Amundsen Vodka z gadżetem odkrywcy już w sklepach!
Marka Amundsen z portfolio Stock Polska powraca z platformą Odkrywaj Więcej i wypuszcza serię butelek z gadżetem odkrywcy – AMU-LEDem. Produkty z on-packiem są już dostępne w wybranych sklepach.
#OdkrywajWięcej każdego dnia
Amundsen Vodka jest uhonorowaniem jednej z najtrudniejszych wypraw w historii ludzkości – zdobycia bieguna południowego. Pionierska ekspedycja, kierowana przez norweskiego badacza, Roalda Amundsena, miała miejsce w 1911 roku. Na jej cześć została nazwana marka, która inspiruje i udowadnia, że każdy człowiek może stać się poszukiwaczem przygód i Odkrywać Więcej każdego dnia. To z jednej strony zachęcenie do wyjścia ze strefy komfortu, a z drugiej zapewnienie, że dalekie wyprawy i ekstremalne doświadczenia wcale nie są warunkiem koniecznym, aby móc nazwać siebie odkrywcą – poszukiwanie nowych przygód, pasji i wrażeń w codziennym życiu może być równie ekscytujące.
AMU-LED – gadżet odkrywcy
W ramach aktywacji konsumenckiej, już teraz w sklepach dostępne są promocyjne butelki Amundsena z on-packiem w postaci tematycznego breloka do kluczy. Gadżet ma formę karabińczyka z latarką LED i jest dołączony do produktów w wariancie 700 ml. AMU-LED – bo tak został nazwany – ma wskazywać drogę w codziennym odkrywaniu i przypominać, że warto zwracać uwagę na drobne rzeczy, które mogą poszerzać horyzonty i motywować do działania.
- Marka Amundsen od początku swojego istnienia inspiruje do odkrywania więcej, do przekraczania własnych granic. Poprzez naszą tegoroczną akcję chcemy pokazać konsumentom, że to czy są początkującymi, czy doświadczonymi podróżnikami, czy po prostu pasjonatami i „zajawkowiczami” w jakiejś dziedzinie nie ma tak naprawdę znaczenia. Każdego dnia mogą odkrywać coś nowego, inspirować nie tylko siebie, ale też innych. Wystarczy postawa pełna otwartości. W każdej tej sytuacji przyda się coś, co wskaże drogę i kierunek, jak nasz AMU-LED – gadżet odkrywcy – mówi Katarzyna Berek, Brand Manager marki Amundsen w Stock Polska.
Amundsen Vodka z gadżetem odkrywcy – AMU-LEDem jest dostępna w wybranych sklepach od początku marca. Akcja wspierana jest w kanałach digitalowych marki oraz przez działania PR. Przewidziane zostały również działania z influencerami.

Cztery dni wyjątkowych okazji podczas Prime Day w sklepie Amazon.pl

MediaMarkt i bp łączą siły: Za zakupy w MediaMarkt dostajesz bon na paliwo lub kawę

Burgerowy fenomen nie zwalnia – ponad 30% wzrostu zamówień burgerów w aplikacji Glovo
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Nowe technologie

Anna Dec: Często zapominamy, że poza ekranami telefonów jest prawdziwe życie i wartościowi ludzie. Bądźmy blisko nich i komunikujmy się najprościej, jak tylko się da
Prezenterka przyznaje, że w naszym społeczeństwie można zauważyć coraz większe bariery komunikacyjne, dlatego stoimy przed niezwykle trudnym wyzwaniem zachowania równowagi między korzystaniem z nowoczesnych mediów a pielęgnowaniem relacji osobistych. Aby jednak zobaczyć drugiego człowieka, czegoś się od niego nauczyć czy zainspirować jego życiem, przede wszystkim trzeba wyjrzeć zza szklanych ekranów swoich telefonów. Anna Dec zauważa też, że w dzisiejszych czasach coraz rzadziej rozmawiamy ze sobą w realnym świecie, a zbyt często poprzez różnego rodzaju komunikatory.
Prawo
70 proc. Polaków planuje wyjazd na urlop w sezonie letnim 2025. Do łask wracają wakacje last minute

Ponad 70 proc. Polaków planuje wyjechać na urlop w sezonie letnim, czyli między końcem czerwca a końcem września – wynika z badania Polskiej Organizacji Turystycznej. 35 proc. zamierza wyjechać tylko raz, a 30 proc. – co najmniej dwa razy. Z grupy wyjeżdżających jedna trzecia wybierze się na wyjazd zagraniczny. Jak wskazuje Katarzyna Turosieńska z Polskiej Izby Turystyki, po kilku latach ponownie do łask wracają oferty last minute, a zagraniczne kierunki pozostają niezmienne – prym wiodą m.in. Grecja, Tunezja, Egipt czy Hiszpania.
Prawo
Adaptacje poddaszy bez odpowiednich zabezpieczeń to realne zagrożenie pożarowe. Eksperci apelują o lepsze egzekwowanie przepisów

Z danych Państwowej Straży Pożarnej wynika, że w okresie od 1 stycznia do 13 lipca 2025 roku doszło do blisko 77 tys. pożarów. Ponad 17 tys. wybuchło w budynkach mieszkalnych, co jest nieco wyższym wynikiem niż rok temu. Ogień zbyt łatwo rozprzestrzenia się przez nieodpowiednio zabezpieczone kanały wentylacyjne i trasy kablowe. Źródłem problemów są także zaadaptowane poddasza bez zabezpieczeń przeciwpożarowych czy dachy z instalacjami fotowoltaicznymi.