Komunikaty PR

Fundacja E.ON w Polsce promuje krwiodawstwo i dołącza do akcji Ultrakrew

2022-08-03  |  08:00

Fundacja E.ON w Polsce dołącza do ogólnopolskiej akcji społecznej Ultrakrew i wspólnie z organizatorem - Stowarzyszeniem Ultrakrew - będzie promować honorowe krwiodawstwo. Akcję można też wspierać, biorąc udział w wydarzeniach towarzyszących. Wśród nich jest bieg na 35. piętro wieżowca Warsaw Trade Tower lub Bieg wzdłuż Wisły, liczący łącznie ok. 1100 km.

Każda kropla ma znaczenie

Fundacja E.ON w Polsce wspiera akcję społeczną Ultrakrew. Inicjatywa  zachęca do oddawania krwi lub jej składników w punktach krwiodawstwa na terenie całego kraju na hasło „Ultrakrew” (hasło podajemy podczas rejestracji).

 - Lato jest okresem, kiedy zapotrzebowanie na krew jest wyjątkowo duże. Liczy się każda kropla – mówi Aleksandra Smyczyńska, dyrektor komunikacji w Grupie E.ON Polska. - Poprzez działania naszej Fundacji chcemy szerzyć tę wiedzę i zachęcać do oddawania krwi i pomocy innym.

Rokrocznie organizowane są wydarzenia sportowe na rzecz kampanii. W ich trakcie promowany jest zdrowy tryb życia, rekreacja i profilaktyka zdrowotna oraz żywieniowa. Organizatorzy zachęcają uczestników do zostania honorowym krwiodawcą.

Różne formy uczestnictwa

Nie każda osoba może oddać krew, dlatego organizatorzy akcji zadbali o inne formy udziału w kampanii.

- Zachęcamy pracowników spółek Grupy E.ON Polska, by rozważyli decyzję o oddaniu krwi. Wśród naszych koleżanek i kolegów są honorowi dawcy. Jeśli osoby nie mogą oddać krwi, aktywnie wspierają promocję akcji i przekazują informację znajomym i rodzinie. Każdy z nas może pomóc – dodaje Aleksandra Smyczyńska.

W sierpniu zaplanowane są dwa wydarzenia wspierające akcję. Pierwsza to bieg „Razem w Górę” – na 35. piętro jednego z najwyższych wieżowców Warszawy: Warsaw Trade Tower. W wydarzeniu może wziąć udział każdy, a Fundacja E.ON w Polsce wystawi swoją drużynę, która wystartuje w sobotę 6 sierpnia, by wspólnie zmierzyć się z tym wyzwaniem.

15 sierpnia wystartuje Bieg wzdłuż Wisły. Jego uczestnicy będą mieli do pokonania dystans 1100 km. Trasa prowadzi od źródeł rzeki na Baraniej Górze aż do jej ujścia do Bałtyku. Zespół Fundacji E.ON w Polsce zadba o wsparcie ultramaratończyków na odcinku Bulwarów Wiślanych w Warszawie. Każdy będzie mógł przebiec lub przejść wybrany odcinek wzdłuż Wisły i dodać energii biegaczom, którzy będą mieli za sobą już kilkaset kilometrów.

Oddaj krew razem z Fundacją E.ON w Polsce

Akcja Ultrakrew trwa od połowy czerwca do ostatniego dnia sierpnia. Aby móc oddać krew, należy spełniać kilka warunków: przede wszystkim trzeba być osobą zdrową, bez objawów infekcji. W ramach przygotowania zaleca się odpowiednie nawodnienie – na dzień przed wizytą w punkcie krwiodawstwa dawcy dodatkowo powinni wypić dwa litry płynu. Należy się też dobrze wyspać. Krwiodawcą może być osoba w wieku od 18 do 65 lat, powyżej 50 kg wagi, bez poważnych chorób przewlekłych. Przy rejestracji w punkcie krwiodawstwa. należy podać hasło „Ultrakrew”, dzięki temu organizator po zakończeniu akcji będzie mogła policzyć, ile litrów zostało zebrane.

