Zestaw 3 w 1 - dla idealnego konturu
Polska marka wegańskich kosmetyków kolorowych, IUNO Cosmetics, prezentuje produkt 3 w 1 do konturowania twarzy. W jednym niewielkim boksie znajduje się rozświetlacz, róż i bronzer, w dwóch mocno napigmentowanych wersjach kolorystycznych: dla cery w tonacji chłodnej oraz ciepłej. Zestaw do konturowania IUNO Cosmetics jest pierwszym tego typu produktem na polskim rynku całkowicie wegańskim, bez parabenów, z roślinnymi konserwantami oraz certyfikowanymi ekstraktami.
Zestaw 3 w 1 to idealne rozwiązanie dla aktywnych i podróżujących kobiet, które mogą go wykorzystać do klasycznego konturowania owalu twarzy, ale mogą też użyć poszczególnych kosmetyków jako cieni do podkreślenia i modelowania kształtu oka. Marka IUNO Cosmetics wprowadziła na rynek dwa zestawy. Zestaw 01 zawiera bronzer, róż w jasnym pastelowym odcieniu i rozświetlacz w chłodnej tonacji, zaś 02 – to propozycja dla ciepłej karnacji, zawiera również bronzer, róż w odcieniu pudrowym i rozświetlacz w odcieniu szampańskim.
Jak profesjonalnie konturować twarz?
Celem konturowania jest uwypuklenie naturalnego kształtu twarzy, podkreślenie kości policzkowych i nadanie skórze świeżego kolorytu. Aby osiągnąć ten efekt, po nałożeniu podkładu i pudru, należy zaaplikować bronzer pod kość jarzmową i delikatnie go rozetrzeć, spokojnymi ruchami pędzla. Następnie nad bronzer, na właściwą kość policzkową nakładamy delikatną warstwę różu, który sprawi, że nasza cera będzie promienista. Kolejny krok to aplikacja niewielkiej ilości rozświetlacza na szczyt tuż nad różem. Wszystkie te trzy warstwy powinny bardzo delikatnie przechodzić jedna w drugą. Efektem odpowiedniej aplikacji produktów z zestawu 3 w 1 jest zdrowa, odmłodzona i pięknie wyglądająca cera.
- Idea wegańskości w kosmetykach zatacza coraz szersze kręgi, stąd też polska, rodzinna firma IUNO Cosmetics postawiła na badania nad ideą Cruelty Free w trudnym obszarze, jakim są kosmetyki do makijażu. Rozwój autorskich badań pozwolił także na eliminację parabenów i zastąpienie ich ekologicznymi konserwantami roślinnymi – powiedziała Aleksandra Małachowska, współwłaścicielka marki IUNO Cosmetics.
Zestaw jest dostępny w sprzedaży internetowejlub w showroomie na ul. Zgoda 13 w Warszawie za 69 zł.

3 mity o kosmetykach naturalnych, w które nie warto wierzyć

Rituals Cosmetics przekracza próg 2 miliardów euro przychodu

4 skuteczne sposoby, dzięki którym spowolnisz starzenie się skóry
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Media

Maciej Dowbor: Domówki i rolki przyniosły nam dużo większą popularność niż telewizja. Ludzie nas odbierają jak dobrych znajomych
Prezenter przyznaje, że domówki online i publikowane w mediach społecznościowych rolki pozwoliły im zbudować mocną pozycję w cyfrowym świecie. Dzięki nim zyskali dużo większą popularność niż z racji udziału w różnych projektach telewizyjnych czy serialowych. Maciej Dowbor odczuwa dużą satysfakcję z tego, że ich działalność internetowa przyciąga miliony odbiorców, zainteresowanie proponowanymi przez nich treściami nie słabnie, a widzowie, z którymi się spotykają na ulicy, traktują ich jak dobrych znajomych.
Konsument
Rynek gier mobilnych w Polsce może być wart prawie 0,5 mld dol. do 2030 roku. Za tym idzie rozwój smartfonów dla graczy

W 2030 roku liczba użytkowników gier mobilnych w Polsce może przekroczyć 7,1 mln, a przychody z rynku będą bliskie 470 mln dol. – wynika z danych Statista. Wraz ze wzrostem liczby graczy rozwija się także rynek urządzeń do gamingu mobilnego. Zdaniem przedstawicieli ZTE Polska, producentów smartfonów nubia, których dwa nowe modele miały właśnie swoją premierę w Polsce, ten segment krajowego rynku wciąż jest słabo zagospodarowany, a do tej pory dominowały na nim głównie urządzenia zaawansowane i drogie. Dużą rolę w udoskonalaniu sprzętu dla graczy odgrywa sztuczna inteligencja.
Dom i ogród
Sandra Kubicka: Najpierw kupiłam małą domową szklarnię na zioła. A teraz zamówiłam duży model do ogrodu i będę tam mieć pomidory, ogórki i truskawki

Modelka czerpie dużą radość z własnoręcznie wyhodowanych ziół i warzyw. Swoją przygodę z ogrodnictwem zaczęła od małej domowej szklarni kupionej w sklepie internetowym, a już niedługo będzie miała szklarnię z prawdziwego zdarzenia. Sandra Kubicka nie ukrywa, że teraz z dużą niecierpliwością czeka na to, jaki plon wydadzą sadzonki pomidorów. Na razie rosną jak na drożdżach.