Black Friday dla czworonogów - Brit Care organizuje livestreamy
Monday PR Sp. z o.o. Sp.k.
Górskiego 9
00-033 Warszawa
biuro|mondaypr.pl| |biuro|mondaypr.pl
+48 224878421
www.mondaypr.pl
Black Friday również dla czworonogów – Brit Care organizuje edukacyjno-sprzedażowe livestreamy
Dwójka prowadzących, trójka gości specjalnych, trzy livestreamy!
- Czwartek, 25 listopada, godz. 18:00
- Piątek, 26 listopada, godz. 18:00
- Sobota, 27 listopada, godz. 15:00
Już w najbliższy piątek, 26 listopada, odbędzie się Black Friday, coroczne święto zakupów, które ściąga do sklepów miliony kupujących, chcących skorzystać z atrakcyjnych zniżek i promocji. Marka Brit, jeden z największych producentów karm dla psów, przygotowała w tym celu specjalny Brit Weekend. Jako pierwsza firma z branży weterynaryjnej w Polsce, zorganizuje trzy streamy zakupowe, które będą miały dodatkowo wymiar edukacyjny oraz charytatywny.
Live shopping przeżywa prawdziwy boom, a największy rozwój notuje w Chinach. Jeszcze w roku 2020 wartość sprzedanych tą drogą produktów wyniosła ok. 150 mld dolarów. Bieżący rok zdaniem ekspertów powinien zamknąć się w kwocie bagatela 300 mld (!) dolarów [1]. Inne regiony świata nie pozostają w tyle - także w naszym kraju coraz więcej marek decyduje się na ten model sprzedaży. Brit będzie pierwszą marką zoologiczną w Polsce, która zorganizuję akcję live shopping.
Transmisje zostaną przeprowadzone poprzez aplikację Corner Live 25 i 26 listopada o godzinie 18:00, a także 27 listopada o godzinie 15:00, co da zainteresowanym klientom więcej możliwości do skorzystania ze specjalnych promocji. W trakcje trwania streamów, prowadzący będą nie tylko sprzedawać produkty, ale również pokazywać różne rodzaje relacji właściciela z psem oraz prowadzić dyskusje tematyczne z ekspertami Brit. Cała kampania będzie miała także silnie charytatywny charakter – część dochodów uzyskanego podczas transmisji marka Brit przeznaczy na określone zbiórki, które zostaną wybrane przez współpracującymi z nią twórców oraz ich fanów.
W transmisjach wezmą udział: Marta Grądzik, ekspert Brit i prowadząca kanał marki na YT, Natalia Sisik, popularna TikTokerka, która będzie pełnić rolę prowadzącej, a także lifestylowe influencerki: Magda Jagnicka, Michalina Grzesiak, Zuzanna Borucka. Mimo zróżnicowanej tematyki, na jaką można natrafić na ich kanałach, na pewno łączy je jedno – miłość do zwierząt domowych, o której chętnie opowiedzą w trakcie streamów.
Marta, ekspert Brit, będzie odpowiedzialna za merytoryczną część transmisji, wspierając odpowiedzi dotyczące żywienia i well-beingu psów oraz udzielając specjalistycznych informacji dotyczących produktów Brit. Natalia Sisik zadba o utrzymanie odpowiedniego kształtu streamów, moderując dyskusję i będąc łącznikiem między użytkownikami a uczestnikami transmisji. Influencerki pokażą z kolei różne podejścia do posiadania czworonoga oraz opowiedzą o charytatywnym wymiarze akcji.
Cała transmisja będzie odbywać się za pośrednictwem aplikacji Corner Live, umożliwiającej bezpośrednią interakcję między marką a klientami podczas transmisji sprzedażowej na żywo. Corner Live, jako pierwsza aplikacja Live Commerce w Polsce, umożliwia dokonywanie zakupów podczas livestreama bezpośrednio w aplikacji, co zdecydowanie wpływa na wygodę konsumentów.
Elementem stałym w każdej transmisji będzie również sprzedaż produktów marki Brit Care. Wszystkie produkty będą z okazji Black Friday objęte specjalnymi promocjami – między innymi zniżkami do 50%, czy ofertami 1+1.
Udział w streamach będzie można wziąć poprzez profil firmy @BritPolska w aplikacji Corner Live. W tym celu należy pobrać aplikację, zarejestrować się, następnie odszukać profil marki i cieszyć się zakupowymi transmisjami. Streamy odbędą się 25.11 o godz. 18:00, 26.11 o godz. 18:00 oraz 27.11 o godz. 15:00.
