Zestawy prezentowe od Gisady
Z okazji zbliżających się świąt szwajcarska marka kosmetyków premium Gisada przedstawia zestawy prezentowe, składające się z perfum oraz żelu pod prysznic o tej samej nucie, stanowiące wyrafinowaną ofertę dla miłośników “budowania zapachu”.
“Budowanie zapachu” to jeden z gorętszych trendów w świecie perfum, który polega na warstwowym nakładaniu produktów o tej samej lub zbliżonej kompozycji zapachowej. Proces ten pozwala uzyskać głębszy, bardziej trwały aromat, który subtelnie rozwija się przez cały dzień. Dla miłośników metody szwajcarska marka kosmetyków premium Gisada przygotowała ofertę specjalną.
Święta zbliżają się wielkimi krokami, a znalezienie idealnego podarunku bywa niekiedy wyzwaniem. Zestawy Gisada to świetny wybór, który łączy funkcjonalność z luksusem. Sprawdzą się jako prezent dla osób ceniących elegancję i wyrafinowanie. Zawierają perfumy o pojemności 50 ml oraz żel pod prysznic 100 ml - nadadzą one spójny i wielowymiarowy zapach, który pozostanie na dłużej.
AMBASSADORA
Kompozycja:
-
NUTY GŁOWY: mandarynka, różowy pieprz, jagoda, liście fiołka
-
NUTY SERCA: kwiat pomarańczy, frezja, jaśmin, drzewo kaszmirowe
-
NUTY BAZY: wetyweria, wanilia, drzewo sandałowe, piżmo, cukier puder
AMBASSADOR WOMAN
Kompozycja:
-
NUTY GŁOWY: gruszka, olejek aksamitkowy, bergamotka, morela, liście fiołka
-
NUTY SERCA: frezja, róża, malina, śliwka, tuberoza
-
NUTY BAZY: piżmo, paczula, wanilia, drzewo cedrowe, drzewo sandałowe
AMBASSADOR MEN
Kompozycja:
-
NUTY GŁOWY: zielona mandarynka, jabłko, kardamon, fiołek
-
NUTY SERCA: lawenda, czarny pieprz, piwonia, paczula, mango
-
NUTY BAZY: wetyweria, ambra, wanilia, mech, drzewo tekowe
AMBASSADOR INTENSE
Kompozycja:
-
NUTY GŁOWY: bergamotka, mandarynka, grejpfrut, absolut lawendy, kardamon gwatemalski, różowy pieprz, żywica elemi, ekstrakt z imbiru, ekstrakt CO2 kadzidłowy, gałka muszkatołowa, lukrecja, akord ozonowy
-
NUTY SERCA: malina, karmel, frezja, egipski geranium, jaśmin, orchidea, goździk, cynamon, heliotrop
-
NUTY BAZY: fasolka tonka, wanilia, skóra, paczula, wetyweria Haiti, drzewo kaszmirowe, bursztyn, labdanum, mech dębowy, piżmo
TITANIUM
Kompozycja:
-
NUTY GŁOWY: różowy pieprz, artemizja, szałwia, kardamon
-
NUTY SERCA: lawenda, drzewo cedrowe, skóra, cynamon, drzewo sandałowe
-
NUTY BAZY: irys, wanilia, tonka, paczula, balsam jodłowy
Marka Gisada dostępna jest na https://douglas.pl
Więcej na https://gisada.com/
***
Gisada to szwajcarska marka kosmetyków premium, założona przez dwóch braci w Zurychu w 2013 r., którzy pragnęli wyrazić swoją fascynację perfumami w nowy sposób, współpracując z renomowanymi producentami z jasną wizją. Marka narodziła się wraz ze stworzeniem perfum Gisada Uomo i Gisada Donna. Dziś znana jest z nowoczesnej elegancji połączonej ze szwajcarską jakością i wysokimi standardami produkcji, o czym świadczy chociażby o wiele większa niż zwykle zawartość olejku zapachowego w perfumach Gisady.

Rituals Cosmetics przekracza próg 2 miliardów euro przychodu

4 skuteczne sposoby, dzięki którym spowolnisz starzenie się skóry

Maść Rokitnikowa
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Moda

Klaudia Zioberczyk: Doszłam już do takiego momentu, że jak wchodzę do sklepu, to mówię: wcale tego nie potrzebuję. Teraz stawiam na jakość, a nie na ilość
Modelka zdaje sobie sprawę z tego, że trzeba być bardzo ostrożnym, by nie dać się nabrać na różne sztuczki marketingowe, nie ulegać czarowi wyprzedaży i promocji, a zamiast tego kompletować swoją garderobę z ponadczasowych zestawów, które będzie można wykorzystać na różne okazje. Klaudia Zioberczyk uważa, że greenwashing, czyli wywoływanie u konsumentów poszukujących towarów eko mylnego wrażenia, że oferowany produkt taki właśnie jest, to nieuczciwa praktyka. Temu zjawisku postanowiła więc dokładnie się przyjrzeć w swojej pracy magisterskiej.
Konsument
Możliwość zakupu online może zachęcić kolejne grupy Polaków do ubezpieczeń zdrowotnych. Dziś korzysta z nich już prawie 5,5 mln osób

Polska jest jednym z liderów Europy w obszarze cyfryzacji sektora usług medycznych. Świadczą o tym m.in. popularność elektronicznych narzędzi zapewniających dostęp do danych zdrowotnych, e-recept czy wirtualna diagnostyka. Polacy są też otwarci na innowacje w zakresie ubezpieczeń zdrowotnych, z których korzysta już blisko 5,5 mln osób. Za pomocą nowej cyfrowej platformy Medicover chce zachęcić klientów do samodzielnej konfiguracji i zakupu polis online.
Żywienie
Wiktor Dyduła: Praca w charakterze kelnera jest bardzo ciężka fizycznie i psychicznie. Dlatego trzeba dawać napiwki, bo nawet 5 zł może zrobić komuś dzień

Zanim usłyszała o nim cała Polska, Wiktor Dyduła zarabiał między innymi jako animator zabaw dla dzieci, kelner i uliczny grajek. Każde zajęcie miało swoje plusy i minusy, ale jego najbardziej cieszyło to, że dzięki nim może poznawać ciekawych ludzi. Wokalista podkreśla, że ma duży szacunek do pieniądza i prawie zawsze daje też napiwki, bo wie, że to najlepsza forma docenienia pracy tych, którzy nas obsługują w kawiarni czy restauracji.