Komunikaty PR

MIÓD KRZEPKI NA WZMOCNIENIE

2023-01-24  |  13:00
Biuro prasowe
Kontakt
Anna Korzeń
PREMIO ANNA KORZEŃ

Zielna
05-079 Okuniew
anna.korzen|agencjapremio.pl| |anna.korzen|agencjapremio.pl
0504069870
www.agencjapremio.pl
Do pobrania Krzepki ( 0.54 MB )

Mocny w smaku, bogaty w składzie i wzmacniający w działaniu Krzepki miód z Pasiek Rodziny Sadowskich w pełni zasługuje na swoją nazwę.Ten unikalny miks najcenniejszych superfoods z ula: miodu, pierzgi, pyłku i mleczka pszczelego został dodatkowo wzbogacony o imbir i pigwę. Wystarczy łyżeczka tego przysmaku, aby poczuć słodko-pikantne pokrzepienie na co dzień i w potrzebie.

Miód Krzepki naturalnie wzmacnia odporność i jest niezastąpiony podczas sezonowych infekcji i osłabienia. Jego receptura została precyzyjnie skomponowana tak, aby zarówno skład, jak i smak dodawał mocy. Każdy słoiczek jest bogaty w produkty pszczele: miód wielokwiatowy, 9% zmielonej pierzgi, która doskonale wzmacnia i regeneruje organizm, 9% pyłku pszczelego o wysokiej zawartości witamin i składników mineralnych, a także mleczko pszczele, które jest najbardziej odżywczym produktem pszczelim, bo to właśnie nim pszczoły karmią się w okresie intensywnego wzrostu. Dodatek imbiru działa rozgrzewająco i pobudzająco, a liiofiliowana polska pigwa wspomaga układ odpornościowy, a do tego nadaje Krzepkiemu owocowy smak. 

Cena: 49 zł / 410 g

www.pasiekisadowskich.pl

 

Pasieki Rodziny Sadowskich to obecnie największe gospodarstwo pasieczne w Polsce, a także druga co do wielkości w Polsce platforma e-commerce ze zdrową żywnością. W sklepie internetowym dostepne są miody tradycyjne w 12 odmianach i 20 miodów smakowych z liofilizowanymi owocami i przyprawami. Dodatkowo pod nazwą Manufaktura Rodziny Sadowskich  sklep online  oferuje inne naturalne produkty spożywcze, takie jak: oleje tłoczone na zimno, octy żywe, oksymele, owoce liofilizowane, przeciery owocowe, zakwasy oraz ręcznie wytwarzane owocowo-miodowe przekąski. Ofertę tę uzupełniają nowości: naturalne suplementy diety i miodowe kosmetyki.

 

Więcej informacji
Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: PREMIO ANNA KORZEŃ
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Zdrowie Rada Przedsiębiorców apeluje o uchwalenie przepisów zmieniających zasady wypłat zasiłku chorobowego Biuro prasowe
2025-03-12 | 06:00

Rada Przedsiębiorców apeluje o uchwalenie przepisów zmieniających zasady wypłat zasiłku chorobowego

Z apelem o jak najszybsze uchwalenie przepisów, zgodnie z którymi Zakład Ubezpieczeń Społecznych przejąłby wypłatę zasiłku chorobowego już od pierwszego dnia
Zdrowie Rak jelita grubego to nie wyrok. Kluczowe jest wczesne wykrycie
2025-03-11 | 06:00

Rak jelita grubego to nie wyrok. Kluczowe jest wczesne wykrycie

Z badania opinii przeprowadzonego przez SW Research dla marki Domowe Laboratorium wynika, że wielu Polaków postrzega raka jelita grubego jako chorobę nieuleczalną
Zdrowie Bezpieczeństwo najważniejsze dla pacjentów decydujących się na zabiegi korekty wad wzroku
2025-02-05 | 06:00

Bezpieczeństwo najważniejsze dla pacjentów decydujących się na zabiegi korekty wad wzroku

Wady refrakcji, takie jak krótkowzroczność, astygmatyzm czy starczowzroczność, można skutecznie i trwale skorygować. Najwięcej obaw pacjentów dotyczących tych

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Seriale

Sport

Coraz lepsze perspektywy dla branży fitness. Sieć Xtreme Fitness Gyms zapowiada rozwój również poza Polską

Ponad połowa Polaków deklaruje aktywność fizyczną co najmniej raz w tygodniu. Jak wynika z badania przeprowadzonego na zlecenie BIG InfoMonitor, w 2025 roku 14 proc. osób planuje zwiększyć wydatki na siłownię, dietę oraz wizyty u specjalistów. W odpowiedzi na rosnące zainteresowanie sieci fitness dynamicznie rozwijają swoją działalność i dostosowują liczbę placówek do popytu. Xtreme Fitness Gyms zamierza do 2027 roku uruchomić 227 lokalizacji, w tym roku ma też powstać około 10 placówek Xtreme KiDS przeznaczonych dla dzieci. W planach jest również ekspansja zagraniczna.

Konsument

Klienci oczekują od salonów optycznych nie tylko profesjonalnych badań wzroku. Ważne jest także doradztwo w doborze oprawek

Coraz więcej osób w Polsce zmaga się z wadami wzroku. Świadczy o tym także rosnąca z roku na rok liczba skierowań do optometrystów, którzy profesjonalnie dobierają okulary lub soczewki korekcyjne. Klienci oczekują od salonów optycznych właściwej opieki konsumenckiej, kompetencji oraz indywidualnego potraktowania. Dlatego, aby wyróżnić się na rynku optycznym, sieć salonów optycznych OKKO, których właścicielem jest Medicover, stawia na połączenie kompleksowej opieki optometrycznej z doradztwem stylistów.