Komunikaty PR

Za nami TSD Wiosna 2020

2020-07-13  |  11:20
Biuro prasowe
Kontakt
Olga Kisiel-Konopka
OKK! PR

ul. Świętojesrska5/7
00-236 Warszawa
biuro|okkpr.pl| |biuro|okkpr.pl
882444811
www.okkpr.pl

Targi Sztuki Dostępnej Wiosna 2020 na Allegro już za nami. Były to pierwsze w Polsce targi sztuki odbywające się wyłącznie w Internecie. Okazało się, że do zakupów dzieł sztuki w sieci jest w Polsce wielu chętnych.

Odbywające się cyklicznie Targi Sztuki Dostępnej to wydarzenie, które zawsze przyciąga tłumy. Cieszy się ogromnym zainteresowaniem wśród artystów, właścicieli galerii i osób zainteresowanych zakupem dzieł sztuki. Przypomnijmy: to jedyne w Polsce targi, na których prezentowane są wyłącznie prace z kręgu sztuki współczesnej w cenach nie przekraczających pięciu tysięcy złotych.

Z uwagi na okres pandemii trzecia edycja odbyła się wyłącznie w formule online. Partnerem strategicznym wydarzenia była firma Allegro. W dniach 7-30 czerwca br. na specjalnie utworzonej stronie allegro.pl/zobacz/TSD wystawionych zostało około 8000 dzieł sztuki. Aby ułatwić odbiorcom orientację w ofercie, wszystkie prace posegregowano pod względem przedziałów cenowych i techniki wykonania (malarstwo, rysunek, fotografia, grafika itd.) Zakupy odbywały sie w opcji „kup teraz”, czyli po z góry ustalonej cenie, za wyjątkiem trwającej przez pierwszy tydzień, towarzyszącej wydarzeniu Licytacji Specjalnej.

Decyzja o zmianie charakteru wydarzenia na całkowicie internetowe podjęta została z oczywistych powodów i niemal w ostatniej chwili. Proces organizacyjny przebiegał zatem bardzo szybko, a wydarzenie promowane było głównie w sieci. Kampania reklamowa dotarła do 3, 3 mln osób, artykuły i wzmianki w mediach miały podobnie wysoki zasięg*. Wszystko to zaowocowało rekordową liczbą odbiorców. Wydarzenie na Allegro w ciągu trzech tygodni odwiedziło 69 500 osób. Wyższa niż zwykle była też liczba wystawców: 147. Jak zwykle wystawcy podlegali selekcji i nie każdy został przyjęty. W sumie w targach wzięło udział 36 galerii i 111 artystów działających indywidualnie. Sprzedali oni łącznie 552 obiekty artystyczne. Największym powodzeniem tradycyjnie cieszyło się malarstwo, na drugim miejscu był rysunek.

Formuła targów internetowych pozwoliła nam dotrzeć do całkowicie nowej, wielotysięcznej publiczności - mówią zgodnie Lena Szwed-Strużyńska i Ewa Mierzejewska, organizatorki Targów Sztuki Dostępnej. - Pojawili się zupełnie nowi klienci, którzy po raz pierwszy w życiu dokonali zakupu prawdziwego, oryginalnego dzieła sztuki. Takich osób było zdecydowanie więcej niż zwykle. To dobrze, bo popularyzacja sztuki współczesnej od samego początku była naszą misją.

Kolejne Targi Sztuki Dostępnej planowane są na listopad 2020 roku. W jakiej formule się odbędą, dowiemy się wczesną jesienią. Informacje na temat czwartej edycji wydarzenia pojawią się na stronie targisztukidostepnej.pl oraz na profilach Targów Sztuki Dostępnej w mediach społecznościowych.

