Komunikaty PR

5 000 zwierząt znalazło dom dzięki programowi Adopciaki.pl i Nestlé Purina

2022-09-19  |  13:50
Biuro prasowe
Do pobrania Purina ( 0.06 MB )

Już ponad 5 000 psów i kotów znalazło szczęśliwy dom dzięki programowi Adopciaki.pl wspieranemu przez Nestlé Purina

 

5-tysięcznym Adopciakiem został dwunastoletni, niewidomy i niesłyszący pies o imieniu Skrzat, który po śmierci opiekuna trafił do schroniska. Psi senior odnalazł nowy dom i kochających go ludzi.

 

W programie Adopciaki.pl  stawiamy ogromny nacisk na odpowiedzialną adopcję - dzięki temu żadne z przygarniętych zwierząt nie wróciło do schroniska. W pierwszym etapie trafiają one do domów tymczasowych, prowadzonych przez wolontariuszy Fundacji Viva!, gdzie w komfortowych warunkach oczekują na adopcję. To ważny etap, ponieważ pozwala zrozumieć indywidualne potrzeby zwierzęcia, a nowemu opiekunowi oswoić się ze czworonogiem, zanim zabierze go do domu.

Proces adopcji wspierany jest konsultacjami behawioralnymi, doradztwem żywieniowym i opieką weterynaryjną. Każdy adoptowany pies czy kot otrzymuje również personalizowany zapas pełnoporcjowej karmy od Purina. Firma wspiera program już od 7 lat, w ciągu których pomogła znaleźć nowy dom 5 000 bezdomnych psów i kotów. Odpowiada to 25 średniej wielkości schroniskom.

 

Z dumą i satysfakcją obserwujemy rozwój programu Adopciaki.pl, z którym - we współpracy z tak doświadczonym partnerem, jakim jest Fundacja Viva! - działamy od lat. Ta wyjątkowa inicjatywa przynosi do 100 udanych adopcji zwierząt każdego miesiąca i jest realną pomocą dla zwierząt – mówi Attila Gyopar, Business Executive Officer & Head of Central Europe Sub Region w Nestlé PURINA PetCare Poland. – Wiemy, jak wielka jest skala zwierzęcej bezdomności w Polsce. W ostatnim czasie dodatkowym wyzwaniem stała się najpierw pandemia, a następnie przybycie tysięcy zwierząt, które uciekały ze swymi opiekunami z ogarniętej wojną Ukrainy. Jesteśmy dumni, że możemy pomagać również w tych niezwykle trudnych okolicznościach.

 

Promocja adopcji zwierząt jest jednym z 10 zobowiązań Purina, mających na celu wsparcie poprawy życia zwierząt domowych, społeczności i środowiska. Firma angażuje się w pomoc zwierzętom na wiele sposobów – m.in. przekazuje najwyżej jakości karmę schroniskom i organizacjom dbającym o zwierzęta w potrzebie – blisko 300 ton w samym roku 2022. Do najnowszych inicjatyw należą bezpłatne teleporady na temat prawidłowego odżywiania i pielęgnowania czworonogów. W uruchomionej w tym roku usłudze Serwisu Konsumenta konsultacji udziela dyplomowany specjalista zootechnik.   

Więcej informacji o inicjatywach Purina: https://www.purina.pl/purina-dba

 

O Nestlé

Nestlé w Polsce jest wiodącą firmą w obszarze żywienia z portfolio blisko 1600 produktów i prawie 70 marek, w tym m.in.: NESCAFĒ, WINIARY, GERBER, PRINCESSA, KIT KAT, LION, NESQUIK, NAŁĘCZOWIANKA oraz Purina. Nestlé działa na polskim rynku od 1993 roku. Firma zatrudnia aktualnie 5500 pracowników w 8 lokalizacjach.

 

O Nestlé Purina

Nestlé Purina kieruje się przekonaniem, że ludziom i zwierzętom razem żyje się lepiej. Już od ponad 120 lat Purina jest jedną z wiodących firm dostarczających pożywną i smaczną karmę dla zwierząt domowych wytwarzaną zgodnie z najwyższymi standardami jakości i bezpieczeństwa. Pasja Nestlé Purina do zwierząt domowych wykracza poza doskonalenie żywienia i innowacje produktowe. W 2016 roku Nestlé Purina wprowadziła 10 zobowiązań Purina w Społeczeństwie, aby pozytywnie wpływać na dobrostan zwierząt domowych, społeczności i planetę. W Polsce portfolio Purina obejmuje wiele najbardziej znanych i lubianych karm dla zwierząt domowych, w tym: Adventuros, Cat Chow, Dentalife, Dog Chow, Felix, Friskies, Gourmet, Purina ONE, Pro Plan, Pro Plan Veterinary Diets. Dowiedz się więcej na www.purina.pl.

 

Kontakt:

 

 

 

Agnieszka Bieńko

Tel.: +48 600 040 315

agnieszka.bienko@pl.nestle.com

           

 

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Zwierzęta Bezpieczne święta i sylwester z pupilem Biuro prasowe
2024-12-18 | 11:00

Bezpieczne święta i sylwester z pupilem

Okres świąteczno-noworoczny to czas radości i wspólnych chwil z bliskimi. Niestety, dla naszych pupili może to być również czas stresu i zagrożeń.
Zwierzęta „Woda opadła, psy zostały” – teraz czas na Łódź!
2024-12-17 | 07:00

„Woda opadła, psy zostały” – teraz czas na Łódź!

Ponad 1 300 000 zł – tyle pieniędzy jest potrzebnych, aby bezdomne psy z województw dolnośląskiego i opolskiego mogły wrócić do schronisk, które
Zwierzęta Gwiazdka z nieba dla bezdomnych zwierząt – Psi Targ vol. 8 w Galerii Turzyn
2024-12-12 | 14:20

Gwiazdka z nieba dla bezdomnych zwierząt – Psi Targ vol. 8 w Galerii Turzyn

8. edycja charytatywnej imprezy dla bezdomnych zwierząt Psi Targ będzie trwała aż dwa dni! Zapraszamy wszystkich na I piętro Galerii Turzyn w sobotę i niedzielę – 14 i 15 grudnia w

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Muzyka

Regionalne – Mazowieckie

Większe bezpieczeństwo przechowywanych w magazynach dzieł sztuki. Muzeum Narodowe w Warszawie przeniesie je do nowego budynku

Kupiony ze wsparciem Ministerstwa Kultury i Dziedzictwa Narodowego budynek przy ulicy Puławskiej będzie służył Muzeum Narodowemu w Warszawie jako magazyn wielkogabarytowych dzieł sztuki. To tu jeszcze w tym roku mają trafić zbiory z magazynu w Tarczynie, który według opinii NIK nie spełnia niezbędnych norm technicznych. W ciągu dwóch–trzech lat w nowym budynku powstanie także przestrzeń wystawiennicza dla kolekcji mebli i wzornictwa należących do MNW.

Problemy społeczne

Czas oczekiwania na usługi opieki długoterminowej jest zbyt długi. Pacjenci i ich rodziny gubią się w skomplikowanym systemie

Zarządzanie opieką długoterminową w Polsce funkcjonuje w rozbiciu na dwa sektory: ochrony zdrowia i pomocy społecznej. Brak koordynacji między nimi powoduje, że opieka jest udzielana fragmentarycznie i nie zawsze efektywnie – wynika z raportu Banku Światowego. Co roku tego typu usług potrzebuje co najmniej pół miliona osób, a czas oczekiwania na nie jest zbyt długi. To efekt m.in. niedofinansowania sektora i braku kadr.