczny ojca jest tak samo ważny jak matki. Ma wpływ nie tylko na to, jakie cechy będzie mieć dziecko, ale też na jego zdrowie oraz na prawidłowy przebieg ciąży.