ZABIEG CAPILL-AGE FORMULA - NOWOŚĆ!
Com&Media
Bagatela 11, lok. 18
00-585 Warszawa
paulina.bonarek|com-and-media.pl| |paulina.bonarek|com-and-media.pl
+48 539 622 032
www.com-and-media.pl
NOWOŚĆ!
CAPILL-AGE FORMULA - zabieg wzmacniający naczynka z efektem wypełniania zmarszczek
CAPILL-AGE FORMULA jest specjalistycznym zabiegiem multifunkcyjnym dla cer dojrzałych z problemem rozszerzonych naczynek krwionośnych, opartym na kompleksie o unikalnej sekwencji flawonoidów HPS1 oraz składnikach aktywnych o działaniu wielowymiarowego wypełniania zmarszczek. Zastosowany w preparatach Dr Irena Eris PROSYSTEM PROFESSIONAL kompleks HPS1, dzięki optymalnej zawartości hesperydyny i diosminy, wzmacnia i chroni ścianki naczyń krwionośnych oraz zmniejsza wrażliwość na negatywne działanie czynników zewnętrznych. Dodatkowo połączenie składników aktywnych o działaniu wypełniająco-liftingującym, stymuluje naturalne procesy odbudowy i regeneracji głębokich struktur skóry dając efekt tzw. lipofilingu zmarszczek.
Innowacyjna formuła substancji aktywnych intensywnie pielęgnuje skórę podczas każdego etapu zabiegu, a synergia działania aplikowanych preparatów Dr Irena Eris PROSYSTEM PROFESSIONAL finalnie zapewnia wyrównanie kolorytu, wygładzenie oraz wizualne rozświetlenie skóry.
Wzmocnieniem efektów zabiegu jest zastosowanie nowoczesnych technologii Dr Irena Eris REVICORE Hi-Tech System. W zależności od wskazań zabieg CAPILL-AGE FORMULA proponowany jest z wybraną technologią Hi-Tech: SONOFOREZĄ lub MEZOTERAPIĄ BEZIGŁOWĄ lub TERAPIĄ JONOWĄ lub INFUZJĄ TLENOWĄ.
SPEKTAKULARNE EFEKTY już po jednym zabiegu!*
• wygładzona i nawilżona skóra u 100% badanych
• jędrna i zregenerowana skóra u 67% badanych
• redukcja zmarszczek u 67% badanych
• zmniejszona widoczność naczynek o 54%
• redukcja widoczności rumienia o 48%
* badania w Centrum Naukowo-Badawczym Dr Irena Eris
Adresy Kosmetycznych Instytutów Dr Irena Eris na Instytuty.DrIrenaEris.com
Kontakt PR:
Inga Jarosz-Wawryniuk
Kierownik ds. Komunikacji & Digital Marketingu
Inga.Jarosz-Wawryniuk@DrIrenaEris.com
tel. 696 494 421
www.media.instytuty.drirenaeris.com
www.Instytuty.DrIrenaEris.com

3 mity o kosmetykach naturalnych, w które nie warto wierzyć

Rituals Cosmetics przekracza próg 2 miliardów euro przychodu

4 skuteczne sposoby, dzięki którym spowolnisz starzenie się skóry
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Problemy społeczne

W 2030 roku zetki będą stanowić jedną trzecią globalnej siły roboczej. Ich odmienne od starszej generacji oczekiwania zmienią podejście firm
Wśród kluczowych kryteriów, którymi przedstawiciele pokolenia Z kierują się przy wyborze pracodawcy, są: atrakcyjne wynagrodzenie, atmosfera w firmie i zachowanie równowagi między życiem zawodowym i prywatnym. Trzy czwarte managerów nie jest zadowolonych z młodych absolwentów szkół wyższych, wskazując na ich słabą motywację, brak profesjonalizmu i niskie umiejętności organizacyjne. Analitycy rynku pracy podnoszą, że aby przyciągnąć do siebie młode talenty i utrzymać je w strukturach firmy, pracodawcy muszą wprowadzić szereg zmian, szczególnie w zakresie kultury organizacyjnej.
Muzyka
Dorota Gardias: Moja piosenka nagrana z Bartasem Szymoniakiem odniosła ogromny sukces. Wiążę z nią pewne plany

Prezenterka pogody podkreśla, że ma w życiu kilka pasji, które szczególnie pielęgnuje. Jedną z nich jest śpiewanie. Nuci nie tylko pod prysznicem, ale swoje umiejętności wokalne prezentuje również na eventach, imprezach okolicznościowych i w programach rozrywkowych. Dorota Gardias nie kryje satysfakcji z tego, że kilka miesięcy temu mogła zaśpiewać w duecie z Bartasem Szymoniakiem, a utwór „Wszystko i nic” bardzo przypadł do gustu odbiorcom. Teraz marzy o tym, by móc wykonać go „na żywo” podczas festiwalu.
Media i PR
Reklama suplementów diety przez influencerów podlega pewnym ograniczeniom. Kontrolują to GIS i UOKiK

Rekomendacje influencerów mają znaczenie w wielu kategoriach zakupowych. Z raportu przygotowanego przez Wavemaker „Influencerzy pod lupą: etyka w social mediach” wynika, że 30 proc. internautów bierze je pod uwagę przy podejmowaniu decyzji zakupowych dotyczących leków i suplementów diety. Reklamy suplementów diety w Polsce podlegają pewnym ograniczeniom. Przykładowo nie można przypisywać im właściwości leczniczych, bo nie są to leki, ani też właściwości wspomagających, które nie są poparte badaniami. Te kwestie sprawdza GIS. UOKiK z kolei może skontrolować poprawne oznaczenie przekazu reklamowego w social mediach.