Canon Polska wesprze organizacje działające na rzecz zwierząt – ostatnie tygodni
To już ostatnie tygodnie akcji „Nowy dom dla drukarki”, w ramach której firma Canon przekaże drukarki wybranym organizacjom działającym na rzecz zwierząt. Wystarczy, że do 30 czerwca zgłoszą się za pomocą specjalnego formularza.
Już po raz trzeci Canon wspiera organizacje pożytku publicznego. W ramach tegorocznej edycji akcji „Nowy dom dla drukarki” firma przekaże sprzęt podmiotom działającym na rzecz zwierząt, funkcjonującym na rynku od co najmniej trzech lat. By wziąć udział w akcji, organizacje muszą przesłać swoje zgłoszenie do 30 czerwca 2023 r. za pomocą specjalnego formularza dostępnego pod adresem: https://www.canon.pl/csr/nowy-dom-dla-drukarki/. Do zgłoszenia należy dodać także krótką informację dotyczącą specyfiki prowadzonych działań oraz bieżących potrzeb z zakresu sprzętu biurowego. Lista organizacji, którym firma Canon przekaże drukarki w ramach trzeciej edycji akcji „Nowy dom dla drukarki” zostanie opublikowana do 15 września 2023 roku.
– Nasza inicjatywa „Nowy dom dla drukarki” pozwala nam z jednej strony na realne wsparcie organizacji pożytku publicznego, z drugiej natomiast wpisuje się w ideę gospodarki obiegu zamkniętego. Wiele urządzeń, które są wymieniane w dużych przedsiębiorstwach na nowsze modele nadal jest sprawnych i w bardzo dobrym stanie. Taki sprzęt, po krótkim serwisie naszych ekspertów może służyć jeszcze wiele lat, pozwalając wybranym organizacjom w jak najefektywniejszym realizowaniu swoich działań. Jednocześnie, cała inicjatywa w szerszej perspektywie jest częścią realizowanego przez nas zobowiązania wynikającego z ogłoszonych przez ONZ Celów Zrównoważonego Rozwoju – wyjaśnia Jaap van ’t Ooster, Managing Direct, Canon 4CE.
Technologia w służbie lepszego jutra
W ramach inicjatywy „Nowy dom dla drukarki” Canon przekazuje wybranym organizacjom wysokiej jakości poleasingowe urządzenia biurowe. Eksperci firmy serwisują je, odświeżają i instalują nowe oprogramowanie, dzięki czemu mogą one zyskać nowe życie, służąc organizacjom wybranym spośród wszystkich otrzymanych zgłoszeń.
Canon zachęca wszystkich przedstawicieli organizacji pozarządowych, które działają na rzecz zwierząt, do wzięcia udziału w akcji. Przekazany sprzęt wesprze ich w efektywniejszym realizowaniu swojej misji i zadbaniu o swoich podopiecznych.

Bezpieczne święta i sylwester z pupilem

„Woda opadła, psy zostały” – teraz czas na Łódź!

Gwiazdka z nieba dla bezdomnych zwierząt – Psi Targ vol. 8 w Galerii Turzyn
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Seriale

Marta Wierzbicka: Konsultantka scen medycznych na planie serialu uważa, że w realu potrafiłabym już zrobić cesarskie cięcie. To jest bardzo duży komplement
Aktorka przyznaje, że podczas pracy na planie serialu „Szpital św. Anny” przekonała się, że niektóre procedury medyczne nie są tak proste, jak może się wydawać. Ruchy lekarza muszą być bowiem niezwykle precyzyjne i dobrze przemyślane, bo mały błąd może kosztować ludzkie życie. Marta Wierzbicka zaznacza też, że wiele uczy się od obecnego podczas kręcenia zdjęć konsultanta i dzięki roli w tej produkcji potrafi już nie tylko zszyć ranę, ale także mogłaby zrobić cesarskie cięcie.
Sport
Coraz lepsze perspektywy dla branży fitness. Sieć Xtreme Fitness Gyms zapowiada rozwój również poza Polską

Ponad połowa Polaków deklaruje aktywność fizyczną co najmniej raz w tygodniu. Jak wynika z badania przeprowadzonego na zlecenie BIG InfoMonitor, w 2025 roku 14 proc. osób planuje zwiększyć wydatki na siłownię, dietę oraz wizyty u specjalistów. W odpowiedzi na rosnące zainteresowanie sieci fitness dynamicznie rozwijają swoją działalność i dostosowują liczbę placówek do popytu. Xtreme Fitness Gyms zamierza do 2027 roku uruchomić 227 lokalizacji, w tym roku ma też powstać około 10 placówek Xtreme KiDS przeznaczonych dla dzieci. W planach jest również ekspansja zagraniczna.
Konsument
Klienci oczekują od salonów optycznych nie tylko profesjonalnych badań wzroku. Ważne jest także doradztwo w doborze oprawek

Coraz więcej osób w Polsce zmaga się z wadami wzroku. Świadczy o tym także rosnąca z roku na rok liczba skierowań do optometrystów, którzy profesjonalnie dobierają okulary lub soczewki korekcyjne. Klienci oczekują od salonów optycznych właściwej opieki konsumenckiej, kompetencji oraz indywidualnego potraktowania. Dlatego, aby wyróżnić się na rynku optycznym, sieć salonów optycznych OKKO, których właścicielem jest Medicover, stawia na połączenie kompleksowej opieki optometrycznej z doradztwem stylistów.