Komunikaty PR

#ZOSTAŃWDOMU i poznaj potrzeby swojej skóry

2020-04-01  |  16:06

Sytuacja pracy zdalnej, rezygnacja ze spotkań biznesowych i brak konieczności dojazdów, otwiera przed nami możliwość zadbania o te czynności, na które nie mamy zazwyczaj czasu na co dzień. To często czas makijażowego detoksu. Twoja skóra odpoczywa, a ty masz dobrą okazję do zdiagnozowania jej potrzeb. Dzięki SkinConsult AI bez wychodzenia z domu, z wykorzystaniem jednego selfie, możesz otrzymać spersonalizowaną analizę swojej skóry.

Opracowane przez Vichy narzędzie SkinConsult AI przedstawia ocenę mocnych stron badanej skóry i jej priorytety oraz propozycję rutyny pielęgnacyjnej, umożliwiając użytkowniczkom skuteczniejsze przeciwdziałanie procesowi starzenia się twarzy. Pozwala na uzyskanie dopasowanej do indywidualnych potrzeb rekomendacji dotyczącej pielęgnacji skóry twarzy. To wszystko w zaledwie 45 sekund.

Diagnoza dokonywana jest na podstawie jednego selfie. Algorytm analizuje skórę pod kątem 7 oznak starzenia. Są to: głębokie zmarszczki, drobne linie, zmarszczki pod oczami, utrata blasku, utrata jędrności, widoczne pory, przebarwienia. SkinConsult AI ocenia stopień zaawansowania każdej z oznak starzenia w skali 0­‑5 i diagnozuje potrzeby każdej skóry identyfikując jej mocną stronę oraz dwa obszary wymagające priorytetowej pielęgnacji. Dokładność oceny algorytmu oceniana jest na 95% i została potwierdzona w dwóch publikacjach naukowych.

To łatwe w obsłudze narzędzie dostępne jest w trzech prostych krokach. Pierwszy krok to wykonanie i wgranie odpowiedniego selfie. (Wykonujemy je bez makijażu i okularów oraz w dobrym – najlepiej naturalnym – oświetleniu). Drugi to odpowiedź na pytania dotyczące wieku i typu skóry. Trzeci to otrzymanie wyniku spersonalizowanej analizy opatrzonej komentarzem ekspertów Vichy oraz rekomendacji dotyczącej pielęgnacji i doboru odpowiednich produktów, dzięki czemu z łatwością skompletujesz odpowiedni zestaw do codziennej pielęgnacji.

Diagnoza SkinConsult AI miała swoją światową premierę w styczniu 2019 r. w Kanadzie. Teraz dostępna jest też w Polsce, w wersji mobilnej strony https://www.vichy.pl/artykul/skinconsult-ai/a76998.aspx

 

Kontakt dla mediów:

Zuzanna Bieńko

Zuzanna.bienko@lbrelations.pl

533 310 339

 

Dominika Kaczyńska

Dominika.kaczynska@lbrelations.pl

536 022 809

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Uroda 3 mity o kosmetykach naturalnych, w które nie warto wierzyć Biuro prasowe
2025-06-09 | 08:40

3 mity o kosmetykach naturalnych, w które nie warto wierzyć

Kosmetyki naturalne cieszą się rosnącą popularnością, ale wokół nich narosło wiele mitów, które mogą wprowadzać w błąd. Oto trzy powszechne przekonania,
Uroda Rituals Cosmetics przekracza próg 2 miliardów euro przychodu
2025-01-30 | 15:30

Rituals Cosmetics przekracza próg 2 miliardów euro przychodu

W 2024 roku marka Rituals osiągnęła przychody w wysokości 2,1 miliarda euro, notując organiczny wzrost o 21% we wszystkich kanałach sprzedaży i krajach. Fundamentami
Uroda 4 skuteczne sposoby, dzięki którym spowolnisz starzenie się skóry
2025-01-28 | 12:00

4 skuteczne sposoby, dzięki którym spowolnisz starzenie się skóry

Z wiekiem kondycja skóry słabnie, a jej pielęgnacja niesie ze sobą nieco więcej wyzwań. Chociaż starzenie się jest procesem naturalnym i niemożliwym do zatrzymania, istnieją

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Media

Maciej Dowbor: Domówki i rolki przyniosły nam dużo większą popularność niż telewizja. Ludzie nas odbierają jak dobrych znajomych

Prezenter przyznaje, że domówki online i publikowane w mediach społecznościowych rolki pozwoliły im zbudować mocną pozycję w cyfrowym świecie. Dzięki nim zyskali dużo większą popularność niż z racji udziału w różnych projektach telewizyjnych czy serialowych. Maciej Dowbor odczuwa dużą satysfakcję z tego, że ich działalność internetowa przyciąga miliony odbiorców, zainteresowanie proponowanymi przez nich treściami nie słabnie, a widzowie, z którymi się spotykają na ulicy, traktują ich jak dobrych znajomych.

Konsument

Rynek gier mobilnych w Polsce może być wart prawie 0,5 mld dol. do 2030 roku. Za tym idzie rozwój smartfonów dla graczy

W 2030 roku liczba użytkowników gier mobilnych w Polsce może przekroczyć 7,1 mln, a przychody z rynku będą bliskie 470 mln dol. – wynika z danych Statista. Wraz ze wzrostem liczby graczy rozwija się także rynek urządzeń do gamingu mobilnego. Zdaniem przedstawicieli ZTE Polska, producentów smartfonów nubia, których dwa nowe modele miały właśnie swoją premierę w Polsce, ten segment krajowego rynku wciąż jest słabo zagospodarowany, a do tej pory dominowały na nim głównie urządzenia zaawansowane i drogie. Dużą rolę w udoskonalaniu sprzętu dla graczy odgrywa sztuczna inteligencja.

Dom i ogród

Sandra Kubicka: Najpierw kupiłam małą domową szklarnię na zioła. A teraz zamówiłam duży model do ogrodu i będę tam mieć pomidory, ogórki i truskawki

Modelka czerpie dużą radość z własnoręcznie wyhodowanych ziół i warzyw. Swoją przygodę z ogrodnictwem zaczęła od małej domowej szklarni kupionej w sklepie internetowym, a już niedługo będzie miała szklarnię z prawdziwego zdarzenia. Sandra Kubicka nie ukrywa, że teraz z dużą niecierpliwością czeka na to, jaki plon wydadzą sadzonki pomidorów. Na razie rosną jak na drożdżach.