Komunikaty PR

Zapowiedź miłości, zaklęta w pąkach neroli – poznaj nowe perfumy od Avon

2023-04-05  |  10:00
Biuro prasowe
Do pobrania Wonder IP ( 0.16 MB )

Wonder to najświeższy zapach w kolekcji Today Tomorrow Always. W jego sercu znajdziemy uwielbiane przez miłośniczki trylogii TTA kwiaty neroli, ale tym razem w postaci pąków, których zapach jest świeższy i bardziej rześki niż w pełni rozwinięte kwiaty. Dopełnione musującą nutą bergamotki i ciepłymi akordami drewna cedrowego tworzą kompozycję, która sprawia, że cieszysz się życiem tu i teraz.

Sekretem jakości nowych perfum Today Tommorow Always Wonder są świeże, ręcznie zbierane pąki neroli. Są one najwyższej jakości składnikami naturalnymi, które uzyskały wyróżnienie Orpur™ (dosłownie „czyste złoto”), stworzone przez markę Givaudan
i przyznawane przez ekspercką komisję Orpur™. By otrzymać 1 kg olejku eterycznego potrzebnego do produkcji perfum TTA, marka Avon wykorzystuje aż 1,3 miliona płatków neroli!

Pąki neroli symbolizują miłość tuż przez rozkwitem. Zapach stworzony został z myślą o młodych kobietach, które są pewne, że miłość jeszcze przyjdzie, czeka gdzieś za rogiem, ale teraz mają czas dla siebie, swoich przyjaciół i są szczęśliwe. Kochają swoje życie, cieszą się każdym dniem, realizują się w pracy, spełniają marzenia.

Woda perfumowana Today Tomorrow Always Wonder będzie dostępna w katalogu Avon 04/2023 w cenie 79,99 zł. Można ją zamówić u Konsultantek Avon lub kupić za pośrednictwem strony www.avon.pl Ponad 20% ze sprzedaży produktów Avon pomaga tworzyć lepszą przyszłość dla kobiet. 

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Uroda Rituals Cosmetics przekracza próg 2 miliardów euro przychodu Biuro prasowe
2025-01-30 | 15:30

Rituals Cosmetics przekracza próg 2 miliardów euro przychodu

W 2024 roku marka Rituals osiągnęła przychody w wysokości 2,1 miliarda euro, notując organiczny wzrost o 21% we wszystkich kanałach sprzedaży i krajach. Fundamentami
Uroda 4 skuteczne sposoby, dzięki którym spowolnisz starzenie się skóry
2025-01-28 | 12:00

4 skuteczne sposoby, dzięki którym spowolnisz starzenie się skóry

Z wiekiem kondycja skóry słabnie, a jej pielęgnacja niesie ze sobą nieco więcej wyzwań. Chociaż starzenie się jest procesem naturalnym i niemożliwym do zatrzymania, istnieją
Uroda Maść Rokitnikowa
2024-12-31 | 11:10

Maść Rokitnikowa

Działanie MAŚCI ROKITNIKOWEJ związane jest z naturalnymi właściwościami ekstraktu z rokitnika, nagietka lekarskiego, alantoiny, panthenolu (prowitaminy B5) oraz leczniczej wody mineralnej:

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Nie żyje Jadwiga Jankowska-Cieślak

Jadwiga Jankowska-Cieślak: Zwykle Złota Palma otwiera ścieżkę do kariery, a mi zamknęła. W Polsce trwał wtedy stan wojenny i musiałam szybko wracać do kraju

Z wielkim smutkiem przyjęliśmy wiadomość o śmierci Jadwigi Jankowskiej-Cieślak jednej z najbardziej wybitnych polskich aktorek. Z tej okazji pragniemy podzielić się z Państwem jednym z ostatnich wywiadów, jakich udzieliła naszej redakcji.

Dom i ogród

Handel

Piwo bezalkoholowe stanowi już 6,5 proc. sprzedaży browarów. Konsumenci świadomie ograniczają spożycie alkoholu

W 2024 roku polscy konsumenci kupowali ponad 1 mln butelek i puszek piwa 0,0% dziennie. Przez ostatnią dekadę rynek tych piw urósł pod względem wolumenu 10-krotnie. Branża inwestuje w innowacje w segmencie piw bezalkoholowych, wzmacniając nie tylko smak, ale również ich wartości odżywcze. Piwa 0,0% wpisują się w coraz popularniejszy, zwłaszcza wśród młodszego pokolenia, trend NoLo (no alcohol low alcohol), co może okazać się furtką do ograniczenia konsumpcji alkoholu.

Moda

Krzysztof Skórzyński: Lubimy mówić, że dbamy o środowisko i dajemy rzeczom drugie życie. A potem idziemy do galerii i kupujemy nowe ubrania

Z obserwacji dziennikarza wynika, że choć niektóre firmy promują swoje działania i produkty jako ekologiczne, to zdarza się, że rzeczywistość jest zgoła inna. Podobnie jest z  osobami z naszego otoczenia. Bywa, że głośno mówią o recyklingu, a jednocześnie ślepo gonią za modą i wciąż kupują nowe ubrania, dodatki czy elementy wyposażenia wnętrz. Krzysztof Skórzyński i Kajra zapewniają jednak, że zależy im na tym, by nie zanieczyszczać środowiska kolejnymi odpadami, dlatego są zwolennikami ponownego wykorzystywania różnych rzeczy.