Komunikaty PR

ETC Swarzędz zaprasza na spotkanie z Mikołajem!

2023-12-06  |  14:20
Biuro prasowe
Kontakt

Aleksandra Kaczorowska
Beyond Public Relations

ul. Franciszka Klimczaka 1
02-797 Warszawa
a.kaczorowska|bepr.pl| |a.kaczorowska|bepr.pl
504 907 388
www.bepr.pl
Do pobrania docx ( 0.08 MB )

Mikołajki w ETC trwają dłużej! Swarzędzkie centrum handlowe na spotkanie ze Świętym Mikołajem zaprasza w sobotę, 9 grudnia. Niezapomniane chwile z ukochanym brodaczem będzie można uwiecznić na zdjęciu, a na słodkie warsztaty zaproszą urocze elfy, a wszystko to w magicznej, bajkowej atmosferze.

Zaczął się najpiękniejszy czas w roku – oczekiwanie na Święta Bożego Narodzenia. ETC Swarzędz zaprasza do wspólnego odliczania do tych wyjątkowych dni. W sobotę, 9 grudnia, centrum handlowe zamieni się w mikołajkową krainę wprost z dalekiej Laponii, a na dzieci przy głównym wejściu do galerii w swoim wielkim czerwonym fotelu czekać będzie Święty Mikołaj. Milusińscy będą mieli okazję wyszeptać mu na ucho swoje prezentowe marzenia, a wspólne chwile uwieczni profesjonalny fotograf. Zdjęcia wykonywane będą dla chętnych, bezpłatnie.

To jednak nie jedyna atrakcja tego dnia. W godzinach 12:00 – 17:00, w świątecznej strefie, odbywać się będą słodkie warsztaty dla dzieci i rodziców. Ekipa elfów pomoże uczestnikom stworzyć wyjątkowe „cake popsy”. Dekorowanie ciastek kolorowymi cukierkami, polewami i posypkami pozwoli stworzyć zimowe postacie, jak bałwanki czy renifery. Ciasteczka będą na bieżąco wypiekane na osobnym stanowisku, więc także będzie można zabrać je do domu. Warsztaty kulinarne współorganizowane są przez restaurację Olimp, strefa warsztatowa zlokalizowana będzie w okolicach lokalu.

Zapraszamy do wspólnej świątecznej zabawy! ETC Swarzędz, ul. Poznańska 6, sobota, 9 grudnia, start o godzinie 12:00.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: Beyond Public Relations
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Zakupy Walentynki w Polsce – święto miłości, prezentów i… self-love Biuro prasowe
2025-01-24 | 06:00

Walentynki w Polsce – święto miłości, prezentów i… self-love

Walentynki pojawiły się w Polsce stosunkowo niedawno, bo dopiero w latach 90. XX wieku i początkowo budziły mieszane emocje. Dla jednych były symbolem komercjalizacji uczuć
Zakupy Konumpcja alkoholu
2025-01-23 | 07:00

Studniówki z małpkami w parze? Młodzi Polacy mówią o alkoholu na studniówkach

Spożywanie alkoholu podczas studniówek to problem, z którym mierzymy się od lat i nie możemy się skutecznie uporać. W balach maturalnych biorą udział osoby,
Zakupy Sianko, jemioła i inne świąteczne produkty dostępne na jush
2024-12-24 | 10:00

Sianko, jemioła i inne świąteczne produkty dostępne "na jush"

Nie tylko błyszcząca choinka czy zapach pierników tworzą magię świąt. Warto pamiętać również o drobnych detalach, takich jak jemioła, wigilijne sianko czy starannie

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Media

Konsument

Młodzież w Polsce sięga po alkohol rzadziej niż 20 lat temu. Obniża się zwłaszcza spożycie piwa

Alkohol staje się coraz mniej popularny wśród młodzieży, przede wszystkim w grupie wiekowej 15–16 lat, ale pozytywne zmiany widoczne są również w grupie 17- i 18-latków – wynika z badania ESPAD z 2024 roku przedstawionego niedawno podczas konferencji w Sejmie. Mniej nastolatków niż 20 lat temu przyznaje się do zakupu alkoholu i tych, którzy oceniają, że jest on łatwy do zdobycia. Wciąż jednak na wysokim poziomie utrzymuje się odsetek młodzieży, która pije w sposób ryzykowny. Ministerstwo Zdrowia zapowiada działania ograniczające sprzedaż alkoholu.

IT i technologie

Sztuczna inteligencja dużym wsparciem w diagnostyce. Może być szczególnie cenna w chorobach rzadkich

Już nie tylko usprawnianie analizy badań obrazowych, ale i na przykład typowanie celów terapeutycznych w chorobach rzadkich to pola, na których w medycynie sprawdza się sztuczna inteligencja. Różne technologie zasilane SI wykorzystuje prawie 80 proc. podmiotów leczniczych, a inwestycja w nie zwraca się średnio w ciągu 14 miesięcy. Wraz z pokoleniową wymianą kadr widać też coraz większe otwieranie się lekarzy na korzystanie z narzędzi sztucznej inteligencji.