Zestaw 3 w 1 - dla idealnego konturu
Polska marka wegańskich kosmetyków kolorowych, IUNO Cosmetics, prezentuje produkt 3 w 1 do konturowania twarzy. W jednym niewielkim boksie znajduje się rozświetlacz, róż i bronzer, w dwóch mocno napigmentowanych wersjach kolorystycznych: dla cery w tonacji chłodnej oraz ciepłej. Zestaw do konturowania IUNO Cosmetics jest pierwszym tego typu produktem na polskim rynku całkowicie wegańskim, bez parabenów, z roślinnymi konserwantami oraz certyfikowanymi ekstraktami.
Zestaw 3 w 1 to idealne rozwiązanie dla aktywnych i podróżujących kobiet, które mogą go wykorzystać do klasycznego konturowania owalu twarzy, ale mogą też użyć poszczególnych kosmetyków jako cieni do podkreślenia i modelowania kształtu oka. Marka IUNO Cosmetics wprowadziła na rynek dwa zestawy. Zestaw 01 zawiera bronzer, róż w jasnym pastelowym odcieniu i rozświetlacz w chłodnej tonacji, zaś 02 – to propozycja dla ciepłej karnacji, zawiera również bronzer, róż w odcieniu pudrowym i rozświetlacz w odcieniu szampańskim.
Jak profesjonalnie konturować twarz?
Celem konturowania jest uwypuklenie naturalnego kształtu twarzy, podkreślenie kości policzkowych i nadanie skórze świeżego kolorytu. Aby osiągnąć ten efekt, po nałożeniu podkładu i pudru, należy zaaplikować bronzer pod kość jarzmową i delikatnie go rozetrzeć, spokojnymi ruchami pędzla. Następnie nad bronzer, na właściwą kość policzkową nakładamy delikatną warstwę różu, który sprawi, że nasza cera będzie promienista. Kolejny krok to aplikacja niewielkiej ilości rozświetlacza na szczyt tuż nad różem. Wszystkie te trzy warstwy powinny bardzo delikatnie przechodzić jedna w drugą. Efektem odpowiedniej aplikacji produktów z zestawu 3 w 1 jest zdrowa, odmłodzona i pięknie wyglądająca cera.
- Idea wegańskości w kosmetykach zatacza coraz szersze kręgi, stąd też polska, rodzinna firma IUNO Cosmetics postawiła na badania nad ideą Cruelty Free w trudnym obszarze, jakim są kosmetyki do makijażu. Rozwój autorskich badań pozwolił także na eliminację parabenów i zastąpienie ich ekologicznymi konserwantami roślinnymi – powiedziała Aleksandra Małachowska, współwłaścicielka marki IUNO Cosmetics.
Zestaw jest dostępny w sprzedaży internetowejlub w showroomie na ul. Zgoda 13 w Warszawie za 69 zł.

Rituals Cosmetics przekracza próg 2 miliardów euro przychodu

4 skuteczne sposoby, dzięki którym spowolnisz starzenie się skóry

Maść Rokitnikowa
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Seriale

Marta Wierzbicka: Konsultantka scen medycznych na planie serialu uważa, że w realu potrafiłabym już zrobić cesarskie cięcie. To jest bardzo duży komplement
Aktorka przyznaje, że podczas pracy na planie serialu „Szpital św. Anny” przekonała się, że niektóre procedury medyczne nie są tak proste, jak może się wydawać. Ruchy lekarza muszą być bowiem niezwykle precyzyjne i dobrze przemyślane, bo mały błąd może kosztować ludzkie życie. Marta Wierzbicka zaznacza też, że wiele uczy się od obecnego podczas kręcenia zdjęć konsultanta i dzięki roli w tej produkcji potrafi już nie tylko zszyć ranę, ale także mogłaby zrobić cesarskie cięcie.
Sport
Coraz lepsze perspektywy dla branży fitness. Sieć Xtreme Fitness Gyms zapowiada rozwój również poza Polską

Ponad połowa Polaków deklaruje aktywność fizyczną co najmniej raz w tygodniu. Jak wynika z badania przeprowadzonego na zlecenie BIG InfoMonitor, w 2025 roku 14 proc. osób planuje zwiększyć wydatki na siłownię, dietę oraz wizyty u specjalistów. W odpowiedzi na rosnące zainteresowanie sieci fitness dynamicznie rozwijają swoją działalność i dostosowują liczbę placówek do popytu. Xtreme Fitness Gyms zamierza do 2027 roku uruchomić 227 lokalizacji, w tym roku ma też powstać około 10 placówek Xtreme KiDS przeznaczonych dla dzieci. W planach jest również ekspansja zagraniczna.
Konsument
Klienci oczekują od salonów optycznych nie tylko profesjonalnych badań wzroku. Ważne jest także doradztwo w doborze oprawek

Coraz więcej osób w Polsce zmaga się z wadami wzroku. Świadczy o tym także rosnąca z roku na rok liczba skierowań do optometrystów, którzy profesjonalnie dobierają okulary lub soczewki korekcyjne. Klienci oczekują od salonów optycznych właściwej opieki konsumenckiej, kompetencji oraz indywidualnego potraktowania. Dlatego, aby wyróżnić się na rynku optycznym, sieć salonów optycznych OKKO, których właścicielem jest Medicover, stawia na połączenie kompleksowej opieki optometrycznej z doradztwem stylistów.