Znana marka modowa w Atrium Biała
Oryginalne wzornictwo, unikatowe, kolorowe ubrania inspirowane twórczością młodych artystów – to atuty marki odzieżowej Medicine, która już wkrótce wprowadzi się do Atrium Biała. Sklep Medicine, zaprojektowany według autorskiego konceptu, zajmie powierzchnię ponad 500 mkw. Jego otwarcie zaplanowano na 10 sierpnia. To będzie drugi sklep tej znanej marki w Białymstoku.
Medicine to marka wyróżniająca się ciekawym, unikalnym wzornictwem i nieszablonowymi stylizacjami. Już wkrótce z jej bogatej oferty będą mogli skorzystać także klienci Atrium Biała. W nowo otwartym salonie znajdą oni szeroki wybór ubrań dla kobiet i mężczyzn na każda porę roku, w tym m.in.: t-shirty, koszule, sukienki, bluzy, kurtki. W ofercie, obok stałej linii ubrań basic, pojawią się wszystkie nowe kolekcje, a także stylowe dodatki i akcesoria.
Atrakcyjna przestrzeń, funkcjonalność i stylowa aranżacja - to wszystko składa się na piękny wystrój sklepu, który pozytywnie zaskoczy wszystkich klientów Atrium Biała. Autorski koncept salonu zaprojektowany został z największą starannością i wykonany zgodnie ze światowymi trendami. Jego unikalny charakter akcentują elementy wystroju w inspirującym stylu vintage. Wysokiej jakości naturalne materiały podkreślają autentyczność i wyjątkowość marki Medicine. Lokal znajduje się na parterze, w sąsiedztwie restauracji McDonald’s, naprzeciwko salonu H&M.
Pierwsi kupujący będą mogli zrobić w nim zakupy już w sobotę, 10 sierpnia. Natomiast tydzień później, 17 sierpnia, klienci będą mogli skorzystać w sklepie, w godzinach 12.00-20.00, z usługi customizacji ubrań (dostosowując wybrany element garderoby do indywidualnych preferencji), a także poczęstować się pyszną kawą zaserwowaną w tym dniu przez baristę.
–To kolejny najemca, który zdecydował się w ostatnim czasie otworzyć swój sklep w naszym centrum. Medicine to propozycja dla tych osób, które chcą ubierać się zgodnie z trendami, ale nie lubią rutyny i szukają oryginalnych stylizacji, zapewniających wygodę. Dlatego też ta popularna polska marka odzieżowa będzie bardzo ciekawym urozmaiceniem naszej oferty modowej. Z pewnością klientom trudno będzie przejść obojętnie obok sklepu, w którym będzie tak wyjątkowy asortyment. Nowy salon z piękną, modną odzieżą przyciągnie do nas osoby poszukujące w modzie oryginalnych i niepowtarzalnych kolekcji- mówi Justyna Doroszkiewicz, dyrektor Atrium Biała.
Medicine stawia na twórcze podejście do mody. To polska marka modowa, która powstała w 2013 roku i zastąpiła poprzedniczkę – markę Reporter. Firma oferuje oryginalne, elektryzujące i wzorzyste ubrania, projektowane we współpracy z młodymi artystami, którzy tworzą unikalne, limitowane kolekcje.
Kultura i sztuka są dla marki nadrzędnymi wartościami nadającymi ubraniom oryginalnego charakteru. Medicine stawia przede wszystkim na kreatywność, którą wyraża w specjalnych kolekcjach, powstających przy współpracy z artystami, takimi jak Tomek Sadurski, Dawid Ryski, Alek Morawski, Beata Śliwińska (BARRAKUZ) czy Olaf Hajek. Jednocześnie marka jest otwarta na młodych twórców. Z myślą o nich prowadzony jest Bank Grafik – każdy może wysłać swoją pracę, a następnie ma ona szansę znaleźć się w jednej z kolekcji.
Więcej informacji na stronie www.atrium-biala.pl oraz na profilu Fb: https://www.facebook.com/AtriumBiala.

Aloha w dostawie! Lilo i Stich wracają – a z nimi na fali poké bowle

Prezent na zakończenie szkoły – 7 pomysłów na upominki dla absolwentów

DPD Polska zainstalowała ponad 10 tys. automatów paczkowych w sieci DPD Pickup. Sieć obejmuje już ponad 32 tys. punktów i automatów paczkowych
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Zdrowie

Doda: Udało mi się całkowicie zwalczyć przyczynę Hashimoto, a nie tylko skutki tej choroby. Nadal będę się dzielić moimi doświadczeniami i nie dam się zastraszyć
Niedawno piosenkarka podzieliła się swoim sposobem na wyleczenie się z hashimoto. Jak podkreśla, kiedy ona sama kilka lat temu usłyszała diagnozę, postanowiła zrobić wszystko, by zatrzymać rozwój przewlekłego zapalenia tarczycy o podłożu autoimmunologicznym. Przede wszystkim zaczęła prowadzić zdrowy styl życia i postawiła na restrykcyjną dietę. Skutecznym antidotum miały się też okazać suplementy. Jej wypowiedź wywołała spore kontrowersje. Lekarze podkreślają bowiem, że całkowite wyleczenie się z tego schorzenia nie jest możliwe, a rozwój choroby mogą powstrzymać wyłącznie leki.
Konsument
Po debacie prezydenckiej wzrosło zainteresowanie woreczkami nikotynowymi. Niesłusznie mylone są z nielegalnymi w Polsce snusami

Debata prezydencka 23 maja br. pokazała, że Polacy nie wiedzą, czym są saszetki nikotynowe oraz snusy, a także czym się różnią. Sztab wyborczy Karola Nawrockiego podał, że kandydat na prezydenta podczas debaty przyjął snus. Sam Karol Nawrocki sprostował, że była to saszetka nikotynowa. Tymczasem różnica między oboma produktami jest ogromna. Snus zawiera tytoń, którego nie ma w saszetce, a jego sprzedaż w UE – z wyjątkiem Szwecji – jest zabroniona.
Transport
SUV-y dominują rynek motoryzacyjny. Hyundai wprowadzi latem do sprzedaży nowy siedmioosobowy model

Na polskich i europejskich drogach królują SUV-y. W kwartale br. stanowiły już 60 proc. nowych rejestracji w Polsce. Latem w sprzedaży pojawi się nietypowa odmiana SUV-a: siedmioosobowy elektryczny Hyundai IONIQ 9. Marka zapewnia, że to pokaz jej możliwości technologicznych.