Komunikaty PR

Za nami wielkie otwarcie Carrefour w Magnolia Park. Teraz czas na prezenty!

2020-10-21  |  10:00
Biuro prasowe
Kontakt
Adriana Kondratowicz
PR Expert

Przestrzenna 48/3
50-533 Wrocław
akondratowicz|prexpert.com.pl| |akondratowicz|prexpert.com.pl
+48 502 332 358
www.prexpert.com.pl

Azja, Ameryka, Europa, a może regionalne smaki? W nowym hipermarkecie Carrefour udasz się specjalną alejką w kulinarną podróż dookoła świata, a po drodze odkryjesz wiele ekologicznych produktów. Z okazji otwarcia nowego hipermarketu Magnolia Park przygotowała karty na zakupy o łącznej wartości 100 000 zł.

Na uczestników akcji czekają karty podarunkowe o wartości 50 zł. Można je wykorzystać w dowolnych sklepach i punktach usługowych działających w Magnolia Park. Co trzeba zrobić, by je zdobyć? Zakupy w nowym hipermarkecie Carrefour w dniach trwania zabawy, czyli od 19 do 22 października.

Minimalna kwota zakupów w Carrefour to 300 zł. Przy stoisku promocyjnym należy okazać jeden paragon za zakupy (z wyłączeniem zakupu tytoniu, lekarstw, alkoholu, elektronicznych papierosów, kart podarunkowych). Miejsce ich wymiany na bony znajduje się przy wejściu od strony ul. Legnickiej. Każdego z czterech dni trwania akcji Magnolia Park rozda karty na zakupy o wartości 25 000 zł. Decyduje kolejność zgłoszeń. – Z okazji wielkiej inauguracji nowego hipermarketu chcemy dać naszym klientom coś specjalnego, dlatego zapraszamy ich do udziału w akcji promocyjnej – zachęca Joanna Sawośko-Duda, dyrektorka Magnolia Park. – Tym samym zapraszamy do odwiedzenia nowego hipermarketu i do zapoznania się z jego bogatą ofertą, układem alejek oraz z nowoczesnymi rozwiązaniami ułatwiającymi robienie zakupów i zapewniającymi ich bezpieczeństwo – zachęca.

Różnorodny i bogaty asortyment

Nowy Carrefour znajduje się na poziomie 0. To sklep o powierzchni 7780 mkw. Jest to najbardziej nowoczesny hipermarket tej marki na Dolnym Śląsku. Działa według najnowszego konceptu store-in-store – wewnątrz hipermarketu znajduje się sklep Carrefour BIO z największym w całej sieci w Polsce asortymentem produktów ekologicznych – jest ich ponad 3000.

Nowy hipermarket imponuje szerokim i różnorodnym asortymentem ponad 23 000 produktów. Robienie zakupów znacznie ułatwia podział na strefy m.in. Kuchnie Świata, Targ Rybny, Sport Food z produktami spożywczymi dla sportowców, czy Świat Pupila z artykułami przeznaczonymi dla zwierząt domowych. Zróżnicowaną ofertę uzupełniają ubrania i zabawki.

Sieć postawiła przede wszystkim na świeżą, zdrową i lokalną żywność, produkty marki własnej oraz szeroki wachlarz świeżych wędlin, serów i mięsa. Ważną częścią nowego sklepu jest strefa z atrakcyjną ofertą ryb wędzonych. Są one przygotowywane na miejscu przynajmniej raz dziennie. Do wędzenia używa się drewna. Ważnym aspektem jest również współpraca z lokalnymi rolnikami realizowana w ramach programu „Prosto z pola do 50 km". Do nowego Carrefour we Wrocławiu są dostarczane owoce z małych, pobliskich gospodarstw rolnych.

Kolejnym atutem jest atrakcyjny design i pomysłowy układ ze skośną aleją, dającą klientowi wybór ścieżki zakupowej od momentu wejścia do sklepu. To także komfortowe przestrzenie, kasy samoobsługowe oraz system płatności mobilnych Scan & Go. Dzięki tym rozwiązaniom zakupy będą przebiegały szybko i wygodnie. Kluczowe jest bezpieczeństwo. W sklepie przestrzegane są wszystkie zalecenia. Ponadto Carrefour daje starszym osobom oraz służbom medycznym możliwość zakupów poza kolejnością w kasach bezpieczeństwa.

Warto zwrócić uwagę także na kameralną kawiarnię z kanapkami oraz na dział z kosmetykami, przy którym czeka stanowisko do samodzielnego napełniana pustych butelek po kosmetykach.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: PR Expert
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Zakupy Burgerowy fenomen nie zwalnia – ponad 30% wzrostu zamówień burgerów w aplikacji Glovo Biuro prasowe
2025-05-28 | 09:00

Burgerowy fenomen nie zwalnia – ponad 30% wzrostu zamówień burgerów w aplikacji Glovo

Z okazji Międzynarodowego Dnia Burgera, przypadającego na 28 maja, Glovo podsumowuje kulinarne wybory Polaków. W 2024 roku zamówili oni ponad 30% więcej burgerów niż rok
Zakupy Aloha w dostawie! Lilo i Stich wracają – a z nimi na fali poké bowle
2025-05-22 | 22:00

Aloha w dostawie! Lilo i Stich wracają – a z nimi na fali poké bowle

Już 23 maja na ekrany powraca kultowa opowieść o przyjaźni z hawajskim klimatem – Lilo i Stich. Wraz z premierą filmu, Glovo zachęca użytkowników do
Zakupy Prezent na zakończenie szkoły – 7 pomysłów na upominki dla absolwentów
2025-05-22 | 15:50

Prezent na zakończenie szkoły – 7 pomysłów na upominki dla absolwentów

Każde zakończenie roku szkolnego to nie tylko czas na świętowanie osiągnięć, ale również okazja do wręczenia wyjątkowego prezentu na zakończenie szkoły

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Uroda

Farmacja

Dostępność antykoncepcji awaryjnej wzrosła, ale wiedza o niej nadal jest niewystarczająca. To w Polsce wciąż temat tabu

Rocznie w Polsce wystawia się ponad ćwierć miliona recept na antykoncepcję awaryjną. Jednocześnie świadomość na temat tzw. tabletki dzień po, choć rośnie, wciąż jest niewystarczająca. Eksperci kampanii Poranek PO wskazują na szereg mitów, które wciąż pokutują wokół tego tematu i które mogą nawet zniechęcać kobiety do sięgania po antykoncepcję awaryjną, np. dotyczące mechanizmu jej działania czy skutków długoterminowych. Dlatego podkreślają także potrzebę edukowania poszczególnych grup pacjentek, ale także ich partnerów. Jedną z takich inicjatyw edukacyjnych jest kampania Poranek Po.

Psychologia

Bartłomiej Nowosielski: Kluczowe w leczeniu otyłości jest odpowiednie nastawienie psychiczne. Otoczenie nie zawsze jest wyrozumiałe i empatyczne

Aktor przyznaje, że osoby otyłe z powodu swojego wyglądu często przez otoczenie są odrzucane, marginalizowane i hejtowane. Brak akceptacji i zrozumienia wynika między innymi z tego, że nie brakuje tych, którzy myślą stereotypami i ich zdaniem dodatkowe kilogramy są wynikiem złego odżywiania i lenistwa. Bartłomiej Nowosielski tłumaczy, że otyłość jest chorobą przewlekłą, która wymaga leczenia. By terapia była skuteczna, potrzeba silnej woli i wielu wyrzeczeń. Dla niego w chwilach zwątpienia niezwykle ważne jest również wsparcie ze strony bliskich.