Twoje emocje w centrum! Złość piękności NIE szkodzi!
Kobieto, Twoje emocje to ważna sprawa! Pamiętaj, że wszystko, co czujesz jest OK! Wyrażając emocje chronisz swoje zdrowie! Zrób to tu i teraz! I zobacz, że nie jesteś w tym sama!
Już 31 maja br. (poniedziałek) w godzinach 15:00 – 20:00 w samym centrum Warszawy odbędzie się happening o kobietach i dla kobiet, organizowany w ramach kampanii na rzecz zdrowia psychicznego #wKobiecejGłowie.
Akcja ma zwrócić uwagę na potrzebę wyrażania oraz nazywania emocji przez kobiety. Dlaczego to takie ważne? Bo jest to jeden z podstawowych filarów dbania o zdrowie! Tymczasem, według badania przeprowadzonego na zlecenie Instytutu LB Medical, tylko 14% kobiet rozmawia o swoich emocjach!
W ramach akcji organizatorzy będą zachęcać kobiety do uzewnętrzniania swoich emocji w symboliczny, niekrzywdzący siebie oraz innych sposób – poprzez rzucenie kolorową farbą w białe płótno, z którego ma zostać utworzony kolorowy pejzaż emocji. Każdy kolor będzie symbolizował inną emocję – pomarańczowy może być kolorem radości, a czarny kolorem smutku. Każda kobieta sama zadecyduje jaki kolor wybiera – w ten sposób będzie mogła wyrazić to, co czuje.
Organizatorem akcji „Emocje w centrum” jest Instytut LB Medical, inicjator kampanii na rzecz zdrowia psychicznego kobiet #wKobiecejGłowie, której celem jest skupienie uwagi na zdrowiu kobiet, jako grupy szczególnie narażonej na zaburzenia psychiczne. W ramach kampanii, razem z głównym partnerem: Gedeon Richter, organizatorzy chcą dać kobietom poczucie zrozumienia oraz przestrzeń do rozmów o problemach i trudnych emocjach.
KIEDY?
31.05.2021 w godzinach 15:00-20:00
GDZIE?
W okolicach Baru Studio, przy Pałacu Kultury i Nauki w Warszawie
Emocje w centrum. Dołącz do nas wyrzuć to z siebie!
Więcej informacji:
Weronika Trawczyńska
tel.: +48 535 444 507
email: wkobiecejglowie@instytutlbmedical.pl
https://naszawtymglowa.pl/kampania-spoleczna-w-kobiecej-glowie/
Instytut LB Medical powstał z myślą o potrzebach zdrowotnych Polaków. Instytut tworzą wybitni specjaliści w dziedzinie ochrony zdrowia oraz komunikacji zdrowotnej. Co robimy? Komunikujemy, edukujemy i walczymy o pacjentów. Podejmujemy zadania z zakresu zdrowia i higieny, a w szczególności zadania z zakresu promocji zdrowia i profilaktyki chorób. Budowanie świadomości problemów zdrowotnych oraz edukowanie na temat profilaktyki i rozwiązań terapeutycznych to nasz nadrzędny cel. Łączymy doświadczenie ekspertów medycznych, prawników, specjalistów od komunikacji z doświadczeniem pacjenta i ich rodzin, co daje nam możliwość angażowania się w sprawy ważne dla pacjentów, organizacji prozdrowotnych i instytucji naukowych oraz prawo do społecznej dyskusji o najważniejszych problemach zdrowotnych. Misją Instytutu jest polepszanie jakości życia pacjentów i wspieranie systemu ochrony zdrowia w Polsce poprzez prowadzenie innowacyjnych projektów społecznych i edukacyjnych opartych na badaniach naukowych evidence based. Naszym celem jest również budowanie relacji ze środowiskiem naukowym, eksperckim i pacjenckim. Konsolidacja tych środowisk jest jednym z filarów działalności Instytutu. To dzięki temu możliwy jest realny wpływ na poprawę kondycji ochrony zdrowia Polaków. Więcej informacji: https://www.facebook.com/InstytutLBMedical/
#wkobiecejGŁOWIE to kampania edukacyjno-społeczna, której misją jest zwrócenie uwagi na zdrowie kobiet, jako grupy społecznej szczególnie narażonej na zaburzenia psychiczne. Głównym partnerem kampanii został Gedeon Richter, który regularnie wspiera kobiety zarówno w obszarze zdrowia fizycznego, jak i psychicznego. Celem kampanii jest poznanie oraz odpowiadanie na potrzeby kobiet, podarowanie im przestrzeni do rozmów, a także podjęcie wszelkich działań, które będą miały realny wpływ na poprawę ich samopoczucia. Pomysłodawcą i organizatorem kampanii jest instytut LB Medical. Partnerzy: Gedeon Richter, Instytut Badawczy SW Research, Warszawski Ośrodek Psychoterapii i Psychiatrii, Fundacja Gerlsy. Więcej informacji: https://naszawtymglowa.pl/kampania-spoleczna-w-kobiecej-glowie/
Gedeon Richter jest jednym z największych koncernów farmaceutycznych w Europie Środkowo-Wschodniej, coraz prężniej rozwijającą swoją działalność na rynkach Europy Zachodniej, w Chinach i Ameryce Łacińskiej. Wachlarz produktów Gedeon Richter obejmuje wiele ważnych obszarów terapeutycznych, m.in. ginekologię, ośrodkowy układ nerwowy oraz układ sercowo-naczyniowy. Posiadając największe centrum badawczo-rozwojowe w Europie Środkowo-Wschodniej, Richter koncentruje swoje badania nad lekami oryginalnymi w dziedzinie chorób ośrodkowego układu nerwowego. Za sprawą swojego powszechnie uznanego doświadczenia w dziedzinie chemii steroidów firma odgrywa na świecie znaczącą rolę w zakresie zdrowia kobiet. Aktywnie angażuje się również w rozwój produktów biopodobnych.
Warszawski Ośrodek Psychoterapii i Psychiatrii to specjalistyczna placówka, która od 2012 roku nieprzerwanie niesie pomoc osobom dorosłym, młodzieży oraz dzieciom zmagającymi się ze wszelkimi problemami i zaburzeniami natury psychicznej. Zespół ośrodka tworzą wyjątkowi eksperci – psycholodzy kliniczni, psychoterapeuci i lekarze psychiatrzy – posiadający niezbędną wiedzę oraz doświadczenie. Warszawski Ośrodek Psychoterapii i Psychiatrii to miejsce idące z duchem czasu, otwarte na zmiany oraz najnowsze odkrycia neurobiologiczne, co pozwala na skuteczne diagnozowanie oraz leczenie przynoszące oczekiwane rezultaty.
Instytut badawczy SW Research jest agencją badawczą oferującą profesjonalne rozwiązania badawcze: realizację badań internetowych (CAWI), badań fokusowych on-line (FGI) oraz usługi analityczne.

