Black Friday dla czworonogów - Brit Care organizuje livestreamy
Monday PR Sp. z o.o. Sp.k.
Górskiego 9
00-033 Warszawa
biuro|mondaypr.pl| |biuro|mondaypr.pl
+48 224878421
www.mondaypr.pl
Black Friday również dla czworonogów – Brit Care organizuje edukacyjno-sprzedażowe livestreamy
Dwójka prowadzących, trójka gości specjalnych, trzy livestreamy!
- Czwartek, 25 listopada, godz. 18:00
- Piątek, 26 listopada, godz. 18:00
- Sobota, 27 listopada, godz. 15:00
Już w najbliższy piątek, 26 listopada, odbędzie się Black Friday, coroczne święto zakupów, które ściąga do sklepów miliony kupujących, chcących skorzystać z atrakcyjnych zniżek i promocji. Marka Brit, jeden z największych producentów karm dla psów, przygotowała w tym celu specjalny Brit Weekend. Jako pierwsza firma z branży weterynaryjnej w Polsce, zorganizuje trzy streamy zakupowe, które będą miały dodatkowo wymiar edukacyjny oraz charytatywny.
Live shopping przeżywa prawdziwy boom, a największy rozwój notuje w Chinach. Jeszcze w roku 2020 wartość sprzedanych tą drogą produktów wyniosła ok. 150 mld dolarów. Bieżący rok zdaniem ekspertów powinien zamknąć się w kwocie bagatela 300 mld (!) dolarów [1]. Inne regiony świata nie pozostają w tyle - także w naszym kraju coraz więcej marek decyduje się na ten model sprzedaży. Brit będzie pierwszą marką zoologiczną w Polsce, która zorganizuję akcję live shopping.
Transmisje zostaną przeprowadzone poprzez aplikację Corner Live 25 i 26 listopada o godzinie 18:00, a także 27 listopada o godzinie 15:00, co da zainteresowanym klientom więcej możliwości do skorzystania ze specjalnych promocji. W trakcje trwania streamów, prowadzący będą nie tylko sprzedawać produkty, ale również pokazywać różne rodzaje relacji właściciela z psem oraz prowadzić dyskusje tematyczne z ekspertami Brit. Cała kampania będzie miała także silnie charytatywny charakter – część dochodów uzyskanego podczas transmisji marka Brit przeznaczy na określone zbiórki, które zostaną wybrane przez współpracującymi z nią twórców oraz ich fanów.
W transmisjach wezmą udział: Marta Grądzik, ekspert Brit i prowadząca kanał marki na YT, Natalia Sisik, popularna TikTokerka, która będzie pełnić rolę prowadzącej, a także lifestylowe influencerki: Magda Jagnicka, Michalina Grzesiak, Zuzanna Borucka. Mimo zróżnicowanej tematyki, na jaką można natrafić na ich kanałach, na pewno łączy je jedno – miłość do zwierząt domowych, o której chętnie opowiedzą w trakcie streamów.
Marta, ekspert Brit, będzie odpowiedzialna za merytoryczną część transmisji, wspierając odpowiedzi dotyczące żywienia i well-beingu psów oraz udzielając specjalistycznych informacji dotyczących produktów Brit. Natalia Sisik zadba o utrzymanie odpowiedniego kształtu streamów, moderując dyskusję i będąc łącznikiem między użytkownikami a uczestnikami transmisji. Influencerki pokażą z kolei różne podejścia do posiadania czworonoga oraz opowiedzą o charytatywnym wymiarze akcji.
Cała transmisja będzie odbywać się za pośrednictwem aplikacji Corner Live, umożliwiającej bezpośrednią interakcję między marką a klientami podczas transmisji sprzedażowej na żywo. Corner Live, jako pierwsza aplikacja Live Commerce w Polsce, umożliwia dokonywanie zakupów podczas livestreama bezpośrednio w aplikacji, co zdecydowanie wpływa na wygodę konsumentów.
Elementem stałym w każdej transmisji będzie również sprzedaż produktów marki Brit Care. Wszystkie produkty będą z okazji Black Friday objęte specjalnymi promocjami – między innymi zniżkami do 50%, czy ofertami 1+1.
Udział w streamach będzie można wziąć poprzez profil firmy @BritPolska w aplikacji Corner Live. W tym celu należy pobrać aplikację, zarejestrować się, następnie odszukać profil marki i cieszyć się zakupowymi transmisjami. Streamy odbędą się 25.11 o godz. 18:00, 26.11 o godz. 18:00 oraz 27.11 o godz. 15:00.
Brit
Profilaktyka przez żywienie - to główna zasada, którą spełniają starannie skomponowane karmy Brit. Wiemy, że zwierzęta domowe są w równym stopniu jak my sami narażone na stres i poważne choroby, dlatego z miłości do nich opracowaliśmy unikalną recepturę, opartą na wyselekcjonowanych składnikach. Wierzymy, że odpowiednia dieta ma ogromne znaczenie dla zdrowia i kondycji naszych czworonożnych przyjaciół. Stąd w karmach Brit znajdziecie tylko to, co najlepsze: wysokiej jakości mięso, ryby, warzywa i owoce, zioła oraz składniki funkcjonalne.
www.karmybrit.pl
[1] Źródło: Magazyn Online Marketing, lipiec 2021r.

