Komunikaty PR

40 tys. posiłków dla zwierząt w schroniskach – finał akcji „Kupując Pomagasz"

2022-01-27  |  10:00

Aż 4,5 tony karmy dla zwierząt trafi do schronisk w całej Polsce – to efekt akcji „Kupując Pomagasz” marki Butcher’s.

 

To już piąta edycja akcji. W tym roku Butcher’s współpracował z 11 sklepami internetowymi. Zamysł akcji jest następujący: za każdy sprzedany przez jedenastu partnerów akcji produkt Bucher’s marka przekaże wybranym schroniskom 100g karmy. Dodatkowo, klienci mogli wesprzeć schronisko w Milanówku kupując karmę na Allegro lub rejestrując na przeznaczonej do tego stronie internetowej paragony ze sklepów stacjonarnych. Dzięki niej podopieczni 12 schronisk otrzymają 40 tys. pełnowartościowych posiłków.

 

Poza bezpośrednim wsparciem schronisk w ramach CSR, akcja miała też podnieść świadomość sytuacji bezdomnych zwierząt wśród społeczeństwa.

 

– Długoterminowym celem „Kupując Pomagasz” jest to, by wskazać ludziom potrzeby bezdomnych zwierząt i schronisk opiekujących się nimi. Liczymy, że dzięki temu będą oni skłonni do pomocy nie tylko w czasie trwania aktywacji. Zdajemy sobie sprawę z tego, że budowanie takich postaw wymaga konsekwencji, dlatego zorganizowaliśmy akcję po raz piąty – mówi Magdalena Sztylkowska, Head of Marketing w Butcher’s Pet Care Polska.

 

Coraz większy odsetek klientów podejmując decyzję o zakupach kieruje się tym, czy marka faktycznie działa w zgodzie z głoszonymi wartościami, a nie tylko motywuje się zyskiem. “Od dzisiejszych firm wciąż oczekuje się, że będą przynosić zyski, ale osiągnięcie prawdziwego sukcesu wymaga pokazania znaczącego pozytywnego wpływu na świat wokół, czego coraz bardziej domagają się klienci i pracownicy” – pisała Autumn Strier we wrześniu 2021 roku w Forbsie.[1] Potwierdzają to też liczby. Badania wskazują, że troska o otoczenie, w którym marka funkcjonuje i realne działania, które to potwierdzają, w dłuższej perspektywie skutkują przywiązaniem do marki.[2]

 

– Dla Butcher’s inicjatywy CSR stanowią połączenie istotnego z punktu widzenia marki celu, jakim jest budowanie pozycji na rynku z realizacją istotnych wartości. Dobrostan zwierząt – i tych z troskliwymi opiekunami, i tych, dla których los nie był tak łaskawy – jest dla nas autentyczną wartością, którą się kierujemy – podsumowuje Magdalena Sztylkowska.

 

Pracownicy schronisk i fundacji zajmujących się bezpańskimi zwierzętami zwracają uwagę na to, że w trakcie pandemii wiele osób zdecydowało się na zwierzęta jako sposób na radzenie sobie z izolacją społeczną. Niestety w części przypadków decyzje te były nieprzemyślane – z opłakanym skutkiem dla czworonogów.

 

– Życzylibyśmy sobie, żeby akcje takie jak „Kupując Pomagasz” były niepotrzebne, a każdy czworonóg miał pełną miskę i ciepły kąt. Niestety tak nie jest, ale dzięki takim akcjom możemy zrealizować ten cel – mówi Sztylkowska.

 

To już piąta edycja akcji brytyjskiego producenta karmy dla zwierząt przeprowadzana we współpracy z wybranymi sklepami. W tym roku trwała ona od 15 listopada do 15 stycznia. W tym roku udało się zebrać 4,5 tony karmy, co się przekłada na 40 tys. wysokiej jakości posiłków dla podopiecznych schronisk.

