Stock Prestige Vodka z tytułem Vodka of the Year 2021 i podwójnym złotym medalem
Flagowa marka z portfolio Stock Polska znów potwierdziła swoją wysoką pozycję wśród alkoholi premium. Do jej kolekcji tytułów właśnie dołączyło kolejne prestiżowe wyróżnienie. Jury konkursu China Wine & Spirits Awards Best Value 2021 przyznało Stock Prestige Vodka tytuł Vodka of the Year 2021 oraz podwójny złoty medal.
Stock Prestige Wódką Roku!
Stworzona z surowców, które przechodzą staranną selekcję i sześciostopniowy proces destylacji, Stock Prestige to wysokiej jakości wódka o wyjątkowo łagodnym smaku. Jej niezwykła receptura wynika z połączenia ponad 130 lat doświadczenia z najnowszymi osiągnięciami w produkcji. To sprawia, że jest nr 1 wśród wódek premium w Polsce*. Jej jakość, smak oraz elegancka etykieta tym razem zostały docenione w Chinach, na jednym z największych konkursów branży alkoholowej w Azji – China Wine & Spirits Awards.
- Nasza marka po raz kolejny triumfuje w międzynarodowym, prestiżowym konkursie, w którym zmierzyła się z alkoholami z aż 85 innych państw. Podwójny złoty medal oraz tytuł Wódki Roku to dla nas wyróżnienie na najwyższym poziomie. Wyniki China Wine & Spirits Awards potwierdzają wyjątkową jakość, staranność oraz dbałość o każdy szczegół podczas procesu produkcji Stock Prestige Vodka. – mówi Angelika Para, Brand Manager marki Stock Prestige Vodka w Stock Polska.
Wyróżnienie prosto z Hong Kongu i Chin
CWSA (China Wine & Spirits Awards) jest największym i najbardziej prestiżowym konkursem win i alkoholi wysokoprocentowych w Hong Kongu i Chinach. Stu starannie dobranych sędziów (importerów, dystrybutorów, detalistów oraz sommelierów) ocenia zgłoszone alkohole w „ślepych testach”, nie znając ani kraju pochodzenia trunku, nie widząc etykiety oraz butelki. Do tegorocznej rywalizacji stanęły marki z 85 krajów. Medale CWSA „Best Value” nie tylko wskazują na produkty najwyższej jakości, lecz także w istotny sposób wpływają na skuteczność ich sprzedaży.
* Nielsen – Panel handlu Detalicznego, Cała Polska z dyskontami (Food) Sprzedaż ilościowa w litrach, okres skumulowany styczeń – grudzień 2020, kategoria wódka – segment premium.
***
O Stock Polska
Jesteśmy jednym z wiodących producentów wódek czystych i alkoholi smakowych, drugim największym producentem alkoholu w Polsce. Nasze flagowe marki, takie jak Żołądkowa Gorzka od lat zajmują czołowe pozycje w swoich kategoriach i są doceniane nie tylko przez polskich konsumentów ale również nagradzane w licznych prestiżowych, międzynarodowych konkursach. Nasza firma stanowi ważną część międzynarodowej grupy Stock Spirits Group. Specjalność Stock Polska to zarówno alkohole smakowe: Żołądkowa Gorzka, Lubelska, Saska oraz dynamicznie rozwijany portfel wódek czystych, w którym znajdują się Żołądkowa de Luxe, Stock Prestige, Amundsen, Orkisz, a także wódki Żubr i 1906.

Akcje promocyjne oraz nagrody, które zdobywają klienta i napędzają sprzedaż. Jak zdobyć serca konsumentów? Najnowszy raport!

Od polowania na promocje, po zakupy w łazience: zaskakujące zwyczaje zakupowe Polaków w badaniu Dni Wiosennych Okazji Amazon.pl

iPhone 16 – wszystko, co warto wiedzieć o nowej serii
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Moda

Klaudia Zioberczyk: Doszłam już do takiego momentu, że jak wchodzę do sklepu, to mówię: wcale tego nie potrzebuję. Teraz stawiam na jakość, a nie na ilość
Modelka zdaje sobie sprawę z tego, że trzeba być bardzo ostrożnym, by nie dać się nabrać na różne sztuczki marketingowe, nie ulegać czarowi wyprzedaży i promocji, a zamiast tego kompletować swoją garderobę z ponadczasowych zestawów, które będzie można wykorzystać na różne okazje. Klaudia Zioberczyk uważa, że greenwashing, czyli wywoływanie u konsumentów poszukujących towarów eko mylnego wrażenia, że oferowany produkt taki właśnie jest, to nieuczciwa praktyka. Temu zjawisku postanowiła więc dokładnie się przyjrzeć w swojej pracy magisterskiej.
Konsument
Możliwość zakupu online może zachęcić kolejne grupy Polaków do ubezpieczeń zdrowotnych. Dziś korzysta z nich już prawie 5,5 mln osób

Polska jest jednym z liderów Europy w obszarze cyfryzacji sektora usług medycznych. Świadczą o tym m.in. popularność elektronicznych narzędzi zapewniających dostęp do danych zdrowotnych, e-recept czy wirtualna diagnostyka. Polacy są też otwarci na innowacje w zakresie ubezpieczeń zdrowotnych, z których korzysta już blisko 5,5 mln osób. Za pomocą nowej cyfrowej platformy Medicover chce zachęcić klientów do samodzielnej konfiguracji i zakupu polis online.
Żywienie
Wiktor Dyduła: Praca w charakterze kelnera jest bardzo ciężka fizycznie i psychicznie. Dlatego trzeba dawać napiwki, bo nawet 5 zł może zrobić komuś dzień

Zanim usłyszała o nim cała Polska, Wiktor Dyduła zarabiał między innymi jako animator zabaw dla dzieci, kelner i uliczny grajek. Każde zajęcie miało swoje plusy i minusy, ale jego najbardziej cieszyło to, że dzięki nim może poznawać ciekawych ludzi. Wokalista podkreśla, że ma duży szacunek do pieniądza i prawie zawsze daje też napiwki, bo wie, że to najlepsza forma docenienia pracy tych, którzy nas obsługują w kawiarni czy restauracji.