Komunikaty PR

Biologia bez sekretów - rozmawiamy z dr Andrzejem Kruszewiczem

2021-04-12  |  01:00
Biuro prasowe
Kontakt

Jarek Rybus
Unipublica Agencja Public Relations

Zagórska 163A
25-346 Kielce
jarek|rybus.pl| |jarek|rybus.pl
604053164
www.rybus.pl

Dr Andrzej Kruszewicz o swoich latach szkolnych i nauce biologii bez sekretów

O tym, jak ważną rolę w edukacji mogą odegrać podręczniki mówi w najnowszym wywiadzie dr Andrzej Kruszewicz, wybitny ornitolog, podróżnik, dyrektor Miejskiego Ogrodu Zoologicznego w Warszawie i autor wielu książek o zwierzętach. – W moich latach młodzieńczych edukacja była nudna, czarno-biała,  polegała na wkuwaniu wiedzy, dlatego jak widzę, jak wyglądają dzisiejsze podręczniki, pełne kolorowych ilustracji, grafik, zdjęć, podsumowania wiedzy to kto wie, kim jeszcze byłbym dzisiaj?

W rozmowie pt. „Biologia bez sekretów” dr Andrzej Kruszewicz wspomina lata szkolne i mówi o tym, co zainspirowało go do odkrywania otaczającego go świata. Z wywiadu dowiemy się również, z jakich opresji wyswobodził go dyrektor szkoły oraz jak wziąć udział w konkursie, w którym można wygrać książkę „Sekretne życie zwierząt” z autografem autora.

W rozmowie nie brakuje odpowiedzi na pytania, jak inspirować uczniów na lekcjach biologii i zachęcać ich do poznawania świata zwierząt, natury. Nagranie to także dobra okazja do poznania warszawskiego ZOO, które ma już 95 lat. Serdecznie zapraszamy!

Wywiad z dr Andrzejem Kruszewiczem można oglądać na www.mac.pl/biologia

https://www.youtube.com/watch?v=FAZrokXQDpY  

Przypominamy o trwającym konkursie dla nauczycieli geografii, w którym można wygrać książkę popularnej podróżniczki Beaty Pawlikowskiej pt. „Blondynka na Hawajach”. Rozmowa z panią Beatą, w której wspomina swoje lekcje geografii oraz szczegóły konkursu na stronie www.mac.pl/geografia

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: Unipublica Agencja Public Relations
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Zwierzęta Bezpieczne święta i sylwester z pupilem Biuro prasowe
2024-12-18 | 11:00

Bezpieczne święta i sylwester z pupilem

Okres świąteczno-noworoczny to czas radości i wspólnych chwil z bliskimi. Niestety, dla naszych pupili może to być również czas stresu i zagrożeń.
Zwierzęta „Woda opadła, psy zostały” – teraz czas na Łódź!
2024-12-17 | 07:00

„Woda opadła, psy zostały” – teraz czas na Łódź!

Ponad 1 300 000 zł – tyle pieniędzy jest potrzebnych, aby bezdomne psy z województw dolnośląskiego i opolskiego mogły wrócić do schronisk, które
Zwierzęta Gwiazdka z nieba dla bezdomnych zwierząt – Psi Targ vol. 8 w Galerii Turzyn
2024-12-12 | 14:20

Gwiazdka z nieba dla bezdomnych zwierząt – Psi Targ vol. 8 w Galerii Turzyn

8. edycja charytatywnej imprezy dla bezdomnych zwierząt Psi Targ będzie trwała aż dwa dni! Zapraszamy wszystkich na I piętro Galerii Turzyn w sobotę i niedzielę – 14 i 15 grudnia w

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Seriale

Sport

Coraz lepsze perspektywy dla branży fitness. Sieć Xtreme Fitness Gyms zapowiada rozwój również poza Polską

Ponad połowa Polaków deklaruje aktywność fizyczną co najmniej raz w tygodniu. Jak wynika z badania przeprowadzonego na zlecenie BIG InfoMonitor, w 2025 roku 14 proc. osób planuje zwiększyć wydatki na siłownię, dietę oraz wizyty u specjalistów. W odpowiedzi na rosnące zainteresowanie sieci fitness dynamicznie rozwijają swoją działalność i dostosowują liczbę placówek do popytu. Xtreme Fitness Gyms zamierza do 2027 roku uruchomić 227 lokalizacji, w tym roku ma też powstać około 10 placówek Xtreme KiDS przeznaczonych dla dzieci. W planach jest również ekspansja zagraniczna.

Konsument

Klienci oczekują od salonów optycznych nie tylko profesjonalnych badań wzroku. Ważne jest także doradztwo w doborze oprawek

Coraz więcej osób w Polsce zmaga się z wadami wzroku. Świadczy o tym także rosnąca z roku na rok liczba skierowań do optometrystów, którzy profesjonalnie dobierają okulary lub soczewki korekcyjne. Klienci oczekują od salonów optycznych właściwej opieki konsumenckiej, kompetencji oraz indywidualnego potraktowania. Dlatego, aby wyróżnić się na rynku optycznym, sieć salonów optycznych OKKO, których właścicielem jest Medicover, stawia na połączenie kompleksowej opieki optometrycznej z doradztwem stylistów.