Komunikaty PR

#ZOSTAŃWDOMU i poznaj potrzeby swojej skóry

2020-04-01  |  16:06

Sytuacja pracy zdalnej, rezygnacja ze spotkań biznesowych i brak konieczności dojazdów, otwiera przed nami możliwość zadbania o te czynności, na które nie mamy zazwyczaj czasu na co dzień. To często czas makijażowego detoksu. Twoja skóra odpoczywa, a ty masz dobrą okazję do zdiagnozowania jej potrzeb. Dzięki SkinConsult AI bez wychodzenia z domu, z wykorzystaniem jednego selfie, możesz otrzymać spersonalizowaną analizę swojej skóry.

Opracowane przez Vichy narzędzie SkinConsult AI przedstawia ocenę mocnych stron badanej skóry i jej priorytety oraz propozycję rutyny pielęgnacyjnej, umożliwiając użytkowniczkom skuteczniejsze przeciwdziałanie procesowi starzenia się twarzy. Pozwala na uzyskanie dopasowanej do indywidualnych potrzeb rekomendacji dotyczącej pielęgnacji skóry twarzy. To wszystko w zaledwie 45 sekund.

Diagnoza dokonywana jest na podstawie jednego selfie. Algorytm analizuje skórę pod kątem 7 oznak starzenia. Są to: głębokie zmarszczki, drobne linie, zmarszczki pod oczami, utrata blasku, utrata jędrności, widoczne pory, przebarwienia. SkinConsult AI ocenia stopień zaawansowania każdej z oznak starzenia w skali 0­‑5 i diagnozuje potrzeby każdej skóry identyfikując jej mocną stronę oraz dwa obszary wymagające priorytetowej pielęgnacji. Dokładność oceny algorytmu oceniana jest na 95% i została potwierdzona w dwóch publikacjach naukowych.

To łatwe w obsłudze narzędzie dostępne jest w trzech prostych krokach. Pierwszy krok to wykonanie i wgranie odpowiedniego selfie. (Wykonujemy je bez makijażu i okularów oraz w dobrym – najlepiej naturalnym – oświetleniu). Drugi to odpowiedź na pytania dotyczące wieku i typu skóry. Trzeci to otrzymanie wyniku spersonalizowanej analizy opatrzonej komentarzem ekspertów Vichy oraz rekomendacji dotyczącej pielęgnacji i doboru odpowiednich produktów, dzięki czemu z łatwością skompletujesz odpowiedni zestaw do codziennej pielęgnacji.

Diagnoza SkinConsult AI miała swoją światową premierę w styczniu 2019 r. w Kanadzie. Teraz dostępna jest też w Polsce, w wersji mobilnej strony https://www.vichy.pl/artykul/skinconsult-ai/a76998.aspx

 

Kontakt dla mediów:

Zuzanna Bieńko

Zuzanna.bienko@lbrelations.pl

533 310 339

 

Dominika Kaczyńska

Dominika.kaczynska@lbrelations.pl

536 022 809

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Uroda Maść Rokitnikowa Biuro prasowe
2024-12-31 | 11:10

Maść Rokitnikowa

Działanie MAŚCI ROKITNIKOWEJ związane jest z naturalnymi właściwościami ekstraktu z rokitnika, nagietka lekarskiego, alantoiny, panthenolu (prowitaminy B5) oraz leczniczej wody mineralnej:
Uroda Efekt wow przed „wielkim wyjściem”
2024-12-30 | 10:10

Efekt wow przed „wielkim wyjściem”

Grudzień i styczeń to czas, kiedy szczególnie zależy nam na tym, by błyszczeć. Święta, noc sylwestrowa i upragnione, karnawałowe szaleństwa, które czekają nas już za
Uroda Moc witaminy C dla pięknej skóry zimą
2024-12-30 | 08:00

Moc witaminy C dla pięknej skóry zimą

Jednym z kluczowych zimowych problemów skóry jest utrata blasku, świeżości i witalności. To właśnie teraz najwyraźniej dostrzegamy zmęczenie i szarość cery. Kosmetolodzy

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Muzyka

Luna: Status materialny moich rodziców przeszkadza mi w karierze. Przestaję postrzegać siebie jako niezależną artystkę, tylko córkę bogaczy

Wokalistka podkreśla, że ścieżka jej kariery i sukcesy w branży muzycznej budzą wiele emocji, również ze względu na to, czym zajmują się jej rodzice. Jest ona bowiem córką milionera Andrzeja Wielgomasa, założyciela i właściciela firmy Dawtona. Jednak jak zaznacza, to, że pochodzi z zamożnego domu, nie ułatwia jej życia, a wręcz jest swoistym balastem. Luna ma świadomość tego, że w opinii niektórych ludzi wszystko, co ma i co osiągnęła, zawdzięcza tylko bogatym rodzicom.

Konsument

Kobiety podchodzą ostrożne do pracowniczych planów kapitałowych. Większość z nich traktuje PPK jako poduszkę finansową

Z ponad 3,6 mln uczestników pracowniczych planów kapitałowych (PPK) 48 proc. stanowią kobiety – wynika z danych PFR Portal PPK. Zdaniem ekspertów podchodzą one bardzo ostrożnie do tego typu programów i starają się uzupełniać wiedzę na temat działania mechanizmów finansowych. Większość z nich traktuje PPK jako poduszkę finansową, ale coraz więcej osób widzi w nich instrument inwestycyjny.

Media

Maciej Rock: Nie mam ulubionego gatunku muzyki ani wykonawcy. Zetknięcie się z artystami wykonującymi muzykę rockową, mroczną czy disco polo jest niezwykle fascynujące

Prezenter tłumaczy, że rolą prowadzących „Must Be the Music” jest między innymi wspieranie i motywowanie uczestników programu, którzy stresują się przed wejściem na scenę. Wartością dodaną jest natomiast dla niego to, że może poznać artystów, którzy grają niezwykle różnorodną muzykę, i bywa tak, że jakieś wykonanie bądź utwór dosłownie „wbija go w fotel”. Maciej Rock zapewnia, że nie zamyka się na żaden gatunek. Często jakieś nietuzinkowe utwory odkrywa dzięki rekomendacjom znajomych.