Komunikaty PR

Znajdź chwilę dla siebie i odetchnij

2024-10-28  |  13:20
Biuro prasowe
Kontakt
Emilia Potocka
Synertime

Aleja Wyścigowa
02-681 Warszawa
e.potocka|synertime.pl| |e.potocka|synertime.pl
668132416
www.synertime.pl

W dzisiejszym świecie, w którym każda minuta jest na wagę złota, łatwo zapomnieć o tym, co naprawdę ważne – o nas samych. W natłoku codziennych spraw i trosk często spychamy własne potrzeby na dalszy plan. W ramach przypomnienia, że chwila oddechu to nie luksus, lecz niezbędny element zdrowego trybu życia, marka so!flow zachęca wszystkie kobiety do odkrycia na nowo codziennych rytuałów selfcare i znalezienia czasu tylko dla siebie. Bo chwila wytchnienia i systematyczna pielęgnacja to nie tylko przyjemność, ale także inwestycja w zdrowie oraz jak najlepsze samopoczucie.

Nieustanny pośpiech towarzyszy dziś niemal każdej z nas, nie powinien on jednak odbierać nam prawa do momentów tylko dla siebie. Może nie masz czasu na codzienną jogę czy długie spacery, ale chwilę wytchnienia możesz znaleźć w małych, zwykłych czynnościach – np. podczas pielęgnacji. Niezależnie od tego, czy będzie to nałożenie ulubionej maseczki, czy dłuższa wieczorna kąpiel – każdy taki moment jest ważny i potrzebny. Wprowadzenie do swojej rutyny niewielkich rytuałów to prosty sposób na oderwanie się od codziennych obowiązków i poświęcenie kilku minut wyłącznie sobie. Dzięki temu zyskuje nie tylko nasz wygląd, ale również czujemy się lepiej.

Dla głębszego odprężenia, możesz zorganizować sobie domowe spa. Zapal aromatyczną świecę lub kadzidełka i włącz ulubioną muzykę. Następnie przygotuj kąpiel – do wody dodaj ulubiony olejek eteryczny oraz płatki suszonych kwiatów. W prosty sposób zrobisz również domowy peeling – wystarczy, że wymieszasz cukier z oliwą lub wykorzystasz fusy po zaparzonej kawie. Na koniec możesz wykonać relaksujący masaż ciała, wmasowując odrobinę olejku arganowego – pomaga to poprawić krążenie i ujędrnić skórę.

Aby pielęgnacja stała się jeszcze przyjemniejsza, warto zadbać o kosmetyki odpowiadające naszym potrzebom. Dla miłośniczek owocowych, soczystych zapachów idealnie sprawdzą się produkty do ciała i włosów od so!flow by Vis Plantis, które zapewnią natychmiastowy efekt świeżości, nawilżenia i odżywienia. Ich działanie oparte zostało na adaptogenach, czyli składnikach przywracających naturalną równowagę ciała i umysłu. Wśród dostępnych kosmetyków znajdziemy m.in. takie produkty jak: humektantowy szampon do codziennego stosowania o zapachu orzeźwiającego koktajlu tropikalnego, wygładzające serum z efektem botoksu oraz rewitalizującą maskę do włosów farbowanych o zapachu słodkiej śliwki i jeżyny, a także zmysłowy olejek i mleczko do ciała o aromacie soczystej pomarańczy z kardamonem.

–  Harmonia między ciałem a umysłem przyświeca marce so!flow od początku jej istnienia, zwłaszcza w obliczu licznych wyzwań, jakie stawia przed nami codzienność. Dlatego też w naszych kosmetykach jednym z kluczowych składników są adaptogeny – naturalne roślinne substancje, które nie tylko wzmacniają skórę i włosy, ale także pomagają organizmowi w odzyskaniu wewnętrznej równowagi. Już na etapie projektowania opakowań chcieliśmy, aby nasze produkty pełniły zarówno funkcję pielęgnacyjną i pięknie pachniały, jak i dostarczały przyjemności pozostałym zmysłom. Stąd pomysł na pastelowe, łagodne kolory, uprzyjemniające codzienne czynności w zaciszu domowej łazienki. Na etykietach umieściliśmy również fragmenty tekstów znanych piosenek, które mogą przypominać o radosnych chwilach i inspirować do czerpania przyjemności z własnych rytuałów selfcare – mówi Dominika Salachna, Brand Manager marki so!flow.

