Komunikaty PR

Przedświąteczny weekend atrakcji w Porcie Łódź

2024-03-20  |  09:55
Biuro prasowe
Kontakt

Aleksandra Kaczorowska
Beyond Public Relations

ul. Franciszka Klimczaka 1
02-797 Warszawa
a.kaczorowska|bepr.pl| |a.kaczorowska|bepr.pl
504 907 388
www.bepr.pl
Do pobrania docx ( 0.32 MB )

Wiosna to czas odnowy i radości, a zbliżające się święta Wielkanocne są idealnym momentem na celebrowanie tych chwil. W Porcie Łódź wiosenna atmosfera sprzyja świątecznej zabawie, dlatego w najbliższy weekend (także w niedzielę) na gości centrum handlowego czekać będzie mnóstwo atrakcji, które umilą zakupy i wprowadzą w świąteczny nastrój.

Przed nami ostatni weekend przed Wielkanocą. To oznacza wiosenne porządki, przygotowania, do świąt, niedzielę palmową, ale także handlową. W Porcie Łódź klienci zrobią wszystkie potrzebne zakupy, podczas gdy najmłodsi będą mogli oddać się przedświątecznej zabawie. Przez cały weekend czekać będzie na nich wielkanocna przygoda i ogrom zabawy. Port Łódź zamieni się w krainę wielkanocnych łowów. Mali detektywi będą mogli wyruszyć na poszukiwanie zajączków w IKEA, a za ich odnalezienie otrzymają słodką, czekoladową nagrodę.

Niedziela, 24.03., to czas na kreatywne warsztaty, podczas których dzieci będą mogły ozdobić tekturowe zajączki i styropianowe jajka – unikalne świąteczne dekoracje, które stworzą wyjątkową atmosferę. Zajęcia odbywać się będą w Atrium przy Ikea, w godzinach 12:00 – 16:00. Dla chętnych do uwiecznienia tych chwil powstanie specjalna przestrzeń pełna wielkanocnych jaj w rozmiarze XXL, która sprawdzi się jako wspaniałe tło do pamiątkowych zdjęć.

Na miłośników regionalnych smakołyków (do 29 marca) czeka Jarmark Wielkanocny przy Media Markt, a w sobotę także Ryneczek Wojewódzki na parkingu przy Sport Stacji – obydwa pełne świątecznych tradycyjnych przysmaków prosto od rolników i wytwórców z naszego regionu. Wśród pyszności znajdą się żury, swojskie wędliny i sery, jajka, a także inne wyroby, które przydadzą się nie tylko w święta.

Zapraszamy do wspólnych wiosennych przygotowań i radosnego spędzenia przedświątecznego weekendu w Porcie Łódź!

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: Beyond Public Relations
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Zakupy MediaMarkt i bp łączą siły: Za zakupy w MediaMarkt dostajesz bon na paliwo lub kawę Biuro prasowe
2025-06-18 | 06:00

MediaMarkt i bp łączą siły: Za zakupy w MediaMarkt dostajesz bon na paliwo lub kawę

MediaMarkt Polska we współpracy z bp Polska uruchamia wyjątkową akcję promocyjną „Tanie Tankowanie tylko z myMediaMarkt". Od czwartku 19 czerwca do 25 czerwca,
Zakupy Burgerowy fenomen nie zwalnia – ponad 30% wzrostu zamówień burgerów w aplikacji Glovo
2025-05-28 | 09:00

Burgerowy fenomen nie zwalnia – ponad 30% wzrostu zamówień burgerów w aplikacji Glovo

Z okazji Międzynarodowego Dnia Burgera, przypadającego na 28 maja, Glovo podsumowuje kulinarne wybory Polaków. W 2024 roku zamówili oni ponad 30% więcej burgerów niż rok
Zakupy Aloha w dostawie! Lilo i Stich wracają – a z nimi na fali poké bowle
2025-05-22 | 22:00

Aloha w dostawie! Lilo i Stich wracają – a z nimi na fali poké bowle

Już 23 maja na ekrany powraca kultowa opowieść o przyjaźni z hawajskim klimatem – Lilo i Stich. Wraz z premierą filmu, Glovo zachęca użytkowników do

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Nowe technologie

Konsument

Konsumenci rynku telekomunikacyjnego narzekają na nieprzejrzyste oferty. Jeden z operatorów chce je wyeliminować

Co piąty Polak dostrzega pozytywne zmiany na rynku usług telekomunikacyjnych, głównie jego rozwój, zarówno pod kątem liczby ofert, jak i rozwoju technologii. Gorzej jednak wypada przejrzystość ofert – wynika z badania Urzędu Komunikacji Elektronicznej. Konsumenci są zmęczeni skomplikowanymi taryfami i ukrytymi kosztami, dlatego coraz większym zainteresowaniem cieszą się proste pakiety. Dlatego też T-Mobile startuje z nową ofertą „Po prostu", z jednym, prostym abonamentem bez żadnych limitów.

Handel

Rynek piwa kurczy się w I półroczu 2025 roku. Zła pogoda w maju przyniosła 12-proc. spadek sprzedaży

Pierwsze półrocze br. to kolejny okres spadku rynku piwa w Polsce. I to mimo dynamicznego wzrostu produkcji i sprzedaży piwa bezalkoholowego. Zdaniem przedstawicieli Związku Pracodawców Przemysłu Piwowarskiego Browary Polskie miały na to wpływ m.in. niesprzyjająca pogoda i negatywna narracja wokół branży piwnej. Ponadto wśród wyzwań, z jakimi musi się mierzyć rynek, są rosnące koszty prowadzenia działalności oraz przygotowania do systemu kaucyjnego, który zacznie obowiązywać już za trzy miesiące – wskazuje Mieszko Musiał, nowy prezes zarządu związku.