Komunikaty PR

X edycja Deweloperzy Dzieciom wystartowała

2021-12-15  |  16:00

Firmy deweloperskie znów nie zawiodły. Akcja Deweloperzy Dzieciom wystartowała, niosąc uśmiech, pozytywne wartości i energię dla wszystkich podopiecznych domów dziecka –zarówno w Poznaniu, jak i w Wielkopolsce. W tym trudnym dla wszystkich roku pomoc otrzymają wychowankowie aż 9 domów dziecka, to blisko 100 dzieci. - Dobre serce oraz niesienie pomocy potrzebującym nie zna granic. Bez względu na okoliczności, również w tym roku chcemy pomóc jak największej liczbie dzieci. Trwająca pandemia nie ułatwia nam życia, ale znów działamy – mówią jednym głosem organizatorzy i darczyńcy. W jubileuszową, dziesiątą akcję Deweloperzy Dzieciom zaangażowało się aż 40 firm.

 

Deweloperzy Dzieciom to jedyna w Polsce inicjatywa dobroczynna, łącząca przedstawicieli branży deweloperskiej na taką skalę i jednocześnie w tak szczytnym celu, mianowicie niesienia pomocy potrzebującym dzieciom z domów dziecka. Wcześniejsze akcje odbywały się w miejscach, gdzie dzieci mogły pobawić się, pozytywnie naładować baterie, ale też nauczyć się interesujących rzeczy. Oczywiście były też odwiedziny Świętego Mikołaja, który przynosił worek pełen prezentów. - Okrągły jubileusz, w naszym zamyśle miał być powodem zorganizowania eventu z adekwatną galą i uroczystym charakterem. Niestety, trwająca pandemia koronawirusa, a tym samym szereg obostrzeń i przeciwności, a także troska o uczestników, tych mniejszych i większych, powoduje, że takie plany musimy odłożyć na później. Podobnie jak w IX odsłonie akcji, dzieci z rodzinnych i publicznych Domów Dziecka otrzymają prezenty, a ich przekazanie już trwa – mówi Hubert Maćkowiak z firmy Mission Public Relations, która jest pomysłodawcą i organizatorem akcji.

Lista zaangażowanych w pomoc przedstawicieli branży mieszkaniowej jest długa. Takie świadectwo pokazuje, że w każdej firmie, bez względu na jej wielkość, czy sukcesy, pracują ludzie z wielkimi sercami – otwartymi na potrzeby innych. Do X edycji włączyli się: Agrobex, Area Development, Artbud, ArtLocum, Ataner, Constructa Plus, Cordia, Dombud Development, Dom-Eko, EBF Development, Fludra Development, Gravis Developer, Greenbud Development, Grupa Inwest, Inwestycje Wielkopolski, Jakon Inwest, KDM Deweloper, KM Building, Konimpex-Invest, KosDom, Lepiko Developer, Linea Deweloper, Mak-Dom, Monday Development, Nexity, Nickel Development, NovaForm, Nowa Murowana, Planetbud Development, Proxin, Quadro Development, Rehaz, Robyg, Skaland, Sky Investments, Spravia, UWI, Villa Developer, Vinci Immobilier, Virke.

Pandemia. Zjawisko, które towarzyszy nam każdego dnia, od niemal dwóch lat. Szereg obostrzeń, smutek, niepewność, często cierpienie. W takich okolicznościach zaangażowanie w społeczną odpowiedzialność biznesu nabiera jeszcze głębszego sensu. - Cieszymy się, że tak szczytna akcja z sukcesem jest co roku kontynuowana. Mimo czasów pandemii, nie możemy zapominać o potrzebujących, oczekiwania na świąteczny czas nie zmieniają się, mimo okoliczności. Magia Świąt ma wielką moc, którą potęgują dziecięce marzenia. Cieszymy się, że choć trochę możemy pomóc je spełniać, uczestnicząc w akcji. Kierujemy się zasadą „biznes to nie wszystko”. Pomagajmy, branża deweloperska ma duży potencjał na podjęcie takich działań – wspomina Agata Krzesińska, Menedżer ds. marki Konimpex-Invest.

