Znana marka modowa w Atrium Biała
Oryginalne wzornictwo, unikatowe, kolorowe ubrania inspirowane twórczością młodych artystów – to atuty marki odzieżowej Medicine, która już wkrótce wprowadzi się do Atrium Biała. Sklep Medicine, zaprojektowany według autorskiego konceptu, zajmie powierzchnię ponad 500 mkw. Jego otwarcie zaplanowano na 10 sierpnia. To będzie drugi sklep tej znanej marki w Białymstoku.
Medicine to marka wyróżniająca się ciekawym, unikalnym wzornictwem i nieszablonowymi stylizacjami. Już wkrótce z jej bogatej oferty będą mogli skorzystać także klienci Atrium Biała. W nowo otwartym salonie znajdą oni szeroki wybór ubrań dla kobiet i mężczyzn na każda porę roku, w tym m.in.: t-shirty, koszule, sukienki, bluzy, kurtki. W ofercie, obok stałej linii ubrań basic, pojawią się wszystkie nowe kolekcje, a także stylowe dodatki i akcesoria.
Atrakcyjna przestrzeń, funkcjonalność i stylowa aranżacja - to wszystko składa się na piękny wystrój sklepu, który pozytywnie zaskoczy wszystkich klientów Atrium Biała. Autorski koncept salonu zaprojektowany został z największą starannością i wykonany zgodnie ze światowymi trendami. Jego unikalny charakter akcentują elementy wystroju w inspirującym stylu vintage. Wysokiej jakości naturalne materiały podkreślają autentyczność i wyjątkowość marki Medicine. Lokal znajduje się na parterze, w sąsiedztwie restauracji McDonald’s, naprzeciwko salonu H&M.
Pierwsi kupujący będą mogli zrobić w nim zakupy już w sobotę, 10 sierpnia. Natomiast tydzień później, 17 sierpnia, klienci będą mogli skorzystać w sklepie, w godzinach 12.00-20.00, z usługi customizacji ubrań (dostosowując wybrany element garderoby do indywidualnych preferencji), a także poczęstować się pyszną kawą zaserwowaną w tym dniu przez baristę.
–To kolejny najemca, który zdecydował się w ostatnim czasie otworzyć swój sklep w naszym centrum. Medicine to propozycja dla tych osób, które chcą ubierać się zgodnie z trendami, ale nie lubią rutyny i szukają oryginalnych stylizacji, zapewniających wygodę. Dlatego też ta popularna polska marka odzieżowa będzie bardzo ciekawym urozmaiceniem naszej oferty modowej. Z pewnością klientom trudno będzie przejść obojętnie obok sklepu, w którym będzie tak wyjątkowy asortyment. Nowy salon z piękną, modną odzieżą przyciągnie do nas osoby poszukujące w modzie oryginalnych i niepowtarzalnych kolekcji- mówi Justyna Doroszkiewicz, dyrektor Atrium Biała.
Medicine stawia na twórcze podejście do mody. To polska marka modowa, która powstała w 2013 roku i zastąpiła poprzedniczkę – markę Reporter. Firma oferuje oryginalne, elektryzujące i wzorzyste ubrania, projektowane we współpracy z młodymi artystami, którzy tworzą unikalne, limitowane kolekcje.
Kultura i sztuka są dla marki nadrzędnymi wartościami nadającymi ubraniom oryginalnego charakteru. Medicine stawia przede wszystkim na kreatywność, którą wyraża w specjalnych kolekcjach, powstających przy współpracy z artystami, takimi jak Tomek Sadurski, Dawid Ryski, Alek Morawski, Beata Śliwińska (BARRAKUZ) czy Olaf Hajek. Jednocześnie marka jest otwarta na młodych twórców. Z myślą o nich prowadzony jest Bank Grafik – każdy może wysłać swoją pracę, a następnie ma ona szansę znaleźć się w jednej z kolekcji.
Więcej informacji na stronie www.atrium-biala.pl oraz na profilu Fb: https://www.facebook.com/AtriumBiala.

Akcje promocyjne oraz nagrody, które zdobywają klienta i napędzają sprzedaż. Jak zdobyć serca konsumentów? Najnowszy raport!

Od polowania na promocje, po zakupy w łazience: zaskakujące zwyczaje zakupowe Polaków w badaniu Dni Wiosennych Okazji Amazon.pl

iPhone 16 – wszystko, co warto wiedzieć o nowej serii
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Nie żyje Jadwiga Jankowska-Cieślak

Jadwiga Jankowska-Cieślak: Zwykle Złota Palma otwiera ścieżkę do kariery, a mi zamknęła. W Polsce trwał wtedy stan wojenny i musiałam szybko wracać do kraju
Dom i ogród

Eliza Gwiazda: Bez chemii naprawdę można wysprzątać mieszkanie na błysk. Wiele rzeczy da się doczyścić na przykład sodą
Influencerka lubi, gdy w jej domu wszystko lśni, i ma swoje sprawdzone metody sprzątania bez używania chemii. Popularne składniki, które można znaleźć w każdej kuchni, takie jak soda, ocet czy kwasek cytrynowy, okazują się bowiem równie skuteczne i wydajne jak detergenty. Eliza Gwiazda zaznacza, że naturalne metody sprzątania i czyszczenia różnych powierzchni są przyjazne dla środowiska oraz bezpieczne dla domowników i zwierząt.
Handel
Piwo bezalkoholowe stanowi już 6,5 proc. sprzedaży browarów. Konsumenci świadomie ograniczają spożycie alkoholu

W 2024 roku polscy konsumenci kupowali ponad 1 mln butelek i puszek piwa 0,0% dziennie. Przez ostatnią dekadę rynek tych piw urósł pod względem wolumenu 10-krotnie. Branża inwestuje w innowacje w segmencie piw bezalkoholowych, wzmacniając nie tylko smak, ale również ich wartości odżywcze. Piwa 0,0% wpisują się w coraz popularniejszy, zwłaszcza wśród młodszego pokolenia, trend NoLo (no alcohol low alcohol), co może okazać się furtką do ograniczenia konsumpcji alkoholu.
Moda
Krzysztof Skórzyński: Lubimy mówić, że dbamy o środowisko i dajemy rzeczom drugie życie. A potem idziemy do galerii i kupujemy nowe ubrania

Z obserwacji dziennikarza wynika, że choć niektóre firmy promują swoje działania i produkty jako ekologiczne, to zdarza się, że rzeczywistość jest zgoła inna. Podobnie jest z osobami z naszego otoczenia. Bywa, że głośno mówią o recyklingu, a jednocześnie ślepo gonią za modą i wciąż kupują nowe ubrania, dodatki czy elementy wyposażenia wnętrz. Krzysztof Skórzyński i Kajra zapewniają jednak, że zależy im na tym, by nie zanieczyszczać środowiska kolejnymi odpadami, dlatego są zwolennikami ponownego wykorzystywania różnych rzeczy.