Komunikaty PR

Wystartowała piąta edycja konkursu "Design by Śliwka Nałęczowska 2024"

2024-04-11  |  14:30
Biuro prasowe
Do pobrania jpg ( 2.9 MB )

Z początkiem kwietnia br. ruszyła piąta, jubileuszowa odsłona konkursu Design By Śliwka Nałęczowska. W tym roku zadaniem młodych artystów jest zaprojektowanie grafiki na opakowanie tych kultowych pralin. Nadesłane prace powinny być ilustracją hasła marki: „Śliwka Nałęczowska – inspiruje wszystkie zmysły”. Łączna pula nagród wynosi ponad 30 000 zł. Produkty ze zwycięskimi projektami trafią do ogólnopolskiej sprzedaży w 2025 roku jako część limitowanej linii Art Collection. Zgłoszenia można przesyłać do 15 maja br.

Marka Śliwka Nałęczowska należąca do portfolio firmy Colian już po raz piąty organizuje konkurs Design by Śliwka Nałęczowska. Tegorocznym tematem przewodnim jest stworzenie autorskiej grafiki na opakowanie produktu
w kształcie sztabki, ilustrującej hasło: „Śliwka Nałęczowska - inspiruje wszystkie zmysły". Zgłoszenia powinny zawierać projekt grafiki wykonany na siatce opakowania (dostępnej do pobrania na stronie www.designbysliwkanaleczowska.pl) oraz jej wizualizację.

Ideą przyświecającą Design by Śliwka Nałęczowska jest wspieranie i promocja młodych twórców, grafików, ilustratorów i projektantów - zarówno profesjonalistów, jak i amatorów. Z tego względu w tym roku na laureatów pierwszych dziesięciu miejsc czekają atrakcyjne nagrody finansowe, wynoszące w zależności od zajętego miejsca od 10 000 zł do 1 000 zł, a także zapasy Śliwki Nałęczowskiej – podkreśla Bożena Piotrowska odpowiedzialna za markę Śliwka Nałęczowska i dodaje „To jednak nie wszystko! Z wybranych projektów powstanie kolejna odsłona limitowanej serii opakowań Art Collection. Premiera pierwszej kolekcji prezentującej nagrodzone prace z edycji 2021, miała miejsce na początku bieżącego roku.”

Konkurs Design by Śliwka Nałęczowska łączy w sobie aspekt artystyczny z użytkowym. Z jednej strony to platforma do komunikacji marki, a z drugiej szansa dla młodych twórców do zaprezentowania umiejętności i zobaczenia swoich prac w realizacji na sklepowych półkach. Dlatego w tym roku jury reprezentują zarówno eksperci z dziedziny sztuki, designu i wzornictwa przemysłowego, jak również specjaliści z obszaru marketingu.

Skład jury Design by Śliwka Nałęczowska 2024:

  • dr Piotr Kuczkowski - Prodziekan Wydziału Architektury Wnętrz, Wzornictwa i Scenografii we wrocławskiej ASP
  • Katarzyna Puczyłowska – odpowiedzialna za koordynację projektów w Instytucie Wzornictwa Przemysłowego, która za swoje działania artystyczne w 2021 r. otrzymała odznaczenie ministerialne Zasłużony dla Kultury Polskiej
  • Lena Pianovska - członkini Zarządu STGU, inicjatorka, koordynatorka oraz mentorka w programie Mentoringowym STGU
  • Aleksandra Tulibacka - redaktor naczelna magazynu Grafmag, współorganizatorka konferencji dla projektantów GrafConf
  • Renata Krawczyk - ilustratorka i graficzka, znana w mediach społecznościowych jako @rena.illustration
  • Marcin Małecki - redaktor naczelny i współzałożyciel tytułów Nowy Marketing oraz MamStartup

Projekty można przesyłać do 15 maja br. wyłącznie za pośrednictwem strony www.designbysliwkanaleczowska.pl.  Wyniki zostaną ogłoszone 20 czerwca br. Szczegółowe zasady uczestnictwa określa regulamin, którego akceptacja jest niezbędnym warunkiem do udziału w akcji.

