Żelki Travelki – podróżuj ze smakiem!
Odkryj wyjątkową nowość od marki Fresh&Fruity – niezwykle soczyste i kolorowe Żelki Travelki, które zachwycają niespotykanymi smakami oraz oryginalnymi kształtami. Azja, Afryka czy Ameryka – który smak wybierasz? Spróbuj też intrygujących żelków w wersji wegańskiej, które posiadają międzynarodowy certyfikat V-label. Niezwykła przygoda pełna owocowych smaków właśnie się rozpoczyna!
Żelki Travelki marki Fresh&Fruity zaskakują owocową soczystością oraz intensywnością doznań. Tu i teraz przenieś się do świata pełnego słońca, owoców i radości. Otwórz paczkę z pysznymi Żelkami Travelkami i poczuj intensywny zapach egzotycznej podróży!
Każda z paczek to wyprawa na inny, odległy kontynent, na którym poznasz zaskakujące, nowe smaki. Żelki Travelki owocowe smaki Azji (80 g) to słodka kompozycja liczi, yuzu, granatu, mandarynki i wiśni, zamknięta w oryginalnych kształtach lampionu, wachlarza oraz kwiatu wiśni. Żelki Travelki owocowe smaki Afryki (80 g) to owoce figi, karamboli i melona oraz trawy cytrynowej, a także banana i arbuza, ukryte w kształtach żyrafy, słonia, papugi, palmy i lwa. Natomiast Żelki Travelki owocowe smaki Ameryki (80g) to marakuja nadziewana mango, skryta w kształcie gitary, kaktus z nadzieniem granatu w piłce do rugby oraz pitaja z nadzieniem cytrynowym w kształcie sombrero.
Wegańska nowość
Jeśli szukasz wegańskich słodyczy i chcesz zasmakować w egzotycznych smakach z całego globu, koniecznie sięgnij po Żelki Travelki Smaki Świata z międzynarodowym certyfikatem
V-label. Spróbuj soczystej pomarańczy sycylijskiej z nadzieniem cytrynowym, marakui nadzianej orzeźwiającym mango oraz opuncji z granatem, ukrytych w kształtach kwiatu lotosu oraz azjatyckiego lampionu.
Wrzuć do plecaka, zabierz w drogę, miej je zawsze pod ręką i travelkuj ze smakiem! Nowe Żelki Travelki to idealny kompan – zarówno na bliskie, jak i te dalekie wyprawy. Zawędrujesz z nimi, dokąd tylko zechcesz. Wybierz swój ulubiony owocowy smak i już teraz ciesz się niezapomnianą podróżą z ulubionymi Żelkami Travelkami.
Więcej informacji o Żelkach Travelkach na stronie: zelkitravelki.pl
Kuchnie świata na talerzu z FRoSTA!
Egzotyczne podróże z Big-Active… bez wychodzenia z domu!
Najlepszy sposób na idealną ICE TEA w domu
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii
Jedynka Newserii
Nie żyje Bogumiła Wander
Bogumiła Wander: Bardzo tęsknię za telewizją, oglądam bez przerwy. Żałuję, że tak wcześnie odeszłam z pracy
Handel
Z programów lojalnościowych w sklepach korzysta 85 proc. Polaków. Ważne są dla nich promocje, personalizowane oferty i zbieranie punktów na nagrody
Przy wyborze sklepu stacjonarnego Polacy zwracają uwagę na dogodną lokalizację, duży wybór produktów i atrakcyjne ceny. Istotne są dla nich również programy lojalnościowe, z których korzysta już 85 proc. konsumentów, a 40 proc. decyduje się na zakupy właśnie ze względu na oferowane w nim rabaty – wynika z badania SW Research na zlecenie sieci Carrefour. Przyszłością rozwoju takich programów są spersonalizowane oferty, które pomagają klientom oszczędzać pieniądze na produktach kupowanych przez nich najczęściej. W taką stronę swoją platformę rozwija również Carrefour. Ostatnio sieć połączyła siły z programem Payback, przez co zasięg programu lojalnościowego zwiększył się do 10 mln klientów.
Handel
Co jedenasta osoba na świecie głoduje, a jednocześnie gwałtownie przybywa ludzi otyłych. Dużym problemem jest marnowanie żywności
W 2023 roku głodowało 733 mln ludzi, a ponad 2,3 mld zmagało się z umiarkowanym bądź poważnym brakiem bezpieczeństwa żywnościowego, czasami nie jedząc przez cały dzień lub dłużej. Z powodu ostrego niedożywienia każdego roku umiera około miliona dzieci – pokazuje nowy raport „Stan bezpieczeństwa żywnościowego i żywienia na świecie”, opracowany przez pięć wyspecjalizowanych agend ONZ. Z publikacji wynika, że w walce z głodem i niedożywieniem świat cofnął się o kilkanaście lat, do poziomu notowanego w latach 2008–2009. – System żywnościowy potrzebuje głębokich, strukturalnych zmian, ponieważ w tej chwili jest zorientowany na maksymalizację zysków, a nie wyżywienie ludzi – wskazują eksperci.
Media
Rafał Zawierucha: Trzeba być do zawodu aktora w jakimś stopniu powołanym. Nie można jednak mówić ludziom, jak mają żyć, na kogo głosować i co jeść
Zdaniem Rafała Zawieruchy, żeby zostać aktorem, trzeba poczuć w sobie powołanie do wykonywania tego zawodu, mieć talent i charyzmę, ale też być świadomym tego, że niesie on ze sobą wiele trudności i niełatwych decyzji. Na dobrą rolę i na sukces trzeba ciężko zapracować, ale sława jest ulotna, konkurencja duża i szybko można zostać zapomnianym. Artysta sądzi też, że nawet zdobywając dużą popularność i będąc na szczycie, nie wolno się wywyższać, uważać się za wyrocznię i dyktować innym, co mają robić i jak żyć.