Park Handlowy Matarnia wspiera gdańskie szkoły
Personal PR
Grunwaldzka 44
80-241 Gdańsk
karolina.matysek|personal-pr.pl| |karolina.matysek|personal-pr.pl
+ 48 880 887 363
personal-pr.pl/
Pandemia COVID-19 wpłynęła na życie wielu z nas. Zdajemy sobie sprawę jak cenne jest zdrowie i bezpieczeństwo, a teraz zostało one wystawione na próbę. Codziennie wzrasta liczba chorych, dlatego tak ważne jest wzajemne wsparcie i pomoc. Park Handlowy Matarnia postanowił dołożyć swoją cegiełkę i tym samym przyczynić się do zwiększenia bezpieczeństwa w gdańskich szkołach. We współpracy z Miastem Gdańsk, centrum przekazało maseczki i środki dezynfekujące do 9 placówek. Oficjalne przekazanie miało miejsce 6 października w Szkole Podstawowej nr 60 w Gdańsku.
Akcja przekazania pakietów ochronnych dla gdańskich szkół jest kontynuacją inicjatywy Parku Handlowego Matarnia, wspierającej lokalną społeczność w czasie pandemii. Łącznie do 9 placówek trafiło 2500 pakietów ochronnych, w których znalazły się maseczki oraz płyny do dezynfekcji dłoni. Beneficjentami paczek zostali:
- Zespół Szkolno-Przedszkolny nr 1,
- Szkoła Podstawowa nr 77,
- Poradnia Psychologiczno-Pedagogiczna nr 1,
- Poradnia Psychologiczno-Pedagogiczna nr 3,
- Poradnia Psychologiczno-Pedagogiczna nr 4,
- Poradnia Psychologiczno-Pedagogiczna nr 5,
- Poradnia Psychologiczno-Pedagogiczna nr 6,
- Poradnia Psychologiczno-Pedagogiczna nr 7 oraz
- Szkoła Podstawowa nr 60.
– Aby być jeszcze bliżej lokalnej społeczności, której czujemy się częścią, już w maju zainicjowaliśmy projekty mające na celu przeciwdziałanie skutkom pandemii. Kolejny krok postanowiliśmy wykonać w stronę nauczycieli. Pakiety ochronne to nasze podziękowanie dla pracowników oświaty, którzy mierzą się z przeciwnościami i nową, trudną rzeczywistością. – powiedział Andrzej Hnatiuk, Shopping Centres Manager w INGKA Centres Polska Sp. z o.o. odpowiedzialny za zarządzanie Parkiem Handlowym Matarnia. Co więcej, już teraz planujemy pomoc kolejnym placówkom. – dodaje.
To nie pierwszy raz, kiedy Park Handlowy Matarnia inicjuje i angażuje się w akcje charytatywne. Wcześniej w ramach akcji Wzywamy Posiłki przekazał artykuły higieniczne, napoje i żywność 5 placówkom medycznym w Trójmieście. Dodatkowo zaangażował się w wspólną inicjatywę grupy Ingka Centres podczas majowego charytatywnego koncertu online i zbiórki środków pieniężnych na rzecz Fundacji Dajemy Dzieciom Siłę, która prowadzi Telefon Zaufania dla Dzieci i Młodzieży 116 111. Wydarzenie śledziło 160 000 widzów.

Mustela Stelatopia+ zwycięzcą Rankingu TOP10 Emolienty 2025

Czy siedzący tryb życia powoduje żylaki u mężczyzn?

Wzrost alergii wśród dzieci. Wczesne rozpoczęcie leczenia może zatrzymać jej dalszy rozwój, zapobiec ciężkim powikłaniom i astmie
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Media

Maciej Pertkiewicz: Darek „Stolarz” szukał swojej drogi zawodowej i znalazł ją w Polsacie. Jest on dla programu bardzo cenną postacią
Architekt zaznacza, że praca przy realizacji programu „Nasz nowy dom” to dla niego nie tylko ciekawe doświadczenie zawodowe, ale także możliwość spotkania na swojej drodze różnych fachowców. Jedną z takich niezwykle zdolnych i kreatywnych osób jest niewątpliwie Darek „Stolarz”, który niedawno dołączył do popularnego formatu Polsatu. Maciej Pertkiewicz już dostrzega plusy tej współpracy i wierzy, że przed nimi jeszcze wiele nietuzinkowych projektów.
Handel
Polski e-commerce rośnie w siłę. Konsumentów przyciągają przede wszystkim promocje

Rynek e-commerce w Polsce jest już wart ok. 152 mld zł. Rośnie zarówno częstotliwość zakupów, jak i średnia wartość koszyka – wynika z raportu Strategy&. Polacy doceniają wygodę zakupów przez internet, szybką dostawę i łatwy zwrot. Coraz częściej zwracają też uwagę na cenę i chętnie korzystają z promocji. To właśnie ten trend wykorzystuje Amazon.pl, organizując co roku festiwal z okazji Prime Day. W tym roku zaplanowano go po raz pierwszy aż na cztery dni: 8–11 lipca, a nie dwa jak w poprzednich latach.
Problemy społeczne
Do 2029 roku rynek pracy skurczy się o milion pracowników. Przedsiębiorcy wskazują, jak zaktywizować cztery wykluczone dotąd zawodowo grupy [DEPESZA]

W latach 2020–2029 zmiana struktury społecznej doprowadzi do skurczenia się rynku pracy aż o milion pracowników. Trend ten wymusi na pracodawcach konieczność podejmowania konkretnych działań zmierzających do aktywizacji pomijanych dotąd grup społecznych. – Inkluzywność to nie tylko kwestia etyczna, to strategiczna odpowiedź na kryzys demograficzny i niedobór siły roboczej – wskazuje Związek Przedsiębiorców i Pracodawców.