Komunikaty PR

Akcja pomocy bezdomnym psom Piesotto #PakaDlaAdopciaka

2021-02-05  |  09:00
Biuro prasowe

Nowy rok z ukochanym psim przyjacielem z adopcji u boku? Czemu nie?! Piesotto wspiera każdego, kto myśli o odpowiedzialnej adopcji psa w akcji #PakaDlaAdopciaka. Każdemu, kto z początkiem lutego 2021 roku podaruje psu nowy dom, w nagrodę za dobre serce Piesotto zapewni na start 2 tygodnie zdrowej diety pudełkowej. Ty dajesz nowy dom, Piesotto dba o twój komfort i zdrowie twojego psa. Akcję wspiera “Fundacja dla zwierząt Puszatek” z bazą bezdomnych zwierząt z całej Polski. 



 

Podaruj psu dom, Piesotto da mu dobry start

 

Nowy rok to dobry czas na realizację snutych od dawna planów i spełnianie marzeń. Nowa energia motywuje do zmian i podejmowania wyzwań. Jeśli myślisz, że w końcu przyszedł czas na ukochanego psiego przyjaciela,  Piesotto da ci jeszcze kolejny dobry argument do adopcji - #PakaDlaAdopciaka dla każdego psiaka adoptowanego ze schroniska lub fundacji. Właścicielom Piesotto bliska jest idea świadomej adopcji, dlatego sami mając w domu swoich czworonożnych przyjaciół chcą dać nieco od siebie i podarować pupilom lepszy start na nowej drodze. -„Od początku istnienia Piesotto kierowaliśmy się dobrem zwierząt, więc jeśli możemy przyczynić się do zwiększenia liczby adopcji psów i zagwarantować im najlepszej jakości posiłki w pierwszych tygodniach aklimatyzacji, to chcemy to umożliwić jak najszerszej liczbie bezdomniaków. Te psy zasługują na dobry start.” – mówi Bartłomiej Drzewiecki, współtwórca Piesotto

 

Zdążyć przed rozluźnieniem obostrzeń

 

Nieprzypadkowo Piesotto rusza z akcją #PakaDlaAdopciaka właśnie w lutym 2021; wraz z rozluźnieniem obostrzeń nałożonych w związku z pandemią koronawirusa prognozuje się coraz większą aktywność ludzi poza domem, co może przyczynić się do zmniejszenia zainteresowania adopcjami bezdomnych zwierząt. - Nowy rok to idealny czas na zmiany, ale chcemy promować świadome i odpowiedzialne decyzje podejmowane bez presji czasu” - mówi Karol Chmielewski, współtwórca Piesotto. W pandemii wszyscy zyskaliśmy go więcej dla siebie i bliskich, jednak w izolacji pragnęliśmy czyjegoś towarzystwa. Szczęśliwie zyskały na tym bezdomniaki, których liczba adopcji w pandemii nagle wzrosła.  - “Chcemy pomóc fundacjom i schroniskom w propagowaniu odpowiedzialnej adopcji i zwrócić uwagę na zdrowe nawyki żywieniowe już od pierwszych dni pupila w nowym domu. Każdemu, kto adoptuje psa na początku 2021, zapewnimy dobry start ze zdrowym wyżywieniem na początek nowej drogi. – dodaje Karol. 

 

“Fundacja dla zwierząt Puszatek” partnerem akcji #PakaDlaAdopciaka 

 

Problemem bezdomnych psów i kotów zajmuje się teżFundacja dla zwierząt Puszatek”, która od 2014 roku pomaga zwierzętom  w schroniskach znaleźć nowy kochający dom prowadząc bazę bezdomnych zwierząt z całej Polski zgromadzoną w jednym miejscu. - “Z radością dołączyliśmy do akcji #PakaDlaAdopciaka i mamy nadzieję, że wspólnie z Piesotto pomożemy wielu bezdomnym psom. W naszej działalności chodzi przede wszystkim o miłość i sposobność uczynienia świata lepszym, a ludzi i zwierzęta – szczęśliwszymi. Bądź co bądź, zarówno ludzie jak i psy czy koty, wszyscy mają podstawowe pragnienie – żeby być kochanym.” - mówi Michał Gębała z “Fundacji dla zwierząt Puszatek”.  

 

Do współpracy zostaną zaproszone również schroniska i fundacje z obszarów dostaw Piesotto, czyli okolice Trójmiasta, Szczecina, Bydgoszczy, Torunia, Białegostoku, Płocka, Włocławek, Poznania, Warszawy, Łodzi, Wrocławia, Aglomeracji Śląskiej (Katowice, Chorzów, Bytom, Sosnowiec, Dąbrowa Górnicza, Siemianowice, Zabrze, Gliwice, Ruda ŚL), Krakowa, Lublina, Rzeszowa i Częstochowy. 

 

Celebryci w akcji #PakaDlaAdopciaka 

 

Akcję wspierać będą znani influencerzy, którzy sami są właścicielami psów i chętnie wspierają inicjatywy na rzecz pomocy zwierząt. W ramach akcji na swoich kanałach social media będą edukować w zakresie świadomej adopcji i zdrowego żywienia psów, a ich czworonożni przyjaciele będą testować jedzenie Piesotto. 