 

 

 

[1] Autumn Stirer, „Want Loyal Customers And Employees? Build The Right CSR Program”, Forbes, https://www.forbes.com/sites/forbesnonprofitcouncil/2021/09/02/want-loyal-customers-and-employees-build-the-right-csr-program/

[2] https://link.springer.com/article/10.1007/s11002-017-9433-6

 

 

 

O Butcher’s Pet Care:

Tradycja Butcher’s Pet Care sięga roku 1987 kiedy to Graham Baker założył małe rodzinne przedsiębiorstwo, które przez lata, dzięki zaangażowaniu i pasji właścicieli oraz pracowników, stało się firmą o zasięgu międzynarodowym. Obecnie jest jednym z najpopularniejszych producentów mokrej karmy dla psów w Wielkiej Brytanii. U podstaw tworzenia receptur Butcher’s Pet Care leży dbałość o wysoką jakość składników oraz o ich naturalność, co jest gwarancją zdrowia zwierząt.

 

Więcej informacji na temat akcji Butcher’s Pet Care - Kupując pomagasz

Jan Smoleński

Tel.: (+48) 510 291 250

Email: jan.smolenski@ahavapr.pl

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Zwierzęta Bezpieczne święta i sylwester z pupilem Biuro prasowe
2024-12-18 | 11:00

Bezpieczne święta i sylwester z pupilem

Okres świąteczno-noworoczny to czas radości i wspólnych chwil z bliskimi. Niestety, dla naszych pupili może to być również czas stresu i zagrożeń.
Zwierzęta „Woda opadła, psy zostały” – teraz czas na Łódź!
2024-12-17 | 07:00

„Woda opadła, psy zostały” – teraz czas na Łódź!

Ponad 1 300 000 zł – tyle pieniędzy jest potrzebnych, aby bezdomne psy z województw dolnośląskiego i opolskiego mogły wrócić do schronisk, które
Zwierzęta Gwiazdka z nieba dla bezdomnych zwierząt – Psi Targ vol. 8 w Galerii Turzyn
2024-12-12 | 14:20

Gwiazdka z nieba dla bezdomnych zwierząt – Psi Targ vol. 8 w Galerii Turzyn

8. edycja charytatywnej imprezy dla bezdomnych zwierząt Psi Targ będzie trwała aż dwa dni! Zapraszamy wszystkich na I piętro Galerii Turzyn w sobotę i niedzielę – 14 i 15 grudnia w

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Seriale

Sport

Coraz lepsze perspektywy dla branży fitness. Sieć Xtreme Fitness Gyms zapowiada rozwój również poza Polską

Ponad połowa Polaków deklaruje aktywność fizyczną co najmniej raz w tygodniu. Jak wynika z badania przeprowadzonego na zlecenie BIG InfoMonitor, w 2025 roku 14 proc. osób planuje zwiększyć wydatki na siłownię, dietę oraz wizyty u specjalistów. W odpowiedzi na rosnące zainteresowanie sieci fitness dynamicznie rozwijają swoją działalność i dostosowują liczbę placówek do popytu. Xtreme Fitness Gyms zamierza do 2027 roku uruchomić 227 lokalizacji, w tym roku ma też powstać około 10 placówek Xtreme KiDS przeznaczonych dla dzieci. W planach jest również ekspansja zagraniczna.

Konsument

Klienci oczekują od salonów optycznych nie tylko profesjonalnych badań wzroku. Ważne jest także doradztwo w doborze oprawek

Coraz więcej osób w Polsce zmaga się z wadami wzroku. Świadczy o tym także rosnąca z roku na rok liczba skierowań do optometrystów, którzy profesjonalnie dobierają okulary lub soczewki korekcyjne. Klienci oczekują od salonów optycznych właściwej opieki konsumenckiej, kompetencji oraz indywidualnego potraktowania. Dlatego, aby wyróżnić się na rynku optycznym, sieć salonów optycznych OKKO, których właścicielem jest Medicover, stawia na połączenie kompleksowej opieki optometrycznej z doradztwem stylistów.