Komunikaty PR

Wystartowała jubileuszowa edycja Szkolnej Internetowej Gry Giełdowej.

2021-12-08  |  11:10
Biuro prasowe
Kontakt

Karolina Kowalska
Agencja Public Relations KEY PR

ul. Mickiewicza 35
05-074 Halinów
karolina|keypr.pl| |karolina|keypr.pl
500466188
keypr.pl

Warszawska giełda wspólnie z Fundacją GPW po raz 20 zaprosiła nauczycieli oraz uczniów szkół ponadpodstawowych, a także klas VII i VIII szkół podstawowych do udziału w jubileuszowej edycji Szkolnej Internetowej Gry Giełdowej, w skrócie SIGG.

SIGG to największy ogólnopolski projekt edukacyjny, którego celem jest zainteresowanie uczniów zasadami funkcjonowania rynków kapitałowych, giełdy, inwestowania oraz oszczędzania długoterminowego.

Obecnie trwa pierwszy etap gry, w którym każdy zespół ma do dyspozycji wirtualne środki w wysokości 20 000 zł na inwestycje w akcje i ETF-y.     

Kolejny rok z rzędu przy organizacji i promocji Szkolnej Internetowej Gry Giełdowej Fundację GPW wspiera agencja Mint Media, która odpowiadała za wypracowanie koncepcji kreatywnej i strategii komunikacji, a także stworzenie KV i projektu graficznego strony www.

Agencja Mint Media przeprowadziła też kampanię promocyjną gry, której celem było zachęcenie uczniów i nauczycieli do rejestracji. Formaty reklamowe przygotowane przez agencję pojawiły się na Facebooku, YouTube, TikToku i portalu Librus.

Cieszymy się, że kolejny raz mogliśmy wesprzeć Fundację GPW w rejestracji do 20. edycji Szkolnej Internetowej Gry Giełdowej. Jesteśmy bardzo zadowoleni z tego, że w niewiele ponad miesiąc do udziału w SIGG20 udało się zachęcić ponad 18 000 uczniów i 1 000 nauczycieli – mówi Aleksandra Nowaczyńska Client Service Director w Mint Media.  

Dodatkowo agencja odpowiadała za przygotowanie materiałów promocyjnych, takich jak plakaty i samouczki dla uczniów i nauczycieli.

Współpraca z Agencją Mint Media w pełni spełniła nasze oczekiwania, a przygotowana kampania w SM była idealnie dostosowana do specyfiki grupy docelowej projektu Szkolna Internetowa Gra Giełdowa, co zostało potwierdzone liczbą rejestracji - mówi Alina Bączar-Bednorz Wiceprezes Zarządu Fundacji GPW. 

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: Agencja Public Relations KEY PR
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Finanse Santander Bank wybrał McCANN Poland do obsługi kreatywnej segmentów MŚP i Young Biuro prasowe
2024-09-04 | 09:00

Santander Bank wybrał McCANN Poland do obsługi kreatywnej segmentów MŚP i Young

Santander Bank Polska powierzył agencji McCANN Poland obsługę strategiczną i kreatywną segmentów MŚP i YOUNG - McCANN będzie wiodącą agencją banku w tych obszarach. O wyborze
Finanse Funkcjonowanie systemów rozliczeniowych w dzień wolny od pracy
2024-08-12 | 11:00

Funkcjonowanie systemów rozliczeniowych w dzień wolny od pracy

Czwartek 15 sierpnia to dzień wolny od pracy, co oznacza, że system rozliczeniowy Elixir, obsługujący przelewy międzybankowe w złotych, ma przerwę w standardowym funkcjonowaniu.
Finanse BRAK ZDJĘCIA
2024-07-31 | 01:00

Nie potrafimy rozmawiać o pieniądzach. Jakie mogą być konsekwencje?

Zaledwie 56 proc. par regularnie i otwarcie rozmawia o pieniądzach. 14 proc. unika tego typu rozmów lub nie czuje potrzeby ich przeprowadzania – wynika z raportu Santander Consumer Bank.   Osoby

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Żywienie

Qczaj: Alkohol niszczył moją rodzinę i moje dzieciństwo. Produkty z jego zawartością nie mogą być na wyciągnięcie ręki dla dzieci

Trener nie kryje oburzenia sprzedawaniem alkoholu w opakowaniach, które do złudzenia przypominają tubki z musem owocowym dla dzieci. Chodzi bowiem o zdrowie i bezpieczeństwo najmłodszych. Qczaj ze swojego doświadczenia wie, jak szybko można wpaść w uzależnienie, dlatego jest przeciwny promowaniu i reklamowaniu alkoholu. Sam od ponad dwóch lat z całych sił walczy o wytrwanie w trzeźwości. Z ostatnich informacji wynika, że w obliczu narastającej krytyki producent alkotubek, zdecydował się wycofać je ze sklepów i wstrzymać ich produkcję.

Żywienie

David Gaboriaud: Żabie udka i ślimaki są dla turystów. Francuzi nie jedzą ich codziennie, sam jadłem je trzy razy w życiu

Według Davida Gaboriauda przy ocenie kuchni francuskiej Polacy często kierują się stereotypami i wśród najbardziej popularnych wymieniają żabie udka i ślimaki. Jego zdaniem nic bardziej mylnego, ponieważ ten kraj ma niezwykle bogatą i tętniącą życiem kulturę kulinarną. Smakosze mają do wyboru wiele smacznych i często bardzo łatwych do przygotowania dań. Ale żeby poznać te smaki, trzeba pojechać do różnych regionów, nie tylko bazować na paryskich restauracjach.

Problemy społeczne

Seniorzy oczekują od miast oferty dla siebie. To mogłoby przeciwdziałać ich izolacji społecznej

70 proc. mieszkańców miast wskazuje, że samotność to jedna z głównych przyczyn złego stanu psychicznego – wynika z badania Kantar Polska przeprowadzonego dla Grupy LUX MED. Z takim stwierdzeniem zgodziło się ponad 80 proc. osób w najstarszej grupie wiekowej, co może oznaczać, że to one najczęściej zmagają się z takim problemem. Eksperci widzą tutaj dużą rolę dla miast – oferta różnych inicjatyw czy darmowa pomoc psychologiczna dla seniorów mogłyby pomóc w poprawie ich dobrostanu psychicznego.