Partner Strategiczny Targów Sztuki Dostępnej Wiosna 2020: Allegro

Partnerzy: OKK!, Leonarda Art Gallery, ewa&wnętrze, Centrum Praskie Koneser

Patroni medialni: Rynek i Sztuka, Exspace, Czas na Wnętrze, Dobre Wnętrze, Urzadzamy.pl, M jak mieszkanie, Foorni.pl, Konik Kreatywny, Magazif, PoliszDesign by kate & Co.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: OKK! PR
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Sztuka Sztuka współczesna w Muzeum Warszawy: ścieżka Sztuka wspierania Biuro prasowe
2024-12-23 | 15:54

Sztuka współczesna w Muzeum Warszawy: ścieżka Sztuka wspierania

Anna Libera, AWA WSCHO z cyklu Strasznie nam się tu podoba! Muzeum Warszawy. fot. M. Matyjaszewski, A. Sulej   Muzeum Warszawy, Rynek Starego Miasta 42,
Sztuka Koncert Świąteczny w zabytkowej Elektrowni
2024-12-17 | 10:45

Koncert Świąteczny w zabytkowej Elektrowni

W najbliższą sobotę 21 grudnia w zabytkowej Elektrowni Karola Scheiblera w otoczeniu choinek oraz klimatycznych lampek odbędzie się koncert kolęd i pastorałek w wykonaniu Chóru
Sztuka NOWY PROJEKT CYFROWY - DIGITALIZACJA DÓBR KULTURY WROCŁAWIA
2024-12-10 | 12:00

NOWY PROJEKT CYFROWY - DIGITALIZACJA DÓBR KULTURY WROCŁAWIA

NOWY PROJEKT CYFROWY - DIGITALIZACJA DÓBR KULTURY WROCŁAWIA    Grobowce w formie kaplicy w stylu neomauretańskim z wielobarwnej cegły, małej neoklasycystycznej

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Handel

Rynek saszetek nikotynowych w Polsce będzie uregulowany. Osoby nieletnie nie będą mogły ich kupić

Siódmego maja sejmowa Komisja Zdrowia zajmie się nowelizacją ustawy o ochronie zdrowia przed następstwami używania tytoniu i wyrobów tytoniowych, która w części reguluje rynek woreczków nikotynowych. Eksperci z Forum Prawo dla Rozwoju podkreślają pilną potrzebę objęcia tego rynku przepisami prawnymi. Podkreślają, że brak odpowiednich regulacji prawnych dotyczących tych produktów, obecnych na polskim rynku od pięciu lat, to realne zagrożenie dla zdrowia publicznego. Niezbędne są kompleksowe przepisy, które uregulują kwestię saszetek i ograniczą do nich dostęp młodzieży.

Prawo

Kobiety wciąż są w mniejszości we władzach spółek. Tylko część firm działa na rzecz równości płci

Luka w zatrudnieniu kobiet i mężczyzn spadła w UE do najniższego poziomu w ostatniej dekadzie. Jednocześnie jednak panie częściej niż na kierowniczych pracują na niższych i gorzej płatnych stanowiskach. W Polsce, jak wynika z danych 30% Club Poland, udział kobiet w zarządach i radach nadzorczych 140 największych spółek notowanych na GPW wynosi 18,4 proc. Wskazuje to na potrzebę wdrożenia skutecznych działań na rzecz zwiększenia udziału kobiet w najwyższych strukturach zarządzania, również na szczeblu unijnym.

Konsument

Czterech na 10 Polaków miało do czynienia z deepfake’ami. Cyberprzęstępcy coraz skuteczniej wykorzystują manipulowane treści

Deepfaki, czyli wygenerowane bądź też zmanipulowane przez sztuczną inteligencję zdjęcia, dźwięki lub treści wideo, to jedna z najbardziej kontrowersyjnych technologii naszych czasów. Do jej tworzenia wykorzystywane są zaawansowane algorytmy AI, dlatego użytkownikom coraz trudniej jest odróżnić treści rzeczywiste od fałszywych. Z raportu „Dezinformacja oczami Polaków 2024” wynika, że cztery na 10 badanych osób miało do czynienia z takimi treściami. To o tyle istotne, że deepfaki bywają wykorzystywane do manipulacji, szantażu, niszczenia reputacji, oszustw i wyłudzeń finansowych.