9 edycja akcji „Nakarm koty z Cote” za nami!
„Nakarm koty z COTE” to wyjątkowa inicjatywa Vinex Slaviantsi Poland Sp. z o.o., która od 9 lat wspiera Schroniska i Fundacje mające pod opieką koty. Zasady akcji są proste: od każdej butelki COTE sprzedanej w trakcie trwania akcji, Organizator przeznacza 10 groszy na karmę dla nich. Przez cały czas trwania akcji, dzięki specjalnie stworzonej aplikacji, można było oddawać głosy na wybraną Organizację.
O tym ile karmy zostanie przekazane konkretnej placówce decydowali właśnie Internauci.
9 edycja „Nakarm koty z Cote” to:
- 85 dni głosowania
- 24 Fundacje i Schroniska objęte pomocą
- 77 577 oddanych głosów
- 21 125 osób biorących udział w głosowaniu
- Prawie 5 ton karmy dla kotów o wartości rynkowej ponad 70 tys. złotych
O Nakarm Koty z COTE i znaczeniu akcji dla zaangażowanych Fundacji i Schronisk opowiadają beneficjenci:
- Katarzyna Pokuta Prezes Fundacji Koty z Kociej
Udział w akcji i możliwość wygrania karmy był dla Fundacji Koty z Kociej bardzo ważny. Dzięki takiemu wsparciu będzie nam łatwiej realizować cele statutowe. Karma trafi do fundacji , ale zostanie przekazana również wolontariuszom i opiekunom społecznym kotów bezdomnych i wolno bytujących. Jesteśmy wdzięczni za wszystkie oddane głosy i zaangażowanie naszych przyjaciół w akcję i codzienne głosowanie.
„Stowarzyszenie KOTełkowa Drużyna serdecznie dziękuje, że po raz drugi mogliśmy wziąć udział
w Akcji "Nakarm koty z Cote" . Udział w niej, to dla naszego stowarzyszenia bardzo duża pomoc. Ratujemy bezdomne i wolno żyjące koty, a od 2017 roku również pomagamy kotom z Ukrainy. Karma, którą dzięki tej akcji trafi do naszego stowarzyszenia pozwoli nam pomóc naszym kotełkom, ale również organizacjom, z którymi współpracujemy i kotom z Ukrainy. Tak jak w poprzedniej edycji podzielimy się nasza wygraną. – tak udział w akcji komentuje KOTełkowa Drużyna.
Już niedługo, będzie wiadomo ile kilogramów karmy trafi do poszczególnych Organizacji.
Akcja Nakarm koty z COTE na stałe zapisała się w świadomości miłośników naszych czteronożnych przyjaciół. Z roku na rok, nasza akcja cieszy się coraz większym zainteresowaniem, zarówno Organizacji, jak i osób, którym nie jest obojętny los bezdomnych kotów. To nas motywuje do dalszej pracy i potwierdza, że obrana przez nas droga jest jak najbardziej właściwa. – podkreśla Monika Sławkowska Marketing Manager Vinex Slaviantsi Poland Sp. z o.o.
Dziękujemy partnerom Akcji: firmie HUSSE, która od wielu lat wspiera nasze działania, naszym patronom medialnym: WP.PL, Światzwierzat.pl, Trzy Koty, oraz CAT EXPERT - za wsparcie merytoryczne.
Już teraz zaczynamy prace i przygotowywanie się do kolejnej Jubileuszowej 10 edycji Nakarm Koty
z Cote. Pomaganie ma znaczenie dlatego będziemy dzielić się dobrem i wspierać potrzebujące kociaki.
Dlaczego warto chipować swoje zwierzęta
Przygotuj pupila na majówkę z Maxi Zoo
Zamień swój dom w salon pielęgnacji z Maxi Zoo
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii
Jedynka Newserii
Teatr
Paweł Małaszyński: Pierwszy raz gram w spektaklu ewidentnie przeznaczonym dla dorosłych. Ale w teatrze właściwie nie ma tematów tabu
– Spektakl „Barabuum!” to nie tylko rozrywka na najwyższym poziomie, ale także sztuka z drugim dnem i ukrytym przesłaniem – mówi Paweł Małaszyński. Aktor nie boi się tematów kontrowersyjnych i uważa, że dobrze jest pokazywać na scenie uniwersalne problemy, z którymi może się borykać wiele osób, ale nie każdy ma odwagę się do tego przyznać. Jego zdaniem przedstawienie wyreżyserowane przez Artura Barcisia powinno zachęcić widzów do szczerej rozmowy o potrzebach seksualnych, skrytych pragnieniach i fantazjach łóżkowych.
Konsument
Tanie dekoracje do domu coraz poważniejszym problemem dla środowiska. Eksperci ostrzegają przed skutkami fast homeware
Sztuczne dekoracje kwiatowe, wiosenne wianki, puchate króliki, kurczaczki wielkanocne czy plastikowe świecidełka bożonarodzeniowe – ostatnie lata to prawdziwy boom na sezonowe dekoracje do domu. Trend ten znacząco zyskał na popularności w czasie pandemii, kiedy w domach pracowaliśmy i spędzaliśmy większość wolnego czasu, a podchwyciły go sklepowe marki, które wprowadziły do oferty taki asortyment i kuszą sezonowymi promocjami na niego. Eksperci podkreślają, że o ile w dekorowaniu domu nie ma nic złego, o tyle wybieranie tanich dekoracji i zmienianie ich co kilka tygodni czy miesięcy to trend szkodliwy i dla naszych portfeli, i dla środowiska. I porównują fast homeware do szkodliwości fast fashion, czyli taniej mody w naszych szafach.
Psychologia
Beata Pawlikowska: To wszystko, czego doświadczyłam w dżungli amazońskiej, wstrząsnęło mną i pokazało mi prawdę o sobie samej. To właśnie był początek zmian w moim życiu
Pisarka preferuje podróżowanie w pojedynkę. Lubi wyjeżdżać w trudne, niedostępne rejony świata, bo takie wyprawy są także podróżą w głąb siebie. Chociażby w dżungli amazońskiej przekonała się, że decyzje, jakie podejmujemy na różnych etapach naszego życia, wynikają właśnie z naszego postrzegania samych siebie i świata. A z kolei to postrzeganie zależy od podświadomych przekonań, które są naszym wewnętrznym programem wgranym w dzieciństwie. W swojej książce zatytułowanej „Kody podświadomości” podróżniczka tłumaczy, że jeśli ktoś podświadomie wierzy na przykład w to, że nie ma prawa do szczęścia i jest gorszy od innych, to jego życiowa droga będzie właśnie wiernym odbiciem tych przekonań.