Komunikaty PR

ETC Swarzędz zaprasza na spotkanie z Mikołajem!

2023-12-06  |  14:20
Biuro prasowe
Kontakt

Aleksandra Kaczorowska
Beyond Public Relations

ul. Franciszka Klimczaka 1
02-797 Warszawa
a.kaczorowska|bepr.pl| |a.kaczorowska|bepr.pl
504 907 388
www.bepr.pl
Do pobrania docx ( 0.08 MB )

Mikołajki w ETC trwają dłużej! Swarzędzkie centrum handlowe na spotkanie ze Świętym Mikołajem zaprasza w sobotę, 9 grudnia. Niezapomniane chwile z ukochanym brodaczem będzie można uwiecznić na zdjęciu, a na słodkie warsztaty zaproszą urocze elfy, a wszystko to w magicznej, bajkowej atmosferze.

Zaczął się najpiękniejszy czas w roku – oczekiwanie na Święta Bożego Narodzenia. ETC Swarzędz zaprasza do wspólnego odliczania do tych wyjątkowych dni. W sobotę, 9 grudnia, centrum handlowe zamieni się w mikołajkową krainę wprost z dalekiej Laponii, a na dzieci przy głównym wejściu do galerii w swoim wielkim czerwonym fotelu czekać będzie Święty Mikołaj. Milusińscy będą mieli okazję wyszeptać mu na ucho swoje prezentowe marzenia, a wspólne chwile uwieczni profesjonalny fotograf. Zdjęcia wykonywane będą dla chętnych, bezpłatnie.

To jednak nie jedyna atrakcja tego dnia. W godzinach 12:00 – 17:00, w świątecznej strefie, odbywać się będą słodkie warsztaty dla dzieci i rodziców. Ekipa elfów pomoże uczestnikom stworzyć wyjątkowe „cake popsy”. Dekorowanie ciastek kolorowymi cukierkami, polewami i posypkami pozwoli stworzyć zimowe postacie, jak bałwanki czy renifery. Ciasteczka będą na bieżąco wypiekane na osobnym stanowisku, więc także będzie można zabrać je do domu. Warsztaty kulinarne współorganizowane są przez restaurację Olimp, strefa warsztatowa zlokalizowana będzie w okolicach lokalu.

Zapraszamy do wspólnej świątecznej zabawy! ETC Swarzędz, ul. Poznańska 6, sobota, 9 grudnia, start o godzinie 12:00.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: Beyond Public Relations
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Zakupy Uwolnij swojego wewnętrznego botanika z nowym zestawem LEGO® Ideas Ogród botanic Biuro prasowe
2024-11-04 | 12:00

Uwolnij swojego wewnętrznego botanika z nowym zestawem LEGO® Ideas Ogród botanic

Entuzjaści botaniki oraz fani LEGO mogą teraz zanurzyć się w uspokajającym pięknie ogrodu botanicznego w stylu wiktoriańskim. Ten zestaw składający się z 3792 elementów pozwala
Zakupy Prezent po polsku – konwenanse i uprzedzenia. Czego nie wypada?
2024-10-25 | 14:03

Prezent po polsku – konwenanse i uprzedzenia. Czego nie wypada?

Choć tradycyjne upominki wciąż cieszą się dużą popularnością, coraz częściej na listach prezentowych pojawiają się nowe kategorie. Opcje niematerialne, takie jak karty podarunkowe czy
Zakupy 15. Urodziny Salonu Pierre Cardin w Galerii Sfera w Bielsku-Białej. Wyjątkowa Ce
2024-10-24 | 16:05

15. Urodziny Salonu Pierre Cardin w Galerii Sfera w Bielsku-Białej. Wyjątkowa Ce

Już od 15 lat Salon Pierre Cardin w Galerii Sfera przy ul. Mostowej 5 w Bielsku-Białej dostarcza swoim klientom eleganckie, wyrafinowane stylizacje. Teraz nadszedł czas, by świętować ten

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Uroda

Konsument

Sztuczna inteligencja wzbudza w Polakach głównie ciekawość i obawy. Ponad połowa widzi w niej zagrożenie

Prawie połowa Polaków twierdzi, że myśląc o sztucznej inteligencji, odczuwa zaciekawienie, ale aż 39 proc. przyznaje, że są to głównie obawy. Dotyczą one niewłaściwego wykorzystania SI, utraty kontroli nad nią i marginalizacji roli człowieka na rynku pracy. Na razie jednak tylko 11 proc. badanych używa narzędzi opartych na sztucznej inteligencji w swojej pracy. Chociaż rozwiązania te zyskują zwolenników, to wciąż duża grupa pracowników nie wie, w jaki sposób mogłyby one wspomóc ich w obowiązkach zawodowych – wskazuje badanie „Polacy o AI. Codzienność, nadzieje, obawy”.

Ochrona środowiska

Polski rynek roślinny rozwija się wolniej niż na Zachodzie. Kraje z największą konsumpcją mamy szansę dogonić za kilkanaście lat

Wartość rynku roślinnego w Polsce przekroczyła już wartość 1 mld zł. Roślinne zamienniki nabiału stanowią ponad połowę tej kategorii, a silną pozycję w sprzedaży mają alternatywy dla mleka – wynika z raportu Polskiego Związku Producentów Żywności Roślinnej. Polski rynek z rocznymi wydatkami rzędu 4,23 euro na osobę wciąż jednak odbiega od kwot wydawanych na żywność roślinną na Zachodzie. Branża liczy na wsparcie państwa w wykorzystaniu potencjału konsumentów.