Komunikaty PR

Zimowe wrotkowisko w Zielonych Arkadach

2020-01-20  |  15:01
Biuro prasowe
Kontakt
Agnieszka Kurczych
PR Inspiration

Plac Wolnica 13/14
31-060 Kraków
agnieszka.kurczych|prinspiration.pl| |agnieszka.kurczych|prinspiration.pl
507 108 984
www.prinspiration.pl

Takich ferii w Bydgoszczy jeszcze nie było. Zielone Arkady zachęcają do aktywnego spędzenia dwóch tygodni przerwy od szkoły. Od 25 stycznia do 8 lutego na Placu Eventowym powstanie wrotkowisko, na którym każdy będzie mógł oddać się zabawie i postawić pierwsze kroki na wrotkach pod czujnym okiem instruktorów.

Zapowiadają się szalone ferie na… ośmiu kółkach. Plac Eventowy w Zielonych Arkadach w czasie ferii zamieni się we wrotkowisko. Bezpłatny tor do jazdy na wrotkach wraz z wypożyczalnią niezbędnego sprzętu sportowego (wrotek, kasków, ochraniaczy) będzie do dyspozycji zarówno dzieci, jak i dorosłych przez całe dwa tygodnie zimowej przerwy.

Zima zazwyczaj kończyła wrotkowe swawole na świeżym powietrzu, ale w tym roku zrobimy jej nie przekór. Pod dachem naszego Centrum przygotowaliśmy atrakcję, która z pewnością umili spędzenie wolnego czasu oraz zachęci do aktywności fizycznej połączonej ze świetną zabawą i integracją. Na wrotowisku do dyspozycji dzieci będą instruktorzy, którzy pomogą stawiać pierwsze kroki na wrotkach, a hostessy zapewnią ciekawą zabawę. Warto spędzić te dwa tygodnie na ośmiu kółkach – zachęca Ewa Krassowska, Dyrektor Zielonych Arkad.

Z toru wrotkarskiego mogą korzystać osoby powyżej 4. roku życia. Dzieci i młodzież do 12 lat mogą jeździć na wrotkach wyłącznie pod opieką rodziców lub opiekunów (którzy mogą wejść na tor bez wrotek). Młodzież w wieku 14-18 lat może jeździć na wrotkach bez opiekuna, lecz jedynie za jego pisemną zgodą.

Wrotkowisko w Zielonych Arkadach będzie czynne na Placu Eventowym w dniach 25 stycznia – 8 lutego w godzinach funkcjonowania Centrum. Wstęp oraz wypożyczenie niezbędnego sprzętu są bezpłatne.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: PR Inspiration
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Sport Motorola zaprasza fanów piłki nożnej na ekskluzywny konkurs związany z FIFA Club World Cup 2025™. Do wygrania pięć wyjazdów na finał i półfinał Biuro prasowe
2025-06-05 | 09:30

Motorola zaprasza fanów piłki nożnej na ekskluzywny konkurs związany z FIFA Club World Cup 2025™. Do wygrania pięć wyjazdów na finał i półfinał

Motorola Mobility, spółka należąca do Lenovo, ogłosiła, że jest oficjalnym smartfonowym partnerem, a Lenovo jest oficjalnym partnerem technologicznym FIFA Club World Cup 2025TM.
Sport Bieganie zimą? Marka Montis proponuje latarkę czołową
2024-12-31 | 09:00

Bieganie zimą? Marka Montis proponuje latarkę czołową

Montis poleca latarkę do biegania Sposób na spalenie świątecznych kilogramów, zwiększenie odporności i wytrzymałości oraz poprawę krążenia, a także humoru. Bieganie
Sport Świąteczna niespodzianka od siatkarek KSG Warszawa
2024-12-31 | 01:00

Świąteczna niespodzianka od siatkarek KSG Warszawa

W ostatnich dniach siatkarki KSG Warszawa, drużyny rywalizującej w 1. Lidze Kobiet, odwiedziły małych pacjentów w dwóch warszawskich szpitalach - Klinice Pediatrii Państwowego

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Nowe technologie

Konsument

Konsumenci rynku telekomunikacyjnego narzekają na nieprzejrzyste oferty. Jeden z operatorów chce je wyeliminować

Co piąty Polak dostrzega pozytywne zmiany na rynku usług telekomunikacyjnych, głównie jego rozwój, zarówno pod kątem liczby ofert, jak i rozwoju technologii. Gorzej jednak wypada przejrzystość ofert – wynika z badania Urzędu Komunikacji Elektronicznej. Konsumenci są zmęczeni skomplikowanymi taryfami i ukrytymi kosztami, dlatego coraz większym zainteresowaniem cieszą się proste pakiety. Dlatego też T-Mobile startuje z nową ofertą „Po prostu", z jednym, prostym abonamentem bez żadnych limitów.

Handel

Rynek piwa kurczy się w I półroczu 2025 roku. Zła pogoda w maju przyniosła 12-proc. spadek sprzedaży

Pierwsze półrocze br. to kolejny okres spadku rynku piwa w Polsce. I to mimo dynamicznego wzrostu produkcji i sprzedaży piwa bezalkoholowego. Zdaniem przedstawicieli Związku Pracodawców Przemysłu Piwowarskiego Browary Polskie miały na to wpływ m.in. niesprzyjająca pogoda i negatywna narracja wokół branży piwnej. Ponadto wśród wyzwań, z jakimi musi się mierzyć rynek, są rosnące koszty prowadzenia działalności oraz przygotowania do systemu kaucyjnego, który zacznie obowiązywać już za trzy miesiące – wskazuje Mieszko Musiał, nowy prezes zarządu związku.