Design by Śliwka Nałęczowska 2024 zyska szerokie wsparcie medialne i PR, w tym zasięgową kampanię internetową, w social mediach, promocję w kanałach patronów medialnych oraz w kanałach własnych marki Śliwka Nałęczowska. Partnerami V edycji są: Akademia Sztuk Pięknych im. Eugeniusza Gepperta, Instytut Wzornictwa Przemysłowego oraz Stowarzyszenie Twórców Grafiki Użytkowej. Patronat medialny nad konkursem objęli: NOIZZ, Grafmag, Nowy Marketing, Label Magazine, Purpose, a także Pakamera. Działania PR prowadzi Kolterman Media Communications.

----

Art Collection – to limitowana seria opakowań, która swoją premierę miała w pierwszym kwartale br. Tegoroczna odsłona linii stanowi nawiązanie do artystycznej strony marki, promującej sztukę i jest uhonorowaniem zwycięskich prac konkursowych z ostatniej edycji „Design by Śliwka Nałęczowska 2021”.

Więcej informacji
Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Sztuka Z powierza na papier. Marcin Giba o wyjątkowej sztuce uwieczniania natury Biuro prasowe
2024-07-19 | 10:50

Z powierza na papier. Marcin Giba o wyjątkowej sztuce uwieczniania natury

Marcin Giba to znany polski fotograf, którego prace zyskały szerokie uznanie zarówno w kraju, jak i za granicą. Unikalne podejście do fotografii, zdolność uchwycenia
Sztuka Wybitnie inny mural #hellendż: nowa atrakcja turystyczna na mapie stolicy
2024-07-17 | 14:20

Wybitnie inny mural #hellendż: nowa atrakcja turystyczna na mapie stolicy

Murale, czyli wielkoformatowe grafiki malowane bezpośrednio na ścianach budynków, stały się integralnym elementem architektonicznego krajobrazu wielu polskich miast. Warszawa
Sztuka Elektrownia Powiśle z Kawai Art Gallery – pierwszą galerią pop-art w Polsce
2024-07-17 | 10:38

Elektrownia Powiśle z Kawai Art Gallery – pierwszą galerią pop-art w Polsce

W Elektrowni Powiśle została otwarta nowa kreatywna przestrzeń – Kawai Art Gallery. Na powierzchni 73 mkw. można podziwiać dzieła najbardziej znanych współczesnych

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Ochrona środowiska

Patrzenie na zieleń może zwiększyć komfort życia mieszkańców miast. Najbardziej kojąco działał widok drzew

Zmniejszenie odczucia lęku i zwiększenie odprężenia to główne korzyści wynikające z nawet wzrokowego kontaktu z zielenią – dowiedli brytyjscy i izraelscy naukowcy. Okazało się, że największe korzyści czerpiemy z patrzenia na drzewa, a wyraźny dobroczynny wpływ natury na dobrostan psychiczny można zauważyć nawet po krótkim spacerze. To ważne wskazówki dla urbanistów, które mogą być pomocne w optymalnym planowaniu przestrzeni miejskiej. Kontakt wzrokowy z zielenią nie wpływa natomiast na zdolności poznawcze.

Gwiazdy

Edyta Herbuś: Joga pozwala mi zadbać o systematyczny przepływ dobrej energii i harmonię. Mam bardzo dobry kontakt ze swoim ciałem

Tancerka kompleksowo dba o swoje zdrowie i o ciało. Nie daje sobie taryfy ulgowej i zawsze, niezależnie od ilości obowiązków zawodowych, stara się znaleźć czas, by wykonać pakiet ulubionych ćwiczeń. Edyta Herbuś zdążyła się już przekonać, że niezwykle korzystny wpływ na jej kondycję i dobre samopoczucie ma także joga. Systematyczne jej praktykowanie umożliwia bowiem swobodny przepływ energii i pozwala utrzymać życiową równowagę. Nie ukrywa więc, że jest wielką miłośniczką tej aktywności i poleca ją także innym.

Handel

E-konsumenci wybierają jak najszybsze i najprostsze opcje płatności online. Coraz bardziej interesują się płatnościami odroczonymi i ratalnymi

Szybkie płatności, a w szczególności Blik, to metody najchętniej wybierane przez klientów podczas zakupów internetowych. W ostatnim czasie rośnie jednak popularność płatności odroczonych oraz rozłożenia płatności na raty – twierdzą przedstawiciele e-commerce. Niezmiennie ktoś, kto chce osiągnąć sukces w handlu w sieci, musi oferować wszystkie możliwe metody płatności. Jeśli klient nie znajdzie na stronie swojej ulubionej, zwykle rezygnuje z zakupu.