Mustela Stelatopia+ zwycięzcą Rankingu TOP10 Emolienty 2025

Czy siedzący tryb życia powoduje żylaki u mężczyzn?

Wzrost alergii wśród dzieci. Wczesne rozpoczęcie leczenia może zatrzymać jej dalszy rozwój, zapobiec ciężkim powikłaniom i astmie
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Media

Maciej Pertkiewicz: Darek „Stolarz” szukał swojej drogi zawodowej i znalazł ją w Polsacie. Jest on dla programu bardzo cenną postacią
Architekt zaznacza, że praca przy realizacji programu „Nasz nowy dom” to dla niego nie tylko ciekawe doświadczenie zawodowe, ale także możliwość spotkania na swojej drodze różnych fachowców. Jedną z takich niezwykle zdolnych i kreatywnych osób jest niewątpliwie Darek „Stolarz”, który niedawno dołączył do popularnego formatu Polsatu. Maciej Pertkiewicz już dostrzega plusy tej współpracy i wierzy, że przed nimi jeszcze wiele nietuzinkowych projektów.
Handel
Polski e-commerce rośnie w siłę. Konsumentów przyciągają przede wszystkim promocje

Rynek e-commerce w Polsce jest już wart ok. 152 mld zł. Rośnie zarówno częstotliwość zakupów, jak i średnia wartość koszyka – wynika z raportu Strategy&. Polacy doceniają wygodę zakupów przez internet, szybką dostawę i łatwy zwrot. Coraz częściej zwracają też uwagę na cenę i chętnie korzystają z promocji. To właśnie ten trend wykorzystuje Amazon.pl, organizując co roku festiwal z okazji Prime Day. W tym roku zaplanowano go po raz pierwszy aż na cztery dni: 8–11 lipca, a nie dwa jak w poprzednich latach.
Problemy społeczne
Do 2029 roku rynek pracy skurczy się o milion pracowników. Przedsiębiorcy wskazują, jak zaktywizować cztery wykluczone dotąd zawodowo grupy [DEPESZA]

W latach 2020–2029 zmiana struktury społecznej doprowadzi do skurczenia się rynku pracy aż o milion pracowników. Trend ten wymusi na pracodawcach konieczność podejmowania konkretnych działań zmierzających do aktywizacji pomijanych dotąd grup społecznych. – Inkluzywność to nie tylko kwestia etyczna, to strategiczna odpowiedź na kryzys demograficzny i niedobór siły roboczej – wskazuje Związek Przedsiębiorców i Pracodawców.