 

14 dni zbilansowanych posiłków za każdą adopcję

 

Akcja potrwa do końca wyczerpania zapasów, ale nie krócej niż do końca kwietnia 2021, a każdy kto adoptuje psa ze schroniska lub fundacji na rzecz zwierząt i wyśle do Piesotto skan umowy adopcyjnej, dostanie voucher na 14 dniowy zestaw startowy z dietą pudełkową Piesotto. 

 

Wierzymy, że dobry start to też zadbanie o najlepsze zbilansowanie pożywienie w trosce o zdrowie naszego pupila. Psy, które trafiają do adopcji ze schronisk czy fundacji często cierpią na problemy żołądkowe i wymagają specjalnej diety dostosowanej do ich stanu zdrowia, wieku, budowy i poziomu aktywności. Nasze doświadczenie pokazało, że 14 dni z jedzeniem Piesotto pozwala zaadaptować się psu do nowego sposobu odżywiania, ale co najważniejsze pozbyć się uciążliwych problemów zdrowotnych lub poprawić stan zdrowia psa – dodaje Karol.

 

Piesotto to najwyższej jakości jedzenie dla psów opracowane we współpracy ze specjalistami od żywienia zwierząt, gwarancja w pełni zbilansowanego posiłku każdego dnia. To 100% gotowanego mięsa z wołowiny i indyka z warzyw, owoców, oleju tłoczonego na zimno, siemienia lnianego i dedykowaną mieszanką składników mineralnych. Przygotowanie jedzenia w oparciu o wysoką jakość i świeżość składników a także gotowanie posiłku w niskich temperaturach, zachowuje maksymalną ilość wartości odżywczych i gwarantuje prawidłowe funkcjonowanie przewodu pokarmowego wpływając na zdrowie, kondycję, wygląd i dłuższe życie psa.

 

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Zwierzęta Bezpieczne święta i sylwester z pupilem Biuro prasowe
2024-12-18 | 11:00

Bezpieczne święta i sylwester z pupilem

Okres świąteczno-noworoczny to czas radości i wspólnych chwil z bliskimi. Niestety, dla naszych pupili może to być również czas stresu i zagrożeń.
Zwierzęta „Woda opadła, psy zostały” – teraz czas na Łódź!
2024-12-17 | 07:00

„Woda opadła, psy zostały” – teraz czas na Łódź!

Ponad 1 300 000 zł – tyle pieniędzy jest potrzebnych, aby bezdomne psy z województw dolnośląskiego i opolskiego mogły wrócić do schronisk, które
Zwierzęta Gwiazdka z nieba dla bezdomnych zwierząt – Psi Targ vol. 8 w Galerii Turzyn
2024-12-12 | 14:20

Gwiazdka z nieba dla bezdomnych zwierząt – Psi Targ vol. 8 w Galerii Turzyn

8. edycja charytatywnej imprezy dla bezdomnych zwierząt Psi Targ będzie trwała aż dwa dni! Zapraszamy wszystkich na I piętro Galerii Turzyn w sobotę i niedzielę – 14 i 15 grudnia w

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Muzyka

S. Karpiel-Bułecka: Sam talent nie wystarczy, by odnieść sukces w branży muzycznej. Trzeba też mieć trochę szczęścia i spotkać odpowiednich ludzi

Na przestrzeni ostatnich dwóch dekad, między innymi za sprawą streamingu i powszechnego dostępu do internetu, rynek muzyczny w Polsce przeszedł prawdziwą rewolucję. Zauważają to zarówno doświadczeni artyści, jak Sebastian Karpiel-Bułecka, jak i młodsze pokolenie, reprezentowane przez Miuosha. Obaj wokaliści podkreślają, że sukces w branży muzycznej jest wynikiem wielu czynników. Lider zespołu Zakopower zaznacza, że niezależnie od sytuacji młodzi artyści powinni być konsekwentni i wierzyć w swoje możliwości, bo to jest kluczowe w budowaniu kariery.

Problemy społeczne

Strach przed porażką i brak wiary we własne siły blokują rozwój przedsiębiorczości kobiet. Częściej zakładają za to firmy z misją

Kobiety stanowią mniejszość w zarządach firm, rzadziej też niż mężczyźni zakładają własne działalności gospodarcze. W UE na taki krok decyduje się 10 proc. pracujących pań, w Polsce – 13 proc. – wynika z raportu „Biznes na wysokich obcasach” PIE. Strach przed porażką i brak wiary w swoje umiejętności powstrzymują kobiety częściej niż mężczyzn przed założeniem działalności. Kluczową rolę mogą pełnić programy mentoringowe prowadzone przez kobiety.

Muzyka

Luna: Status materialny moich rodziców przeszkadza mi w karierze. Przestaję postrzegać siebie jako niezależną artystkę, tylko córkę bogaczy

Wokalistka podkreśla, że ścieżka jej kariery i sukcesy w branży muzycznej budzą wiele emocji, również ze względu na to, czym zajmują się jej rodzice. Jest ona bowiem córką milionera Andrzeja Wielgomasa, założyciela i właściciela firmy Dawtona. Jednak jak zaznacza, to, że pochodzi z zamożnego domu, nie ułatwia jej życia, a wręcz jest swoistym balastem. Luna ma świadomość tego, że w opinii niektórych ludzi wszystko, co ma i co osiągnęła, zawdzięcza tylko bogatym rodzicom.