5 000 zwierząt znalazło dom dzięki programowi Adopciaki.pl i Nestlé Purina
Już ponad 5 000 psów i kotów znalazło szczęśliwy dom dzięki programowi Adopciaki.pl wspieranemu przez Nestlé Purina
5-tysięcznym Adopciakiem został dwunastoletni, niewidomy i niesłyszący pies o imieniu Skrzat, który po śmierci opiekuna trafił do schroniska. Psi senior odnalazł nowy dom i kochających go ludzi.
W programie Adopciaki.pl stawiamy ogromny nacisk na odpowiedzialną adopcję - dzięki temu żadne z przygarniętych zwierząt nie wróciło do schroniska. W pierwszym etapie trafiają one do domów tymczasowych, prowadzonych przez wolontariuszy Fundacji Viva!, gdzie w komfortowych warunkach oczekują na adopcję. To ważny etap, ponieważ pozwala zrozumieć indywidualne potrzeby zwierzęcia, a nowemu opiekunowi oswoić się ze czworonogiem, zanim zabierze go do domu.
Proces adopcji wspierany jest konsultacjami behawioralnymi, doradztwem żywieniowym i opieką weterynaryjną. Każdy adoptowany pies czy kot otrzymuje również personalizowany zapas pełnoporcjowej karmy od Purina. Firma wspiera program już od 7 lat, w ciągu których pomogła znaleźć nowy dom 5 000 bezdomnych psów i kotów. Odpowiada to 25 średniej wielkości schroniskom.
– Z dumą i satysfakcją obserwujemy rozwój programu Adopciaki.pl, z którym - we współpracy z tak doświadczonym partnerem, jakim jest Fundacja Viva! - działamy od lat. Ta wyjątkowa inicjatywa przynosi do 100 udanych adopcji zwierząt każdego miesiąca i jest realną pomocą dla zwierząt – mówi Attila Gyopar, Business Executive Officer & Head of Central Europe Sub Region w Nestlé PURINA PetCare Poland. – Wiemy, jak wielka jest skala zwierzęcej bezdomności w Polsce. W ostatnim czasie dodatkowym wyzwaniem stała się najpierw pandemia, a następnie przybycie tysięcy zwierząt, które uciekały ze swymi opiekunami z ogarniętej wojną Ukrainy. Jesteśmy dumni, że możemy pomagać również w tych niezwykle trudnych okolicznościach.
Promocja adopcji zwierząt jest jednym z 10 zobowiązań Purina, mających na celu wsparcie poprawy życia zwierząt domowych, społeczności i środowiska. Firma angażuje się w pomoc zwierzętom na wiele sposobów – m.in. przekazuje najwyżej jakości karmę schroniskom i organizacjom dbającym o zwierzęta w potrzebie – blisko 300 ton w samym roku 2022. Do najnowszych inicjatyw należą bezpłatne teleporady na temat prawidłowego odżywiania i pielęgnowania czworonogów. W uruchomionej w tym roku usłudze Serwisu Konsumenta konsultacji udziela dyplomowany specjalista zootechnik.
Więcej informacji o inicjatywach Purina: https://www.purina.pl/purina-dba
O Nestlé
Nestlé w Polsce jest wiodącą firmą w obszarze żywienia z portfolio blisko 1600 produktów i prawie 70 marek, w tym m.in.: NESCAFĒ, WINIARY, GERBER, PRINCESSA, KIT KAT, LION, NESQUIK, NAŁĘCZOWIANKA oraz Purina. Nestlé działa na polskim rynku od 1993 roku. Firma zatrudnia aktualnie 5500 pracowników w 8 lokalizacjach.
O Nestlé Purina
Nestlé Purina kieruje się przekonaniem, że ludziom i zwierzętom razem żyje się lepiej. Już od ponad 120 lat Purina jest jedną z wiodących firm dostarczających pożywną i smaczną karmę dla zwierząt domowych wytwarzaną zgodnie z najwyższymi standardami jakości i bezpieczeństwa. Pasja Nestlé Purina do zwierząt domowych wykracza poza doskonalenie żywienia i innowacje produktowe. W 2016 roku Nestlé Purina wprowadziła 10 zobowiązań Purina w Społeczeństwie, aby pozytywnie wpływać na dobrostan zwierząt domowych, społeczności i planetę. W Polsce portfolio Purina obejmuje wiele najbardziej znanych i lubianych karm dla zwierząt domowych, w tym: Adventuros, Cat Chow, Dentalife, Dog Chow, Felix, Friskies, Gourmet, Purina ONE, Pro Plan, Pro Plan Veterinary Diets. Dowiedz się więcej na www.purina.pl.
Kontakt: |
|
|
| ||
Agnieszka Bieńko | Tel.: +48 600 040 315 | agnieszka.bienko@pl.nestle.com | |||

Bezpieczne święta i sylwester z pupilem

„Woda opadła, psy zostały” – teraz czas na Łódź!

Gwiazdka z nieba dla bezdomnych zwierząt – Psi Targ vol. 8 w Galerii Turzyn
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Seriale

Marta Wierzbicka: Konsultantka scen medycznych na planie serialu uważa, że w realu potrafiłabym już zrobić cesarskie cięcie. To jest bardzo duży komplement
Aktorka przyznaje, że podczas pracy na planie serialu „Szpital św. Anny” przekonała się, że niektóre procedury medyczne nie są tak proste, jak może się wydawać. Ruchy lekarza muszą być bowiem niezwykle precyzyjne i dobrze przemyślane, bo mały błąd może kosztować ludzkie życie. Marta Wierzbicka zaznacza też, że wiele uczy się od obecnego podczas kręcenia zdjęć konsultanta i dzięki roli w tej produkcji potrafi już nie tylko zszyć ranę, ale także mogłaby zrobić cesarskie cięcie.
Sport
Coraz lepsze perspektywy dla branży fitness. Sieć Xtreme Fitness Gyms zapowiada rozwój również poza Polską

Ponad połowa Polaków deklaruje aktywność fizyczną co najmniej raz w tygodniu. Jak wynika z badania przeprowadzonego na zlecenie BIG InfoMonitor, w 2025 roku 14 proc. osób planuje zwiększyć wydatki na siłownię, dietę oraz wizyty u specjalistów. W odpowiedzi na rosnące zainteresowanie sieci fitness dynamicznie rozwijają swoją działalność i dostosowują liczbę placówek do popytu. Xtreme Fitness Gyms zamierza do 2027 roku uruchomić 227 lokalizacji, w tym roku ma też powstać około 10 placówek Xtreme KiDS przeznaczonych dla dzieci. W planach jest również ekspansja zagraniczna.
Konsument
Klienci oczekują od salonów optycznych nie tylko profesjonalnych badań wzroku. Ważne jest także doradztwo w doborze oprawek

Coraz więcej osób w Polsce zmaga się z wadami wzroku. Świadczy o tym także rosnąca z roku na rok liczba skierowań do optometrystów, którzy profesjonalnie dobierają okulary lub soczewki korekcyjne. Klienci oczekują od salonów optycznych właściwej opieki konsumenckiej, kompetencji oraz indywidualnego potraktowania. Dlatego, aby wyróżnić się na rynku optycznym, sieć salonów optycznych OKKO, których właścicielem jest Medicover, stawia na połączenie kompleksowej opieki optometrycznej z doradztwem stylistów.