Dowiedz się, jak dbać o pupila podczas warsztatów w Galerii Bronowice

Agencja PR
Open Media
Obozowa 42A/2
30-383 Kraków
biuro|openmedia.pl| |biuro|openmedia.pl
12 268 97 50
openmedia.pl
Już w najbliższą sobotę, 17 czerwca, w Galerii Bronowice właściciele i miłośnicy czworonogów będą mieli okazję wziąć udział w akcji „Zdrowie na czterech łapach”, organizowanej w ramach kampanii edukacyjnej Szpitala Weterynaryjnego AMVET. W programie wydarzenia znaleźć można m.in. warsztaty z zakresu weterynarii, dietetyki i behawiorystyki zwierząt, fitness dla pupili, atrakcje dla dzieci oraz konkursy z nagrodami.
Sobotni spacer z czworonożnym przyjacielem warto wydłużyć o wizytę w Galerii Bronowice, która włączyła się w kampanię edukacyjną Szpitala Weterynaryjnego AMVET, dotyczącą profilaktyki chorób serca u zwierząt. Akcja „Zdrowie na czterech łapach” kierowana jest do obecnych i przyszłych właścicieli czworonogów, ale także wszystkich miłośników zwierząt, którym zależy, aby czerpać wiedzę na temat świadomej opieki od ekspertów. Wydarzenie w Galerii Bronowice rozpocznie się warsztatami z kardiologiem weterynaryjnym, który dodatkowo wykona pokaz badań kardiologicznych. Zaplanowano też spotkanie z dietetykiem weterynaryjnym na temat potrzeb żywieniowych pupili i układania ich jadłospisu. Nie zabraknie również rozmów na temat aktywności fizycznej zwierząt oraz „Psiego Fitnessu”. Trening dla czworonogów oraz ich opiekunów poprowadzą eksperci i behawiorystka, udzielająca cennych rad w zakresie wychowania i budowania relacji. Dla uczestników wydarzenia „Zdrowie na czterech łapach” przewidziane są nagrody i upominki, a dla czworonożnych przyjaciół zaproszenia na przesiewowe badanie kardiologiczne.
W ramach wydarzenia „Zdrowie na czterech łapach” Galeria Bronowice będzie również gościć przedstawicieli Krakowskiego Towarzystwa Opieki nad Zwierzętami. Poprowadzą oni warsztaty „Świadoma adopcja”, szczególnie ważne dla osób pragnących dać psom ze schroniska nowy dom. W czasie spotkania będzie można uzyskać odpowiedzi na najbardziej nurtujące pytania oraz fachową pomoc dotyczącą procesu adopcyjnego. Organizacja KTOZ przez cały dzień będzie prowadzić zbiórkę na rzecz schroniska. Wspomóc ich można poprzez datki oraz dary rzeczowe. Zbierane będą przede wszystkim: mleko w proszku dla kociąt, koce, ręczniki, poszwy na pościel, a także karmy dobrej jakości, zarówno dla młodych i starszych psów.
Nie zabraknie także atrakcji dla najmłodszych miłośników czworonogów. Dzieci będą mogły skorzystać ze stoiska z animacjami, gdzie czekać na nie będzie malowanie twarzy, balony oraz konkursy z nagrodami.

Koniec z długami. Petsy promuje nowe podejście do opieki nad zwierzętami

Bezpieczne święta i sylwester z pupilem

„Woda opadła, psy zostały” – teraz czas na Łódź!
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Media

Maciej Pertkiewicz: Kasia Dowbor na planie programu interesowała się remontami i była dociekliwa. Niczego nie udawała tylko na potrzeby zdjęć
Architekt niezwykle miło wspomina współpracę z Katarzyną Dowbor przy realizacji programu „Nasz nowy dom”. I mimo że nie jest już ona gospodynią tego formatu, to nadal utrzymują ze sobą kontakt, wymieniają się doświadczeniami i mają wiele wspólnych tematów do rozmów. Maciej Pertkiewicz zaznacza, że na planie zdjęciowym prezenterka nie przyglądała się kolejnym etapom remontów z założonymi rękami, ale brała w nich czynny udział, by jak najwięcej się nauczyć. Nie bała się żadnej pracy, pomagała zrywać tynki, malować ściany czy też montować poszczególne elementy wyposażenia.
Konsument
Australijscy rodzice zaniepokojeni kierowanymi do dzieci reklamami niezdrowej żywności. Duże poparcie społeczne dla ich ograniczenia

Blisko 90 proc. rodziców i opiekunów w Australii wyraża zaniepokojenie nadmierną ekspozycją dzieci na reklamy niezdrowej żywności – wynika z badania naukowców z Deakin University w Australii. Dlatego chcą jego ograniczenia w różnych mediach i środowiskach. Zdaniem badaczy poparcie społeczne dla regulacji dotyczących marketingu niezdrowej żywności jest czynnikiem warunkującym ich wprowadzenie przez decydentów.
Gwiazdy
Mateusz Banasiuk: Dużo czytam swojemu synowi, bo kiedyś mój tata też mi czytał. Lektury lepiej wpływają na jego wyobraźnię i wyciszenie niż oglądanie bajek

Aktor zaznacza, że kultywuje rodzinną tradycję i z przyjemnością czyta swojemu synkowi. Przed laty bowiem jego tata zachęcał go do lektury, a teraz on pokazuje 7,5-letniemu Henrykowi, jaką wartość mają książki. Mateusz Banasiuk wspiera kampanię #TataTeżCzyta i zachęca też do tego, by rozwijać wyobraźnię dzieci nie tylko poprzez śledzenie historii opowiedzianych w bajkach, ale również tworząc własne opowieści. W jego rodzinie dużą popularnością cieszy się motyw pod hasłem „Chłopczyk i gruchocik”.