Komunikaty PR

Park Handlowy Matarnia wspiera gdańskie szkoły

2020-10-09  |  12:00
Biuro prasowe
Kontakt
Karolina Matysek
Personal PR

Grunwaldzka 44
80-241 Gdańsk
karolina.matysek|personal-pr.pl| |karolina.matysek|personal-pr.pl
+ 48 880 887 363
personal-pr.pl/

Pandemia COVID-19 wpłynęła na życie wielu z nas. Zdajemy sobie sprawę jak cenne jest zdrowie i bezpieczeństwo, a teraz zostało one wystawione na próbę. Codziennie wzrasta liczba chorych, dlatego tak ważne jest wzajemne wsparcie i pomoc. Park Handlowy Matarnia postanowił dołożyć swoją cegiełkę i tym samym przyczynić się do zwiększenia bezpieczeństwa w gdańskich szkołach. We współpracy z Miastem Gdańsk, centrum przekazało maseczki i środki dezynfekujące do 9 placówek. Oficjalne przekazanie miało miejsce 6 października w Szkole Podstawowej nr 60 w Gdańsku.

Akcja przekazania pakietów ochronnych dla gdańskich szkół jest kontynuacją inicjatywy Parku Handlowego Matarnia, wspierającej lokalną społeczność w czasie pandemii. Łącznie do 9 placówek trafiło 2500 pakietów ochronnych, w których znalazły się maseczki oraz płyny do dezynfekcji dłoni. Beneficjentami paczek zostali:

  • Zespół Szkolno-Przedszkolny nr 1,
  • Szkoła Podstawowa nr 77,
  • Poradnia Psychologiczno-Pedagogiczna nr 1,
  • Poradnia Psychologiczno-Pedagogiczna nr 3,
  • Poradnia Psychologiczno-Pedagogiczna nr 4,
  • Poradnia Psychologiczno-Pedagogiczna nr 5,
  • Poradnia Psychologiczno-Pedagogiczna nr 6,
  • Poradnia Psychologiczno-Pedagogiczna nr 7 oraz
  • Szkoła Podstawowa nr 60.
     

Aby być jeszcze bliżej lokalnej społeczności, której czujemy się częścią, już w maju zainicjowaliśmy projekty mające na celu przeciwdziałanie skutkom pandemii. Kolejny krok postanowiliśmy wykonać w stronę nauczycieli. Pakiety ochronne to nasze podziękowanie dla pracowników oświaty, którzy mierzą się z przeciwnościami i nową, trudną rzeczywistością.powiedział Andrzej Hnatiuk, Shopping Centres Manager w INGKA Centres Polska Sp. z o.o. odpowiedzialny za zarządzanie Parkiem Handlowym Matarnia. Co więcej, już teraz planujemy pomoc kolejnym placówkom.  dodaje.  

To nie pierwszy raz, kiedy Park Handlowy Matarnia inicjuje i angażuje się w akcje charytatywne. Wcześniej w ramach akcji Wzywamy Posiłki przekazał artykuły higieniczne, napoje i żywność 5 placówkom medycznym w Trójmieście. Dodatkowo zaangażował się w wspólną inicjatywę grupy Ingka Centres podczas majowego charytatywnego koncertu online i zbiórki środków pieniężnych na rzecz Fundacji Dajemy Dzieciom Siłę, która prowadzi Telefon Zaufania dla Dzieci i Młodzieży 116 111. Wydarzenie śledziło 160 000 widzów.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: Personal PR
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Zdrowie Prezbiopia – zaburzenie widzenia, które dotyka niemal każdego Biuro prasowe
2024-12-23 | 01:00

Prezbiopia – zaburzenie widzenia, które dotyka niemal każdego

Prezbiopia, znana również jako starczowzroczność, nie jest chorobą, ale związanym z wiekiem zaburzeniem ostrego widzenia. Zazwyczaj pierwsze jej objawy, czyli problemy z wyraźnym
Zdrowie Podaruj zdrowy sen swoim bliskim – wybierz materac na prezent
2024-12-20 | 12:00

Podaruj zdrowy sen swoim bliskim – wybierz materac na prezent

Wybór materaca na prezent to gest pełen troski, który może znacząco poprawić komfort snu oraz zdrowie i samopoczucie obdarowanej osoby. Choć nietypowy, taki upominek staje się
Zdrowie Na zdrowe gardło – NOWOŚĆ w linii herbatek Zioła Mnicha
2024-12-19 | 11:25

Na zdrowe gardło – NOWOŚĆ w linii herbatek Zioła Mnicha

Gdy w takich przypadkach chcemy skorzystać z pomocy natury, warto sięgnąć po nową funkcjonalną herbatkę ziołowo-owocową Zioła Mnicha Na zdrowe gardło. Zawiera ona 100% naturalnych

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Problemy społeczne

Przeciętny Polak spędza w sieci ponad trzy godziny dziennie. Tylko 11 proc. podejmuje próby ograniczenia tego czasu

Polacy średnio spędzają w internecie ponad trzy godziny dziennie. Jednocześnie, według badania na temat higieny cyfrowej, jedynie 14 proc. respondentów kontroluje swój czas ekranowy, a co piąty ogranicza liczbę powiadomień w telefonie czy komputerze. Nadmierne korzystanie z ekranów może wpływać na zaniedbywanie obowiązków i relacji z innymi, a także obniżenie nastroju i samooceny. Kampania Fundacji Orange „Nie przescrolluj życia” zwraca uwagę na potrzebę dbania o higienę cyfrową. Szczególnie okres świątecznego wypoczynku sprzyja takiej refleksji.