MIÓD KRZEPKI NA WZMOCNIENIE
PREMIO ANNA KORZEŃ
Zielna
05-079 Okuniew
anna.korzen|agencjapremio.pl| |anna.korzen|agencjapremio.pl
0504069870
www.agencjapremio.pl
Mocny w smaku, bogaty w składzie i wzmacniający w działaniu Krzepki miód z Pasiek Rodziny Sadowskich w pełni zasługuje na swoją nazwę.Ten unikalny miks najcenniejszych superfoods z ula: miodu, pierzgi, pyłku i mleczka pszczelego został dodatkowo wzbogacony o imbir i pigwę. Wystarczy łyżeczka tego przysmaku, aby poczuć słodko-pikantne pokrzepienie na co dzień i w potrzebie.
Miód Krzepki naturalnie wzmacnia odporność i jest niezastąpiony podczas sezonowych infekcji i osłabienia. Jego receptura została precyzyjnie skomponowana tak, aby zarówno skład, jak i smak dodawał mocy. Każdy słoiczek jest bogaty w produkty pszczele: miód wielokwiatowy, 9% zmielonej pierzgi, która doskonale wzmacnia i regeneruje organizm, 9% pyłku pszczelego o wysokiej zawartości witamin i składników mineralnych, a także mleczko pszczele, które jest najbardziej odżywczym produktem pszczelim, bo to właśnie nim pszczoły karmią się w okresie intensywnego wzrostu. Dodatek imbiru działa rozgrzewająco i pobudzająco, a liiofiliowana polska pigwa wspomaga układ odpornościowy, a do tego nadaje Krzepkiemu owocowy smak.
Cena: 49 zł / 410 g
www.pasiekisadowskich.pl
Pasieki Rodziny Sadowskich to obecnie największe gospodarstwo pasieczne w Polsce, a także druga co do wielkości w Polsce platforma e-commerce ze zdrową żywnością. W sklepie internetowym dostepne są miody tradycyjne w 12 odmianach i 20 miodów smakowych z liofilizowanymi owocami i przyprawami. Dodatkowo pod nazwą Manufaktura Rodziny Sadowskich sklep online oferuje inne naturalne produkty spożywcze, takie jak: oleje tłoczone na zimno, octy żywe, oksymele, owoce liofilizowane, przeciery owocowe, zakwasy oraz ręcznie wytwarzane owocowo-miodowe przekąski. Ofertę tę uzupełniają nowości: naturalne suplementy diety i miodowe kosmetyki.

Droga Basi Gołubowskiej do diagnozy ALS i nadziei na życie

Walka z ALS – nadzieja w obliczu diagnozy

Rada Przedsiębiorców apeluje o uchwalenie przepisów zmieniających zasady wypłat zasiłku chorobowego
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Problemy społeczne

37 proc. Ukraińców nie wie, jak zaszczepić dziecko w Polsce. Potrzebna większa edukacja w tym zakresie
Choć trzech na czterech uchodźców z Ukrainy darzy polski system ochrony zdrowia dużym zaufaniem, to 21 proc. z nich ma problem z zaufaniem do samych szczepień. To dlatego wiele ukraińskich mam podejmuje decyzję o nieszczepieniu dziecka. Dużym wyzwaniem jest więc zwiększanie ich świadomości na temat korzyści płynących ze szczepień dla zdrowia jednostek i całej populacji, a także wyjaśnianie wątpliwości związanych z ewentualnymi skutkami ubocznymi. Tę rolę edukacyjną musi wziąć na siebie polski personel systemu ochrony zdrowia.
Problemy społeczne
Muzea pomagają walczyć ze stereotypami i uprzedzeniami. To ważne dla zmieniającego się rynku pracy

Według NEMO, Sieci Europejskich Organizacji Muzealnych, społeczna rola muzeów wykracza daleko poza ich tradycyjne funkcje. W coraz bardziej spolaryzowanym świecie muzea mogą odgrywać kluczową rolę w promowaniu dialogu i spójności społecznej, zachęcać do dyskusji, mogą też pełnić rolę ośrodków integracji społecznej. Dzięki przybliżaniu obcych kultur mogą też zmienić spojrzenie na rynek pracy.
Żywienie
Sylwia Bomba: Nigdy nie stosowałam ozempicu. Dla mnie zdrowie jest ważniejsze niż efekt wizualny

Celebrytka uważa, że leków typu Ozempic nie powinno się stosować jako złotych środków na odchudzanie. Bo choć pozwalają one w dość krótkim czasie pozbyć się zbędnych kilogramów, to odbywa się to kosztem zdrowia. Aby więc bezpiecznie i trwale zredukować masę ciała, trzeba przede wszystkim zmodyfikować dietę i prowadzić aktywny styl życia. To długi, ale wart starania proces. Ze swojego doświadczenia Sylwia Bomba wie, że nie ma jednej cudownej tabletki, dzięki której bez żadnego wysiłku uzyskamy wymarzony rozmiar S.