Brit
Profilaktyka przez żywienie - to główna zasada, którą spełniają starannie skomponowane karmy Brit. Wiemy, że zwierzęta domowe są w równym stopniu jak my sami narażone na stres i poważne choroby, dlatego z miłości do nich opracowaliśmy unikalną recepturę, opartą na wyselekcjonowanych składnikach. Wierzymy, że odpowiednia dieta ma ogromne znaczenie dla zdrowia i kondycji naszych czworonożnych przyjaciół. Stąd w karmach Brit znajdziecie tylko to, co najlepsze: wysokiej jakości mięso, ryby, warzywa i owoce, zioła oraz składniki funkcjonalne.
www.karmybrit.pl
[1] Źródło: Magazyn Online Marketing, lipiec 2021r.
![Glovo i Kakadu łączą siły, aby zapewnić użytkownikom szybkie dostawy produktów Biuro prasowe](/files/_uploaded/glownekonf_1525334869,w_259,wo_300,ho_169,r_png,_small.png)
Glovo i Kakadu łączą siły, aby zapewnić użytkownikom szybkie dostawy produktów
![Tydzień z Fundacją WWF Polska w Atrium Kasztanowa](/files/_uploaded/glownekonf_1686389286,w_300,wo_300,ho_169,r_png,_small.png)
Tydzień z Fundacją WWF Polska w Atrium Kasztanowa
![Zwycięska drużyna w co drugim domu nie tylko na Euro](/files/_uploaded/glownekonf_927262150,w_300,wo_300,ho_169,_small.jpg)
Zwycięska drużyna w co drugim domu nie tylko na Euro
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii
![](/files/1922771799/n-innowacje_1.png)
Jedynka Newserii
![](/files/1922771799/n-biznes_1.png)
Teatr
![](/files/1922771799/czule-slowka-aktorzy-ram,w_274,r_png,_small.png)
Eliza Rycembel: Sztukę „Czułe słówka” zrobiliśmy na podstawie znanego filmu. Udało się uwspółcześnić tę historię i przenieść ją na nasze realia
Już po pierwszych przedstawieniach Eliza Rycembel i Krzysztof Dracz widzą, że bardziej współczesna teatralna wersja obsypanego Oscarami kinowego hitu sprzed 40 lat również przypadła do gustu widzom. „Czułe słówka” w reżyserii Pawła Paszta to historia wzruszająca, ale nie ckliwa, z odpowiednią dozą akcentów dramatycznych i komediowych. Spektakl opowiada o trudnej relacji nadopiekuńczej matki i córki, która czując się przytłoczona jej miłością i oczekiwaniami, decyduje się na szybkie małżeństwo i opuszczenie domu.
Inwestycje
Polskie wybrzeże przyciąga coraz więcej turystów z zagranicy. Apartamenty nad morzem wracają do łask inwestorów
![](/files/1922771799/lipinski-apartamenty-foto,w_133,r_png,_small.png)
Polskie wybrzeże z każdym rokiem cieszy się rosnącym zainteresowaniem krajowych, ale i zagranicznych turystów – głównie z Niemiec, Czech, Szwecji i Norwegii. Tym, co przyciąga ich nad Bałtyk, są m.in. ceny, które wciąż pozostają konkurencyjne w stosunku do cen innych, popularnych destynacji wakacyjnych, jak i dobra baza noclegowa. Nadmorskie hotele i apartamenty w sezonie notują nawet ponad 90-proc. obłożenie, a zainteresowanie inwestowaniem w takie obiekty nie słabnie. Apartamenty typowo pod wynajem – wykończone pod klucz, w dobrej lokalizacji, z operatorem i gwarancją comiesięcznego zysku – są popularne wśród osób, którym zależy na zabezpieczeniu i pomnożeniu swoich oszczędności, które jednocześnie oczekują, by formalności związane obsługą lokalu były dla nich jak najmniej angażujące.
Media
Katarzyna Dowbor: Niektórym bohaterom programu „Nasz nowy dom” pomagam do dziś. A moje nazwisko otwiera drzwi, których inaczej nie można otworzyć
![](/files/1922771799/dowbor-nasz-nowy-dom-foto-1,w_133,_small.jpg)
Prezenterka przyznaje, że historia wielu bohaterów programu „Nasz nowy dom” poruszyła ją do tego stopnia, że postanowiła im pomagać także na własną rękę, już poza kamerami. I mimo że teraz nie jest już związana z tym formatem Polsatu, to nadal ma kontakt z niektórymi uczestnikami i wspiera ich, jak tylko może. Katarzyna Dowbor podkreśla, że dużą satysfakcje daje jej to, że ktoś chętnie korzysta z jej rad i życiowego doświadczenia. Ma też żal do władz Polsatu, że nadal nie poznała powodów ich decyzji dotyczącej zmiany gospodyni programu, który tworzyła od podszewki.