Mały moment, wielka ulga

Z początkiem października marka so!flow ruszyła z kampanią „Odetchnij”, która ma na celu przypomnienie, jak istotne jest odnalezienie w codzienności przestrzeni tylko dla siebie. To zaproszenie do zatrzymania się i zatroszczenia o własne samopoczucie oraz małe momenty, które mogą przynieść wielką ulgę. Kampania „Odetchnij” pokazuje, że drobne przyjemności często są na wyciągnięcie ręki, a dbając o siebie, tworzymy jednocześnie lepszą wersję własnej osoby, co przekłada się na naszą relację z otoczeniem.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: Synertime
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Uroda 3 mity o kosmetykach naturalnych, w które nie warto wierzyć Biuro prasowe
2025-06-09 | 08:40

3 mity o kosmetykach naturalnych, w które nie warto wierzyć

Kosmetyki naturalne cieszą się rosnącą popularnością, ale wokół nich narosło wiele mitów, które mogą wprowadzać w błąd. Oto trzy powszechne przekonania,
Uroda Rituals Cosmetics przekracza próg 2 miliardów euro przychodu
2025-01-30 | 15:30

Rituals Cosmetics przekracza próg 2 miliardów euro przychodu

W 2024 roku marka Rituals osiągnęła przychody w wysokości 2,1 miliarda euro, notując organiczny wzrost o 21% we wszystkich kanałach sprzedaży i krajach. Fundamentami
Uroda 4 skuteczne sposoby, dzięki którym spowolnisz starzenie się skóry
2025-01-28 | 12:00

4 skuteczne sposoby, dzięki którym spowolnisz starzenie się skóry

Z wiekiem kondycja skóry słabnie, a jej pielęgnacja niesie ze sobą nieco więcej wyzwań. Chociaż starzenie się jest procesem naturalnym i niemożliwym do zatrzymania, istnieją

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Nowe technologie

Konsument

Konsumenci rynku telekomunikacyjnego narzekają na nieprzejrzyste oferty. Jeden z operatorów chce je wyeliminować

Co piąty Polak dostrzega pozytywne zmiany na rynku usług telekomunikacyjnych, głównie jego rozwój, zarówno pod kątem liczby ofert, jak i rozwoju technologii. Gorzej jednak wypada przejrzystość ofert – wynika z badania Urzędu Komunikacji Elektronicznej. Konsumenci są zmęczeni skomplikowanymi taryfami i ukrytymi kosztami, dlatego coraz większym zainteresowaniem cieszą się proste pakiety. Dlatego też T-Mobile startuje z nową ofertą „Po prostu", z jednym, prostym abonamentem bez żadnych limitów.

Handel

Rynek piwa kurczy się w I półroczu 2025 roku. Zła pogoda w maju przyniosła 12-proc. spadek sprzedaży

Pierwsze półrocze br. to kolejny okres spadku rynku piwa w Polsce. I to mimo dynamicznego wzrostu produkcji i sprzedaży piwa bezalkoholowego. Zdaniem przedstawicieli Związku Pracodawców Przemysłu Piwowarskiego Browary Polskie miały na to wpływ m.in. niesprzyjająca pogoda i negatywna narracja wokół branży piwnej. Ponadto wśród wyzwań, z jakimi musi się mierzyć rynek, są rosnące koszty prowadzenia działalności oraz przygotowania do systemu kaucyjnego, który zacznie obowiązywać już za trzy miesiące – wskazuje Mieszko Musiał, nowy prezes zarządu związku.