Komunikaty PR

Zagraj w uwodzenie z nowymi perfumami dla niej i dla niego

2022-02-03  |  01:00
Biuro prasowe

78% kobiet na całym świecie przyznaje, że perfumy partnera wpływają na jego atrakcyjność2. Dlatego teraz, z okazji walentynek, ta najlepiej sprzedająca się marka zapachowa na świecie3 przedstawia nowy zapach, który pomoże podsycić falę pożądania w miłosnej grze.  

 

„Game” to kolejny duet zapachów dla Niej i dla Niego w kolekcji Attraction. Kompozycja została opracowana we współpracy z renomowanym światowym domem perfumiarskim Firmenich. Przy tworzeniu nowego wariantu perfumiarze wykorzystali neuronaukę, by poprzez zapach pobudzić neurony czuciowe. Zawarty w obu wersjach unikalny akord Hypnotic stymuluje umysł i pobudza zmysły, co potwierdziły badania. Po powąchaniu składników perfum Attraction Game, badania fMRI wykazały aktywność mózgu wskazującą na pobudzone uczucie przyjemności u wszystkich badanych osób. 

 

W oparciu o nasze badania wiemy, jak ważną rolę odgrywają zapachy w grze przyciągania. Ponieważ 69% kobiet potwierdziło, że nieodpowiedni wybór perfum może stłumić romantyczną iskrę4, postanowiliśmy stworzyć zapach, który będzie wpływał na pożądanie. Używając składników, które pobudzają zmysły oraz wykorzystując wiedzę z zakresu neuronauki, stworzyliśmy kompozycję, która rozpala falę pożądania bardziej niż jakikolwiek inny afrodyzjak - mówi Gina Ghura, Avon Global Head of Fragrance. 

 

Kompozycja Attraction Game dla Niej to połączenie świeżości owoców i pikantności różowego pieprzu, które następnie przechodzi w uzależniające akcenty gorzkiej czekolady i akordu Hypnotic, by na końcu zostawić za sobą trwały zapach ciepłych nut drewna i ambry. Zapach Attraction Game dla Niego to niezwykle zmysłowa kompozycja o wyraźnie wyczuwalnych drzewnych nutach. W połączeniu z aromatami pikantnego pieprzu i kardamonu oraz akordem Hypnotic tworzą zapach, któremu nie sposób się oprzeć. Oba warianty Attracton Game to długotrwałe perfumy, które działają na zmysły i wzajemne pożądanie godzina po godzinie. 

 

Z okazji premiery nowych perfum Avon przygotował także wyjątkową grę dla par „Attraction Game”, która jest dostępna na Instagramie w sekcji z interaktywnymi filtrami. Po uruchomieniu gry pojawia się pięć szybkich pytań, a każde z nich rozpoczyna się od słów ,,kto z was…?’’. Zadaniem graczy jest wskazanie osoby poprzez ruch głową - by wskazać na partnera po lewej stronie, należy zrobić ruch głową w lewą stronę, natomiast jeśli wskazujemy osobę po prawej stronie, należy przechylić głowę w prawą stronę. Jeżeli odpowiedzi się różnią, kółka wokół twarzy zmieniają kolor na fioletowy i pojawia się napis ,,SZACH” Jeżeli odpowiedzi były ze sobą zgodne, kółko wokół twarzy zmienia się na złoty kolor i pojawia się napis ,,SZACH MAT”. Gotowi na Waszą rundę w miłosnej grze? 

 

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Uroda 3 mity o kosmetykach naturalnych, w które nie warto wierzyć Biuro prasowe
2025-06-09 | 08:40

3 mity o kosmetykach naturalnych, w które nie warto wierzyć

Kosmetyki naturalne cieszą się rosnącą popularnością, ale wokół nich narosło wiele mitów, które mogą wprowadzać w błąd. Oto trzy powszechne przekonania,
Uroda Rituals Cosmetics przekracza próg 2 miliardów euro przychodu
2025-01-30 | 15:30

Rituals Cosmetics przekracza próg 2 miliardów euro przychodu

W 2024 roku marka Rituals osiągnęła przychody w wysokości 2,1 miliarda euro, notując organiczny wzrost o 21% we wszystkich kanałach sprzedaży i krajach. Fundamentami
Uroda 4 skuteczne sposoby, dzięki którym spowolnisz starzenie się skóry
2025-01-28 | 12:00

4 skuteczne sposoby, dzięki którym spowolnisz starzenie się skóry

Z wiekiem kondycja skóry słabnie, a jej pielęgnacja niesie ze sobą nieco więcej wyzwań. Chociaż starzenie się jest procesem naturalnym i niemożliwym do zatrzymania, istnieją

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Media

Dorota Szelągowska: Tęsknię za Darkiem „Stolarzem” przed kamerą. Ale mamy ze sobą kontakt i będziemy razem robić jakieś rzeczy youtube’owe

Prezenterka zaznacza, że wraz z ostatnim klapsem na planie zdjęciowym programu, który wcześniej realizowała z Darkiem „Stolarzem”, nie zakończyła się ich znajomość. Nadal utrzymują ze sobą kontakt i planują kolejne wspólne przedsięwzięcia. Dorota Szelągowska uważa, że każdy powinien maksymalnie wykorzystywać swój potencjał, dlatego nie można siedzieć bezczynnie, tylko trzeba podejmować nowe wyzwania, korzystać z dostępnych propozycji i szans. Teraz co prawda obydwoje pracują dla konkurencyjnych stacji, ale nie rywalizują ze sobą, tylko nadal się wspierają.

Prawo

Unia Europejska wzmacnia ochronę najmłodszych. Parlament Europejski chce, by test praw dziecka był nowym standardem w legislacji

Parlament Europejski chciałby tzw. testu praw dziecka dla każdego aktu prawnego wychodzącego z Komisji Europejskiej. – Każda nowa legislacja Unii Europejskiej powinna być sprawdzana pod kątem wpływu na prawa dziecka – zapowiada Ewa Kopacz, wiceprzewodnicząca PE. Jak podkreśla, głos dzieci jest coraz lepiej słyszalny w UE i jej różnych politykach. Same dzieci wskazują na ważne dla siebie kwestie, którymi UE powinna się zajmować. Wśród nich są wyzwania w obszarze cyfrowym i edukacyjnym.

Robotyka i SI

Za 90 proc. wypadków drogowych odpowiada człowiek. Rozwój autonomicznych pojazdów może to ryzyko ograniczyć

Z analiz Polskiego Obserwatorium Bezpieczeństwa Ruchu Drogowego ITS wynika, że w ok. 90 proc. wypadków drogowych decydującą rolę odgrywa czynnik ludzki. Dzięki inteligentnym pojazdom liczba wypadków może się zmniejszyć o ok. 30 proc. Stopniowe udoskonalanie czujników i algorytmów ma kluczowe znaczenia dla poprawy bezpieczeństwa na drogach. Obecnie samochody osiągają drugi i trzeci​ poziom autonomii w sześciostopniowej skali SAE.