Żużlowy finał z udziałem GLS Poland
PR Expert
Przestrzenna 48/3
50-533 Wrocław
akondratowicz|prexpert.com.pl| |akondratowicz|prexpert.com.pl
+48 502 332 358
www.prexpert.com.pl
Firma kurierska GLS Poland, dla której żużel ma szczególne znaczenie, będzie sponsorem głównym rundy finałowej Speedway European Championship. Zawody odbędą się w Rybniku 10 lipca. Wyłonią końcową klasyfikację żużlowych indywidualnych mistrzostw Europy 2021.
W indywidualnych mistrzostwach Europy (Speedway European Championship) żużlowcy rywalizują w serii czterech turniejów. Rybnicka runda będzie ostatnia, co sprawia, że ma charakter wielkiego finału. Organizatorem wydarzenia jest firma One Sport, a sponsorem głównym została firma kurierska GLS Poland.
– Żużel jest bliski naszym sercom, sponsorowaliśmy tę dyscyplinę przez wiele lat. To sport bardzo popularny w naszym kraju, a polscy żużlowcy dają nam wszystkim co roku wiele sukcesów i medali. Cenimy organizatorów rybnickiego finału i cieszymy się, że możemy ich wesprzeć – mówi Małgorzata Markowska, marketing manager GLS Poland.
Dodaje, że GLS obecnie nie zamierza jednak powracać do sponsorowania wydarzeń czy drużyn żużlowych w regularnej formie. – Jest to współpraca w ramach tego jednego, konkretnego wydarzenia. Żużel cieszy się naszym szczególnym zainteresowaniem, ale w ubiegłym roku podjęliśmy decyzję, by skoncentrować się na innych obszarach rozwoju. Na pewno zawsze chcemy być blisko tego, co ważne dla ludzi: to nasz znak firmowy zarówno w codziennej pracy, jak i w dodatkowych działaniach, takich jak zaangażowanie w żużel, kiedyś stałe, teraz przy okazji tego wyjątkowego turnieju – podkreśla Małgorzata Markowska.
Kurierzy w czarnym sporcie
Przypomnijmy, że przez trzy lata z rzędu – od 2017 do 2019 roku – GLS był sponsorem generalnym naszej narodowej kadry. Był również partnerem PGE Ekstraligi oraz turniejów Speedway Grand Prix i Speedway of Nations (dawniej Drużynowy Puchar Świata).
Logotyp GLS Poland był widoczny na strojach sportowców, na ich żużlowych maszynach, na bandach reklamowych podczas meczów reprezentacji Polski, jak również m.in. na tablicach sponsorskich w czasie konferencji prasowych, zaproszeniach, biletach oraz programach meczowych. Firma kurierska była również obecna w miasteczkach kibica organizowanych przed wszystkimi występami Żużlowej Reprezentacji Polski, w tym meczami towarzyskimi.
Emocje w Rybniku
Zawody w Rybniku rozpoczną się w sobotę 10 lipca o godz. 19.00 na Stadionie Miejskim. Kibice zobaczą łącznie 22 biegi. Jaka będzie formuła rywalizacji? Po 20 biegach dwóch najlepszych zawodników przejdzie do finału, a żużlowcy z miejsc 3-6 rozegrają dodatkowy „bieg ostatniej szansy”. Zwycięzca oraz drugi zawodnik na mecie również zakwalifikują się do ścisłego finału. – Liczymy na żużel na najwyższym poziomie. Kibicom życzymy, by emocje sięgnęły zenitu, a wszystkim zawodnikom powodzenia w rywalizacji na torze – dodaje Małgorzata Markowska.
General Logistics Systems (GLS) Poland to jeden z najważniejszych operatorów na polskim rynku logistycznym. Firma sukcesywnie rozwija elastyczne rozwiązania dla dostaw na ostatniej
mili, wprowadza zaawansowane rozwiązania IT oraz rozbudowuje infrastrukturę bazową. W całym kraju dysponuje siecią 1600 punktów odbioru i nadania Szybka Paczka/ParcelShop. Międzynarodowa sieć operatora, za pośrednictwem spółek-córek oraz partnerów transportowych, obejmuje 40 krajów w Europie. Firma działa też na rynkach w USA i Kanadzie.
GLS Poland i Grupa GLS
GLS Poland to spółka-córka General Logistics Systems B.V. (z siedzibą w in Amsterdamie). GLS świadczy wysokiej jakości, niezawodne usługi przewozu paczek dla ponad 240 000 Klientów, uzupełnione o usługi frachtowe i ekspresowe. „Lider jakości w logistyce paczek” – tak brzmi myśl przewodnia GLS. Za pośrednictwem własnych spółek krajowych i przedsiębiorstw partnerskich, Grupa GLS zbudowała rozległą sieć pozwalającą na doręczanie przesyłek do Klientów w 40 krajach. Kompleksowa sieć połączeń drogowych GLS sprawia, że firma jest jednym z wiodących dostawców usług kurierskich i ekspresowych w Europie. Grupa prowadzi również działalność poprzez spółki zależne w Kanadzie i na Zachodnim Wybrzeżu USA. Sieć GLS składa się z ok. 70 centralnych i regionalnych punktów przeładunkowych oraz ok. 1 400 oddziałów, które są obsługiwane przez ok. 28 000 samochodów kurierskich oraz ok. 4 000 samochodów liniowych na długich dystansach. GLS zatrudnia ok. 19 000 osób. W roku obrotowym 2019/2020 Grupa GLS osiągnęła przychody w wysokości 3,6 mld euro i dostarczyła 667 mln przesyłek.

