9 edycja akcji „Nakarm koty z Cote” za nami!
„Nakarm koty z COTE” to wyjątkowa inicjatywa Vinex Slaviantsi Poland Sp. z o.o., która od 9 lat wspiera Schroniska i Fundacje mające pod opieką koty. Zasady akcji są proste: od każdej butelki COTE sprzedanej w trakcie trwania akcji, Organizator przeznacza 10 groszy na karmę dla nich. Przez cały czas trwania akcji, dzięki specjalnie stworzonej aplikacji, można było oddawać głosy na wybraną Organizację.
O tym ile karmy zostanie przekazane konkretnej placówce decydowali właśnie Internauci.
9 edycja „Nakarm koty z Cote” to:
- 85 dni głosowania
- 24 Fundacje i Schroniska objęte pomocą
- 77 577 oddanych głosów
- 21 125 osób biorących udział w głosowaniu
- Prawie 5 ton karmy dla kotów o wartości rynkowej ponad 70 tys. złotych
O Nakarm Koty z COTE i znaczeniu akcji dla zaangażowanych Fundacji i Schronisk opowiadają beneficjenci:
- Katarzyna Pokuta Prezes Fundacji Koty z Kociej
Udział w akcji i możliwość wygrania karmy był dla Fundacji Koty z Kociej bardzo ważny. Dzięki takiemu wsparciu będzie nam łatwiej realizować cele statutowe. Karma trafi do fundacji , ale zostanie przekazana również wolontariuszom i opiekunom społecznym kotów bezdomnych i wolno bytujących. Jesteśmy wdzięczni za wszystkie oddane głosy i zaangażowanie naszych przyjaciół w akcję i codzienne głosowanie.
„Stowarzyszenie KOTełkowa Drużyna serdecznie dziękuje, że po raz drugi mogliśmy wziąć udział
w Akcji "Nakarm koty z Cote" . Udział w niej, to dla naszego stowarzyszenia bardzo duża pomoc. Ratujemy bezdomne i wolno żyjące koty, a od 2017 roku również pomagamy kotom z Ukrainy. Karma, którą dzięki tej akcji trafi do naszego stowarzyszenia pozwoli nam pomóc naszym kotełkom, ale również organizacjom, z którymi współpracujemy i kotom z Ukrainy. Tak jak w poprzedniej edycji podzielimy się nasza wygraną. – tak udział w akcji komentuje KOTełkowa Drużyna.
Już niedługo, będzie wiadomo ile kilogramów karmy trafi do poszczególnych Organizacji.
Akcja Nakarm koty z COTE na stałe zapisała się w świadomości miłośników naszych czteronożnych przyjaciół. Z roku na rok, nasza akcja cieszy się coraz większym zainteresowaniem, zarówno Organizacji, jak i osób, którym nie jest obojętny los bezdomnych kotów. To nas motywuje do dalszej pracy i potwierdza, że obrana przez nas droga jest jak najbardziej właściwa. – podkreśla Monika Sławkowska Marketing Manager Vinex Slaviantsi Poland Sp. z o.o.
Dziękujemy partnerom Akcji: firmie HUSSE, która od wielu lat wspiera nasze działania, naszym patronom medialnym: WP.PL, Światzwierzat.pl, Trzy Koty, oraz CAT EXPERT - za wsparcie merytoryczne.
Już teraz zaczynamy prace i przygotowywanie się do kolejnej Jubileuszowej 10 edycji Nakarm Koty
z Cote. Pomaganie ma znaczenie dlatego będziemy dzielić się dobrem i wspierać potrzebujące kociaki.

Bezpieczne święta i sylwester z pupilem

„Woda opadła, psy zostały” – teraz czas na Łódź!

Gwiazdka z nieba dla bezdomnych zwierząt – Psi Targ vol. 8 w Galerii Turzyn
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Seriale

Marta Wierzbicka: Konsultantka scen medycznych na planie serialu uważa, że w realu potrafiłabym już zrobić cesarskie cięcie. To jest bardzo duży komplement
Aktorka przyznaje, że podczas pracy na planie serialu „Szpital św. Anny” przekonała się, że niektóre procedury medyczne nie są tak proste, jak może się wydawać. Ruchy lekarza muszą być bowiem niezwykle precyzyjne i dobrze przemyślane, bo mały błąd może kosztować ludzkie życie. Marta Wierzbicka zaznacza też, że wiele uczy się od obecnego podczas kręcenia zdjęć konsultanta i dzięki roli w tej produkcji potrafi już nie tylko zszyć ranę, ale także mogłaby zrobić cesarskie cięcie.
Sport
Coraz lepsze perspektywy dla branży fitness. Sieć Xtreme Fitness Gyms zapowiada rozwój również poza Polską

Ponad połowa Polaków deklaruje aktywność fizyczną co najmniej raz w tygodniu. Jak wynika z badania przeprowadzonego na zlecenie BIG InfoMonitor, w 2025 roku 14 proc. osób planuje zwiększyć wydatki na siłownię, dietę oraz wizyty u specjalistów. W odpowiedzi na rosnące zainteresowanie sieci fitness dynamicznie rozwijają swoją działalność i dostosowują liczbę placówek do popytu. Xtreme Fitness Gyms zamierza do 2027 roku uruchomić 227 lokalizacji, w tym roku ma też powstać około 10 placówek Xtreme KiDS przeznaczonych dla dzieci. W planach jest również ekspansja zagraniczna.
Konsument
Klienci oczekują od salonów optycznych nie tylko profesjonalnych badań wzroku. Ważne jest także doradztwo w doborze oprawek

Coraz więcej osób w Polsce zmaga się z wadami wzroku. Świadczy o tym także rosnąca z roku na rok liczba skierowań do optometrystów, którzy profesjonalnie dobierają okulary lub soczewki korekcyjne. Klienci oczekują od salonów optycznych właściwej opieki konsumenckiej, kompetencji oraz indywidualnego potraktowania. Dlatego, aby wyróżnić się na rynku optycznym, sieć salonów optycznych OKKO, których właścicielem jest Medicover, stawia na połączenie kompleksowej opieki optometrycznej z doradztwem stylistów.