Znana marka modowa w Atrium Biała
Oryginalne wzornictwo, unikatowe, kolorowe ubrania inspirowane twórczością młodych artystów – to atuty marki odzieżowej Medicine, która już wkrótce wprowadzi się do Atrium Biała. Sklep Medicine, zaprojektowany według autorskiego konceptu, zajmie powierzchnię ponad 500 mkw. Jego otwarcie zaplanowano na 10 sierpnia. To będzie drugi sklep tej znanej marki w Białymstoku.
Medicine to marka wyróżniająca się ciekawym, unikalnym wzornictwem i nieszablonowymi stylizacjami. Już wkrótce z jej bogatej oferty będą mogli skorzystać także klienci Atrium Biała. W nowo otwartym salonie znajdą oni szeroki wybór ubrań dla kobiet i mężczyzn na każda porę roku, w tym m.in.: t-shirty, koszule, sukienki, bluzy, kurtki. W ofercie, obok stałej linii ubrań basic, pojawią się wszystkie nowe kolekcje, a także stylowe dodatki i akcesoria.
Atrakcyjna przestrzeń, funkcjonalność i stylowa aranżacja - to wszystko składa się na piękny wystrój sklepu, który pozytywnie zaskoczy wszystkich klientów Atrium Biała. Autorski koncept salonu zaprojektowany został z największą starannością i wykonany zgodnie ze światowymi trendami. Jego unikalny charakter akcentują elementy wystroju w inspirującym stylu vintage. Wysokiej jakości naturalne materiały podkreślają autentyczność i wyjątkowość marki Medicine. Lokal znajduje się na parterze, w sąsiedztwie restauracji McDonald’s, naprzeciwko salonu H&M.
Pierwsi kupujący będą mogli zrobić w nim zakupy już w sobotę, 10 sierpnia. Natomiast tydzień później, 17 sierpnia, klienci będą mogli skorzystać w sklepie, w godzinach 12.00-20.00, z usługi customizacji ubrań (dostosowując wybrany element garderoby do indywidualnych preferencji), a także poczęstować się pyszną kawą zaserwowaną w tym dniu przez baristę.
–To kolejny najemca, który zdecydował się w ostatnim czasie otworzyć swój sklep w naszym centrum. Medicine to propozycja dla tych osób, które chcą ubierać się zgodnie z trendami, ale nie lubią rutyny i szukają oryginalnych stylizacji, zapewniających wygodę. Dlatego też ta popularna polska marka odzieżowa będzie bardzo ciekawym urozmaiceniem naszej oferty modowej. Z pewnością klientom trudno będzie przejść obojętnie obok sklepu, w którym będzie tak wyjątkowy asortyment. Nowy salon z piękną, modną odzieżą przyciągnie do nas osoby poszukujące w modzie oryginalnych i niepowtarzalnych kolekcji- mówi Justyna Doroszkiewicz, dyrektor Atrium Biała.
Medicine stawia na twórcze podejście do mody. To polska marka modowa, która powstała w 2013 roku i zastąpiła poprzedniczkę – markę Reporter. Firma oferuje oryginalne, elektryzujące i wzorzyste ubrania, projektowane we współpracy z młodymi artystami, którzy tworzą unikalne, limitowane kolekcje.
Kultura i sztuka są dla marki nadrzędnymi wartościami nadającymi ubraniom oryginalnego charakteru. Medicine stawia przede wszystkim na kreatywność, którą wyraża w specjalnych kolekcjach, powstających przy współpracy z artystami, takimi jak Tomek Sadurski, Dawid Ryski, Alek Morawski, Beata Śliwińska (BARRAKUZ) czy Olaf Hajek. Jednocześnie marka jest otwarta na młodych twórców. Z myślą o nich prowadzony jest Bank Grafik – każdy może wysłać swoją pracę, a następnie ma ona szansę znaleźć się w jednej z kolekcji.
Więcej informacji na stronie www.atrium-biala.pl oraz na profilu Fb: https://www.facebook.com/AtriumBiala.

MediaMarkt i bp łączą siły: Za zakupy w MediaMarkt dostajesz bon na paliwo lub kawę

Burgerowy fenomen nie zwalnia – ponad 30% wzrostu zamówień burgerów w aplikacji Glovo

Aloha w dostawie! Lilo i Stich wracają – a z nimi na fali poké bowle
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Nowe technologie

Gwiazdy: Stresują nas galerie, więc wolimy zakupy online. W sieci łatwiej też znaleźć dobre promocje
Gwiazdy obecne podczas Domówki Amazon Prime zgodnie przyznają, że zakupy online bardzo ułatwiają życie i pozwalają zaoszczędzić sporo czasu i pieniędzy. Z powodu licznych obowiązków zawodowych czy też opieki nad dziećmi nie zawsze mają bowiem czas na wielogodzinne buszowanie po galeriach, natomiast oferta sklepów internetowych jest dostępna 24 godziny na dobę, co umożliwia dokonanie wyboru o każdej porze
Konsument
Konsumenci rynku telekomunikacyjnego narzekają na nieprzejrzyste oferty. Jeden z operatorów chce je wyeliminować

Co piąty Polak dostrzega pozytywne zmiany na rynku usług telekomunikacyjnych, głównie jego rozwój, zarówno pod kątem liczby ofert, jak i rozwoju technologii. Gorzej jednak wypada przejrzystość ofert – wynika z badania Urzędu Komunikacji Elektronicznej. Konsumenci są zmęczeni skomplikowanymi taryfami i ukrytymi kosztami, dlatego coraz większym zainteresowaniem cieszą się proste pakiety. Dlatego też T-Mobile startuje z nową ofertą „Po prostu", z jednym, prostym abonamentem bez żadnych limitów.
Handel
Rynek piwa kurczy się w I półroczu 2025 roku. Zła pogoda w maju przyniosła 12-proc. spadek sprzedaży

Pierwsze półrocze br. to kolejny okres spadku rynku piwa w Polsce. I to mimo dynamicznego wzrostu produkcji i sprzedaży piwa bezalkoholowego. Zdaniem przedstawicieli Związku Pracodawców Przemysłu Piwowarskiego – Browary Polskie miały na to wpływ m.in. niesprzyjająca pogoda i negatywna narracja wokół branży piwnej. Ponadto wśród wyzwań, z jakimi musi się mierzyć rynek, są rosnące koszty prowadzenia działalności oraz przygotowania do systemu kaucyjnego, który zacznie obowiązywać już za trzy miesiące – wskazuje Mieszko Musiał, nowy prezes zarządu związku.