Motorola zaprasza fanów piłki nożnej na ekskluzywny konkurs związany z FIFA Club World Cup 2025™. Do wygrania pięć wyjazdów na finał i półfinał

Bieganie zimą? Marka Montis proponuje latarkę czołową

Świąteczna niespodzianka od siatkarek KSG Warszawa
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Konsument

Polacy odczuwają brak wiedzy na temat inwestowania. Może to sprzyjać podejmowaniu nieracjonalnych decyzji finansowych
Co trzeci Polak odczuwa brak wiedzy w obszarze inwestowania, a tylko co piąty chciałby pogłębić swoją wiedzę na ten temat – wynika z badania „Poziom wiedzy finansowej Polaków 2025”. Ci, którzy na własną rękę szukają informacji i porad, coraz częściej sięgają do blogów, portali, podcastów i wideo w internecie. Eksperci przestrzegają, że finansowych i inwestycyjnych porad udzielają nie tylko specjaliści w danej dziedzinie, więc potrzebna jest zasada ograniczonego zaufania.
Handel
Do 2030 roku liczba plastikowych opakowań w e-handlu modowym może się podwoić. Ich udział najszybciej rośnie w Polsce

Wraz ze wzrostem kanału e-commerce w branży modowej rośnie liczba wykorzystywanych opakowań, z których znaczną część wciąż stanowią te z plastiku. Do 2030 roku w Polsce e-sprzedawcy zużyją 147 mln plastikowych opakowań – wynika z badania przeprowadzonego na zlecenie DS Smith. Można zauważyć rosnący trend wśród marek modowych, które coraz częściej wybierają opakowania wykonane z papieru lub materiałów z recyklingu. To o tyle istotne, że polscy konsumenci odczuwają wyrzuty sumienia z powodu ilości plastiku, w którym dostarczane są ich zamówienia.
Teatr
Alicja Węgorzewska: Trzeba dbać o rozwój kulturalny młodego pokolenia. Chcę zachęcić młodzież do przychodzenia do opery na wielkie dzieła

Dyrektor Warszawskiej Opery Kameralnej chce przyciągnąć na widownię coraz młodsze pokolenia, stąd też pomysł na współpracę ze studentami i doktorantami warszawskiego Uniwersytetu Muzycznego. Owocem jest spektakl „Prawdziwa historia Czarodziejskiego fletu” – nowa interpretacja mozartowskiego arcydzieła. Alicja Węgorzewska zapewnia, że ten tytuł na stałe zagości w repertuarze WOK-u.