Bezpieczne święta i sylwester z pupilem

„Woda opadła, psy zostały” – teraz czas na Łódź!

Gwiazdka z nieba dla bezdomnych zwierząt – Psi Targ vol. 8 w Galerii Turzyn
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Seriale

Marta Wierzbicka: Konsultantka scen medycznych na planie serialu uważa, że w realu potrafiłabym już zrobić cesarskie cięcie. To jest bardzo duży komplement
Aktorka przyznaje, że podczas pracy na planie serialu „Szpital św. Anny” przekonała się, że niektóre procedury medyczne nie są tak proste, jak może się wydawać. Ruchy lekarza muszą być bowiem niezwykle precyzyjne i dobrze przemyślane, bo mały błąd może kosztować ludzkie życie. Marta Wierzbicka zaznacza też, że wiele uczy się od obecnego podczas kręcenia zdjęć konsultanta i dzięki roli w tej produkcji potrafi już nie tylko zszyć ranę, ale także mogłaby zrobić cesarskie cięcie.
Sport
Coraz lepsze perspektywy dla branży fitness. Sieć Xtreme Fitness Gyms zapowiada rozwój również poza Polską

Ponad połowa Polaków deklaruje aktywność fizyczną co najmniej raz w tygodniu. Jak wynika z badania przeprowadzonego na zlecenie BIG InfoMonitor, w 2025 roku 14 proc. osób planuje zwiększyć wydatki na siłownię, dietę oraz wizyty u specjalistów. W odpowiedzi na rosnące zainteresowanie sieci fitness dynamicznie rozwijają swoją działalność i dostosowują liczbę placówek do popytu. Xtreme Fitness Gyms zamierza do 2027 roku uruchomić 227 lokalizacji, w tym roku ma też powstać około 10 placówek Xtreme KiDS przeznaczonych dla dzieci. W planach jest również ekspansja zagraniczna.
Konsument
Klienci oczekują od salonów optycznych nie tylko profesjonalnych badań wzroku. Ważne jest także doradztwo w doborze oprawek

Coraz więcej osób w Polsce zmaga się z wadami wzroku. Świadczy o tym także rosnąca z roku na rok liczba skierowań do optometrystów, którzy profesjonalnie dobierają okulary lub soczewki korekcyjne. Klienci oczekują od salonów optycznych właściwej opieki konsumenckiej, kompetencji oraz indywidualnego potraktowania. Dlatego, aby wyróżnić się na rynku optycznym, sieć salonów optycznych OKKO, których właścicielem jest Medicover, stawia na połączenie kompleksowej opieki optometrycznej z doradztwem stylistów.