Dowiedz się, jak dbać o pupila podczas warsztatów w Galerii Bronowice

Agencja PR
Open Media
Obozowa 42A/2
30-383 Kraków
biuro|openmedia.pl| |biuro|openmedia.pl
12 268 97 50
openmedia.pl
Już w najbliższą sobotę, 17 czerwca, w Galerii Bronowice właściciele i miłośnicy czworonogów będą mieli okazję wziąć udział w akcji „Zdrowie na czterech łapach”, organizowanej w ramach kampanii edukacyjnej Szpitala Weterynaryjnego AMVET. W programie wydarzenia znaleźć można m.in. warsztaty z zakresu weterynarii, dietetyki i behawiorystyki zwierząt, fitness dla pupili, atrakcje dla dzieci oraz konkursy z nagrodami.
Sobotni spacer z czworonożnym przyjacielem warto wydłużyć o wizytę w Galerii Bronowice, która włączyła się w kampanię edukacyjną Szpitala Weterynaryjnego AMVET, dotyczącą profilaktyki chorób serca u zwierząt. Akcja „Zdrowie na czterech łapach” kierowana jest do obecnych i przyszłych właścicieli czworonogów, ale także wszystkich miłośników zwierząt, którym zależy, aby czerpać wiedzę na temat świadomej opieki od ekspertów. Wydarzenie w Galerii Bronowice rozpocznie się warsztatami z kardiologiem weterynaryjnym, który dodatkowo wykona pokaz badań kardiologicznych. Zaplanowano też spotkanie z dietetykiem weterynaryjnym na temat potrzeb żywieniowych pupili i układania ich jadłospisu. Nie zabraknie również rozmów na temat aktywności fizycznej zwierząt oraz „Psiego Fitnessu”. Trening dla czworonogów oraz ich opiekunów poprowadzą eksperci i behawiorystka, udzielająca cennych rad w zakresie wychowania i budowania relacji. Dla uczestników wydarzenia „Zdrowie na czterech łapach” przewidziane są nagrody i upominki, a dla czworonożnych przyjaciół zaproszenia na przesiewowe badanie kardiologiczne.
W ramach wydarzenia „Zdrowie na czterech łapach” Galeria Bronowice będzie również gościć przedstawicieli Krakowskiego Towarzystwa Opieki nad Zwierzętami. Poprowadzą oni warsztaty „Świadoma adopcja”, szczególnie ważne dla osób pragnących dać psom ze schroniska nowy dom. W czasie spotkania będzie można uzyskać odpowiedzi na najbardziej nurtujące pytania oraz fachową pomoc dotyczącą procesu adopcyjnego. Organizacja KTOZ przez cały dzień będzie prowadzić zbiórkę na rzecz schroniska. Wspomóc ich można poprzez datki oraz dary rzeczowe. Zbierane będą przede wszystkim: mleko w proszku dla kociąt, koce, ręczniki, poszwy na pościel, a także karmy dobrej jakości, zarówno dla młodych i starszych psów.
Nie zabraknie także atrakcji dla najmłodszych miłośników czworonogów. Dzieci będą mogły skorzystać ze stoiska z animacjami, gdzie czekać na nie będzie malowanie twarzy, balony oraz konkursy z nagrodami.

Bezpieczne święta i sylwester z pupilem

„Woda opadła, psy zostały” – teraz czas na Łódź!

Gwiazdka z nieba dla bezdomnych zwierząt – Psi Targ vol. 8 w Galerii Turzyn
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Seriale

Marta Wierzbicka: Konsultantka scen medycznych na planie serialu uważa, że w realu potrafiłabym już zrobić cesarskie cięcie. To jest bardzo duży komplement
Aktorka przyznaje, że podczas pracy na planie serialu „Szpital św. Anny” przekonała się, że niektóre procedury medyczne nie są tak proste, jak może się wydawać. Ruchy lekarza muszą być bowiem niezwykle precyzyjne i dobrze przemyślane, bo mały błąd może kosztować ludzkie życie. Marta Wierzbicka zaznacza też, że wiele uczy się od obecnego podczas kręcenia zdjęć konsultanta i dzięki roli w tej produkcji potrafi już nie tylko zszyć ranę, ale także mogłaby zrobić cesarskie cięcie.
Sport
Coraz lepsze perspektywy dla branży fitness. Sieć Xtreme Fitness Gyms zapowiada rozwój również poza Polską

Ponad połowa Polaków deklaruje aktywność fizyczną co najmniej raz w tygodniu. Jak wynika z badania przeprowadzonego na zlecenie BIG InfoMonitor, w 2025 roku 14 proc. osób planuje zwiększyć wydatki na siłownię, dietę oraz wizyty u specjalistów. W odpowiedzi na rosnące zainteresowanie sieci fitness dynamicznie rozwijają swoją działalność i dostosowują liczbę placówek do popytu. Xtreme Fitness Gyms zamierza do 2027 roku uruchomić 227 lokalizacji, w tym roku ma też powstać około 10 placówek Xtreme KiDS przeznaczonych dla dzieci. W planach jest również ekspansja zagraniczna.
Konsument
Klienci oczekują od salonów optycznych nie tylko profesjonalnych badań wzroku. Ważne jest także doradztwo w doborze oprawek

Coraz więcej osób w Polsce zmaga się z wadami wzroku. Świadczy o tym także rosnąca z roku na rok liczba skierowań do optometrystów, którzy profesjonalnie dobierają okulary lub soczewki korekcyjne. Klienci oczekują od salonów optycznych właściwej opieki konsumenckiej, kompetencji oraz indywidualnego potraktowania. Dlatego, aby wyróżnić się na rynku optycznym, sieć salonów optycznych OKKO, których właścicielem jest Medicover, stawia na połączenie kompleksowej opieki optometrycznej z doradztwem stylistów.