5 000 zwierząt znalazło dom dzięki programowi Adopciaki.pl i Nestlé Purina
Już ponad 5 000 psów i kotów znalazło szczęśliwy dom dzięki programowi Adopciaki.pl wspieranemu przez Nestlé Purina
5-tysięcznym Adopciakiem został dwunastoletni, niewidomy i niesłyszący pies o imieniu Skrzat, który po śmierci opiekuna trafił do schroniska. Psi senior odnalazł nowy dom i kochających go ludzi.
W programie Adopciaki.pl stawiamy ogromny nacisk na odpowiedzialną adopcję - dzięki temu żadne z przygarniętych zwierząt nie wróciło do schroniska. W pierwszym etapie trafiają one do domów tymczasowych, prowadzonych przez wolontariuszy Fundacji Viva!, gdzie w komfortowych warunkach oczekują na adopcję. To ważny etap, ponieważ pozwala zrozumieć indywidualne potrzeby zwierzęcia, a nowemu opiekunowi oswoić się ze czworonogiem, zanim zabierze go do domu.
Proces adopcji wspierany jest konsultacjami behawioralnymi, doradztwem żywieniowym i opieką weterynaryjną. Każdy adoptowany pies czy kot otrzymuje również personalizowany zapas pełnoporcjowej karmy od Purina. Firma wspiera program już od 7 lat, w ciągu których pomogła znaleźć nowy dom 5 000 bezdomnych psów i kotów. Odpowiada to 25 średniej wielkości schroniskom.
– Z dumą i satysfakcją obserwujemy rozwój programu Adopciaki.pl, z którym - we współpracy z tak doświadczonym partnerem, jakim jest Fundacja Viva! - działamy od lat. Ta wyjątkowa inicjatywa przynosi do 100 udanych adopcji zwierząt każdego miesiąca i jest realną pomocą dla zwierząt – mówi Attila Gyopar, Business Executive Officer & Head of Central Europe Sub Region w Nestlé PURINA PetCare Poland. – Wiemy, jak wielka jest skala zwierzęcej bezdomności w Polsce. W ostatnim czasie dodatkowym wyzwaniem stała się najpierw pandemia, a następnie przybycie tysięcy zwierząt, które uciekały ze swymi opiekunami z ogarniętej wojną Ukrainy. Jesteśmy dumni, że możemy pomagać również w tych niezwykle trudnych okolicznościach.
Promocja adopcji zwierząt jest jednym z 10 zobowiązań Purina, mających na celu wsparcie poprawy życia zwierząt domowych, społeczności i środowiska. Firma angażuje się w pomoc zwierzętom na wiele sposobów – m.in. przekazuje najwyżej jakości karmę schroniskom i organizacjom dbającym o zwierzęta w potrzebie – blisko 300 ton w samym roku 2022. Do najnowszych inicjatyw należą bezpłatne teleporady na temat prawidłowego odżywiania i pielęgnowania czworonogów. W uruchomionej w tym roku usłudze Serwisu Konsumenta konsultacji udziela dyplomowany specjalista zootechnik.
Więcej informacji o inicjatywach Purina: https://www.purina.pl/purina-dba
O Nestlé
Nestlé w Polsce jest wiodącą firmą w obszarze żywienia z portfolio blisko 1600 produktów i prawie 70 marek, w tym m.in.: NESCAFĒ, WINIARY, GERBER, PRINCESSA, KIT KAT, LION, NESQUIK, NAŁĘCZOWIANKA oraz Purina. Nestlé działa na polskim rynku od 1993 roku. Firma zatrudnia aktualnie 5500 pracowników w 8 lokalizacjach.
O Nestlé Purina
Nestlé Purina kieruje się przekonaniem, że ludziom i zwierzętom razem żyje się lepiej. Już od ponad 120 lat Purina jest jedną z wiodących firm dostarczających pożywną i smaczną karmę dla zwierząt domowych wytwarzaną zgodnie z najwyższymi standardami jakości i bezpieczeństwa. Pasja Nestlé Purina do zwierząt domowych wykracza poza doskonalenie żywienia i innowacje produktowe. W 2016 roku Nestlé Purina wprowadziła 10 zobowiązań Purina w Społeczeństwie, aby pozytywnie wpływać na dobrostan zwierząt domowych, społeczności i planetę. W Polsce portfolio Purina obejmuje wiele najbardziej znanych i lubianych karm dla zwierząt domowych, w tym: Adventuros, Cat Chow, Dentalife, Dog Chow, Felix, Friskies, Gourmet, Purina ONE, Pro Plan, Pro Plan Veterinary Diets. Dowiedz się więcej na www.purina.pl.
Kontakt: |
|
|
| ||
Agnieszka Bieńko | Tel.: +48 600 040 315 | agnieszka.bienko@pl.nestle.com | |||

Koniec z długami. Petsy promuje nowe podejście do opieki nad zwierzętami

Bezpieczne święta i sylwester z pupilem

„Woda opadła, psy zostały” – teraz czas na Łódź!
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Media

Doda: Realizacja filmu o moim życiu obudziła wielu ludzi, którzy mi bardzo źle życzą. Wśród moich byłych też są jakieś nerwowe ruchy
Wokalistka czuje się zaszczycona tym, że pojawił się pomysł na realizację filmu dokumentalnego, w którym będzie mogła ujawnić szczegóły swojego życia prywatnego i zawodowego. Jak zauważa, nie każdy artysta jest w ten sposób doceniony. Dlatego też ona postanowiła wykorzystać tę szansę i chce jak najlepiej zaprezentować się w tej produkcji. Doda przyznaje również, że ten projekt wywołał wiele negatywnych emocji.
Konsument
Konsumenci doceniają działania firm na rzecz środowiska i społeczeństwa. Dla przedsiębiorstw to szansa na rozwój

Zrównoważony rozwój staje się coraz ważniejszym elementem strategii biznesowych firm. Podmioty wdrażające długofalową strategię ESG mogą liczyć na korzyści finansowe, większe zainteresowanie inwestorów oraz poprawę klimatu i społecznej akceptacji. Spółki i przedsiębiorcy, którzy realizują inwestycje zgodnie z najwyższymi standardami środowiskowymi i społecznymi otrzymali Diamenty Zrównoważonej Gospodarki podczas konferencji Sustainable Economy Summit.
Edukacja
Poziom kompetencji cyfrowych Polaków na bardzo niskim poziomie. Spowalnia to cyfryzację gospodarki i firm

Na tle mieszkańców innych państw UE poziom kompetencji cyfrowych Polaków utrzymuje się na bardzo niskim poziomie – wynika z ostatnich danych Eurostat. Niecała połowa deklaruje posiadanie przynajmniej podstawowych umiejętności cyfrowych, a 20 proc. – więcej niż podstawowe. Staje to na drodze do cyfryzacji gospodarki i zwiększenia produktywności przedsiębiorstw.