Komunikaty PR

Zestaw 3 w 1 - dla idealnego konturu

2020-03-23  |  01:00
Biuro prasowe

Polska marka wegańskich kosmetyków kolorowych, IUNO Cosmetics, prezentuje produkt 3 w 1 do konturowania twarzy. W jednym niewielkim boksie znajduje się rozświetlacz, róż i bronzer, w dwóch mocno napigmentowanych wersjach kolorystycznych: dla cery w tonacji chłodnej oraz ciepłej.  Zestaw do konturowania IUNO Cosmetics jest pierwszym tego typu produktem na polskim rynku całkowicie wegańskim, bez parabenów, z roślinnymi konserwantami oraz certyfikowanymi ekstraktami.

 

Zestaw 3 w 1 to idealne rozwiązanie dla aktywnych i podróżujących kobiet, które mogą go wykorzystać do klasycznego konturowania owalu twarzy, ale mogą też użyć poszczególnych kosmetyków jako cieni do podkreślenia i modelowania kształtu oka.  Marka IUNO Cosmetics wprowadziła na rynek dwa zestawy. Zestaw 01  zawiera bronzer, róż w jasnym pastelowym odcieniu i rozświetlacz w chłodnej tonacji, zaś 02 – to propozycja dla ciepłej karnacji, zawiera również bronzer, róż w odcieniu pudrowym i rozświetlacz w odcieniu szampańskim.

 

Jak profesjonalnie konturować twarz?

 

Celem konturowania jest uwypuklenie naturalnego kształtu twarzy, podkreślenie kości policzkowych i nadanie skórze świeżego kolorytu. Aby osiągnąć ten efekt, po nałożeniu podkładu i pudru,  należy zaaplikować bronzer pod kość jarzmową i delikatnie go rozetrzeć, spokojnymi ruchami pędzla. Następnie nad bronzer, na właściwą kość policzkową nakładamy delikatną warstwę różu, który sprawi, że nasza cera będzie promienista. Kolejny krok to aplikacja niewielkiej ilości rozświetlacza na szczyt tuż nad różem. Wszystkie te trzy warstwy powinny bardzo delikatnie przechodzić jedna w drugą. Efektem odpowiedniej aplikacji produktów z zestawu 3 w 1 jest zdrowa, odmłodzona i pięknie wyglądająca cera.

 

  • Idea wegańskości w kosmetykach zatacza coraz szersze kręgi, stąd też polska, rodzinna firma IUNO Cosmetics postawiła na badania nad ideą Cruelty Free w trudnym obszarze, jakim są kosmetyki do makijażu. Rozwój autorskich badań pozwolił także na eliminację parabenów i zastąpienie ich ekologicznymi konserwantami roślinnymi – powiedziała Aleksandra Małachowska, współwłaścicielka marki IUNO Cosmetics.

 

Zestaw jest dostępny w sprzedaży internetowejlub w showroomie na ul. Zgoda 13 w Warszawie za 69 zł.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Uroda Rituals Cosmetics przekracza próg 2 miliardów euro przychodu Biuro prasowe
2025-01-30 | 15:30

Rituals Cosmetics przekracza próg 2 miliardów euro przychodu

W 2024 roku marka Rituals osiągnęła przychody w wysokości 2,1 miliarda euro, notując organiczny wzrost o 21% we wszystkich kanałach sprzedaży i krajach. Fundamentami
Uroda 4 skuteczne sposoby, dzięki którym spowolnisz starzenie się skóry
2025-01-28 | 12:00

4 skuteczne sposoby, dzięki którym spowolnisz starzenie się skóry

Z wiekiem kondycja skóry słabnie, a jej pielęgnacja niesie ze sobą nieco więcej wyzwań. Chociaż starzenie się jest procesem naturalnym i niemożliwym do zatrzymania, istnieją
Uroda Maść Rokitnikowa
2024-12-31 | 11:10

Maść Rokitnikowa

Działanie MAŚCI ROKITNIKOWEJ związane jest z naturalnymi właściwościami ekstraktu z rokitnika, nagietka lekarskiego, alantoiny, panthenolu (prowitaminy B5) oraz leczniczej wody mineralnej:

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Seriale

Sport

Coraz lepsze perspektywy dla branży fitness. Sieć Xtreme Fitness Gyms zapowiada rozwój również poza Polską

Ponad połowa Polaków deklaruje aktywność fizyczną co najmniej raz w tygodniu. Jak wynika z badania przeprowadzonego na zlecenie BIG InfoMonitor, w 2025 roku 14 proc. osób planuje zwiększyć wydatki na siłownię, dietę oraz wizyty u specjalistów. W odpowiedzi na rosnące zainteresowanie sieci fitness dynamicznie rozwijają swoją działalność i dostosowują liczbę placówek do popytu. Xtreme Fitness Gyms zamierza do 2027 roku uruchomić 227 lokalizacji, w tym roku ma też powstać około 10 placówek Xtreme KiDS przeznaczonych dla dzieci. W planach jest również ekspansja zagraniczna.

Konsument

Klienci oczekują od salonów optycznych nie tylko profesjonalnych badań wzroku. Ważne jest także doradztwo w doborze oprawek

Coraz więcej osób w Polsce zmaga się z wadami wzroku. Świadczy o tym także rosnąca z roku na rok liczba skierowań do optometrystów, którzy profesjonalnie dobierają okulary lub soczewki korekcyjne. Klienci oczekują od salonów optycznych właściwej opieki konsumenckiej, kompetencji oraz indywidualnego potraktowania. Dlatego, aby wyróżnić się na rynku optycznym, sieć salonów optycznych OKKO, których właścicielem jest Medicover, stawia na połączenie kompleksowej opieki optometrycznej z doradztwem stylistów.