9 edycja akcji „Nakarm koty z Cote” za nami!
„Nakarm koty z COTE” to wyjątkowa inicjatywa Vinex Slaviantsi Poland Sp. z o.o., która od 9 lat wspiera Schroniska i Fundacje mające pod opieką koty. Zasady akcji są proste: od każdej butelki COTE sprzedanej w trakcie trwania akcji, Organizator przeznacza 10 groszy na karmę dla nich. Przez cały czas trwania akcji, dzięki specjalnie stworzonej aplikacji, można było oddawać głosy na wybraną Organizację.
O tym ile karmy zostanie przekazane konkretnej placówce decydowali właśnie Internauci.
9 edycja „Nakarm koty z Cote” to:
- 85 dni głosowania
- 24 Fundacje i Schroniska objęte pomocą
- 77 577 oddanych głosów
- 21 125 osób biorących udział w głosowaniu
- Prawie 5 ton karmy dla kotów o wartości rynkowej ponad 70 tys. złotych
O Nakarm Koty z COTE i znaczeniu akcji dla zaangażowanych Fundacji i Schronisk opowiadają beneficjenci:
- Katarzyna Pokuta Prezes Fundacji Koty z Kociej
Udział w akcji i możliwość wygrania karmy był dla Fundacji Koty z Kociej bardzo ważny. Dzięki takiemu wsparciu będzie nam łatwiej realizować cele statutowe. Karma trafi do fundacji , ale zostanie przekazana również wolontariuszom i opiekunom społecznym kotów bezdomnych i wolno bytujących. Jesteśmy wdzięczni za wszystkie oddane głosy i zaangażowanie naszych przyjaciół w akcję i codzienne głosowanie.
„Stowarzyszenie KOTełkowa Drużyna serdecznie dziękuje, że po raz drugi mogliśmy wziąć udział
w Akcji "Nakarm koty z Cote" . Udział w niej, to dla naszego stowarzyszenia bardzo duża pomoc. Ratujemy bezdomne i wolno żyjące koty, a od 2017 roku również pomagamy kotom z Ukrainy. Karma, którą dzięki tej akcji trafi do naszego stowarzyszenia pozwoli nam pomóc naszym kotełkom, ale również organizacjom, z którymi współpracujemy i kotom z Ukrainy. Tak jak w poprzedniej edycji podzielimy się nasza wygraną. – tak udział w akcji komentuje KOTełkowa Drużyna.
Już niedługo, będzie wiadomo ile kilogramów karmy trafi do poszczególnych Organizacji.
Akcja Nakarm koty z COTE na stałe zapisała się w świadomości miłośników naszych czteronożnych przyjaciół. Z roku na rok, nasza akcja cieszy się coraz większym zainteresowaniem, zarówno Organizacji, jak i osób, którym nie jest obojętny los bezdomnych kotów. To nas motywuje do dalszej pracy i potwierdza, że obrana przez nas droga jest jak najbardziej właściwa. – podkreśla Monika Sławkowska Marketing Manager Vinex Slaviantsi Poland Sp. z o.o.
Dziękujemy partnerom Akcji: firmie HUSSE, która od wielu lat wspiera nasze działania, naszym patronom medialnym: WP.PL, Światzwierzat.pl, Trzy Koty, oraz CAT EXPERT - za wsparcie merytoryczne.
Już teraz zaczynamy prace i przygotowywanie się do kolejnej Jubileuszowej 10 edycji Nakarm Koty
z Cote. Pomaganie ma znaczenie dlatego będziemy dzielić się dobrem i wspierać potrzebujące kociaki.

Bezpieczne święta i sylwester z pupilem

„Woda opadła, psy zostały” – teraz czas na Łódź!

Gwiazdka z nieba dla bezdomnych zwierząt – Psi Targ vol. 8 w Galerii Turzyn
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Konsument

Czterech na 10 Polaków miało do czynienia z deepfake’ami. Cyberprzęstępcy coraz skuteczniej wykorzystują manipulowane treści
Deepfaki, czyli wygenerowane bądź też zmanipulowane przez sztuczną inteligencję zdjęcia, dźwięki lub treści wideo, to jedna z najbardziej kontrowersyjnych technologii naszych czasów. Do jej tworzenia wykorzystywane są zaawansowane algorytmy AI, dlatego użytkownikom coraz trudniej jest odróżnić treści rzeczywiste od fałszywych. Z raportu „Dezinformacja oczami Polaków 2024” wynika, że cztery na 10 badanych osób miało do czynienia z takimi treściami. To o tyle istotne, że deepfaki bywają wykorzystywane do manipulacji, szantażu, niszczenia reputacji, oszustw i wyłudzeń finansowych.
Problemy społeczne
Dla większości Polaków praca to obowiązek. Tylko niewielka część czuje satysfakcję z wykonywanych zadań

Z danych SW Research i Runaways wynika, że 80 proc. Polaków nie czuje pasji do swojej pracy, a 77 proc. nie widzi sensu w wykonywanych obowiązkach. Prowadzi to do wzrostu poziomu stresu i wypalenia zawodowego, co powoduje, że na życie prywatne nie mamy już energii. Work–life balance, ważny zwłaszcza dla młodszych pokoleń, jest trudny do osiągnięcia. Dodatkowo rozwój nowych technologii i modeli pracy powoduje coraz większe zacieranie różnic między czasem wolnym a pracą.
Gwiazdy
Eliza Gwiazda: Polacy wyrzucają śmieci, gdzie popadnie. Za chwilę nasza planeta będzie pełna śmieci

Influencerka przyznaje, że ją samą najbardziej w oczy kłują śmieci bezmyślnie rozrzucone w rezerwatach przyrody, w parkach, w lasach czy na plażach. Najczęściej są to zrywki, pety, plastikowe kubeczki czy opakowania po produktach żywnościowych, ale nie brakuje też elektrośmieci czy starych ubrań. Eliza Gwiazda dziwi się takim praktykom, bo przecież zamiast wywozić gdzieś samemu zepsute telewizory, pralki, laptopy czy telefony, można zamówić bezpłatny odbiór takich sprzętów z domu. Celebrytka chwali też ideę recyklingu i dawania ubraniom drugiego życia.