#ZOSTAŃWDOMU i poznaj potrzeby swojej skóry
Sytuacja pracy zdalnej, rezygnacja ze spotkań biznesowych i brak konieczności dojazdów, otwiera przed nami możliwość zadbania o te czynności, na które nie mamy zazwyczaj czasu na co dzień. To często czas makijażowego detoksu. Twoja skóra odpoczywa, a ty masz dobrą okazję do zdiagnozowania jej potrzeb. Dzięki SkinConsult AI bez wychodzenia z domu, z wykorzystaniem jednego selfie, możesz otrzymać spersonalizowaną analizę swojej skóry.
Opracowane przez Vichy narzędzie SkinConsult AI przedstawia ocenę mocnych stron badanej skóry i jej priorytety oraz propozycję rutyny pielęgnacyjnej, umożliwiając użytkowniczkom skuteczniejsze przeciwdziałanie procesowi starzenia się twarzy. Pozwala na uzyskanie dopasowanej do indywidualnych potrzeb rekomendacji dotyczącej pielęgnacji skóry twarzy. To wszystko w zaledwie 45 sekund.
Diagnoza dokonywana jest na podstawie jednego selfie. Algorytm analizuje skórę pod kątem 7 oznak starzenia. Są to: głębokie zmarszczki, drobne linie, zmarszczki pod oczami, utrata blasku, utrata jędrności, widoczne pory, przebarwienia. SkinConsult AI ocenia stopień zaawansowania każdej z oznak starzenia w skali 0‑5 i diagnozuje potrzeby każdej skóry identyfikując jej mocną stronę oraz dwa obszary wymagające priorytetowej pielęgnacji. Dokładność oceny algorytmu oceniana jest na 95% i została potwierdzona w dwóch publikacjach naukowych.
To łatwe w obsłudze narzędzie dostępne jest w trzech prostych krokach. Pierwszy krok to wykonanie i wgranie odpowiedniego selfie. (Wykonujemy je bez makijażu i okularów oraz w dobrym – najlepiej naturalnym – oświetleniu). Drugi to odpowiedź na pytania dotyczące wieku i typu skóry. Trzeci to otrzymanie wyniku spersonalizowanej analizy opatrzonej komentarzem ekspertów Vichy oraz rekomendacji dotyczącej pielęgnacji i doboru odpowiednich produktów, dzięki czemu z łatwością skompletujesz odpowiedni zestaw do codziennej pielęgnacji.
Diagnoza SkinConsult AI miała swoją światową premierę w styczniu 2019 r. w Kanadzie. Teraz dostępna jest też w Polsce, w wersji mobilnej strony https://www.vichy.pl/artykul/skinconsult-ai/a76998.aspx
Kontakt dla mediów:
Zuzanna Bieńko
Zuzanna.bienko@lbrelations.pl
533 310 339
Dominika Kaczyńska
Dominika.kaczynska@lbrelations.pl
536 022 809

Rituals Cosmetics przekracza próg 2 miliardów euro przychodu

4 skuteczne sposoby, dzięki którym spowolnisz starzenie się skóry

Maść Rokitnikowa
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Seriale

Marta Wierzbicka: Konsultantka scen medycznych na planie serialu uważa, że w realu potrafiłabym już zrobić cesarskie cięcie. To jest bardzo duży komplement
Aktorka przyznaje, że podczas pracy na planie serialu „Szpital św. Anny” przekonała się, że niektóre procedury medyczne nie są tak proste, jak może się wydawać. Ruchy lekarza muszą być bowiem niezwykle precyzyjne i dobrze przemyślane, bo mały błąd może kosztować ludzkie życie. Marta Wierzbicka zaznacza też, że wiele uczy się od obecnego podczas kręcenia zdjęć konsultanta i dzięki roli w tej produkcji potrafi już nie tylko zszyć ranę, ale także mogłaby zrobić cesarskie cięcie.
Sport
Coraz lepsze perspektywy dla branży fitness. Sieć Xtreme Fitness Gyms zapowiada rozwój również poza Polską

Ponad połowa Polaków deklaruje aktywność fizyczną co najmniej raz w tygodniu. Jak wynika z badania przeprowadzonego na zlecenie BIG InfoMonitor, w 2025 roku 14 proc. osób planuje zwiększyć wydatki na siłownię, dietę oraz wizyty u specjalistów. W odpowiedzi na rosnące zainteresowanie sieci fitness dynamicznie rozwijają swoją działalność i dostosowują liczbę placówek do popytu. Xtreme Fitness Gyms zamierza do 2027 roku uruchomić 227 lokalizacji, w tym roku ma też powstać około 10 placówek Xtreme KiDS przeznaczonych dla dzieci. W planach jest również ekspansja zagraniczna.
Konsument
Klienci oczekują od salonów optycznych nie tylko profesjonalnych badań wzroku. Ważne jest także doradztwo w doborze oprawek

Coraz więcej osób w Polsce zmaga się z wadami wzroku. Świadczy o tym także rosnąca z roku na rok liczba skierowań do optometrystów, którzy profesjonalnie dobierają okulary lub soczewki korekcyjne. Klienci oczekują od salonów optycznych właściwej opieki konsumenckiej, kompetencji oraz indywidualnego potraktowania. Dlatego, aby wyróżnić się na rynku optycznym, sieć salonów optycznych OKKO, których właścicielem jest Medicover, stawia na połączenie kompleksowej opieki optometrycznej z doradztwem stylistów.