ZDROFIT VARSO - aktywna oaza zieleni w samym centrum Warszawy!
Zdrofit, czyli największa sieć fitness w Polsce otwiera swój flagowy klub w tętniącym życiem sercu stolicy. Prawie 3000 m2 przestrzeni treningowej, rozlokowanej na dwóch piętrach prestiżowego kompleksu Varso będzie stanowić prawdziwą oazę dla osób, które chcą poćwiczyć, ale przede wszystkim zrelaksować się i odetchnąć od zgiełku miasta. Otwarcie już w lutym 2020!
Varso to kompleks biurowo-hotelowy, znajdujący się przy ul. Chmielnej 71 w Warszawie, w pobliżu symbolicznego PKiN oraz najważniejszych komunikacyjnych krzyżówek. Przez inwestorów określany nową ikoną Warszawy i najbardziej prestiżową przestrzenią biznesową na mapie miasta stanowi przyjazne miejsce spotkań lokalnej społeczności i odwiedzających miasto turystów. Budynki zostały zaprojektowane z myślą o zdrowiu i samopoczuciu ludzi i jako pierwsze w Europie posiadają precertyfikat WELL.
Dogodna lokalizacja i przyjazna atmosfera budynku zachęciły przedstawicieli Zdrofit do otwarcia jednego z największych fitness-klubów w Polsce, właśnie w tym miejscu. Zdrofit Varso będzie aktywną przestrzenią, gdzie odwiedzający będą mogli skorzystać nie tylko z różnorodnych, bogato wyposażonych stref m.in. treningu funkcjonalnego Keiser - nowoczesnej strefy do kompleksowego treningu funkcjonalnego całego ciała, strefy bokserskiej, infrared w strefie relaksu, punkt make up w szatni damskiej, zajęciach na podwieszanych szarfach, ale także odpocząć w rozbudowanej strefie chillout. Na miejscu, do dyspozycji gości będzie pierwszy w Polsce fitness-concierge, który obejmuje opiekę trenerską, cykliczne konsultacje i porady eksperckie. Zdrofit Varso będzie oferować także wiele udogodnień m.in. deska i żelazko do prasowania, ogólnodostępna mikrofalówka oraz produkty higieniczne w każdej szatni, które zapewnią komfortowe korzystanie z klubu.
- Otwierając nowe lokalizacje naszych klubów podążamy za trendami konsumenckimi, ale przede wszystkim potrzebami naszych klientów. Postanowiliśmy wykreować w samym centrum miasta oazę aktywnego odpoczynku i zieleni, w której, niczym londyńskim Hyde Parku, każdy może trenować, co chce i jak chce. Zapraszamy do miejsca, w którym fitness łączy się pozytywną miejskością i elementami relaksującej natury - mówi Magdalena Rodak-Dębowska, odpowiedzialna za marketing i PR sieci Zdrofit.
„Kropką nad i” każdego klubu Zdrofit jest zaangażowany zespół trenerów. Obecnie firma poszukuje nowych osób do zespołu Zdrofit Varso:
– W Zdroficie liczy się zarówno siła zespołu, jak i indywidualność oraz osobowość każdego z członków naszej ekipy. Dzięki braku presji i trosce, jaką roztaczamy wokół naszych Klubowiczów, oni wracają tu z przyjemnością! Takimi ludźmi chcemy wypełnić nasz nowy klub Zdrofit Varso! W obsłudze klienta stawiamy na ZDRO przed FIT i pokazujemy, że warto żyć ZDRO. Bez presji, bez napinki, w duchu równych szans, zarówno dla wytrenowanych, jak i dla początkujących, dla młodych i dojrzałych, dla szczupłych i krąglejszych. – dodaje Magdalena Rodak-Dębowska.
Zdrofit to pod względem liczby klubów lider na polskim rynku fitness. Obecnie firma dysponuje 67 punktami na terenie całej Polski m.in. w Trójmieście, Koszalinie, Kielcach, Płocku, Włocławku i Warszawie, gdzie powstał flagowy punkt Zdrofit Varso. Placówki znajdują się w dogodnych komunikacyjnie punktach, zapewniając klientom łatwy dostęp do bogatej oferty różnych aktywności sportowych.

Motorola zaprasza fanów piłki nożnej na ekskluzywny konkurs związany z FIFA Club World Cup 2025™. Do wygrania pięć wyjazdów na finał i półfinał

Bieganie zimą? Marka Montis proponuje latarkę czołową

Świąteczna niespodzianka od siatkarek KSG Warszawa
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Nowe technologie

Gwiazdy: Stresują nas galerie, więc wolimy zakupy online. W sieci łatwiej też znaleźć dobre promocje
Gwiazdy obecne podczas Domówki Amazon Prime zgodnie przyznają, że zakupy online bardzo ułatwiają życie i pozwalają zaoszczędzić sporo czasu i pieniędzy. Z powodu licznych obowiązków zawodowych czy też opieki nad dziećmi nie zawsze mają bowiem czas na wielogodzinne buszowanie po galeriach, natomiast oferta sklepów internetowych jest dostępna 24 godziny na dobę, co umożliwia dokonanie wyboru o każdej porze
Konsument
Konsumenci rynku telekomunikacyjnego narzekają na nieprzejrzyste oferty. Jeden z operatorów chce je wyeliminować

Co piąty Polak dostrzega pozytywne zmiany na rynku usług telekomunikacyjnych, głównie jego rozwój, zarówno pod kątem liczby ofert, jak i rozwoju technologii. Gorzej jednak wypada przejrzystość ofert – wynika z badania Urzędu Komunikacji Elektronicznej. Konsumenci są zmęczeni skomplikowanymi taryfami i ukrytymi kosztami, dlatego coraz większym zainteresowaniem cieszą się proste pakiety. Dlatego też T-Mobile startuje z nową ofertą „Po prostu", z jednym, prostym abonamentem bez żadnych limitów.
Handel
Rynek piwa kurczy się w I półroczu 2025 roku. Zła pogoda w maju przyniosła 12-proc. spadek sprzedaży

Pierwsze półrocze br. to kolejny okres spadku rynku piwa w Polsce. I to mimo dynamicznego wzrostu produkcji i sprzedaży piwa bezalkoholowego. Zdaniem przedstawicieli Związku Pracodawców Przemysłu Piwowarskiego – Browary Polskie miały na to wpływ m.in. niesprzyjająca pogoda i negatywna narracja wokół branży piwnej. Ponadto wśród wyzwań, z jakimi musi się mierzyć rynek, są rosnące koszty prowadzenia działalności oraz przygotowania do systemu kaucyjnego, który zacznie obowiązywać już za trzy miesiące – wskazuje Mieszko Musiał, nowy prezes zarządu związku.