Komunikaty PR

Park Handlowy Matarnia wspiera gdańskie szkoły

2020-10-09  |  12:00
Biuro prasowe
Kontakt
Karolina Matysek
Personal PR

Grunwaldzka 44
80-241 Gdańsk
karolina.matysek|personal-pr.pl| |karolina.matysek|personal-pr.pl
+ 48 880 887 363
personal-pr.pl/

Pandemia COVID-19 wpłynęła na życie wielu z nas. Zdajemy sobie sprawę jak cenne jest zdrowie i bezpieczeństwo, a teraz zostało one wystawione na próbę. Codziennie wzrasta liczba chorych, dlatego tak ważne jest wzajemne wsparcie i pomoc. Park Handlowy Matarnia postanowił dołożyć swoją cegiełkę i tym samym przyczynić się do zwiększenia bezpieczeństwa w gdańskich szkołach. We współpracy z Miastem Gdańsk, centrum przekazało maseczki i środki dezynfekujące do 9 placówek. Oficjalne przekazanie miało miejsce 6 października w Szkole Podstawowej nr 60 w Gdańsku.

Akcja przekazania pakietów ochronnych dla gdańskich szkół jest kontynuacją inicjatywy Parku Handlowego Matarnia, wspierającej lokalną społeczność w czasie pandemii. Łącznie do 9 placówek trafiło 2500 pakietów ochronnych, w których znalazły się maseczki oraz płyny do dezynfekcji dłoni. Beneficjentami paczek zostali:

  • Zespół Szkolno-Przedszkolny nr 1,
  • Szkoła Podstawowa nr 77,
  • Poradnia Psychologiczno-Pedagogiczna nr 1,
  • Poradnia Psychologiczno-Pedagogiczna nr 3,
  • Poradnia Psychologiczno-Pedagogiczna nr 4,
  • Poradnia Psychologiczno-Pedagogiczna nr 5,
  • Poradnia Psychologiczno-Pedagogiczna nr 6,
  • Poradnia Psychologiczno-Pedagogiczna nr 7 oraz
  • Szkoła Podstawowa nr 60.
     

Aby być jeszcze bliżej lokalnej społeczności, której czujemy się częścią, już w maju zainicjowaliśmy projekty mające na celu przeciwdziałanie skutkom pandemii. Kolejny krok postanowiliśmy wykonać w stronę nauczycieli. Pakiety ochronne to nasze podziękowanie dla pracowników oświaty, którzy mierzą się z przeciwnościami i nową, trudną rzeczywistością.powiedział Andrzej Hnatiuk, Shopping Centres Manager w INGKA Centres Polska Sp. z o.o. odpowiedzialny za zarządzanie Parkiem Handlowym Matarnia. Co więcej, już teraz planujemy pomoc kolejnym placówkom.  dodaje.  

To nie pierwszy raz, kiedy Park Handlowy Matarnia inicjuje i angażuje się w akcje charytatywne. Wcześniej w ramach akcji Wzywamy Posiłki przekazał artykuły higieniczne, napoje i żywność 5 placówkom medycznym w Trójmieście. Dodatkowo zaangażował się w wspólną inicjatywę grupy Ingka Centres podczas majowego charytatywnego koncertu online i zbiórki środków pieniężnych na rzecz Fundacji Dajemy Dzieciom Siłę, która prowadzi Telefon Zaufania dla Dzieci i Młodzieży 116 111. Wydarzenie śledziło 160 000 widzów.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: Personal PR
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Zdrowie Walka z ALS – nadzieja w obliczu diagnozy Biuro prasowe
2025-03-26 | 19:00

Walka z ALS – nadzieja w obliczu diagnozy

Strach, bóle i skurcze mięśni nie dawały Monice spać. Zaczęła długą wędrówkę po lekarzach w poszukiwaniu diagnozy. – Nie zliczę, ile było tych wizyt,
Zdrowie Rada Przedsiębiorców apeluje o uchwalenie przepisów zmieniających zasady wypłat zasiłku chorobowego
2025-03-12 | 06:00

Rada Przedsiębiorców apeluje o uchwalenie przepisów zmieniających zasady wypłat zasiłku chorobowego

Z apelem o jak najszybsze uchwalenie przepisów, zgodnie z którymi Zakład Ubezpieczeń Społecznych przejąłby wypłatę zasiłku chorobowego już od pierwszego dnia
Zdrowie Rak jelita grubego to nie wyrok. Kluczowe jest wczesne wykrycie
2025-03-11 | 06:00

Rak jelita grubego to nie wyrok. Kluczowe jest wczesne wykrycie

Z badania opinii przeprowadzonego przez SW Research dla marki Domowe Laboratorium wynika, że wielu Polaków postrzega raka jelita grubego jako chorobę nieuleczalną

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Konsument

Czterech na 10 Polaków miało do czynienia z deepfake’ami. Cyberprzęstępcy coraz skuteczniej wykorzystują manipulowane treści

Deepfaki, czyli wygenerowane bądź też zmanipulowane przez sztuczną inteligencję zdjęcia, dźwięki lub treści wideo, to jedna z najbardziej kontrowersyjnych technologii naszych czasów. Do jej tworzenia wykorzystywane są zaawansowane algorytmy AI, dlatego użytkownikom coraz trudniej jest odróżnić treści rzeczywiste od fałszywych. Z raportu „Dezinformacja oczami Polaków 2024” wynika, że cztery na 10 badanych osób miało do czynienia z takimi treściami. To o tyle istotne, że deepfaki bywają wykorzystywane do manipulacji, szantażu, niszczenia reputacji, oszustw i wyłudzeń finansowych.

Problemy społeczne

Dla większości Polaków praca to obowiązek. Tylko niewielka część czuje satysfakcję z wykonywanych zadań

Z danych SW Research i Runaways​ wynika, że 80 proc. Polaków nie czuje pasji do swojej pracy, a 77 proc. nie widzi sensu w wykonywanych obowiązkach. Prowadzi to do wzrostu poziomu stresu i wypalenia zawodowego, co powoduje, że na życie prywatne nie mamy już energii. Work–life balance, ważny zwłaszcza dla młodszych pokoleń, jest trudny do osiągnięcia. Dodatkowo rozwój nowych technologii i modeli pracy powoduje coraz większe zacieranie różnic między czasem wolnym a pracą.

Gwiazdy

Eliza Gwiazda: Polacy wyrzucają śmieci, gdzie popadnie. Za chwilę nasza planeta będzie pełna śmieci

Influencerka przyznaje, że ją samą najbardziej w oczy kłują śmieci bezmyślnie rozrzucone w rezerwatach przyrody, w parkach, w lasach czy na plażach. Najczęściej są to zrywki, pety, plastikowe kubeczki czy opakowania po produktach żywnościowych, ale nie brakuje też elektrośmieci czy starych ubrań. Eliza Gwiazda dziwi się takim praktykom, bo przecież zamiast wywozić gdzieś samemu zepsute telewizory, pralki, laptopy czy telefony, można zamówić bezpłatny odbiór takich sprzętów z domu. Celebrytka chwali też ideę recyklingu i dawania ubraniom drugiego życia.