Więcej informacji na stronie organizatora akcji Ultrakrew : https://pl-pl.facebook.com/Ultrakrew/

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: Publicis
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Zdrowie Szyna CPM – nowoczesne wsparcie w rehabilitacji po przebytej operacji kolana i biodra Biuro prasowe
2025-06-05 | 11:05

Szyna CPM – nowoczesne wsparcie w rehabilitacji po przebytej operacji kolana i biodra

Co to jest szyna CPM? Szyna CPM (ang. Continuous Passive Motion – ciągły ruch bierny) to innowacyjne urządzenie medyczne wykorzystywane w rehabilitacji pourazowej
Zdrowie Zdrowie zaczyna się od profilaktyki: Samoleczenie fundamentem nowoczesnej polityki zdrowotnej UE
2025-06-02 | 01:00

Zdrowie zaczyna się od profilaktyki: Samoleczenie fundamentem nowoczesnej polityki zdrowotnej UE

Dzięki decyzjom samodzielnie podejmowanym przez pacjentów rocznie w Europie udaje się uniknąć nawet 120 milionów konsultacji lekarskich. – Samoleczenie
Zdrowie Cena zaniedbania – ile naprawdę kosztuje brak skutecznej terapii ran?
2025-05-21 | 17:00

Cena zaniedbania – ile naprawdę kosztuje brak skutecznej terapii ran?

Problem owrzodzeń przewlekłych dotyka nawet miliona Polaków – według danych z Porozumienia na rzecz Profesjonalnej Terapii Ran liczba ta wynosi od 760 tys. do 1,1 mln. Choć

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Konsument

Polacy odczuwają brak wiedzy na temat inwestowania. Może to sprzyjać podejmowaniu nieracjonalnych decyzji finansowych

Co trzeci Polak odczuwa brak wiedzy w obszarze inwestowania, a tylko co piąty chciałby pogłębić swoją wiedzę na ten temat – wynika z badania „Poziom wiedzy finansowej Polaków 2025”. Ci, którzy na własną rękę szukają informacji i porad, coraz częściej sięgają do blogów, portali, podcastów i wideo w internecie. Eksperci przestrzegają, że finansowych i inwestycyjnych porad udzielają nie tylko specjaliści w danej dziedzinie, więc potrzebna jest zasada ograniczonego zaufania.

Handel

Do 2030 roku liczba plastikowych opakowań w e-handlu modowym może się podwoić. Ich udział najszybciej rośnie w Polsce

Wraz ze wzrostem kanału e-commerce w branży modowej rośnie liczba wykorzystywanych opakowań, z których znaczną część wciąż stanowią te z plastiku. Do 2030 roku w Polsce e-sprzedawcy zużyją 147 mln plastikowych opakowań – wynika z badania przeprowadzonego na zlecenie DS Smith. Można zauważyć rosnący trend wśród marek modowych, które coraz częściej wybierają opakowania wykonane z papieru lub materiałów z recyklingu. To o tyle istotne, że polscy konsumenci odczuwają wyrzuty sumienia z powodu ilości plastiku, w którym dostarczane są ich zamówienia.

Teatr

Alicja Węgorzewska: Trzeba dbać o rozwój kulturalny młodego pokolenia. Chcę zachęcić młodzież do przychodzenia do opery na wielkie dzieła

Dyrektor Warszawskiej Opery Kameralnej chce przyciągnąć na widownię coraz młodsze pokolenia, stąd też pomysł na współpracę ze studentami i doktorantami warszawskiego Uniwersytetu Muzycznego. Owocem jest spektakl „Prawdziwa historia Czarodziejskiego fletu” – nowa interpretacja mozartowskiego arcydzieła. Alicja Węgorzewska zapewnia, że ten tytuł na stałe zagości w repertuarze WOK-u.