Wystartowała jubileuszowa edycja Szkolnej Internetowej Gry Giełdowej.
Karolina Kowalska
Agencja Public Relations KEY PR
ul. Mickiewicza 35
05-074 Halinów
karolina|keypr.pl| |karolina|keypr.pl
500466188
keypr.pl
Warszawska giełda wspólnie z Fundacją GPW po raz 20 zaprosiła nauczycieli oraz uczniów szkół ponadpodstawowych, a także klas VII i VIII szkół podstawowych do udziału w jubileuszowej edycji Szkolnej Internetowej Gry Giełdowej, w skrócie SIGG.
SIGG to największy ogólnopolski projekt edukacyjny, którego celem jest zainteresowanie uczniów zasadami funkcjonowania rynków kapitałowych, giełdy, inwestowania oraz oszczędzania długoterminowego.
Obecnie trwa pierwszy etap gry, w którym każdy zespół ma do dyspozycji wirtualne środki w wysokości 20 000 zł na inwestycje w akcje i ETF-y.
Kolejny rok z rzędu przy organizacji i promocji Szkolnej Internetowej Gry Giełdowej Fundację GPW wspiera agencja Mint Media, która odpowiadała za wypracowanie koncepcji kreatywnej i strategii komunikacji, a także stworzenie KV i projektu graficznego strony www.
Agencja Mint Media przeprowadziła też kampanię promocyjną gry, której celem było zachęcenie uczniów i nauczycieli do rejestracji. Formaty reklamowe przygotowane przez agencję pojawiły się na Facebooku, YouTube, TikToku i portalu Librus.
Cieszymy się, że kolejny raz mogliśmy wesprzeć Fundację GPW w rejestracji do 20. edycji Szkolnej Internetowej Gry Giełdowej. Jesteśmy bardzo zadowoleni z tego, że w niewiele ponad miesiąc do udziału w SIGG20 udało się zachęcić ponad 18 000 uczniów i 1 000 nauczycieli – mówi Aleksandra Nowaczyńska Client Service Director w Mint Media.
Dodatkowo agencja odpowiadała za przygotowanie materiałów promocyjnych, takich jak plakaty i samouczki dla uczniów i nauczycieli.
Współpraca z Agencją Mint Media w pełni spełniła nasze oczekiwania, a przygotowana kampania w SM była idealnie dostosowana do specyfiki grupy docelowej projektu Szkolna Internetowa Gra Giełdowa, co zostało potwierdzone liczbą rejestracji - mówi Alina Bączar-Bednorz Wiceprezes Zarządu Fundacji GPW.
Wakacje składkowe dla przedsiębiorców
Santander Bank wybrał McCANN Poland do obsługi kreatywnej segmentów MŚP i Young
Funkcjonowanie systemów rozliczeniowych w dzień wolny od pracy
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii
Jedynka Newserii
Media
Katarzyna Dowbor: Telewizja ma ogromną siłę i dzięki temu mogę zrobić coś dla innych. Nieważne, pod jakimi barwami – ważne, że się pomaga
Szefowa Fundacji TVP z pełnym przekonaniem przyznaje, że jej nowa rola to zarówno ogromne wyzwanie, jak i spełnienie marzeń o niesieniu pomocy innym. Katarzyna Dowbor cieszy się, że znów może pomagać ludziom w różnych kryzysach i w pewnym sensie jest to kontynuacja jej misji z programu „Nasz nowy dom”. Na razie Fundacja TVP wspiera osoby, które ucierpiały podczas niedawnej powodzi, ale pod jej skrzydła mogą też trafić inni potrzebujący.
Gwiazdy
Piotr Zelt: Od dawna weryfikuję swoje nawyki. Gonię też wszystkich z mojego otoczenia, żeby oszczędzali wodę i porządnie segregowali śmieci
Aktor zauważa, że w dzisiejszych czasach ekologiczny styl życia powinien być nie tylko modą, ale wręcz koniecznością. Zwraca bowiem uwagę na przyspieszającą degradację naszego środowiska i konieczność weryfikacji własnych przyzwyczajeń. Dobitnie tłumaczy to również swoim bliskim i mobilizuje ich do odpowiedzialnego postępowania. Zdaniem Piotra Zelta kluczowe jest przede wszystkim oszczędzanie wody, bo za jakiś czas może jej zabraknąć w naszych kranach, a także segregowanie śmieci i ograniczenie zakupów nowych ubrań oraz urządzeń elektronicznych.
Handel
Polski rynek odzieży sportowej i outdoorowej notuje stabilne wzrosty. Kupujący szukają technologicznych nowinek
Niemal połowa Polaków kupujących artykuły sportowe ćwiczy kilka razy w tygodniu, a 13 proc. robi to codziennie. Większa aktywność powoduje, że rośnie krajowy rynek artykułów sportowych. W latach 2023–2028 ma to być średnio 6 proc. rocznie – wynika z danych PMR. Polscy konsumenci w coraz większym stopniu zwracają uwagę na technologiczne aspekty i rozwiązania w produktach outdoorowych. Producenci tacy jak Columbia Sportswear inwestują więc coraz więcej w patenty i innowacje. W centrum handlowym Westfield Mokotów w Warszawie został właśnie otwarty drugi w Polsce monobrandowy sklep tej marki.