Komunikaty PR

Zapach tak wyjątkowy jak Ty

2022-05-16  |  10:20
Biuro prasowe

Eve Privé to bardzo osobisty zapach, który jest taki ja Ty – niepowtarzalny. Innowatorzy z Avon, najlepiej sprzedającej się marki zapachowej na świecie[1], wprowadzają pierwsze w historii perfumy, które dzięki akordowi piżma i technologii SORBETTOLIDE® wchodzą w reakcję ze skórą, tworząc unikatowy zapach.

 


[1] Według ilości sprzedanych butelek w 2020 r.

Perfumy Eve Privé zostały zaprojektowane tak, by harmonijnie łączyć się ze skórą, podkreślając Twoją osobistą aurę kobiecości i indywidualności. Twórczyni zapachu – Nathalie Lorson – wykorzystała w nich technologię cząsteczki białego piżma (SORBETTOLIDE®), która wchodzi w reakcję ze skórą, tworząc Twój unikalny i niepowtarzalny zapach.

Zaczynając pracę nad nowym zapachem, zawsze szukam inspiracji w ludziach i miejscach. Tworząc Eve Privé, oparłam się na nowej wizji intymności, siły i wyrażania siebie. Chciałam stworzyć zapach, który sprawi, że kobieta poczuje się komfortowo sama ze sobą. Uwielbiam sposób, w jaki te perfumy podkreślają indywidualność każdej kobiety – mówi twórczyni zapachu Nathalie Lorson, Firmenich Master Perfumer.

Kompozycję perfum otwierają świeże i soczyste nuty jabłka i malin. W nutach serca znajdziemy subtelny, a zarazem wyczuwalny aromat płatków jaśminu, przeplecionych ekskluzywnym akordem białego piżma, który stapia się ze skórą. Dopełnieniem kompozycji są nuty słodkiej wanilii i drzewa cedrowego, które wzmacniają długotrwały efekt perfum. Możesz być pewna, że te perfumy będą Cię otulać przez cały dzień.

 

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Uroda 3 mity o kosmetykach naturalnych, w które nie warto wierzyć Biuro prasowe
2025-06-09 | 08:40

3 mity o kosmetykach naturalnych, w które nie warto wierzyć

Kosmetyki naturalne cieszą się rosnącą popularnością, ale wokół nich narosło wiele mitów, które mogą wprowadzać w błąd. Oto trzy powszechne przekonania,
Uroda Rituals Cosmetics przekracza próg 2 miliardów euro przychodu
2025-01-30 | 15:30

Rituals Cosmetics przekracza próg 2 miliardów euro przychodu

W 2024 roku marka Rituals osiągnęła przychody w wysokości 2,1 miliarda euro, notując organiczny wzrost o 21% we wszystkich kanałach sprzedaży i krajach. Fundamentami
Uroda 4 skuteczne sposoby, dzięki którym spowolnisz starzenie się skóry
2025-01-28 | 12:00

4 skuteczne sposoby, dzięki którym spowolnisz starzenie się skóry

Z wiekiem kondycja skóry słabnie, a jej pielęgnacja niesie ze sobą nieco więcej wyzwań. Chociaż starzenie się jest procesem naturalnym i niemożliwym do zatrzymania, istnieją

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Muzyka

Dorota Gardias: Moja piosenka nagrana z Bartasem Szymoniakiem odniosła ogromny sukces. Wiążę z nią pewne plany

Prezenterka pogody podkreśla, że ma w życiu kilka pasji, które szczególnie pielęgnuje. Jedną z nich jest śpiewanie. Nuci nie tylko pod prysznicem, ale swoje umiejętności wokalne prezentuje również na eventach, imprezach okolicznościowych i w programach rozrywkowych. Dorota Gardias nie kryje satysfakcji z tego, że kilka miesięcy temu mogła zaśpiewać w duecie z Bartasem Szymoniakiem, a utwór „Wszystko i nic” bardzo przypadł do gustu odbiorcom. Teraz marzy o tym, by móc wykonać go „na żywo” podczas festiwalu.

Media i PR

Reklama suplementów diety przez influencerów podlega pewnym ograniczeniom. Kontrolują to GIS i UOKiK

Rekomendacje influencerów mają znaczenie w wielu kategoriach zakupowych. Z raportu przygotowanego przez Wavemaker „Influencerzy pod lupą: etyka w social mediach” wynika, że 30 proc. internautów bierze je pod uwagę przy podejmowaniu decyzji zakupowych dotyczących leków i suplementów diety. Reklamy suplementów diety w Polsce podlegają pewnym ograniczeniom. Przykładowo nie można przypisywać im właściwości leczniczych, bo nie są to leki, ani też właściwości wspomagających, które nie są poparte badaniami. Te kwestie sprawdza GIS. UOKiK z kolei może skontrolować poprawne oznaczenie przekazu reklamowego w social mediach.

Moda

Qczaj: Kiedyś na każde wyjście musiałem kupić sobie coś nowego. Teraz już nie chcę kupować kolejnych garniturów, by potem wyrzucać je na śmietnik

Zdaniem trenera, by zadbać o środowisko naturalne i zmniejszyć ilość odpadów, trzeba chociażby zrezygnować z impulsywnych zakupów w sklepach z odzieżą i w modzie postawić na bardziej zrównoważone rozwiązania. Qczaj zachęca więc do zmiany nawyków i refleksji nad własnymi potrzebami. Najpierw bowiem powinniśmy ocenić, czy dany zakup naprawdę jest konieczny, czy może w szafie mamy już podobną rzecz, którą z powodzeniem można ponownie wykorzystać. On sam, na przekór nieprzychylnym komentarzom i krytyce internautów, kilka razy założył już ten sam garnitur i znów za jakiś czas zamierza się w nim pokazać.