Żołądkowa Gorzka i Stock Prosecco ze strefami Travel Retail na czterech polskich
Firma Stock Polska po raz kolejny rusza z akcją wspierającą kanały sprzedaży bezcłowej. W tym roku działania w szczególny sposób obejmą podróżujących z czterech polskich lotnisk, gdzie zlokalizowano strefy dedykowane marce Stock Prosecco oraz Żołądkowej Gorzkiej w sklepach AELIA należących do Lagardere. Aktywacja wspierana jest promocją buy&get, a dla wszystkich gości przygotowano specjalne cocktailbooki z przepisami na letnie koktajle.
Garden Party Stock Prosecco w strefie wolnocłowej
Już od końca czerwca pasażerowie podróżujący z czterech lotnisk w Polsce mogą odwiedzić w części duty free specjalne strefy Garden Party Airport Stock Prosecco, które przywołują klimat włoskich winnic. „Niezmiernie cieszymy się, że wreszcie, po wielu miesiącach lockdownu, podróżni mogą znowu latać do swoich ulubionych destynacji, do których z pewnością zaliczają się Włochy. Tworząc strefę Garden Party Airport Stock Prosecco inspirowaliśmy się właśnie wspomnieniami z tego kraju. Chcieliśmy, aby to miejsce oddawało niesamowity klimat Italii, która kojarzy nam się z rowerowymi wycieczkami, smakiem pysznego orzeźwiającego wina musującego i bujną roślinnością. Taka była również nasza inspiracja do stworzenia stref specjalnych dla Stock Prosecco, gdzie znajdziemy drewniane skrzynie z roślinami czy rowery z koszykiem, które można zobaczyć na toskańskich polach” – mówi Igor Przespolewski, Trade Marketing Manager On Trade & Travel Retail w Stock Polska.
Wśród zaprezentowanych na stoisku produktów klienci znajdą zarówno dobrze znane już Stock Prosecco Treviso, jak i nowość na rynku – Stock Prosecco D.O.C Rosé, czyli lekki musujący trunek
o subtelnym, owocowo-kwiatowym aromacie.
Na przybyłych do strefy gości czekają także promocje buy&get – każdy, kto kupi dwie butelki wina o pojemności 200 ml otrzyma opaskę do spania, a za zakup jednej dużej butelki 750 ml – korek do zamknięcia wina. To nie koniec niespodzianek – dla wszystkich odwiedzających strefę Garden Party firma Stock Polska przygotowała bezpłatne cocktailbooki z inspirującymi przepisami na letnie koktajle, na bazie Stock Prosecco, które można pobrać na telefon przy pomocy QR kodów.
Gratka dla fanów czterech kółek w strefie Żołądkowej Gorzkiej
Dodatkowo, na warszawskim lotnisku im. Fryderyka Chopina na fanów motoryzacji czeka szczególna atrakcja, nawiązująca do bezcłowej, limitowanej edycji opakowań wódki Żołądkowej Gorzkiej, która pojawi się niebawem w sprzedaży. „Każdy odwiedzający strefę Żołądkowej Gorzkiej na lotnisku Chopina będzie mógł zobaczyć z bliska egzemplarz jednej z dwóch wyjątkowych replik samochodu Syrena Sport, który wyprodukowaliśmy wraz z miłośnikami tego modelu. To auto silnie zakorzenione w warszawskim klimacie, co dodatkowo podkreśli niebawem edycja limitowana Żołądkowej Gorzkiej, którą będzie można znaleźć wyłącznie na lotniskach” – mówi Igor Przespolewski. Alkohol w sprzedaży pojawi się jeszcze w te wakacje. Strefy Travel na lotniskach dedykowane Stock Prosecco oraz Żołądkowej Gorzkiej będzie można odwiedzać do stycznia 2022 roku.
Letnie strefy Stock Prosecco w lokalach gastronomicznych w całej Polsce
Oprócz działań w kanale Travel, dedykowanych marce Stock Prosecco, w ramach letniej akcji prowadzone są także działania wspierające dział HoReCa. W całej Polsce dostępnych będzie aż 13 wakacyjnych stref zlokalizowanych w najważniejszych punktach na mapie Polski: Warszawie, Wrocławiu, Poznaniu, Gdańsku, Lublinie, Zakopanem, na Mazurach oraz w Toruniu. Podobnie jak i w ubiegłym roku swoją trasę odbędzie także Cocktail Truck marki Stock Prosecco. Dla klientów został również przygotowany konkurs konsumencki z atrakcyjnymi nagrodami do wygrania. Więcej szczegółów można znaleźć na stronie www.prosecconapiknik.pl.
***
O Stock Polska
Jesteśmy jednym z wiodących producentów wódek czystych i alkoholi smakowych, drugim największym producentem alkoholu w Polsce. Nasze flagowe marki, takie jak Żołądkowa Gorzka od lat zajmują czołowe pozycje w swoich kategoriach i są doceniane nie tylko przez polskich konsumentów, ale również nagradzane w licznych prestiżowych, międzynarodowych konkursach. Nasza firma stanowi ważną część międzynarodowej grupy Stock Spirits Group. Specjalność Stock Polska to zarówno alkohole smakowe: Żołądkowa Gorzka, Lubelska, Saska oraz dynamicznie rozwijany portfel wódek czystych, w którym znajdują się Żołądkowa de Luxe, Stock Prestige, Amundsen, Orkisz, a także wódki Żubr i 1906.

