Zasmakuj świata wprost z food trucka!
W najbliższy weekend mieszkańcy Piły będą mieli okazję zasmakować w specjałach z kuchni pod chmurką! W dniach 20-22 sierpnia przed Atrium Kasztanowa zaparkują food trucki serwujące dania z całego świata. Miłośnicy ulicznego jedzenia będą mogli poznać nowe smaki oraz skosztować różnorodnych potraw.
Kuchnia z food trucków to doskonała propozycja dla wszystkich fanów dobrego jedzenia. W przedostatni weekend sierpnia taką możliwość będą mieli mieszkańcy Piły oraz klienci odwiedzający Atrium Kasztanowa. Przez trzy dni przed centrum handlowym czekać na nich będą mobilne restauracje serwujące dania kuchni z całego świata – amerykańskiej, meksykańskiej, molekularnej, belgijskiej, azjatyckiej oraz wielu innych.
Podczas zlotu swoje przysmaki zaoferują następujący wystawcy: Pan Burger (amerykańskie burgery), Le Mini Lemoniada (lemoniada molekularna), Pan Fryta (frytki belgijskie), Viva Mexico (meksykańskie quesadille), Sweet Donuts (słodkie mini pączki), Pulled Truck (kanapki z szarpaną wieprzowiną), Pastrami Migrand (burgery mięsno-warzywne), Wok&Walk Truck (dania na bazie azjatyckiego makaronu chow mein) i inni.
Organizatorzy zadbają też o dobre samopoczucie najmłodszych – podczas weekendu dla dzieci dostępne będą bezpłatne atrakcje: mega dmuchańce do zabawy i malowanie buziek. Food trucki będą funkcjonować zgodnie z obowiązującymi zasadami sanitarnymi.
Z oferty kulinarnej mobilnych restauracji będzie można skorzystać w dniach 20-22 sierpnia, w godzinach 10.00 -21.00, na parkingu przed głównym wejściem do Atrium Kasztanowa (al. Powstańców Wielkopolskich 99).
– Kuchnia z food trucków to coraz bardziej popularna forma spożywania posiłków poza domem. Również w Pile zainteresowanie kuchnią uliczną stale rośnie, dlatego wzorem poprzednich lat i w tym roku zapraszamy miłośników street foodu na apetyczne jedzenie. W ramach kulinarnego weekendu mieszkańcy będą mogli degustować wiele potraw o różnorodnych smakach. W menu znajdą się propozycje dla osób, które lubią próbować nowych dań, szukają inspiracji w kuchni i mają apetyt na dobre jedzenie. Z pewnością i tym razem oferta food trucków zaspokoi najbardziej wymagające gusta smakowe - mówi Marta Borsukiewicz, dyrektor Atrium Kasztanowa.
Więcej szczegółów na temat wydarzenia oraz aktualnej oferty Atrium Kasztanowa można znaleźć na stronie: www.atrium-kasztanowa.pl i na profilu Facebook: www.facebook.com/AtriumKasztanowa.

Polacy mylą piwo alkoholowe i bezalkoholowe - połowa z nich chce zakazu reklamy dla obu wariantów

Wzrasta rynek świeżej żywności online – w Markecie Świeżości DPD już ponad 70 partnerów

Międzynarodowy Dzień Szczęścia i tiramisu – przypadek czy przeznaczenie?
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Żywienie

Sylwia Bomba: Nigdy nie stosowałam ozempicu. Dla mnie zdrowie jest ważniejsze niż efekt wizualny
Celebrytka uważa, że leków typu Ozempic nie powinno się stosować jako złotych środków na odchudzanie. Bo choć pozwalają one w dość krótkim czasie pozbyć się zbędnych kilogramów, to odbywa się to kosztem zdrowia. Aby więc bezpiecznie i trwale zredukować masę ciała, trzeba przede wszystkim zmodyfikować dietę i prowadzić aktywny styl życia. To długi, ale wart starania proces. Ze swojego doświadczenia Sylwia Bomba wie, że nie ma jednej cudownej tabletki, dzięki której bez żadnego wysiłku uzyskamy wymarzony rozmiar S.
Handel
Dzięki sztucznej inteligencji przesyłki mogą trafiać do klientów tego samego dnia. Liczba takich dostaw w Amazon znacząco rośnie

Prognozy rynkowe wskazują, że wart ok. 10 mld dol. globalny rynek dostaw realizowanych jednego dnia będzie w kolejnych latach dynamicznie rosnąć. Wpływają na to przede wszystkim oczekiwania konsumentów co do szybkich i terminowych doręczeń. Zarówno firmy kurierskie, jak i sklepy internetowe coraz mocniej inwestują w ten trend. W Amazon opcja Same-Day Delivery jest już możliwa w 135 lokalizacjach w Europie, a w tym roku przybędzie 20 kolejnych. W I kwartale br. Amazon dostarczył w tym trybie o 80 proc. paczek więcej niż przed rokiem. Głównie były to produkty z kategorii niezbędnych przedmiotów codziennego użytku.
Moda
Klaudia Zioberczyk: Doszłam już do takiego momentu, że jak wchodzę do sklepu, to mówię: wcale tego nie potrzebuję. Teraz stawiam na jakość, a nie na ilość

Modelka zdaje sobie sprawę z tego, że trzeba być bardzo ostrożnym, by nie dać się nabrać na różne sztuczki marketingowe, nie ulegać czarowi wyprzedaży i promocji, a zamiast tego kompletować swoją garderobę z ponadczasowych zestawów, które będzie można wykorzystać na różne okazje. Klaudia Zioberczyk uważa, że greenwashing, czyli wywoływanie u konsumentów poszukujących towarów eko mylnego wrażenia, że oferowany produkt taki właśnie jest, to nieuczciwa praktyka. Temu zjawisku postanowiła więc dokładnie się przyjrzeć w swojej pracy magisterskiej.