Komunikaty PR

Wytrawne mini serniczki

2023-04-04  |  11:40
Biuro prasowe

Wytrawne babeczki to pyszna kompozycja sera z dodatkami: szynką, suszonymi pomidorami, oliwkami, kukurydzą i aromatyczną bazylią. Zaskakującym i smakowitym zwieńczeniem serniczków jest natomiast przyjemnie chrupiąca kruszonka z krakersów. Do przyrządzenia tego dania warto wykorzystać wysokiej jakości Szynkę sokołowską kruchą – soczystą i aromatyczną, o znakomitym bukiecie smakowym.

 

Czas przygotowywania: 30 minut (+50 minut pieczenia)

Liczba porcji: 9 sztuk

 

SKŁADNIKI:

1 opakowanie szynki Sokołowskiej Kruchej

200 g solonych krakersów

100 g roztopionego masła

1 i 1/4 szklanki sera twarogowego

4 jajka

1 łyżka mąki ziemniaczanej

1 garść tartego sera żółtego

1 szczypta soli, świeżo mielony pieprz

1 garść listków bazylii

20 zielonych oliwek

9 suszonych pomidorów w oleju

2/3 szklanki kukurydzy konserwowej

Listki bazylii do dekoracji

PRZYGOTOWANIE:

Krakersy mielimy na piasek, dodajemy roztopione masło i dokładnie mieszamy.

Ser miksujemy z jajkami i mąką, krótko do połączenia składników. Doprawiamy  solą i pieprzem. Bazylię drobno siekamy.

Szynkę i pomidory kroimy w paseczki, a oliwki na plasterki. Wszystkie składniki wrzucamy do miski zalewamy masą serową, dodajemy bazylię i dokładnie mieszamy.

Formę do babeczek (najlepiej silikonową) natłuszczamy, następnie wylewamy do niej masę pozostawiając około 1 cm wolnej przestrzeni, którą wypełniamy przygotowaną kruszonką z krakersów.

Serniczki pieczemy w temperaturze 180 stopni C (grzanie góra-dół) przez około 50 minut. Wyjmujemy z formy i podajemy na gorąco lub po przestygnięciu udekorowane listkami bazylii.

 

Więcej informacji
Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Żywienie Wzrasta rynek świeżej żywności online – w Markecie Świeżości DPD już ponad 70 partnerów Biuro prasowe
2025-04-09 | 10:45

Wzrasta rynek świeżej żywności online – w Markecie Świeżości DPD już ponad 70 partnerów

Jeszcze dekadę temu zakupy spożywcze online wydawały się rozwiązaniem dla nielicznych. Zmieniające się nawyki konsumentów i rosnące oczekiwania wobec jakości
Żywienie Międzynarodowy Dzień Szczęścia i tiramisu – przypadek czy przeznaczenie?
2025-03-19 | 23:00

Międzynarodowy Dzień Szczęścia i tiramisu – przypadek czy przeznaczenie?

Tiramisu, comfort food i szczęście na zamówienie. Jak jedzenie poprawia nastrój w Międzynarodowy Dzień Szczęścia. Szczęście ma wiele smaków, ale jeden
Żywienie Tylko 7% Polaków wie, co oznacza pierwotna czystość wody
2025-02-17 | 13:20

Tylko 7% Polaków wie, co oznacza pierwotna czystość wody

Pierwotna czystość oznacza brak jakichkolwiek zanieczyszczeń chemicznych i mikrobiologicznych już w źródle. To główna cecha naturalnych wód mineralnych

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Nie żyje Jadwiga Jankowska-Cieślak

Jadwiga Jankowska-Cieślak: Zwykle Złota Palma otwiera ścieżkę do kariery, a mi zamknęła. W Polsce trwał wtedy stan wojenny i musiałam szybko wracać do kraju

Z wielkim smutkiem przyjęliśmy wiadomość o śmierci Jadwigi Jankowskiej-Cieślak jednej z najbardziej wybitnych polskich aktorek. Z tej okazji pragniemy podzielić się z Państwem jednym z ostatnich wywiadów, jakich udzieliła naszej redakcji.

Dom i ogród

Handel

Piwo bezalkoholowe stanowi już 6,5 proc. sprzedaży browarów. Konsumenci świadomie ograniczają spożycie alkoholu

W 2024 roku polscy konsumenci kupowali ponad 1 mln butelek i puszek piwa 0,0% dziennie. Przez ostatnią dekadę rynek tych piw urósł pod względem wolumenu 10-krotnie. Branża inwestuje w innowacje w segmencie piw bezalkoholowych, wzmacniając nie tylko smak, ale również ich wartości odżywcze. Piwa 0,0% wpisują się w coraz popularniejszy, zwłaszcza wśród młodszego pokolenia, trend NoLo (no alcohol low alcohol), co może okazać się furtką do ograniczenia konsumpcji alkoholu.

Moda

Krzysztof Skórzyński: Lubimy mówić, że dbamy o środowisko i dajemy rzeczom drugie życie. A potem idziemy do galerii i kupujemy nowe ubrania

Z obserwacji dziennikarza wynika, że choć niektóre firmy promują swoje działania i produkty jako ekologiczne, to zdarza się, że rzeczywistość jest zgoła inna. Podobnie jest z  osobami z naszego otoczenia. Bywa, że głośno mówią o recyklingu, a jednocześnie ślepo gonią za modą i wciąż kupują nowe ubrania, dodatki czy elementy wyposażenia wnętrz. Krzysztof Skórzyński i Kajra zapewniają jednak, że zależy im na tym, by nie zanieczyszczać środowiska kolejnymi odpadami, dlatego są zwolennikami ponownego wykorzystywania różnych rzeczy.