Na co zwrócić uwagę, wybierając oferty first minute?

20 lat Corendon Airlines – jubileuszowe niespodzianki na pokładzie!

Mateusz Waligóra przejechał zimą pustynię Gobi na rowerze. Samotnie.
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Żywienie

Sylwia Bomba: Nigdy nie stosowałam ozempicu. Dla mnie zdrowie jest ważniejsze niż efekt wizualny
Celebrytka uważa, że leków typu Ozempic nie powinno się stosować jako złotych środków na odchudzanie. Bo choć pozwalają one w dość krótkim czasie pozbyć się zbędnych kilogramów, to odbywa się to kosztem zdrowia. Aby więc bezpiecznie i trwale zredukować masę ciała, trzeba przede wszystkim zmodyfikować dietę i prowadzić aktywny styl życia. To długi, ale wart starania proces. Ze swojego doświadczenia Sylwia Bomba wie, że nie ma jednej cudownej tabletki, dzięki której bez żadnego wysiłku uzyskamy wymarzony rozmiar S.
Handel
Dzięki sztucznej inteligencji przesyłki mogą trafiać do klientów tego samego dnia. Liczba takich dostaw w Amazon znacząco rośnie

Prognozy rynkowe wskazują, że wart ok. 10 mld dol. globalny rynek dostaw realizowanych jednego dnia będzie w kolejnych latach dynamicznie rosnąć. Wpływają na to przede wszystkim oczekiwania konsumentów co do szybkich i terminowych doręczeń. Zarówno firmy kurierskie, jak i sklepy internetowe coraz mocniej inwestują w ten trend. W Amazon opcja Same-Day Delivery jest już możliwa w 135 lokalizacjach w Europie, a w tym roku przybędzie 20 kolejnych. W I kwartale br. Amazon dostarczył w tym trybie o 80 proc. paczek więcej niż przed rokiem. Głównie były to produkty z kategorii niezbędnych przedmiotów codziennego użytku.
Moda
Klaudia Zioberczyk: Doszłam już do takiego momentu, że jak wchodzę do sklepu, to mówię: wcale tego nie potrzebuję. Teraz stawiam na jakość, a nie na ilość

Modelka zdaje sobie sprawę z tego, że trzeba być bardzo ostrożnym, by nie dać się nabrać na różne sztuczki marketingowe, nie ulegać czarowi wyprzedaży i promocji, a zamiast tego kompletować swoją garderobę z ponadczasowych zestawów, które będzie można wykorzystać na różne okazje. Klaudia Zioberczyk uważa, że greenwashing, czyli wywoływanie u konsumentów poszukujących towarów eko mylnego wrażenia, że oferowany produkt taki właśnie jest, to nieuczciwa praktyka. Temu zjawisku postanowiła więc dokładnie się przyjrzeć w swojej pracy magisterskiej.