Blisko 100 wychowanków z 9 rodzinnych i publicznych domów dziecka tuż przed Świętami Bożego Narodzenia odwiedzi Święty Mikołaj, a także wręczy wyjątkowe prezenty, które ufundowali przedstawiciele firm deweloperskich. - Panująca pandemia ma wpływ na każdego z nas. Dotyczy to również wychowanków domów dziecka, bez względu na wiek. Cieszymy się, że jako deweloper o dużych możliwościach, możemy dołożyć swoją cegiełkę, by budować radość – mówi Marcin Ostojski z firmy KDM Deweloper.

Jak co roku, organizatorzy mogą liczyć na patronat ze strony Oddziału Poznańskiego Polskiego Związku Firm Deweloperskich. Z ramienia tej organizacji do Deweloperzy Dzieciom dołączyło 17 firm. - Pomaganie uzależnia, a grudzień w naszym kalendarzu zawsze oznacza aktywne zaangażowanie w inicjatywę Deweloperzy Dzieciom. Otaczamy akcję patronatem tytularnym, w pełni podpisując się pod jej ideami - podsumowuje Lucyna Jarczyńska, dyrektor ds. sprzedaży i marketingu firmy Agrobex, pełniąca jednocześnie funkcję wiceprezesa zarządu Oddziału Poznańskiego PZFD.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Media Remont w rytmie “Satysfakcji” - kulisy powstawania kampanii marki Komfort Biuro prasowe
2024-08-29 | 11:00

Remont w rytmie “Satysfakcji” - kulisy powstawania kampanii marki Komfort

Marka Komfort zaprezentowała w sierpniu kolejne odsłony wideo z kampanii “Satysfakcja”, w tym materiał zakulisowy. Innowacyjne reklamy zostały stworzone przy użyciu silnika Unreal
Media Mastercard i McCANN Poland z główną nagrodą w konkursie miesięcznikaFAST COMPANY
2024-07-29 | 09:00

Mastercard i McCANN Poland z główną nagrodą w konkursie miesięcznikaFAST COMPANY

Stworzona wspólnie przez Mastercard oraz McCANN Poland kampania "Gdzie Zamieszkać"/"Where to Settle" zdobyła główną nagrodę Innovation by Design 2024
Media BRAK ZDJĘCIA
2024-07-24 | 01:00

Grupa Tubądzin na Open Hair Festival w Sieradzu

Przez 3 dni na festiwalowej scenie wystąpiły znane i lubiane gwiazdy m.in. Kult, Karaś i Rogucki, Avi i Kwiat Jabłoni. Imprezie towarzyszył nocny pokaz mody Jacoba Buczyńskiego i pokaz mody historycznej. Dużym zainteresowaniem cieszyła

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Teatr

Farmacja

Szybko rośnie liczba osób z ostrą infekcją układu oddechowego, w tym grypy. Szczyt zachorowań przypadnie już na drugą połowę października

Centrum e-Zdrowia podaje, że od początku września odnotowano blisko 1,8 mln porad ambulatoryjnych udzielonych z powodu ostrych infekcji układu oddechowego, w tym grypy. Najlepszą metodą walki z chorobą jest szczepionka – najlepiej przyjęta między wrześniem a listopadem. Wciąż jednak na taki krok decyduje się zaledwie kilka procent Polaków, tymczasem grypa jest jedną z 10 najczęstszych przyczyn zgonów u osób powyżej 65. roku życia.

Żywienie

Aleksandra Adamska i Ewelina Adamska-Porczyk: Na Filipinach spałyśmy z karaluchami i innymi robakami. Brakowało nam moskitiery na całe ciało

Chociaż podczas pełnej emocji wyprawy przez Filipiny do Tajwanu nie brakowało trudnych momentów, w których górę brało zmęczenie, to jednak mimo wszelkich niedogodności Aleksandra Adamska i Ewelina Adamska-Porczyk starały się nie narzekać, tylko wyciągać z tej podróży to, co najlepsze. Uczestniczki „Azja Express” przyznają, że nie mogły się przekonać do miejscowego jedzenia, ale za to zachwyciła je aromatyczna kawa. W bagażu zabrakło miejsca na moskitierę, dlatego też z czasem przyzwyczaiły się także do spania w jednym pomieszczeniu z karaluchami.