Komunikaty PR

Zaczytany autobus zaprasza dzieci w podróż do krainy wyobraźni

2021-11-25  |  10:00
Biuro prasowe

Gotowi na niespotykaną, czytelniczą przygodę? W niedzielę 28 listopada, w Warszawie, „Zaczytany autobus” zabierze wszystkie chętne dzieci i ich rodziców w podróż do krainy wyobraźni!

Twoje dziecko kocha książki? A może chcesz, by dopiero odkryło radość, jaką daje czytanie? Zabierz je w niedzielę 28 listopada na Plac Konstytucji, gdzie czekać będzie na Was „Zaczytany autobus” Instytutu Książki!

Startujemy o godz. 12:00 oraz o godz. 14:00. Niebieski autobus z animatorem na pokładzie zabierze wszystkie chętne dzieci i ich rodziców w niezwykłą podróż po Warszawie. Obiecujemy wiele czytelniczych wrażeń i moc niespodzianek!

SZCZEGÓŁY:

data: niedziela 28 listopada 2021r.

start o godz. 12:00 oraz o godz. 14:00

miejsce startu: Warszawa, Plac Konstytucji

Zapraszamy rodziców z dziećmi.

„Zaczytany autobus” Instytutu Książki wyrusza na warszawskie ulice w ramach kampanii „Mała książka – wielki człowiek”, by przybliżyć najmłodszym i ich rodzicom wartości, jakie niesie wspólne czytanie książek: rozbudzić ich ciekawość, zainspirować wyobraźnię oraz poczuć… bliskość. Do zobaczenia!

# # #

W ramach prowadzonej przez Instytut Książki od 2017 roku kampanii „Mała książka - wielki człowiek” już ponad 3 miliony książek trafiło w ręce najmłodszych czytelników.

Więcej informacji – na stronie kampanii: http://wielki-czlowiek.pl oraz na Facebooku i Instagramie. Projekt jest finansowany ze środków Ministerstwa Kultury i  Dziedzictwa Narodowego.

Więcej informacji
Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Dziecko Wind of Change już w listopadzie! Oddychające tapicerki w fotelikach Avionaut Biuro prasowe
2024-11-04 | 11:00

Wind of Change już w listopadzie! Oddychające tapicerki w fotelikach Avionaut

Polski producent fotelików samochodowych Avionaut wprowadza nową linię oddychających tapicerek w ramach kampanii Wind of Change. Wykonane z innowacyjnego, oddychającego materiału
Dziecko Akademia LEGO® w CH Focus!
2024-11-01 | 14:00

Akademia LEGO® w CH Focus!

Już od 4 do 9 listopada Centrum Handlowe Focus w Bydgoszczy zaprasza na wyjątkowe wydarzenie – Akademię LEGO®! To niezapomniana okazja, aby dzieci w każdym wieku mogły rozwijać
Dziecko Marka Grześki wspiera drugą odsłonę projektu „Hejt nie jest OK”
2024-10-31 | 11:10

Marka Grześki wspiera drugą odsłonę projektu „Hejt nie jest OK”

Marka Grześki po raz kolejny została strategicznym partnerem antyhejtowego podcastu „Hejt nie jest OK” autorstwa Ewy Abart. Tegoroczny projekt obejmuje osiem odcinków, w

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Uroda

Konsument

Sztuczna inteligencja wzbudza w Polakach głównie ciekawość i obawy. Ponad połowa widzi w niej zagrożenie

Prawie połowa Polaków twierdzi, że myśląc o sztucznej inteligencji, odczuwa zaciekawienie, ale aż 39 proc. przyznaje, że są to głównie obawy. Dotyczą one niewłaściwego wykorzystania SI, utraty kontroli nad nią i marginalizacji roli człowieka na rynku pracy. Na razie jednak tylko 11 proc. badanych używa narzędzi opartych na sztucznej inteligencji w swojej pracy. Chociaż rozwiązania te zyskują zwolenników, to wciąż duża grupa pracowników nie wie, w jaki sposób mogłyby one wspomóc ich w obowiązkach zawodowych – wskazuje badanie „Polacy o AI. Codzienność, nadzieje, obawy”.

Ochrona środowiska

Polski rynek roślinny rozwija się wolniej niż na Zachodzie. Kraje z największą konsumpcją mamy szansę dogonić za kilkanaście lat

Wartość rynku roślinnego w Polsce przekroczyła już wartość 1 mld zł. Roślinne zamienniki nabiału stanowią ponad połowę tej kategorii, a silną pozycję w sprzedaży mają alternatywy dla mleka – wynika z raportu Polskiego Związku Producentów Żywności Roślinnej. Polski rynek z rocznymi wydatkami rzędu 4,23 euro na osobę wciąż jednak odbiega od kwot wydawanych na żywność roślinną na Zachodzie. Branża liczy na wsparcie państwa w wykorzystaniu potencjału konsumentów.