Komunikaty PR

ETC Swarzędz zaprasza na spotkanie z Mikołajem!

2023-12-06  |  14:20
Biuro prasowe
Kontakt

Aleksandra Kaczorowska
Beyond Public Relations

ul. Franciszka Klimczaka 1
02-797 Warszawa
a.kaczorowska|bepr.pl| |a.kaczorowska|bepr.pl
504 907 388
www.bepr.pl
Do pobrania docx ( 0.08 MB )

Mikołajki w ETC trwają dłużej! Swarzędzkie centrum handlowe na spotkanie ze Świętym Mikołajem zaprasza w sobotę, 9 grudnia. Niezapomniane chwile z ukochanym brodaczem będzie można uwiecznić na zdjęciu, a na słodkie warsztaty zaproszą urocze elfy, a wszystko to w magicznej, bajkowej atmosferze.

Zaczął się najpiękniejszy czas w roku – oczekiwanie na Święta Bożego Narodzenia. ETC Swarzędz zaprasza do wspólnego odliczania do tych wyjątkowych dni. W sobotę, 9 grudnia, centrum handlowe zamieni się w mikołajkową krainę wprost z dalekiej Laponii, a na dzieci przy głównym wejściu do galerii w swoim wielkim czerwonym fotelu czekać będzie Święty Mikołaj. Milusińscy będą mieli okazję wyszeptać mu na ucho swoje prezentowe marzenia, a wspólne chwile uwieczni profesjonalny fotograf. Zdjęcia wykonywane będą dla chętnych, bezpłatnie.

To jednak nie jedyna atrakcja tego dnia. W godzinach 12:00 – 17:00, w świątecznej strefie, odbywać się będą słodkie warsztaty dla dzieci i rodziców. Ekipa elfów pomoże uczestnikom stworzyć wyjątkowe „cake popsy”. Dekorowanie ciastek kolorowymi cukierkami, polewami i posypkami pozwoli stworzyć zimowe postacie, jak bałwanki czy renifery. Ciasteczka będą na bieżąco wypiekane na osobnym stanowisku, więc także będzie można zabrać je do domu. Warsztaty kulinarne współorganizowane są przez restaurację Olimp, strefa warsztatowa zlokalizowana będzie w okolicach lokalu.

Zapraszamy do wspólnej świątecznej zabawy! ETC Swarzędz, ul. Poznańska 6, sobota, 9 grudnia, start o godzinie 12:00.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: Beyond Public Relations
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Zakupy MediaMarkt i bp łączą siły: Za zakupy w MediaMarkt dostajesz bon na paliwo lub kawę Biuro prasowe
2025-06-18 | 06:00

MediaMarkt i bp łączą siły: Za zakupy w MediaMarkt dostajesz bon na paliwo lub kawę

MediaMarkt Polska we współpracy z bp Polska uruchamia wyjątkową akcję promocyjną „Tanie Tankowanie tylko z myMediaMarkt". Od czwartku 19 czerwca do 25 czerwca,
Zakupy Burgerowy fenomen nie zwalnia – ponad 30% wzrostu zamówień burgerów w aplikacji Glovo
2025-05-28 | 09:00

Burgerowy fenomen nie zwalnia – ponad 30% wzrostu zamówień burgerów w aplikacji Glovo

Z okazji Międzynarodowego Dnia Burgera, przypadającego na 28 maja, Glovo podsumowuje kulinarne wybory Polaków. W 2024 roku zamówili oni ponad 30% więcej burgerów niż rok
Zakupy Aloha w dostawie! Lilo i Stich wracają – a z nimi na fali poké bowle
2025-05-22 | 22:00

Aloha w dostawie! Lilo i Stich wracają – a z nimi na fali poké bowle

Już 23 maja na ekrany powraca kultowa opowieść o przyjaźni z hawajskim klimatem – Lilo i Stich. Wraz z premierą filmu, Glovo zachęca użytkowników do

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Nowe technologie

Konsument

Konsumenci rynku telekomunikacyjnego narzekają na nieprzejrzyste oferty. Jeden z operatorów chce je wyeliminować

Co piąty Polak dostrzega pozytywne zmiany na rynku usług telekomunikacyjnych, głównie jego rozwój, zarówno pod kątem liczby ofert, jak i rozwoju technologii. Gorzej jednak wypada przejrzystość ofert – wynika z badania Urzędu Komunikacji Elektronicznej. Konsumenci są zmęczeni skomplikowanymi taryfami i ukrytymi kosztami, dlatego coraz większym zainteresowaniem cieszą się proste pakiety. Dlatego też T-Mobile startuje z nową ofertą „Po prostu", z jednym, prostym abonamentem bez żadnych limitów.

Handel

Rynek piwa kurczy się w I półroczu 2025 roku. Zła pogoda w maju przyniosła 12-proc. spadek sprzedaży

Pierwsze półrocze br. to kolejny okres spadku rynku piwa w Polsce. I to mimo dynamicznego wzrostu produkcji i sprzedaży piwa bezalkoholowego. Zdaniem przedstawicieli Związku Pracodawców Przemysłu Piwowarskiego Browary Polskie miały na to wpływ m.in. niesprzyjająca pogoda i negatywna narracja wokół branży piwnej. Ponadto wśród wyzwań, z jakimi musi się mierzyć rynek, są rosnące koszty prowadzenia działalności oraz przygotowania do systemu kaucyjnego, który zacznie obowiązywać już za trzy miesiące – wskazuje Mieszko Musiał, nowy prezes zarządu związku.