Wyznaj miłość w Bytomiu i wygraj pierścionek z brylantem!
PR Expert
Przestrzenna 48/3
50-533 Wrocław
akondratowicz|prexpert.com.pl| |akondratowicz|prexpert.com.pl
+48 502 332 358
www.prexpert.com.pl
Opowiedz swoją miłosną historię i sprezentuj ukochanej spektakularny upominek na walentynki. W Bytomiu właśnie ruszył wyjątkowy konkurs, w którym do wygrania są aż trzy złote pierścionki z brylantami!
10 dni miłosnej rywalizacji o najpiękniejszy prezent dla ukochanej. „Powiedz Tak!” to wielka walentynkowa akcja Agory Bytom, w której do wygrania są aż trzy pierścionki z brylantem. Udział w walentynkowym konkursie może wziąć każdy, bez względu na staż związku. Organizatorzy akcji zachęcają do udziału pary, które planują zaręczyny, a także te osoby, które są w długoletnich związkach lub planują jubileuszowe obchody.
Nagrodami w akcji „Powiedz Tak!” są trzy pierścionki z salonu Apart. Zostały wykonane z żółtego i białego złota, a każdy wieńczy 0,15-karatowy brylant.
- Zapraszamy do udziału w konkursie wszystkich zakochanych. To wyjątkowa okazja, by sprezentować swojej ukochanej wspaniały pierścionek z brylantem. Wygrana w konkursie to idealny prezent na zaręczyny, rocznicę czy po prostu piękny dowód miłości – mówi Hanna Petters, dyrektor Agory Bytom.
Walentynkowy konkurs Agory Bytom trwa przez 10 dni. Aby wziąć w nim udział, należy w dniach 3-13 lutego dokonać zakupów za minimum 50 zł na jednym paragonie w Agorze Bytom, wymienić go w Punkcie Info na kupon konkursowy i opisać na nim swoją historię miłosną. Jury konkursowe wybierze autorów trzech najpiękniejszych opowieści, którzy otrzymają wyjątkowe pierścionki dla swoich ukochanych.
Akcja „Powiedz Tak!” to nie jedyna atrakcja, którą Agora Bytom przygotowała dla zakochanych na Walentynki. W tym tygodniu na profilu galerii handlowej na Facebooku pojawi się konkurs, w którym do wygrania będzie darmowa loża w klubie Pin-Up!, butelka szampana i wejściówki na sobotnią imprezę (15 lutego). Na Instagramie będzie można zaś wygrać romantyczny wieczór w Agorze Bytom z sushi, seansem kinowym i bowlingiem.
Dodatkowo 11 lutego w godzinach 15.00-18.00 każdy będzie mógł przyjść do Agory Bytom i nagrać życzenia video dla ukochanej osoby. Następnie wszystkie one zostaną opublikowane, a autorzy najciekawszych życzeń mogą liczyć dodatkowo na słodkie niespodzianki.
Więcej na: www.agorabytom.pl
facebook.com/AgoraBytom
instagram.com/agora.bytom

Akcje promocyjne oraz nagrody, które zdobywają klienta i napędzają sprzedaż. Jak zdobyć serca konsumentów? Najnowszy raport!

Od polowania na promocje, po zakupy w łazience: zaskakujące zwyczaje zakupowe Polaków w badaniu Dni Wiosennych Okazji Amazon.pl

iPhone 16 – wszystko, co warto wiedzieć o nowej serii
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Żywienie

Sylwia Bomba: Nigdy nie stosowałam ozempicu. Dla mnie zdrowie jest ważniejsze niż efekt wizualny
Celebrytka uważa, że leków typu Ozempic nie powinno się stosować jako złotych środków na odchudzanie. Bo choć pozwalają one w dość krótkim czasie pozbyć się zbędnych kilogramów, to odbywa się to kosztem zdrowia. Aby więc bezpiecznie i trwale zredukować masę ciała, trzeba przede wszystkim zmodyfikować dietę i prowadzić aktywny styl życia. To długi, ale wart starania proces. Ze swojego doświadczenia Sylwia Bomba wie, że nie ma jednej cudownej tabletki, dzięki której bez żadnego wysiłku uzyskamy wymarzony rozmiar S.
Handel
Dzięki sztucznej inteligencji przesyłki mogą trafiać do klientów tego samego dnia. Liczba takich dostaw w Amazon znacząco rośnie

Prognozy rynkowe wskazują, że wart ok. 10 mld dol. globalny rynek dostaw realizowanych jednego dnia będzie w kolejnych latach dynamicznie rosnąć. Wpływają na to przede wszystkim oczekiwania konsumentów co do szybkich i terminowych doręczeń. Zarówno firmy kurierskie, jak i sklepy internetowe coraz mocniej inwestują w ten trend. W Amazon opcja Same-Day Delivery jest już możliwa w 135 lokalizacjach w Europie, a w tym roku przybędzie 20 kolejnych. W I kwartale br. Amazon dostarczył w tym trybie o 80 proc. paczek więcej niż przed rokiem. Głównie były to produkty z kategorii niezbędnych przedmiotów codziennego użytku.
Moda
Klaudia Zioberczyk: Doszłam już do takiego momentu, że jak wchodzę do sklepu, to mówię: wcale tego nie potrzebuję. Teraz stawiam na jakość, a nie na ilość

Modelka zdaje sobie sprawę z tego, że trzeba być bardzo ostrożnym, by nie dać się nabrać na różne sztuczki marketingowe, nie ulegać czarowi wyprzedaży i promocji, a zamiast tego kompletować swoją garderobę z ponadczasowych zestawów, które będzie można wykorzystać na różne okazje. Klaudia Zioberczyk uważa, że greenwashing, czyli wywoływanie u konsumentów poszukujących towarów eko mylnego wrażenia, że oferowany produkt taki właśnie jest, to nieuczciwa praktyka. Temu zjawisku postanowiła więc dokładnie się przyjrzeć w swojej pracy magisterskiej.